Слагат усилващи мрежи в облицовката на тунел "Витиня" (снимки)
В момента слагат усилващи мрежи в облицовката на тръбата за София заради множество пукнатини
Обратно в новинатаКоментари - Слагат усилващи мрежи в облицовката на тунел "Витиня" (снимки) | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ДСО Бай-Тошови кашкавалени строежи (нерегистриран)
Кога ще започне следващият ремонт?
Старец (нерегистриран)
И така вече 40 години
Гошо (нерегистриран)
И сега се изпълнява некачествено. В другата тръба не са сложени делатационни фуги, не са обработени, като гледам и тук се правят грешки. Статията е написана грешно. След мрежите ще трябва да се туркретира и тогава евентуално друга облицовка...
Дедовия (нерегистриран)
На снилката това е повече арматуна мрежа,което говори за усилване на стените.
северозападняк (нерегистриран)
Айде по-бързо свършвайте тоя ремонт, та да започва ремонта му!
къде е батко (нерегистриран)
Е, сега вече, освен осветителни тела, облицовка и вода ще падат и мрежи!
мими (нерегистриран)
Цена на ремонт все едно правят нов тунел . - Ако не изгонят водата все едно нищо не са направили .
Безхаберници (нерегистриран)
От Автомагистрали да обяснят защо ремонта е 4г. На всеки от нас е ясно, че за 4г се изкопава нов тунел със същата дължина. Какво правиха първите 2.5 г? Спаха и си бъркаха в носа. Редовно минавам и наблюдавам.
3евзек
А какво ще правят със стария мост преди стария тунел? Ще правят нов при новия ли?
Т.Живков (нерегистриран)
Добре ,че бай Тодор направи тунелите и виадуктите на най-трудните места на Витиня. Тези крадци и некадърници не могат да ги ремонтират
Дааа бе (нерегистриран)
Добре, че Живков ги е направил-да. Всичко е сбъркано по строителството им.
sa (нерегистриран)
Живков ги бил направил..ти съвсем откачи. Направили са ги робите от строителни войски, напълно безплатно разбира се.
mc (нерегистриран)
Последната година нищичко не беше пипнато по този тунел. Не зная за какви проучва ния говорят, но аз пътувам всеки Божи ден до Ботевград и обратно и твърдя, че не съм видял живо пиле на този обект. 4 години ги правят тези тунели. Да че прощавате, но за това време можеха да пробият напълно нови тръби. Срамота. Стотици хиляди българи 4 години се мъчат в този участък, плащаме по100 лева за винетки, сега вкараха и тол такси... тази фирма трябва да бъде осъдена за изпуснати ползи.
Този (нерегистриран)
Лазаре/коментар някъде горе/, прочети нещо за Вентимиля и после се изказвай,тъпак бойковски- червен от ДС -герб
aaa (нерегистриран)
Този безкраен строеж ? или Умишлено забавяне на строежа е целенасочено. Срам нямат.
ХЪШ (нерегистриран)
абсурдно е този ремонт да трае 4 г нека го види прокуратурана
Лазар (нерегистриран)
Като чета коментарите и се убеждавам, че няма по-големи нещастници от нас българите. Винаги черногледи, убедени в конспирациите и най-вече разбирачи, големи разбирачи. Знаят как се правят тунели, как се поддържат и т.н. И носталгично си спомнят за "онова" време. Само, че по "онова" време за критични коментари като тези тук се изпращаше на едни други места. Но това лесно се забравя нали? Важнот е да плюем по всичко...
254 (нерегистриран)
За толкова години и толкова пари хората НОВИ тунели правят а не ги ремонтирати...
8888 (нерегистриран)
докато ремонтираме тръбата за София ще оде време за ремот на тръбата за Варна дано поне ремонтът е по успешен от този на Графа
:) (нерегистриран)
Значи схемата е следната, 5 години правим един тунел и изписваме материали за новия участък от магистралата, за основа крадем без концесия от реки и скали наоколо, после търсим друг тунел за ремонт и така граим докато се разсмърди, или стадото започне да се усеща....
Ото Скорцени (нерегистриран)
Така бе по времето на Живков. Един инвеститор и се изписва всичко. А къде отива един Бог знае. Сега има Инвеститорски контрол, Технически надзор, Авторски контрол, строителни книжа и др. Не е толкова просто.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Самосвал бетон на тунела, самосвал бетон на вилата на директора. Така се строеше по времето на комунизма. Така изникнаха и вилите в близост до тунелите. Бетонът е малко и тунелът е пред рухване. Комунизмът не прощава дори 30г по къснно.
:) (нерегистриран)
При комунизма беше 50 самосвала за тунела, един за вилата глупако, а сега е един за тунела, пишат се три, усвояват се пари за 5.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Така бе по времето на Живков. Един инвеститор и се изписва всичко. А къде отива един Бог знае. Сега има Инвеститорски контрол, Технически надзор, Авторски контрол, строителни книжа и др. Не е толкова просто.
е ко не (нерегистриран)
Тия тунели не се научихте да ги боядисвате с ослепително бяла боя. Освен това добра исея ще е да има два реда диоден маркуч по цялата дължина на стените. Друга тъпня, е че като сте направили двупосочно едната тръба на единия тунел таванното осветление свети в очите на насрещния трафик. Е коригирайте ги тия прожектори де. След ремонта пак ги върнете да светят от към гърба на превозните средства.
Щерев (нерегистриран)
Стига глупости! Тунела е затворен от 4 години! Ако сега слагат анкери, какво са правили предните 3 и половина години?!
hm (нерегистриран)
усвоявали са пари т.е. яко крадене и сега малко прах за замахване...
:) (нерегистриран)
Усвояваха материали за друг строеж и грабиха пари.
никола фичев (нерегистриран)
изумително е - тунелите трябва да ТРАЯТ стотици години, а у нас 40 години и следва ремонт с арматура и нов бетон.....тези,които са го правили са още живи - ОТГОВОРНОСТ - забравена дума в България
Биляна (нерегистриран)
Момче, да не бъркаш Пирамидата в Гиза с тунела на Витиня?
дедо (нерегистриран)
Тарикатска работа ,километри анкери и хиляди кубици бетон там където не се вижда.Големи кухини ама тунела издържал 40 години .Голямо крадене ей .
Ото Скорцени (нерегистриран)
Айде чао, че закъснявам за среща с един анадолски джентълмен, който прави страхотен герден компрес.
Grom (нерегистриран)
Егати некачественото строителство... 34 години без ремонт. Сега като е толкова качествено, да очакваме поне 50 години? Или по ГЕРБ-ерски 5 месеца макс...
Щерев (нерегистриран)
Аз лично ще гледам първите 5-6 месеца като го отворят да не минавам през него. За всеки случай...
Ото Скорцени (нерегистриран)
Има ли нещо построено при комунизма, което да е качествено?
С (нерегистриран)
елементарните си разсъждения просто дразниш ! Предполагам , че точно това е и целта ти ...! Пък и ако всичко от социализма е некачествено, то и баща ти и майка ти би трябвало да са такива...Пък може и ти да си роден (произведен) в годините на социализма.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Дори АЕЦ беше така направена че ако не бяха американците да я доизкусурят и ремонтират срещу 3 милиарда лева сега нямаше да я има.
Кашкавала (нерегистриран)
Надеждата и сляпата вяра в светлото бъдеще! :)
zdrafkof
Нема.Той /комунизма/ затова и рухна.
Ото Скорцени (нерегистриран)
За да стане по бързо идете да строите тунела. Но комуниста не обича да работи а най-обича да краде.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Няма работна ръка. Българинът го мързи да работи. Газопровода се строи от трудолюбиви турци. Дори автомобилите им са с турска регистрация и турски номера. Тежките камиони с които карат тръбите също са турски, с турска регистрация. А тунелът е построен от комунягите адски некачествено и сега на практика се изгражда наново. Тогава лозунгът беше "дайте да дадете". Аз на комунизма не съм дал нищо. Само съм вземал.
Ото (нерегистриран)
Защо не потърсиш място , където ще ти се наложи да се криеш - мнооооооооого скоро . Долна , нагла , крадлива , корумпирана , проста шайка
Хайде пак (нерегистриран)
"Предишните са виновни !"
Ото Скорцени (нерегистриран)
Комунистите прогониха трудолюбивите българи и сега няма работна ръка. Само мързелив комунистически отпадък.
koko (нерегистриран)
Явно има още пари за крадене.Когато ги откраднат тогава ще приключи.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Комуниста освен за крадене за нищо друго не мисли.
Смех!!!! (нерегистриран)
На 36 в шестък!!!
5522 (нерегистриран)
Боко Тъпото няма ли да инспектира прословутия безкраен ремонт на този тунел? Може да вземе колата на НСО и в нарушение на закона да се прави на шофьор като не забрави да вземе и любовника си Вл.Горанов, а може да запали и хеликоптера и да си разходи дебелия задник, за да види как не върви ремонта в тази тръба.
вук (нерегистриран)
2120 година.
не (нерегистриран)
3000 година.
Тихомир Тодоров (нерегистриран)
На Витиня единствения изход е да направят трети тунел , за да може докато единия е в ремонт , да се ползват другите два.Такова ни е качеството на стрителство и ремонт.
отг: (нерегистриран)
до края на века!
БиБитко (нерегистриран)
Чакаме тръбите!
Ото Скорцени (нерегистриран)
Всичко построено от комунистите е такова. Принципът беше "дайте да дадете".
55 (нерегистриран)
Тази тъпотия сам ли я измисли, или някой ти подсказа. Всичко, строено от преди 30 и по-вече години, е мнооого по качествено и дълготрайно от сегашното строителство. Примери хиляди, а ти върви на "Графа..." да видиш как се прави ремонт на ремонтите!
Ото Скорцени (нерегистриран)
Точно този тунел добре, че не се срути и да затрие много народ. Ако не беше Бойко и това щеше да стане. Комунистите боядисаха 2 пъти мантинелите и усвоиха 50 милиона. Други ремонти нямаше.
Eвропаня (нерегистриран)
някой апиджия цъка минуси
Орханиец (нерегистриран)
Аз съм от Ботевград. На 62 години съм. Пътувам много често до София. Аз не помня някога тези тунели да са работили заедно. Обаче местните хора казват, че вилите между Чурек, Потоп, Йорданкино и Горни Богоров са резултат от ремонт на магистралата и тунелите. Както е казал Ботев: "Грабят от народът гладен, Граби подъл чорбаджия, за злато търговец жаден и поп с божа литургия! Грабете го, неразбрани! Грабете го! Кой ви бърка? Скоро той не ще да стане: ний сме синца с чаши в ръка!"
Ото Скорцени (нерегистриран)
Вилите са в резултат не от ремонта а от строежа на магистралата. Тези вили изникнаха когато се строеше магистралата. Новопостроени почти няма.
н (нерегистриран)
На 35 съм. Откакто имам книжка, все е в ремонт тая т. нар. магистрала със смешните 80-90 км....
Да ама (нерегистриран)
майка ти и баща ти са карали по нея , когато беше нова...А дяда ти с каручката е минавал по стария път , който беше настилка тип "запечатка", демек трамбован трошляк ....!
zaho47
Все някога ще приключи, дано да сме живи да го видим!
Чистота (нерегистриран)
Никога няма да приключи. Той не е започвал...
Вечния ремонт! (нерегистриран)
Никога няма да приключи,НИКОГА! докато го направят и той ще започне да се разпада,вече 15 години ги правят тия тунели! Досега да са изкопали тунел до отвъдното,а те ми ремонтират няколко тунела...
За сравнение (нерегистриран)
Който е пътувал по-често с посока Ниш-Белград, знае за колко време неинтегрираният в Европа сръбски народ построи тяхната част от магистралата и какво става откъм другата страна + ремонтите на "Хемус". Няма ли Пиночет или Сталин за вас, гнусове!?
Ото Скорцени (нерегистриран)
Този тунел комунистите го изградиха както им падне. Сега се гради наново.
а сега (нерегистриран)
децата на ,,комунистите" ,върлите ,,антикомунисти" ,,строят качествено" .Докато тиквата е жив така ще е. Търпете и се вайкайте като не се вдигнете и свалите този сатрап. Търпете още 50г.А после пак с друг ,,антикомунист " от клана тиквен.
НАЙ
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Задържаха един от най-богатите хора в руските структури в сферата на сигурността
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
"Тренд": Над 9% разлика в подкрепата за ГЕРБ и ПП-ДБ след скандала с митниците, трети - ДПС