”Мобилтел” удължава на 2 месеца срока за сметките
"Мобилтел" удължава срока за плащане на сметките на 60 дни. Той се отнася за всички фактури, издадени от 25 март до 31 май.
Обратно в новинатаКоментари - ”Мобилтел” удължава на 2 месеца срока за сметките | Днес.dir.bg
Коментари
Неприятно е да нямаш фактура, да не знаеш колко дължиш и да не можеш да си направиш елементарна сметка за месечния бюджет. Сега с тези 60 дни нещата горе-долу пасват, защото за 2 месеца все ще взема 2 заплати и като знам колко дължа ще мога да си платя сметките без ексцесии в бюджета. Не знам дали да не ползвам и разсрочното плащане, нека да ми излезнат сметките, пък ще видим, но определено 60-те дена са от полза.
аз не мога да разбера някои медии защо толкова усилено се стремят да заблудят читателите? Нали уж трябва да изразявате неутрално мнение? Първо, никой не е казал, че ще бъдат натрупани наведнъж сметките, а до края на май, второ вече има удължен срок от 60 дни + ваирант за разсрочено плащане на сметките, така че не мога да разбера какъв ви е проблема?>!?!?!?!?
А кога Ментел ще активизира новата си "услуга" Проверка на изразходваните и оставащи минути за разговор? Докога ще баламосват клиентите си, че "Услугата не е активна. Моля, опитайте пак по-късно." Докога, ментета? Докога? Тази "услуга" е най-важна за клиентите, с нея трябва да започнат, а не да я оставят за на края!
Промяната важи за тези които изобщо имат някакви фактури. Нямам познат който да е нямал проблем с фактурите.
Малкото червейче пита майкаси: - Мамо.къде е тате? =На лов за риби:DDD отговаря тя. Така изглежда да платиш на Мтел,чрез ePay.bg последните не са виновни.
Абонат съм на Мтел от 1999 , но в края на този договор това ще се промени. Тези хора които управляват компанията са много далеч от понятието бизнесмен. Последните месеци съм адски недоволен. Високи сметки и неяснота за какво плащам , нямам една разпечатка а като влезна в сайта им, в който имам регистрация последната информация от фактура ми е от декември. Ако имахме нормална комисия за защита на потребителите трябваше сама да се сезира и на тези измамници да им наложи колосални санкции.
Колко можеш да платиш? Толкова! Е, това ти е сметката! Ха, ха, ха! Или да ползват зарчета.
Това е най-гнусната лужа, че Мтел не губел клиентир след като Глобул и Виваком печелят по 2000 нови абоната на ден само от Мтел. Другата гнусна лъжа на този австрийски селянин е, че събераемостта от клиентите не била била увеличена - истината е, че задълженията от клиентите в момента са над 300 милиона лева и се увеличи 3 пъти над нормалното си ниво!!! Мтел пъжат и акционерите си по този начин като показват пред обществеността една добра ПР акция. Нещата във фирмата са адски зле, след като пуснаха новата тарифираща система на АМДОКС, но не искат да си го признаят. Фактури не могат да се издават и са пълни с грешки, които след това се проверяват една по една. Фирмата за жалост върви към фалит, "уникалният" австрийски мениджмънт успя да съсипе една от най-добрите фирми в БГ. Но тях това не ги притеснява - по важното е да си приберат годишните бонуси сега през април-май и след това след тях и потоп.
здравеите! искам да попитам едно! някои знае ли какви такси плаща за ел.енергя? а защо, когато не си платите сметките, ел. компанните ви спират? хора, проблеми навсякаде! било то мтел, глобул или вивацом! не сте били при тях, затова мислите, че няма проблеми и те са само при мтел! мтел е 1вият оператор и такув ще си остане! мтел е 1ят оператор, които вувежда обслужването на клиентите и 1вя ще си остане! ще ме извините, но е факт! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Пич, събуди се, всички са маскари. Въпроса е, че някои са по-големи. Бил съм абонат и на трите оператора. Най-недоволен съм от Мтел, следват Глобъл и сега съм на вивател. И те не са цвете, ама в сравнение с другите два са на почтително разтояние. Сметката ми е два пъти по-малка от на Мтел (последно бях при тях), а може да се каже, че говоря повече. Не ми се обяснява какви перипетии имах с тях. Като те кефят стой си там, за твоя сметка си е.
Гледам търговският директор на глогул Анатоли Георгиев как си прави реклама и се чудя, знаели с какви олигофрени работи?Чакам август за да скоча при вивател.
Целия "проблем" със сметките на м-тел е една добра стратегия да запазят по-голямата част от абонатите си! Да, можеш да прекратиш договора си с предизвестие но трябва да платиш старите си 3-4 забавени сметки - А ТЕЗИ 3-4 СМЕТКИ ВИЕ НЕ ЗНАЕТЕ НА КАКВА СТОЙНОСТ СА! Ако плащате по 40-50 лв традиционно, дали след молбата за прекратяване смеките ви няма да станат по 150 на месец .... и т. н. Елементарни изчисления показват че в тази криза 90% от абонатите на м-тел са с вързани "умишлено" ръце, безпаричие......
Едно бойкотче няма да им се отрази зле и на мобилните оператори. За Бога Братя НЕ говорете по мобилния!!!
Поредната лъжа която изрича този г-н,ментел е във колапс и той го знае най добре,че кой избра тази Израелска фирма и защо ли,то си личи по имената им.Те видяха че народа си мълчи и си правят каквото си искат,ни я сме си виновни защото си мълчи и гледаме как ни .....а журналистите който се продадоха за пореден път поздравявам със песента на Слави,Няма такава държава....
Как излизат сметките за март сега, като аз нямам сметки от януари!? Като ги питах, те си знаят само едно: Ще излязат, не се притеснявайте, благодарим за разбирането. Ама аз не ги разбирам и ще ли да увеличат срока - да,ама не - пак ще се съберат 3-4 сметки в едно. Благодаря за разбирането :)
"Мобилтел" може и да удължава срока за плащане , но когато плащате сметките за излезнали на куп фактури в пощата, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да ги платите всичките. Не можело да си платиш първата фактура, след 28 дни следващата и т.н. Плаща се всичко, което е излезнало за месеца/често това са две и повече фактури/. Примерът е от пощата в град Сопот. Дали, това е навсякъде или се дължи на недобросъвестни служителки на местно ниво, не знам, но ощетените сме отново ние!
Какво плачете? радвайте се че можете да говорите. ако не ви харесва ходете на село и си викайте от баир на баир. аре
Как е възможно фирма с милионна аудитория да има IT проблем от Септември 2010 ??!!
Ехо, има ли ДЪРЖАВА, има ли защита на потребителите, има ли Мтел ? 3 месеца без сметки, дори и без смс за спиране. Вземете се в ръце и в крака, вместо да пращате за извинения бутилки с вино и плодове !!!
""М-Тел" не губи клиенти" ? Ха-ха. Дали, дали... господата решиха да спестят милионите за лицензи, които плащаха на САП за да могат да фактурират правилно и навреме. Замениха системата с индийска и изхитруваха за да спестят още. Е, в крайна сметка изгубиха всичката база данни и се наложи да ни събират ЕГН-тата с/у "безплатни" червени голфове, дето се печелят всяка седмица. Минаха 2-3 седмици и още не съм получил фактурата си. Междувременно подадох молба за преразглеждане на стари фактури след като се оказа безнадеждно да се боря с отдела им за обслужване на клиенти по мейл. Август месец става година откак има проблем. Партьорите им като Хенди признават, че се губят клиенти, а те не. Държа да отбележа, че Мтел не може да спечели дело с/у клиент, които спре да плаща сметките си заради неспазване на договорените условия и услуги. Като ви кажат, че трябва да платите всички такси до края на договора ако се откажете, кажете им, че ще се видите в съда. Извод: не пестете от важни неща, защото ще ви излезне през носа. Пестенето е майка на мизерията.
Съдебни дела до последно - това е решението ! Ако не ви хареса сметката не плащате , ако ви спрат телефоните - дело !!!
То навремето и една наша банка си смени софтуера с индииско участие...та настана една трагедия
Не е вярно, че компаенията не губи клиенти!!! Аз съм поредната, която подадох предизвестие!!!
а в нашето семейство -2 човека - 2 телефона към тази компания нямаме сметки за януари - не ни харесват адреса сигурно :)
Да бе тия на кой ги разправят. Аз на 7.04 получих смс,че ако не си платя сметката и ще ми изключат картата и на 9.04 осъмнах без телефон. Защо не ми казаха,че могат да разсрочат плащането???? Мизерници, ама те всички са такива,при който и да отидеш на по-голям Й се натъкваш.
Ако мобилтел не Ви издава фактура всеки месец имате право да прекратите договора си с тях (без да плащате нищо) , защото това е нарушена на условията от тяхна страна.
С удължавне на срока признават, че имат проблем. Е колко месеца ви бяха необходими, за да стигнете до това заключение?
Тия от Мтел са ужасни.Как едно време нямаше този проблем и сметките си идваха навреме, а сега не знаеш колко говориш, колко плащаш, кога плащаш. После се натрупват едни сметки. Само пред техните центрове са опашки. Писна ми!
ТОВА КОЕТО ПРАВЯТ ГОСПОДА ЧУЖДИТЕ ИНВЕСТИТОРИ СИ Е ЧИСТА ГАВРА С БЪЛГАРСКИЯ НАРОД. Защо не бъде взет лиценза на тази компания. ТЕЗИ КЪДЕ СЕ НАМИРАТ , ЧЕ НЯМА ДА ИЗДАВАТ В СРОК ФАКТУРИ ОЩЕ ПОВЕЧЕ И ДАНЪЧНИ !!! Абе ей господин Майерхофер, Знаеш ли, че ако беше във Венецуела Чавес щеше да те разкара за 24 часа заедно със скапаната ти компания. ДОКАТО ПОЖАРНИКАРЯ Е НА ВЛАСТ ЩЕ СТЕ СПОКОЙНИ И СТОЯЩИ НАД ЗАКОНА, НО ИДВАТ ЛОШИ ВРЕМЕНА И ЗА ВАС И ЗА ВАШИЯ ПОКРОВИТЕЛ. Времето ви свършва господа "ИНВЕСТИТОРИ".
Трети месец във фактурите ми има СМС-и по 3.20 без ДДС , които Не съм пращал. Пиша жалби , опрощават ги и следващия месец- същото. Какви са тия СМС-и по 3.84 с ДДС - тикой не ти и казва- било грешка на системата Пълни нещастници- ще спирам мобилните , и Глобул се опитват да си правят гавра с хората
Ехоо има ли държава? Тази фирма - Мобилтел прекали с гаврите си! Човек нито може да си провери задълженията, нито изразходваното, нито нищо!