Без коли в центъра на София след строежа на метрото
Центърът на София може да бъде затворен за коли след изграждането на трети метродиаметър и буферни паркинги.
Обратно в новинатаКоментари - Без коли в центъра на София след строежа на метрото | Днес.dir.bg
Коментари
Има добри идеи. Важно е като се управлява, това да става с мисъл и визията да е поне с времеви хоризонт от 25 30 години. Другият важен момет е да се изисква от изпълнителите качество, да се осъществява реален контрол и да се отстраняват дефектите в договорения гаранционен срок.
тия, докато развият системата за градски транспорт, ще навлязат електроавтомобилите.... Тогава, кой знае какво ще измислят за да ни рекетират пак.... Аман от общинари - шушумигари ! ДА Ви попитам, визуализацията сайта има ли бъгове при Вас или при мен е проблема... ( разместени зафлавия и липсващи снимки към новините )
Даааа , с малко акъл можеш да репресираш едни в полза на други , за другото се иска повече акъл.
Какво става с възрастни болни хора, които не могат да ползват градски транспорт и живеят в центъра. На гръб ли да ги носят или направо да умират?
Бате Бойко с преторианската кохорта с кво ще ходи на работа , или ще го махамe до тогава?
Слаб архитект, слагачески журналисти. Истинският въпрос е: 1. Какво правим за зелена София. (същият господин стана главен архитект с мантрата за зелен град). Нито дума за посегателствата и заграбванията срещу най-ценното богатство на столицата - големите паркове. Нито дума за нови паркове и градинки, нито за системно масово залесяване, единствен надежден филтър срещу отровите, които дишаме.
Откак каскетите дойдоха и се заеха с управлението на София, всичко отива на кочина. Вече 70 години.
Лозунги и обещания! Архитекта е "сламен" , ако разбирате .Виж дирекция "строителен контрол" и нещата си стават ясни и железни!
На архитектчето не му пука. Него го возят в мерцедес. Ние останалите да мааме пеш. Докато сме млади и можем добре, а после? Майка ми е на 67 и на практика е затворник вкъщи. Ако не дойда, за да я изведа с колата някъде не може да иде никъде. Просто има болни стави и е трудно подвижна. Интересно ми е как ще стигна до метрото и ще я набутам вътре. Представете си цялата галимация. Паркиране, асансьори, перони, влъкове, нови асансьори. А, ама то спирката на метрото е на половин километър от там където тя иска да отиде. Днес мога да я закарам с кола и да я изчакам да се върне. Утре ще е един истински пандизаджия. След 20 години аз ще съм в това положение. Да Ви таковам рационализациите.
как стоят нещата с колите и екипите на бърза помощ и пожарната, дано не се случва, но все пак?
Мен повече ме инте,есува този с общинската и дъ,жавната админист,ации Д,угите воже и да се движат л но бок.уците ги искам в мет,ото
Не знам кой доведе това провинциално недоразумение за главен архитект - Бойко ли или Цецка Цачева както се говори, но Столична община се напълни с амбициозни некадърници които си измислят разни псевдо инициативи за наша сметка. Ако ГЕРБ продължава с този темп ще загуби и софийските избори като президентските. София е с най-поносимите транспортни проблеми в сравнение със всички европейски столици а те правят всичко възможно да затормозяват транспорта - от затварянето на основни пътни артерии проектирани още от Димитър Петков и се стигне до хаоса с велосипедните алеи по които се движат единици а затормозяват движението на милиони коли. В Европа има пешеходни улици, но те са стари средновековни улици без особено транспортно значение. Не опозицията а ГЕРБ сам ще падне от власт защото Борисов явно няма време да контролира всички мишоци които било заради кражби, било заради глупост а най-вероятно поради двете го провалят в геометрична прогресия.
Ще се строи ли 200 метровия небостьргач в Лозенец? На една тесна улица, където 2 коли се разминават трудно!А датския архитект Ви обясни, че Витоша не трябва да се закрива с високи сгради.Абсолютна идиотщина.
Предлагам това да става поетапно. Като начало да затворят центъра за всякакви служебни автомобили и лични автомобили на лица, работещи към държавния бюджет. Всички, като се започне от гл.архитект, мине се през смет, общински съветници и депутати, всякакви чиновници от министерствата и се завърши с Министерски съвет, БНБ и Президентството. Хайде за Президент, Председател на НС и Министър председател може да се направи изключение, предвид изискванията за охрана на лицето, заемащо съответната длъжност. Останалите обаче - в метрото! Същото да важи и за еврочиновниците, които ще заседават тук по време на нашето председателство. Ако върху тях проработи пешеходната схема, тогава може да се приложи и върху хората.
Ех, тез гербери, бре! Все пари за паркиране и такси за автомобилите им се въртят в главите. Вземането, обаче не е като даването! Един ден палачинката ще се обърне и тогава какъв вой ще наддадат, когато трябва да плащат таксите, които те са въвели...
Всъщност само тези които си изброил ще могат да влизат в центъра. Няма лошо да има такава забрана, но досегашния опит показва, че тези които взимат подобни решения винаги са изключенията.
Ако някой значим общественик в САЩ се осмели да заяви, че ще създава затруднения за колите където и да е в града ще бъде разстрелян като Джон Фи.К. до края на работния ден. Това е разлика между БГ и Амер мислене. Ораганизацията на движението в големия град е съпоставима с кръвоносната система на човешкия организъм създаден от Господ. Опитите за затваряне на артерия/вена завършват с тромб и след това смърт. Така е когато селяндур попадне на ръководно място- пораженията са по-големи от бомбинг. Едни арапе са по-умни от БГ- Направиха си нова столица и се местят там след 4 месеца Кайро. Посоката на развитието на инф.стр. на София е грешна. Не може стар балтон да го преправиш на плицирана пола или костюм Все едно 40-ти номер обувки да ти стискат и за решаване на проблема да си купиш 38-ми.
Не сравнявай правите и перпендикулярни широки улици в сащ, с тези на европейските градове. Всички градове в сащ са на по 200 години, стоени върху голи поляни. Там изначало е мислено първо за коне, карети о след това коли, още докато са си строели бараките.
Ех, че светли перспективи, на принципа "Дйте да дадете!" А незаконното билетче за тоя градски транспорт, който не е редовен, и изобщо е липсващ - с него кво прайме?! Остава ли си толкова и в центъра, където за да се придвижи човек от т. А до т. Б му трябва нещо за една-две спирки, ако гони час, и това му струва 1,60 лв - ако щеш! Ами такситата, ами театри, изложби, концерти?! Когато един приличен човек се облича елегантно, ако е дама - качва се на токчета, и кво след тва?! Хуква по паветата да спртува поне половин час, или често повече, докато стигне от паркинга до мястото на събитието, леко запотена и доста изморена вече?! Или всички слагат маратонките и не ги интересуват повече модните тенденции?! И тая Бронзов къща точно януари ли ще я монтират - най-правилният месец за работа с метални конструкции, без съмнение - точно в нулевите и отрицателни температури се работи с желязо и бронз, тоя архитектин най-добре знае ... Ех, селянино с колело, що не си беше седел у село ... (((
Все от някъде трябва да се започне въпреки воя на селяндурите дето трябва да им дишам мръсотиите вместо да ползват метрото.
Кореняк столичанин , второ поколевие от селски произход , нали ? Приянто ми е да се запознаем.
на 25 годишния барутарник с отрязан катализатор или още пестиш от данъка за Колата?аз съм кореняк софиянец не ме бъркай със собствения ти пейзански произход
"Арх. Здравков е категоричен и за друго - в центъра на София няма място за сгради от алуминий и стъкло." Е, как изведнъж се сети за старите сгради и кулите от "алуминий и стъкло", след като вече се нагъчка всяко свободно кътче, а небостъргачите вече прикриха изгледа къв Витоша планина? Бе ясно е посланието, кой се нагушил - нагушил и толкова, но какво правим с тюфляците в общината? И с този парашутист - ГлаДен архитект на София, от където се е пръкнал, там да си ходи да прави поразиите.
Странно защо никой не коментира манипулативните истинноподобни твърдения на Здравков?! Нищо вярно няма в това, което казва. Просто си прокарват мафиотската политика, имитирайки че уж са загрижени за хората в София.
Малко, много малко са 40 заведения по "Витоша" - трябва да са поне 120 и от всички да кънти чалга!
глупаци, не искате костов. нека да ви затворят центъра, и града, и държaвата. нали за това се борихте з0 години.
Четох до "автомобилът е удоволствие". Този архитект е неграмотен и с обща култура на каруцар. Вън от общината! А той бил главен архитект на София? То какво да очакваш от - начална учителка ли беше?
Това с буферните паркове и затварянето на центъра е великолепна идея, но вероятно ще бъде изпълнена само на половина. Ще затворят центъра, без да направят паркингите.
Здравков кажи ми с градския ли хидиш на работа или с личната си кола? Ми с колата си много ясно. Ми защо според теб аз трябва да ползвам градския?
Как без коли в центъра? Ами Каролев тъкмо щял да събира подписка, че му пречели велоалеите и не можел да изпревари тролея на Раковска. Тази новина ще го съсипе
Лондон е кочина в сравнение с мегаполисите на САЩ. Не си спомням JFK да е бил президент на Британия. От Острова излизат само извратени неща дължащи се на кръвосмешението през вековете, поради ограничената територия. Добре че Наполеон поне обърна движението да е Дясно. И езикът им е такъв ясен, че като кажат нещо след това някой трябва да спелува-букво-побуквичене, защото не винаги е ясно какво казват и да да не стане грешка.
Зад идеята да се затварят центровете на градовете и да се обикаля като изтърван електрон докато стигнеш до мястото отсреща прозира робско-ратайско-слугинската същност на българина. Най-късото разстояние между две точки е прякото , по права линия. Значи след като БГ прави обратното защо е нужно да се ходи на училище? Точно ББ стана международник, да вземе да предложи да се затворят Панамския, Суецкия канал / 2броя/ . БайГан по причина на негодност да строи сам нещо модерно, затваря улици, АЕЦ.болници и училища, защото е по-лесно. И чака някой друг /чужденец/ да му плаща достойна заплата, да му пази държавата и да му печата пари. Тоя пък Някой гледа как да го издои, което и се случва.