Шефът на СОС: Борис Бонев се обяви срещу отпадането на глобите при невалидация
Не може промените да се правят въпреки гражданите, категоричен е Георги Георгиев
Обратно в новинатаКоментари - Шефът на СОС: Борис Бонев се обяви срещу отпадането на глобите при невалидация | Днес.dir.bg
Коментари
Не лай срещу бъдещия кмет, очилат гербопитек! По-добре кажи самоковската даскалица как нареди за 17 000 000 лв. жълтите павета.
"Спасителя" Бонев гласувал "ЗА" глобите, защото знел, че ще има недоволство, съответно телевизионно време. Забележете, че нещо млъкна за свръхзастрояването в Младост, за Златен век, за детските градини, изведнъж станалия частен паркинг при лифта, предгаровия площад и ще много теми, които го вълнуваха предизборно. Аз също не подкрепям валидациите и отпадането на месечните карти за 1 линия или само метро. Цялото това изпълнение е сериозен автогол на ЦГМ и СОС.
Тоз да се качи в пикова часове да си изкара картата и да е валидира да видим как ще стане това, и колко пъти ще го оберат джепчиите за 1 месец
борис бонев трябва да бъде набит на кол и хвърлен на кучетата в прията след това! Ще се броят хората като овце всеки път на всяко едно качване в превозно средство. трябва да го полекуваме с водопроводни тръби увити във вестник това копеленце!
Този Бонев е две в едно ( Киро и кокорчо ) взети заедно.Ще ви яде гЪзъ милина след изборите ако си го изберете. Тези леви ( в истинския смисъл на думата ) либерали,са като водачите на секти.Умни и злобни..
да ходи с контролата във Факултета и Филиповци да контролира MАНГУСТИТЕ да видим какво ще валидира?????
Мнозинството в СОС се оправдава с един-единствен човек. Голям трън в г*за им е, няма спор.
Борис Бонев е Грета Тумберг-а в СОС. Само печели телевизионно време, вика и кряка, че нищо не е наред. Накрая се прибира у тях и не прави нищо.
НЕ Е ВЯРНО твърдението, че валидирането се използва само за статистика. Т.е. вярно е, но пък статистиката се използва за контрол, т.е. валидирането си се използва за контрол. Напр. когато има отклонение от статистиката за брои валидации в посока надолу, системата за управление подава сигнал да се направи физически контрол в тази линия. Такава е идеята и затова е това опорство за валидацията. Идеята е да се намали реалната работа на контролиращите лица. Това разбира се би трябвало да дойде с намаляване на разходите, но на нас ни се сервира като увеличение на цената на билетчето. Общо взето това е класическа схема - вместо населението да се ползва от подобренията на системата, се вдигат цени, повишава се автоматизация и се намалява реалната човешка работа. Така изглежда светлото бъдеще на дигиталния тоталитаризъм. Електронизацията на градския транспорт е поредната "дигитализирана" система и ясно можете да видите какво ни се готви с дигитализацията и на други системи.
Бонев е на повикване.Плащаш ,навиваш пружината и посочваш коя песен да ти извърти 5-6 пъти пред посочената камера.През останалото време е тих.
защо трябва да плащам за прекарано време в превозните средства, а не за разстоянието, което съм изминал с тях. Нека обяснят това, а после - и да поправят грабителското си решение.
Някоя като Фандъка ли да изберем- превърна града в кочина. То всъщност тя не е кмет на София , кемт е Дончо Барбалов - прекия проводник на идеите на бащицата.
аз пък се обявявам срещу возенето в грацкия транспорт! Земеш си билет, невълидираш и при слредваща покупка ти начисляват 3 лева? ТАКА ЛИ СТЕ Я НАМИСЛИЛИ КРАЖБЛАТА? омрете!
Борис Бонев е новия кмет на София, дигиталната каша в столицата е по негово предложение:))))))))) Ще ни се валидира мамата в столицата:))) Идва ерата на тротинетките, розовите ризки и еко-бърборенето. Ще се отопляваме с хвърчила, проекти и екофоруми. Транспорта ще стане изцяло виртуален и ще се пътува с приложение, без да излизаш никъде:))))) Боклуджийските казани ще са с чип и е-карта за достъп до 20 пъти месечно. Останалия боклук ще можеш да изхърлиш, ако си закупиш от общината екоточки:)))))))
Тъпизма, че градски транспорт трябва да е на + не знам кой му го наби в картуната на този. Градски транспорт трябва да помага на хората. Аз лично ползвах по 20 талона на година за да не създавам излишна лудница с колата ми, вече няма да ползвам градски транспорт, а ще си ползвам колата. Да благодарим на картуната за яките промени. Успех на СГМ аз ще си ползвам колата :)
В нормалните европейски столици, обществения транспорт е на символична цена, или е безплатен по десетки причини. И тъй като минаха достатъчно десетилетия, за да го разберат и най-неуките глави в СОС, то остава единствения възможен вариант за обяснение - въпиюща корупция и грабеж. Постоянно се съкращават линии, увеличават се времената между курсовете, намалява обема на автобусите. Чистотата е под всякаква критика, добре че се появи ковида, да поизмият малко автобусите.
Не мога да разбера общинарите за гражданите на София ли работят или за себе си? Май последното е вярно. Ми като виждат, че хората са против идеите им - най-нормалното е да си подадат оставките и да се махнат. А те сякаш са циментирани за длъжностите.
Борис Бонев сам я предложил и приел всички тъпотии във въпросната наредба, а Гошето Гошев не я е виждал, не я е подкрепял и не е част от мнозинството в СОС, на който когато му е удобно забравя и че е председател.
4 милиарда от КТБ 3 милиарда от турски паток 2 милиарда от Хемус 2 милиарда от "електронно правителство" на Томислав 2 милиарда "прехвърлени" от НЗОК 1 милиард от язовирите 1 милиард от ББР 1 милион и 1 ТЕЦ за Доган 1 Пловдивски панаир за Гергов 1 джипка за Севи 1 Мезонет за Пацо Терасата
Ама това е за 12 години, ПродължавамеПодмяната за 6 месеца колко милиарда ни вътриха ?
Некой яко те е излъгал. Вероятно е безплатен в 2-3 големи града, и то само за местните. В Германия намалиха драстично цените покрай кризата с горивата. Но навсякъде другаде градския транспорт е безумсно скъп на фона на цените в София.
"Всеки виновен за безобразното нареждане на жълтите павета в центъра на София... Няма спор по въпроса, че качеството на ремонта е безобразно..." Другари , да организираме международен симпозиум в Баден-Баден, Германия за проблема с паветата. Да поканим чужди експерти, които да кажат, как да ги редим. Явно, ние не можем да се справим сами. Факт!
Тоя капут да каже в София какво разстояние може да измине автобуса за половин час, особено при задръстване. Поне два пъти ще трябва да кешиш и тогава билета излиза 3,20
Този Бонев какъв е? Изглежда е много страшен? Той не е ли някаква опозиция? Как така един общински съветник успява да се наложи над цялата група на ГЕРБ + Патриотите в СОС? Как така все на ГЕРБ все някой им е виновен?
Я, кажете като си плащате билетите по банков път, колко 2лв трансфер на банката ви начисляват. Или като ги плащате на сметката на телефона колко 20% е ДДС-то на увеличението.
"Не може промените да се правят въпреки гражданите, категоричен е Георги Георгиев." Промените се направиха и никой не пита гражданите. Просто некакви пуяци решиха,че живота на гражданите е добри да е труден. Така че промените могат да станат,но бонев,монев и сие не искат.
Репликите между тези двама понастоящем общински съветници трябва да се пречупят през призмата на факта, че са потенциални конкуренти за кметския стол на идните местни избори.
То всъщност това е идеята, да влезнат пак хората по колите, да има максимално задръствания, та да върви бизнесът с горивата. Стига да имаш подходящото лоби, се нареждат нещата.
Да му сложат на Бонев една ученическа раница на гърба и торба с принадлежности за спорт в ръцете. После да го натоварят в накой автобус в час пик и да го накарат да извади и валидира ученическата карта. Тези хора въобще не са наясно с живота на обикновените деца, които не ги водят и взимат с кола от училище. Поредното безумно безобразие! Както винаги фокуса се измества към нещо съвсем друго, в случая "жълтите павета", въпреки че 100 пъти се каза, че на фирмата НЕ Е платено за ремонта и вече има и глоба, аман!
Нещо си в грешка. Нидерландия -4,60 евро еднократно возене-с валидиране И на качване от предна врата И НА слизане от задни врати (айндховен)
Не се начислява такса от банката при плащане с карта на устройството. Нито на момента, нито в края на месеца.
Предлагам следващия етап за потвърждаване на самоличността на ползвателя на закупената карта за градски траснпорт да бъде сканиране на ретината и пръстови отпечатъци на дясната ръка.
Ами, ако сме толкова тъпи софиянци и направим кмет Бонев, то ще си заслужим кмета, извинявам се за тавтологията.
Борис Бонев е сивият кардинал , който дърпа всичко в столична община. Най-големите простотии той ги направи.