17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Слагам си и маска в кенефа, че не се знае какви вредни газове може да има.

много ми е интересно тия дето са отговорили с да къде ги видяха тия колани?

2018 г. при катастрофа с автобус на Тракия умират шестима пътници. Били са без колани, изпаднали са през прозорците и автобусът ги е премазал. Ако бяха с колани, щяха да са живи. В междуградските автобуси колани има, който не ги е търсил, не ги е намерил.

Аз у самолетО не слагам...

Въпросът у глупав защото в нито един автобус няма колани на пътническите седалки. Но авторът на въпроса явно се вози само в автомобил или самолет.

В извънградските автобуси и микробуси колани има.

Не пътувам с автобус. Последно се качих на автобус преди 40 години, на екскурионно в Родопите. Дори не знаех, че имат колани.

До момента не съм се возил в автобус с колан. Иначе бих го слагал. В крайна сметка не е гот да изхвърчиш през джама на търкалящ се автобус.

Не е гот,но в много случаи е животоспасяващо... !!!

Не може да слагаш нещо несъществуващо в 95% от автобусите.

Не, в автобус не слагам предпазен колан, само в колата. Въпросът е несъстоятелен, тъй като ПТП-то със сръбския автобус не е станало по причина, че пасажерите не са били с колани. Т.е. коланът не предотвратява ПТП. Тъпо беше "представянето" на Ники Дойнов по Нова снощи: "питай дали са били с колани, питай дали са били с колани, питай дали са били с колани". Както и по БТВ сутринта, оназ мъжкараната, не я знам как се казва, някаква шефка е в КАТ, дето изтъкна, че в България било забранено с деца да се пътува в тъмната част на деня, защото ПТП-то е станало във все още светла част на деня. Неадекватно е и обявяването, че два случая са "по-критични". Една ситуация, случай и т.н. или е лек или е тежък или е, не дай, Боже, критичен. Няма по-малко и повече критичен. Не знам каква позивна пак е спусната към мисирките да си го мерят със сърбите и да изтъкнат колко са по-по-най. За щастие, независимо, че не са били с колани, най-лошото е избегнато. И да кажем в заключение: редно е да се слагат колани при пътуване. Но е и хубаво да не се търси под вола теле, коланът сам по себе си няма никакво отношение към случването/неслучването на ПТП, а само към евентуалната тежест на травмите след ПТП, дори тогава, за съжаление не винаги....

Явно само в България сте пътували с автобус и не знаете но в Европа е задължително всички в автобуса да са с колани а в Швейцария особено строго се съблюдава та 'тъпият" въпрос на Н.Дойнов е точно за такива като вас

Въпросът е тъп, защото няма отношение към катастрофата. Коланът не предотвратява катастрофи. Ъндърстенд, "интелектуалецо"?

Къде са тия автобуси с предпазни колани?

Рядко пътувам с автобус и скоро не съм се возил, но досега не ми се е случвало да ползвам такъв, в който да има колани. Гнезда има, но самите ремъци не съм ги виждал. Предполага се, че автобусът се управлява от професионалист с голям опит и не би трябвало е опасен транспорт (ако е технически изправен). Освен това, по правилник, те трябва да се движат с по- ниска максимална скорост (заради по- голямата си маса) от леките автомобили по магистралите.

И да исках, досега не съм виждал колан в автобус. Вярно рядко се качвам и такъв ми е късмета.

_stankow

В самолетите се слага само при излитане и кацане. И при турбуленция. Как може да се стои с колан 6 часа в автобус ?? А във влаковете що не ги въведат ?

Колко често си чувал у нас за влакови катастрофи с жертви, бе галфон

Самолетите не набиват внезапно спирачка...

Не слагам колан. Предпочитам да мога бързо да се измъкна при нужда.

_stankow

В македонския автобус 40 души изгоряха. Защото не можаха да се измъкнат бързо. Забавиха ги прозорците. Остава и коланите им да се бяха заплели ...

И като са били без колан спасиха ли се? Коланите не са против избухване на пожар! Що за идиотски коментари праскаш...

Такъв си е Станков, ръси акъл по всички статии, но всъщност само показва едно наивно простовато мислене.