Сериозен ръст на водачите, шофиращи неправомерно в бус лентите в София

Само от началото на тази година са глобени над 400 шофьори за такова нарушение

Обратно в новината

Коментари - Сериозен ръст на водачите, шофиращи неправомерно в бус лентите в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

не можем да кажем, че има повече нарушители, просто контролът от страна на полицията е засилен, освен това се използват и камерите на Столична община - прочетете си заглавието. прочетете какво сте писали. пак си прочетете заглавието. повтори докато ви светне лампа в мозъка, че сте журналисти (предполагам в случая някой стажант) и трябва поне малко да си личи, че се стараете.

Глобени 400 водачи. От началото на годината само аз сигурно съм видял 400 да преминават под камерите на бус лентите.

Точно обратното е, много по-малко и..оти има в буслентите, но чак сега им се обръща внимание. И забелязвам - винаги първия кре.ен не е някой джип с малко чушле, а е някоя раздрънкана 20 годишна, кална неизмита баничарка карана от носещ гащеризон избирател на израждане.

Установените нарушения от служителите на Столичната община се изпращат към СДВР, те установяват собственика и му налагат глоба. А служителите в Общината всички нарушители ли изпращат или първо премахват снимките на определени автомобили?

Аз ще установя 400 нарушители за един ден на един булевард, а те за цяла година...

Само от Черни връх посока Евлоги Георгиев за ден са над 500 в бус лента

Моля компетентните от СО и от КАТ да покажат, как се излиза в час пик от The Mall? Лесно е да държиш и хляба и ножа. Правиш безумна организация на движението и после събираш глоби. В ж.к. Младост унищожиха платените паркинги и ги застроиха. Сега ще върви паяка и ще събира глоби, с малки изключения разбира се. Там където живеят общинари, паякът услужливо пропуска да мине.

Тогава значи има нещо сгрешено в организацията на София! Я светофари я нещо друго. Уважаемите столични власти и кат да излязат с предложение как да се реорганизира движението в час пик, без да се нарушават правилата но и да не отнема над един час пътуване от Младост до Люлин. Разстоянието все пак е 11 км. Властите са длъжни не само да налагат глоби, а и да се грижат за гражданите си. За сега виждам само първото нито се разширяват достатъчно бързо кръстовища, нито се правят кръстовища на на две, три нива нито.

Ако се чудите защо - защото няма къде другаде да се шофира. Десните ленти са паркинги, нови пътища няма никъде, а колите в София растат. Резултатът беше въпрос на време. Само сляп или заровен в СОС нямаше да го види.

И защо да не се шофира в бус лентата!? При тежък трафик това е решение, поне малко да се облекчи! Въпросните ленти са направени да носят глоби , не за друго!

Къде го видя тоя час бре... Аз стигам за 1.40 мин. ако имам късмет.

миличка за паркирането си права. Само, че е друг въпрос. От коя страна е бус лентата? Слънце. Там не се паркира. Да не ревеш като ти вдигнат "Купъра". И като нямаш къде да шофираш . в обществения транспорт. Тъкмо ще се възползваш от предимството на бус лентата.

наистина ли имате "паяк"? Завиждам ви. В нашия квартал не е влизал никога. И последиците са видни.

презастрояване и всяко семейство с поне два таралясника по 500 лв. единия. Какво очакваш? Да ми кажеш голям град без задръстване? Общинарите хеликоптер няма да ти купят и аман всички да си извиняват нарушеният с инфраструктура и какво ли не. когато няма къде да паркираш или не ти издържат нервите в задръстванията - не си купувай кола.

на 111. Има и интернет. Или метрото. От бизнесцентъра до Люлин ще се накандилкаш бързичко. Без задръстване.

така е, койтоси изтърве рейса, после кара след него да го настигне, зян да не става...

С една дума официално се казва това което твърдим от години - с глоби и малоумни разпоредби не става, трябва профилактика, решения на база на правилен анализ и разяснения за водачите.