Коментари - Шефът на испанския филиал на "Сименс" и семейството му са загиналите в река Хъдсън | dnes.dir.bg

Коментари - Шефът на испанския филиал на "Сименс" и семейството му са загиналите в река Хъдсън | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Преди години се возих на такъв хеликоптер в комплекса на братя Диневи в Свети Влас(300 лв за 15 мин.),обиколка до Слънчев бряг и обратно.Пилотът,който беше американец,ми каза че пътниците може да са максимум двама. Дали е било редно да се качват и с трите си деца,макар и да са малки? Възможно е и цидентът да е възникнал и от неправилното разпределение на товара.

Никаква сигурност. Хаос, забързаност, да не изпуснат доларчетата. Доста от "Зелените карти" сдадоха багажа, другите си чакат реда. Там не бих живял пари да ми дават.

да почиват в мир....

тва и у америката карат туристите с неподдържани бараки дето само отвън изглеждат лъскави.... и хеликоптерите им кат колите

Възможно е децата да са се движели из хеликоптера по време на полета или пък цялото семейство да е отишло към задната част,вследствие на което е възникнало претоварване и опашката се е отчупила. По принцип в такива хеликоптери пътниците трябва да са максимум двама и да са пристегнати с колани за креслата.

Не е случайно обаче! Кола да беше щяха да я прегледат за техническа изправност камо ли летателен апарат.

Жалко, цяло семейство затрито за нищо! От агенцията за въздушен транспорт на САЩ, да въведат ограничение на височината на полета до максимум 1.5м. от земната повърхност и да сложат камери за измерване на средна скорост.

Бай Ганьо,как си представяш хеликоптер да лети на 1,5 м над повърхността? Или може би имаш предвид 15 м? По-важното обаче е да не се превишава допустимия брой пътници в хеликоптера. В случая са били пет(независимо че три от тях са били деца),а може би трябва да са не повече от двама за този малък хеликоптер. Отделен е въпроса дали му е извършен достатъчно прецизен технически преглед преди полета.

Ония в Русия ги трепет на земята, а в САЩ във въздуха. Важно е да има съспенс.

каквито и да са са хора. А като чета ниехбългаритефкакно пишем се сещам за стихотворение но Р.Ралин: Срещнали се на поляна Прабългарин и славянка Цуни, гуни, вади тури Народили чукундури Хем крадливи, хем ебливи, но най вече завистливи

Придворният шут на Живков пишеше чат, пат по нещо и добре с иживееше.

Когато пътувам с цялото си семейство не си правя един път в живота изживявания. в съвременният свят да създадеш семейство и достигнеш до пенсия без особени сътресения си е истинско постижение. А ако успееш да я взимаш поне десет години е черешката на тортата. Так че по скромно и по тихо за да не се окажеш в подобна ситуация.

Над Манхатън въртолетите са като пчели около кошер. Туристически обиколки с въртолет се предлагат от няколко площадки. Полетите траят около 15 минути. Да малко са скъпи - колкото два обяда или вечери в ресторант на същия Манхатън. Всъщност там има ресторанти, дето вечеря е колкото два полета, но те са изключение. Аз не бих ползвал този начин за разглеждане на града, защото за същите пари могат да се посетят поне 4 или 5 от платените панорамни тераси по небостъргачите, но всеки си има предпочитания. Характерния шум на въртолетите постоянно виси над града през деня. Услугата е масова и не е нещо изключително. Но стават и грешки, макар за тези полети да се ползват изкключително дуракоустойчиви машини. Бог да прости загиналите!

и ния сме биле у манхатан... не ни ареса... мръсно шумно и претъпкано... да живееш там си е направо наказание... а за парите дето искат може да се живее в същия лукс на някое спокойно място по западното крайбрежие което не е за който не знае не е дивия запад

Манхатън е голям. Може и да има хубави за живеене райони. В туристическата си част верно е невъобразима навалица и смрад. Ставя за туризъм, може би за работа, но там да се живее ми се струва мъка. Лично на мен ми се струва, че много по-хубаво за живеене е отсреща в Ню Джърси, с изглед към Манхатън. Например в Хобокен. Или от другата страна - в Бруклин. Особено в Бруклинските височини, дето я южно от моста.

Така е като се разчита, изкуствения интелект да проверява системите, вместо 3ма души да се подпишат за технически преглед, един човек и то да свърже компютъра- до там... Е това до там води до тук!

Точно този модел въртолет няма искуствен интелект. Хората си го проверяват ръчно. При това често и самите пилоти са доста квалифицирани механици. Въобще случката си е нещастен случай.

Пречупването на хеликоптера по време на полет може да е от рязка маневра или пък да е предизвикано от умора на материала. Не се съобщава на колко години е машината и колко летателни часове има.

Зсщо трябва да ми дреме за богопомазаните, след като на тях не им дреме за мен.

Те не са богопомазани, и те са слугински фамилии. Ако бяха от богопомазаните, нямаше да се накачулят всичките в един и същи хеликоптер. Явно не са били толкова важни. Гадно е, не знам как майката не е усетила нещо нередно. Абе от едно богатство нагоре, най-добре си стой на земята и не си търси белята, гледай си кефа...ама явно живеят с идеята, че светът е 100% управляем, щото досега с пари всичко са постигали...

Сетих се за оня, дето си качи момчето на 19 в самоделна подводница, управлявана с евтин джойстик и си затри генетичната линия...

На земята ще ти намерят цаката още по-лесно - камион, обир с убийство и т.н.

Доколкото ми е известно,този тип хеликоптери са за максимум двама пътници,а не за пет(независимо че трима от тях са били деца). По-разумно е било да направят два полета. Примерно в първия бащата с едното дете,а във втория майката с другите две. Обаче те решили всичките заедно в един полет,вероятно за да спестят пари. Както се казва в поговорката: "На триците скъп,на брашното евтин."

Впечатлен съм, Българи! Каква злоба таите в сърцата си!

Чак пък толкова!...Един велик български поет в незабравимата поема "Септември" говореше за "вековната злоба на роба". Под роб, в случая, не разбирай буквално думата, а по-широкото понятие на бедните отрудени наши сънародници (работещите бедни, които по различни оценки в БГ са към 500 000-650 000) към изчанчените от охолство и пари западняци (победителите в Студената война), които не пропускат възможността да ни покажат, че за тях сме втора-трета-четвърта категория хора и дори това, че сме в измисленяшкия ЕС е само след като ликвидирахме промишлеността и селското си стопанство и за да сме евтина работна ръка и пазар за техните храни-боклуци и отрови...така, че аз споделям отношението на повечето коментиращи, а ти като си толкова изтънчен - ходи при "елита"...

Щом е "шефът"..., това по-трагично ли трябва бъде да възприемано?

кой не си е преместил компанията зад океана, да се готви следващият

Търсете дългата ръка на КГБ. Бог да прости хората.

опашката се метлее на 50м зад вертолета? Какво я е откъснало. Опашка току тъй не се къса от вятъра. Вече става съвсем опасно в Америка. Добре че още имаме визи та народа няма да се юрне да гледа, ще го загубим половината.

Нашият материал не се вози с туристически хеликоптери. Това е работа за милионери. Сума ти бизнесмени и висш мениджмънт така си изгуби живота.

Тиквите се търкалят

Лошо!

цяло семейство, 3 деца....

Безобразното богаташко изхвърляне понякога води до това

Безобразното богаташко изхвърляне? Да отидеш на екскурзия със семейството си?

Трябва да знаете, че няма случайни неща и колкото по-рано го разберете, толкова по-малко болка ще изпитате. Мисли и действия се броят.

Дали бе....

От глезотия

Конкуренцията в западните държави е напълно безскрупулна и не спира пред нищо. Парите са Господ я западните държави и те командват. Дали ще му се взриви хеликоптера или ще го арестуват политически опоненти разправата е налице.

Как се е откъснала опашката? Май е изпробвано нещо лазерно.

Не, на земята някой, който разбира, е разхлабил туй-онуй, за да изглежда като..

Едва ли. По-скоро не е извършен достатъчно подробен и внимателен технически преглед преди полета. А дали този хеликоптер не е бил вече за бракуване? Пречупването може да стане и поради умора на материала.

Да се провери къде е бил Путин последните 2-3 дена.. Ако не в Кремъл, много вероятно да е заложил бомбата в хеликоптера, докато го е зареждал с гориво маскиран като техник.

Коби Брайънт гледа отгоре!

В Испания името на Сименс беше замесено в огромни корупционни скандали та и този може да е сгафил нещо, знае ли човек.

Нацелил ги е някой дрон, ако нещо са се дръпнали мита да не плащат тия от Сименс така става

Тия туристическите атракции със специална техника са ми много съмнителни - кой знае кой и при какви условия поддържа техниката.... Преди няколко седмици едни руснаци се удавиха в Египет, защото подводницата, с която разглеждали, аварирала.... Сега тоя хеликоптер се разпаднал още във въздуха....

Хората си плащат за емоционални изживявания. Могат да си го позволят.

Толкова е тъпо да сравняваш поддръжката и експлоатацията на туристическа подводница в Египет, с поддръжката на авиационна техника в САЩ.

Жалка случайност, по-добре да бях яли отровни круши като в Белия лотос

Ако си бяха хванали такси щеше хем да им излезе по-евтино, хем да са живи, ама пусто, акъл глава затрива.

тези хеликоптерни обиколки не са с транспортна цел, а са туристичческа атракция, видимостта към Манхатън, Статуята на Свободата, както и другите квартали на Ню Йорк ги прави много приятно и скъпо изживяване. Явно обаче поддръжката на хеликоптера не е била на ниво.

За жалост при повреда в повечето случаи хеликоптера пада като круша . Жалко за хората . Бог да ги прости.

Никакъв механик не си, вертолетите могат да кацнат и със спрял двигател, в режим на авторотация. Проблемът е, когато се повреди опашния стабилизиращ винт.

И каква стана тя? В Русия падат от прозорците, а в САЩ от хеликоптери и самолети. Едни и същи похвати, но кой с каквото има и може.

Леко чекни кво се случва с любимите хеликоптери на военните в САЩ. Тоя дето е хибриден го спряха от употреба. Убил е над 120 човека за няколко години. Тоя стария за пехотата същата раота. От някъв кабел пожари и чао. Руснаците имат хеликоптери за каквото се сетиш. Всъщност ако тръгнем към зоната на голями такива нямат аналог. А КА52 се доказа на бойното поле до степен, че със свалена опашка се прибра без проблем. Ма живейте си в Краварският метавръз. Няма драма. Ще ви се смеем още.

Ка-52 няма опашен винт, така че му е все тая дали има опашка. Има два основни, противоположно въртящти се носещи винтове и не е необходимо опашно витло, като при падналия Бел-206.

Чудни туристически обиколки предлагат краварите - с цената на човешки живот. Насам, народе. ПрИмоцията изтича. Това е то. Богатите също плачат.

Трябва ли да плачем сега?

Статията придоби смисъл