Шофьор получи и плати два фиша за едно и също нарушение
При подобен случай с дублиране на фишове от МВР заявили, че единият от тях е анулиран, но не става ясно дали е софтуерна грешка, неизправна камера или причината е друга
Обратно в новинатаКоментари - Шофьор получи и плати два фиша за едно и също нарушение | Днес.dir.bg
Коментари
и аз имам колега с два фиша за едно и също нарушение ... до колкото си спомням ходи в КАТ за да пусне жалба, но после какво стана .... не знам
Такива случаи стават, когато те снимат две камери - едната е стационарната, другата - в скрита патрулна кола в района.
Въпросът настрана, ама ... отстъпките като гледам са все едно отивам в Технополис ;) това глоби ли са или бизнес сделки ? ;)
То е ясно, че такива случаи трябва да отиват в съда и глобите да отпадат, но на юушмуроците от КАТ не им пука за техните грешки. Както един шапкар ми каза преди време - аз съм тук , за да контролирам и наказва, а ти -за да бъдеш контролиран и наказван. Ако не ти харесва , отиваме в съда. И понеже на малко хора им ср занимава да се влачат по съдилища, предпочитат да си платят и да им се махат от главата тия безсмислените.
Глоби на промоция. Не разбрах кога има промоция - в определен ден, час или направи 5 нарушения и получаваш по 20% отстъпка от глобата
Получил фиш от същия район. Ами нормално, ако е джигит, може и десет фиша да получи за деня. Нерядко снимат на няколко места по булевардите.
Ми не. Не е нормално от една и съща камера, на едно и също място и за едно и също време.
възможно е това, което казваш, но в статията си пише, че в случая и двата фиша са от една и съща камера
Времето не е едно и също. Има разлика в него, напълно достатъчна да мине два пъти в двете посоки с различна скорост.
има лошо . сам се сети какво е . а закона е БОКЛУК . присъстват 'термини' като 'антирадар' и 'незаконно състезание' . само 'джегит' не са вкарали вътре дебилите
Един друг казус , закъснение с един ден за преглед КАТ ми пишат фиш, отивам до вкъщи за големия талон за прегледа , преди пункта пак ме спират и ми пишат отново фиш ,трябвало колата до пункта да я откарам на платформа.
Това го играх преди около две години, оказа се , че камерата е засекла и е направила две снимки. Дата, час, адрес всичко еднакво, разлика няколко секунди. След дълго размотаване ми върнаха парите. То в бюджета лесно влизат, но трудно излизат. Коментара от КАТ беше, ами вие като видяхте, защо ги платихте.
Практиката показва, че който си кара с превишена скорост го прави редовно! Хайде да не реват ,че са платили двоно. Това е за някой от другите безброй пъти, в които не са ги засекли.
От този пример, става ясно, Колко качественни и изправни са Камерите използвани от КАТ в България! 1. Степента на точност при отчитане скоростта е уникална за цял свят! 2. Дублирането доказва че теоритично всеки Би могъл да получи фиш и без нарушение!
Това не ограничава високите скорости, защото камерите се слагат там, където не е нужно
Нищо не са му анулирали, та той още не е сигнализирал в КАТ, а е звъннал първо на телевизията. За анулиране става въпрос, но за негов случай от преди години, със служебния автомобил.
Тук сте си в нарушение, законът е ясен по тази тема. Кофти късмет, но не е правен проблем.
За да спре войната по пътищата, първо трябва да се прекрати простотията по пътищата. Която е многоаспектова. Специално за мобилните камери, те трябва да се приберат и да започнат да се използват само след като се прочистят пътищата от десетките хиляди неадекватни ограничителни и забранителни знаци. Любим номер на КАТ Бургас, например, е да сложи мобилна камера на 5 метра пред знака за ограничение за 80 км/ч на изхода посока София /до магазин ЕГЛО/ и да лови с 10-15 км/ч+ водачи, които като го видят, трийсетина метра преди него започват да ускоряват от 50, с колкото са карали в режим на ограничение. Друг перфектен капан правят кърджалийските катаджии. На излизане от Черноочене, посока Кърджали е баир и след махалата Железник са изтъпанили ограничителен знак 60, който поради липса на никакви кръстовища тълкуват, че важи чак до билото, въпреки че там пътят е перфектен, включително има две ленти за движение за посоката. Застава един с камера на пътя и засича нарушители, които карат със 70-80 извън всякакъв признак за урбанизация. Да не говорим, че ако ангел небесен слезе да кара от Слънчев бряг до Обзор, още на Баня ще е без книжка. Защото на де що има завой се сложили ограничение 30 км/ч, на три даже 20 и по целия участък няма ни един знак, който да отменя ограничението, нито пък кръстовище, че да важи до там. Иначе вчера по АМТ между Ямбол и Карнобат трима си правеха гонка с 200+, ама никой нито ги вижда, нито ги чува, нито има намерение да го направи.
При ограничение 30 докарваш 45, понеже не ти се пълзи като охлюв цял ден, и... айдееее!
Може все пак да са различни снимащите устройства, но на малко разстояние един от друг. Така да отчитат отделно нарушение и не случайно с различно превишаване на скоростта. Или бъг че там някъде има знак за промяна на максимална скорост и да отчита до някъде едно нарушение, а нататък друго. Но това е малко вероятно.
От малки ни закърмят с Трансформери, което е нищо повече от надзорен, техно капитализъм. Някак действат и бетер от комунистите, малко по малко забравиха презумпцията на невинност. Трансформера те осъжда че си виновен, трябва да платиш. почти няма как да се оспори и докаже, смениха и казуса, по презумпция си виновен, трябва да докажеш че си невинен.
за всяко районно има поставени неадекватно знаци хранилки, защото в МВР има социалистическо съревнование и всеки месец последните дирекции 5 се строяват на баламатума да докладват защо не работят. Типичен пример е аксаково околовръстното, една къща няма,но са сложили знак за населено място което ще рече 50, а нагоре по баира има две ленти, но знак за 60. Непонятно за що годе училия физика при баир трудно изкачван на четвърта скорост има ограничение 60, както и 60 за тия спускащите. Разликата на д ължината в метри на спирачният път при качващите и слизащите е поне 3 пъти. Но ...трябва и аксаково да са в играта, затова.
Много голяма грешка, защо плаща втората глоба, щом иска да вика телевизия и да каже какъв е случая, но как че дава 210 лв е така, и при положение че е имало същата грешка от камерите
защо не санкционират тировете за скорост над 70 извън населено място? Тировете са основна причина за жертвите по пътищата. един тир със 70 го изпреварваш с 90-95 без проблем и без нарушение, но тир с 85 ако искаш да го изпревариш безопасно за да не те удари насрещния,трябва да дигнеш 105-110 и хоп.....плащаш една 100-тка, а камерата не засича тира, защото е под 90 , усещате ли кръвния десятък прилаган само за леките коли. Щото тира е на фирма, фирмите имат пари, а парите са всевластнииии
от варна до софия има поне 150 ограничения 60 повечето в нарушение на наредбата. намалянето на скоростта трябва да е с до 20 км/ч., отделно знаците са набучени по три на кол, също в нарушение, и на височина 1-1.50 метра отново нарушение .
И що ти е да изпреварваш тира ако кара с 85? За да караш със 120, а? Ми плащай и ходи на проверовъчен хубаво да ти набият каква е максималната скорост по извънградските пътища, хахаха, тировете му виновни за халтавия гъз
Само да ти кажа - изпреварването не е задължително. Ако за да изпревариш се налага да нарушиш закона не се изпреварва.
тъмна индия, за всеки ел.фиш имаме право на снимката на колата с координатите, които като ги въведа в Гооглето ме праща на поне 10 километра от пътя
изобщо шофьор ли си, защото мога и искам да карам колата си със 103 км/ч ,което не се наказва, множество мостове в България имат ограничения за товарните 50 ,
Да така е но нас ни глобяват за нарушенията а Кат кой ги глобява или имат право да правят каквото си поискат.
запомнете едно, като идете в телевизията поне искайте да ви платят за репортажа, защото те си правят парички с вас ,а срока в кат за обжалване на ел.фиш е 14 дена от връчването
от всичкото, най -обичам да карам след тир , особено ако е пълен и нагоре пъпли с 40, а надолу със 120, и за да ми е още по-хуваво трябва пътя да е мокър