София ще въведе почасови билети за градския транспорт
Предвижда се новите превозни документи да са за 25-30 и 60-70 минути
Обратно в новинатаКоментари - София ще въведе почасови билети за градския транспорт | Днес.dir.bg
Коментари
Като знам кой ги прави тези неща и как до момента са направени (кредитна карта да се размята на куцо и сакато).... Ник'ъф шанс! С такива експерти- толкова.
Аз предлагам, билет от 1лев да важи за един час от времето на таксуване. Ако това време се превиши, да се таксува втори билет. Апаратите ще трябва да сменят, както и да оптимират и синхронизират транспорта. Това ми се струва най-реалистично.
Под това обяснение всъщност се крие ново увеличение на цените на билетите - тези за 25 минути запазват сегашната цена от 1,60, а билетите за 60 минути ще бъдат на цена от 3 лева!
"София ще въведе почасови билети за градския транспорт" за гражданите. А за мургавите избиратели на Фандъкова, безплатно возене.
"Един от проблемите пред замяната е, че разписанията на градските линии не са синхронизирани и често на хората им се налага да чакат по 20-30 минути, за да се качат на автобус, трамвай или тролейбус. По сходен начин са свързани и трите линии на метрото - при тях чакането често е по-дълго от самото пътуване. Въпреки това Столичната община е решена да въведе новата форма на таксуване, преди да преразгледа разписанията и маршрутите на превозните средства." Да ѝ е. ПСП на Фандъчката.
"Искам ясно да заявя, че интервал от 30 минути не означава, че билетът ще може да се ползва само половин час" И тогава каква ще е разликата в цената между 1 и 10 спирки? Нали затова го правеха, за да не е едно и също?
Всеки телефон има ГПС, сензор и хронометър. Може да се направи честен АПП, който реално да отчита какво си ползвал и да таксува колко струва. Учениците ми ще го напишат за 2 следобеда. Разбира се не това е целта на общината. Трябва да се скубе от всички, колкото може повече. Така е и с винетките. Така е и със синьо-зелената зона. Така е и с билетите. Така е формирана и цената на всички общински услуги, Казва му се модерен бизнес модел. Разбирането на бизнес е да е печели колкото се може повече с цента на всичко от един продукт. Не е много ясно кой е казал, е обществените услуги са за печалба, а не в името на човека,, но това е действителността деца. Управниците били слуги на народа, ама друг път.
Интересно, как ще става това - напр. билет за 30 минути. Хващаш тролей от Попа с цел да пътуваш до Плиска - метро там няма. Попадаш в тапата на СУ - Орлов мост и на Плиска те хващат контроьорите, щото си вече на 31 минута... Метрото е добър транспорт. Но за съжаление не решава всичко в София. Що ли ми се чини, че ГЕРБ, за които общината на София се очертава като основно бойно поле за крадене, просто пак искат да увеличат доходите си?! Фандъпкова насищане няма! Просто се чудят как да оправдаят поредното вдигане на цените на билетите. То, по окончателно решение на съда още от 2017 г. и тази цена от 1.60 е незаконна, ама Фандъпокав изобщо не й пука. Докато е Каскетура - така ще е. Нищо де, и за Фандърпкова ще дойде Видовден. Да прави отсега дарения за Сливенския - белким се уреди с по-слънчева килия.
Във Франция билета важи за един час. Обикновено това е карта с 10 билета и се валидира пътуването в превозните средства. 30 минути е малко, час трябва да е при нашия нередовен транспорт.
Често се ползва за 2-3 спирки....ако е 0,30лв ще е ОК Трябва да се търси желание да се закупуват билети, защото много хора нямат възможност. Да,пенсионерите ползват 7 лв за месец за линия. Но,млади хора работят за 1К лева и недостигат паричките
КАКВОТО И ДА КАЗВАТ ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ, ЧЕ ТЕЗИ ХОРА НИКОГА НЕ МИСЛЯТ И НЕ СА МИСЛЕЛИ ДОБРОТО НА СОФИЯНЦИ.
Kабаева, всеки млад човек може да извърви 2-3 спирки за 15 минути, обикновено за същото време се чака автобус.. Реално това е нова схема за точене на пари от градския транспорт без да се влагат каквито и да е инвестиции!!!
Не всеки млад мъж може да извърви една две спирки в зимата при температура -10 градуса натоварен, при снеговалеж с една или две пазарски чанти - стандартна ситуация: Прибираш се от работа с метрото, минаваш през супера да напазаруваш и хващаш довеждащ транспорт от една две спирки до вкъщи.
В случая ставаше дума за млади хора на по-ниски заплати - ако искат да пестят от транспорт, има такава възможност. Едва ли сегашната цена на билет ще ви е в тежест ако пазарувате 1-2 пъти седмично и все пак пазарските чанти на колела не са само за бабите... Това мрънкане не е на млади МЪЖЕ, а на някой/и с много меки китки!
Идеята е следната - цената остава за малко време, а се повишава за 60 мин и т.н. един вид прикрито увеличение
Идеята е отлична.Аз предлагам да се въведе почасово плащане и на данъците и сметките за битови услуги.Например, ако успееш да платиш до 00 часа и 01 минути на 01 януари годишните данъци, ти приемат вноската, ако не - опрощава ти се всичко.
За 80 милки. Бездомници. И накрая се валидна с кредитна карта в рейса, е па тогава защо беше нужно ???
Да му мислят пътниците с почасовите билети, ако автобуса заседне в задръстване. Цитати от статията: "Отдавна се говори, че не е справедливо да се плаща една и съща цена - в момента 1.60 лв., независимо дали пътуваш за една спирка или за разстояние от 30 километра, колкото например е пробегът на автобусите до Плана. " "Един от проблемите пред замяната е, че разписанията на градските линии не са синхронизирани и често на хората им се налага да чакат по 20-30 минути, за да се качат на автобус, трамвай или тролейбус. По сходен начин са свързани и трите линии на метрото - при тях чакането често е по-дълго от самото пътуване. Въпреки това Столичната община е решена да въведе новата форма на таксуване, преди да преразгледа разписанията и маршрутите на превозните средства." Предвид споменатото не е ли по-логичното билетите да са за изминато разстояние, а не за време. Например, ако автобуса седи в задръстването 10 минути, са изминати 0 км.