Без коли в центъра на София след строежа на метрото

Центърът на София може да бъде затворен за коли след изграждането на трети метродиаметър и буферни паркинги.

Обратно в новината

Коментари - Без коли в центъра на София след строежа на метрото | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много добра статия! Поздравления

Има добри идеи. Важно е като се управлява, това да става с мисъл и визията да е поне с времеви хоризонт от 25 30 години. Другият важен момет е да се изисква от изпълнителите качество, да се осъществява реален контрол и да се отстраняват дефектите в договорения гаранционен срок.

Sm3hurk0

тия, докато развият системата за градски транспорт, ще навлязат електроавтомобилите.... Тогава, кой знае какво ще измислят за да ни рекетират пак.... Аман от общинари - шушумигари ! ДА Ви попитам, визуализацията сайта има ли бъгове при Вас или при мен е проблема... ( разместени зафлавия и липсващи снимки към новините )

Даааа , с малко акъл можеш да репресираш едни в полза на други , за другото се иска повече акъл.

В момента поправят нещо по страницата.

Какво става с възрастни болни хора, които не могат да ползват градски транспорт и живеят в центъра. На гръб ли да ги носят или направо да умират?

Бате Бойко с преторианската кохорта с кво ще ходи на работа , или ще го махамe до тогава?

бременна жена тръгне да ражда?

Ще монтираве медицински столове.

Слаб архитект, слагачески журналисти. Истинският въпрос е: 1. Какво правим за зелена София. (същият господин стана главен архитект с мантрата за зелен град). Нито дума за посегателствата и заграбванията срещу най-ценното богатство на столицата - големите паркове. Нито дума за нови паркове и градинки, нито за системно масово залесяване, единствен надежден филтър срещу отровите, които дишаме.

Тази зона около НДК колко пъти,? Пеевски няма наяждане.

Ааа, той баце обеща, с Лада "Нива".

Откак каскетите дойдоха и се заеха с управлението на София, всичко отива на кочина. Вече 70 години.

Лозунги и обещания! Архитекта е "сламен" , ако разбирате .Виж дирекция "строителен контрол" и нещата си стават ясни и железни!

На архитектчето не му пука. Него го возят в мерцедес. Ние останалите да мааме пеш. Докато сме млади и можем добре, а после? Майка ми е на 67 и на практика е затворник вкъщи. Ако не дойда, за да я изведа с колата някъде не може да иде никъде. Просто има болни стави и е трудно подвижна. Интересно ми е как ще стигна до метрото и ще я набутам вътре. Представете си цялата галимация. Паркиране, асансьори, перони, влъкове, нови асансьори. А, ама то спирката на метрото е на половин километър от там където тя иска да отиде. Днес мога да я закарам с кола и да я изчакам да се върне. Утре ще е един истински пандизаджия. След 20 години аз ще съм в това положение. Да Ви таковам рационализациите.

Бронирана, да не пропущим.

как стоят нещата с колите и екипите на бърза помощ и пожарната, дано не се случва, но все пак?

Мен повече ме инте,есува този с общинската и дъ,жавната админист,ации Д,угите воже и да се движат л но бок.уците ги искам в мет,ото

София не са само жълтите павета!

Не знам кой доведе това провинциално недоразумение за главен архитект - Бойко ли или Цецка Цачева както се говори, но Столична община се напълни с амбициозни некадърници които си измислят разни псевдо инициативи за наша сметка. Ако ГЕРБ продължава с този темп ще загуби и софийските избори като президентските. София е с най-поносимите транспортни проблеми в сравнение със всички европейски столици а те правят всичко възможно да затормозяват транспорта - от затварянето на основни пътни артерии проектирани още от Димитър Петков и се стигне до хаоса с велосипедните алеи по които се движат единици а затормозяват движението на милиони коли. В Европа има пешеходни улици, но те са стари средновековни улици без особено транспортно значение. Не опозицията а ГЕРБ сам ще падне от власт защото Борисов явно няма време да контролира всички мишоци които било заради кражби, било заради глупост а най-вероятно поради двете го провалят в геометрична прогресия.

Ще се строи ли 200 метровия небостьргач в Лозенец? На една тесна улица, където 2 коли се разминават трудно!А датския архитект Ви обясни, че Витоша не трябва да се закрива с високи сгради.Абсолютна идиотщина.

Предлагам това да става поетапно. Като начало да затворят центъра за всякакви служебни автомобили и лични автомобили на лица, работещи към държавния бюджет. Всички, като се започне от гл.архитект, мине се през смет, общински съветници и депутати, всякакви чиновници от министерствата и се завърши с Министерски съвет, БНБ и Президентството. Хайде за Президент, Председател на НС и Министър председател може да се направи изключение, предвид изискванията за охрана на лицето, заемащо съответната длъжност. Останалите обаче - в метрото! Същото да важи и за еврочиновниците, които ще заседават тук по време на нашето председателство. Ако върху тях проработи пешеходната схема, тогава може да се приложи и върху хората.

Ал

Ех, тез гербери, бре! Все пари за паркиране и такси за автомобилите им се въртят в главите. Вземането, обаче не е като даването! Един ден палачинката ще се обърне и тогава какъв вой ще наддадат, когато трябва да плащат таксите, които те са въвели...

Всъщност само тези които си изброил ще могат да влизат в центъра. Няма лошо да има такава забрана, но досегашния опит показва, че тези които взимат подобни решения винаги са изключенията.

Ако някой значим общественик в САЩ се осмели да заяви, че ще създава затруднения за колите където и да е в града ще бъде разстрелян като Джон Фи.К. до края на работния ден. Това е разлика между БГ и Амер мислене. Ораганизацията на движението в големия град е съпоставима с кръвоносната система на човешкия организъм създаден от Господ. Опитите за затваряне на артерия/вена завършват с тромб и след това смърт. Така е когато селяндур попадне на ръководно място- пораженията са по-големи от бомбинг. Едни арапе са по-умни от БГ- Направиха си нова столица и се местят там след 4 месеца Кайро. Посоката на развитието на инф.стр. на София е грешна. Не може стар балтон да го преправиш на плицирана пола или костюм Все едно 40-ти номер обувки да ти стискат и за решаване на проблема да си купиш 38-ми.

пак центъра.а западните квартали?вижте калта при цветната борса на пазара дим.петков.

Не сравнявай правите и перпендикулярни широки улици в сащ, с тези на европейските градове. Всички градове в сащ са на по 200 години, стоени върху голи поляни. Там изначало е мислено първо за коне, карети о след това коли, още докато са си строели бараките.

Ех, че светли перспективи, на принципа "Дйте да дадете!" А незаконното билетче за тоя градски транспорт, който не е редовен, и изобщо е липсващ - с него кво прайме?! Остава ли си толкова и в центъра, където за да се придвижи човек от т. А до т. Б му трябва нещо за една-две спирки, ако гони час, и това му струва 1,60 лв - ако щеш! Ами такситата, ами театри, изложби, концерти?! Когато един приличен човек се облича елегантно, ако е дама - качва се на токчета, и кво след тва?! Хуква по паветата да спртува поне половин час, или често повече, докато стигне от паркинга до мястото на събитието, леко запотена и доста изморена вече?! Или всички слагат маратонките и не ги интересуват повече модните тенденции?! И тая Бронзов къща точно януари ли ще я монтират - най-правилният месец за работа с метални конструкции, без съмнение - точно в нулевите и отрицателни температури се работи с желязо и бронз, тоя архитектин най-добре знае ... Ех, селянино с колело, що не си беше седел у село ... (((

Гледам в лондон всеки ден има разстрели.

komuniagite. Te sasipaha algaria.

Все от някъде трябва да се започне въпреки воя на селяндурите дето трябва да им дишам мръсотиите вместо да ползват метрото.

Драгалевския мангал я съсипа алгарията ти!

Кореняк столичанин , второ поколевие от селски произход , нали ? Приянто ми е да се запознаем.

на 25 годишния барутарник с отрязан катализатор или още пестиш от данъка за Колата?аз съм кореняк софиянец не ме бъркай със собствения ти пейзански произход

"Арх. Здравков е категоричен и за друго - в центъра на София няма място за сгради от алуминий и стъкло." Е, как изведнъж се сети за старите сгради и кулите от "алуминий и стъкло", след като вече се нагъчка всяко свободно кътче, а небостъргачите вече прикриха изгледа къв Витоша планина? Бе ясно е посланието, кой се нагушил - нагушил и толкова, но какво правим с тюфляците в общината? И с този парашутист - ГлаДен архитект на София, от където се е пръкнал, там да си ходи да прави поразиите.

От червен бряг.

Странно защо никой не коментира манипулативните истинноподобни твърдения на Здравков?! Нищо вярно няма в това, което казва. Просто си прокарват мафиотската политика, имитирайки че уж са загрижени за хората в София.

Малко, много малко са 40 заведения по "Витоша" - трябва да са поне 120 и от всички да кънти чалга!

Линейките ще бъдат заменени със Спартани и Кугъри...

глупаци, не искате костов. нека да ви затворят центъра, и града, и държaвата. нали за това се борихте з0 години.

И този архитект е добре да си иде с Данчето.

Щом ще затварят центъра да изнесат администрациите на околовръстното.

Четох до "автомобилът е удоволствие". Този архитект е неграмотен и с обща култура на каруцар. Вън от общината! А той бил главен архитект на София? То какво да очакваш от - начална учителка ли беше?

Това с буферните паркове и затварянето на центъра е великолепна идея, но вероятно ще бъде изпълнена само на половина. Ще затворят центъра, без да направят паркингите.

Искаме го...в ЗАТВОРА!!!

Здравков кажи ми с градския ли хидиш на работа или с личната си кола? Ми с колата си много ясно. Ми защо според теб аз трябва да ползвам градския?

Как без коли в центъра? Ами Каролев тъкмо щял да събира подписка, че му пречели велоалеите и не можел да изпревари тролея на Раковска. Тази новина ще го съсипе

То ще е затворен центъра само за простолюдието.

Лондон е кочина в сравнение с мегаполисите на САЩ. Не си спомням JFK да е бил президент на Британия. От Острова излизат само извратени неща дължащи се на кръвосмешението през вековете, поради ограничената територия. Добре че Наполеон поне обърна движението да е Дясно. И езикът им е такъв ясен, че като кажат нещо след това някой трябва да спелува-букво-побуквичене, защото не винаги е ясно какво казват и да да не стане грешка.

Зад идеята да се затварят центровете на градовете и да се обикаля като изтърван електрон докато стигнеш до мястото отсреща прозира робско-ратайско-слугинската същност на българина. Най-късото разстояние между две точки е прякото , по права линия. Значи след като БГ прави обратното защо е нужно да се ходи на училище? Точно ББ стана международник, да вземе да предложи да се затворят Панамския, Суецкия канал / 2броя/ . БайГан по причина на негодност да строи сам нещо модерно, затваря улици, АЕЦ.болници и училища, защото е по-лесно. И чака някой друг /чужденец/ да му плаща достойна заплата, да му пази държавата и да му печата пари. Тоя пък Някой гледа как да го издои, което и се случва.