Коментари - Секунди преди сблъсъка: Изключили контактната мрежа, но машините на БДЖ са дизелови | dnes.dir.bg
назад

Секунди преди сблъсъка: Изключили контактната мрежа, но машините на БДЖ са дизелови

Четирима от пострадалите са изписани за домашно лечение, двама остават в болница

Обратно в новината
| Автор : Надежда Христова

Коментари - Секунди преди сблъсъка: Изключили контактната мрежа, но машините на БДЖ са дизелови | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
1
2
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
1
2

Коментари

БДЖ е като топлофикация , се е пред фалит и се не фалира. Истината е че се краде, че някой ще я купи за безценица и последния суверенен превозвач ще бъде заличен. Всички знаят за мафията и рейсовете, бая е изписано по темата. Лошото е че мафията е безкруполна, човешкия живот не значи нищо..

В Метрополитен и БДЖ всички ходят на работа да се напият.Пълна деградация.

Лошото е ,че от последния инцидент така се практикувало и преди,било е въпрос на време кога ще се случи!?

Всички сте многознайковци,пет минути никой не е реагирал значи са тръгнали с уговорка.ПИМК пък са света вода ненапита,заплати големи осигуровки минимални-кой ощетява държавата.А локомотивните бригади работят най-малко 24 часа или до извозването на влака.Инспекцията по труда да се самосезира.Има двойно счетоводство в ПИМК,да се самосезират и данъчни и полиция

Сутринта по националното радио шефът на ПИМК точно каза какъв е проблема: че в БДЖ се ходи сутрин не да се РАБОТИ, а да се ПИЕ. Ако не се лъжа името му беше Илиян Филипов.

А тоя от ПИМК,от къде знае как се работи в БДЖ? Нали и неговия персонал е от БДЖ,значи и при него се пие

Има още за крадене. Новото правителство ще продължава в същия дух.

ще е докато БДЖ е на дотации и е касичка за кражби и грабежи от политиците. Корупцията убива ...

да се върнем към парния локомотив но...да се следят парниковите ефекти и европа да ни освободи от ония...как се казваха карбонови вноски...

Тия от БДЖ са източили и продали нафтата на локомотивите и после са блъснали влака за да не ги хванат.

А ти явно си главният герой от една руска класика.

Кой им дава книжки на тия машинисти от БДЖ? На чедрвено ще тръгва.

вече не сме в анал-огово време а в ...едно дето е толкова задръстено сещайте се къде!

какво имаш против ...ху забравих как се казва сега новото време...замислете се какво ще ни е бъдещето...с него...и затова ли се върнаха грамофонните плочи - сега ги наричат...ей, пак забравих как

на тази кочина наречена бълхария ?

Гледай твоят шалтер да не дръпне някой.

като само да те докосна и ще те убия...с...нека го кажа де - с статичното си електричество хаха

БДЖ-товарни превози е в окаяно състояние защото се раздадоха печелившите товарни влакове,международни и директни товарни влакове.Сга се подготвя същото и пътническите.Като се дават влакове Сфия-Варна иСофия-Бургас да се дават и прилежащите отклонения на съответния влак от където идват и по-голямата част от загубите.

Да не хвалим толкова частните превозвачи,да не забравяме Хитрино.Публична тайна е,че и от частните превозвачи напускат машинисти и се връщат в БДЖ.При частника не можеш да не вдигнеш телефона потърсен за работа, защото утре телефона няма да звънне и ако поискаш смяна на 12-я час е същото.Там се работи до отвозване на влака до крайна гара

капиталисти така работят, но първо са милиционери/полицаи!

Викайте армията!!!!Момчета и момичетата , ке оправят нещата!

Айде да спрем с тенденциозните писания за оневиняване на ПИМК, а? Мечтата на машинистите на БДЖ е да се самоубият? Ясно ни е, че се цели срив на доверието и продажба на БдЖ. То май пимк са с лиценз и за пътнически. Стига писахте глупости!

Изгониха си пътниците от БДЖ и сега като няма кой да трепат почнаха сами да се избиват.

бълхарските пощи се поддържат единствено от охраната от пенсионирани старци...а защо не се развиха като ииизи пей...пей сърце

В 21 век сме, има толкова много и различни средства за комуникация, поне да бяхте предупредили машинистите за предстоящия сблъсък, за да скочат от локомотива преди удара..

Уволнихме партийните кадри, които са сгрешили. Проблемът е решен. Ще им намерим друга служба защото са верни партийци. Така се работи в татковината.

Само дето не е ясно какво са сгрешили. По-скоро някои техни опоненти се възползват от ситуацията, за да им подлеят вода. Разследването ще покаже какво точно се е случило. Да не се окаже накрая, че тоя от БЖД е искал да се самоубие и е игрорирал освен светофара и раидо обаждане.

И как зам. министъра и още 2-3 шефове са виновни, че Пешо Стрелочника е прекалил с рикията и е пуснал единия влак на червено?

Задача на ръководните кадри е да осигурят спазване на правилата. Не просто да стоят на топло някъде, да си получават заплатите и да не ги е еня дали мрат хора.

Ти работиш ли? Ако да, занчи имаш шеф. А дали този шеф ти стои постоянно на главата, за да галеда как и дали си вършиш работата? Шефовете нямат физическа въможност да наблюдават 24/7 служителите си. Това е частен случай,в който освен извършителя няма как да се търси носи отговорност от някой друг. Виж, ако стане тенденция тогава да, може да търсиш отговорност от зам. министър. Същото беше и с влаковата катастрофа в Гърция. Махнаха няколко началника затова, че някой си натиснал грешното копче. Такива случаи се използват само за едно - чистка на неудобни хора.

Без Паника

Имам шеф, имам и подчинени. Не е нужно да ги следя 24/7, за да знам кои от тях имат склонност да си спестяват работа или да пренебрегват правила. Знам дали някой е системно пиянде, знам дали е кофти характер, дали не е с всичкия си... И по тази причина например не бих събрал двама такива в един локомотив. Тоз, който ми е делегирал таквиа права, би трябвало да е преценил мен дали съм способен.

Машинистите нямат ли телефони? Телефонната връзка може да не е част от системата за защита на движението на влаковете, но ако няма друг начин за връзка и предупреждение все пак може да помогне.

Тъпо. В такива случаи машинистите не знаят, че се движат един срещу друг. Ако пък знаят, телефоните с излишни.

по добре е да имат интернет хахаха

Количествените натрупвания, водят до качествени изменения.

Нямам нищо общо с БДЖ и НКЖИ, но съдейки по състоянието на локомотивите и вагоните мога да си направя извод, че в тези компании цари висока степен на небрежност, немарливост и безотговорност. Има локомотиви, които откакто са купени преди 50-60 години не са пребоядисани, затова пък чисто нови вагони са нашарени и оплескани с боя от знайни и незнайни "художници".

Първо, не се разбира частния влак, който е с контейнери. Какво има в тези контейнери? Със стока на определя фирма ли е или са контейнери от някой кораб и ги карат до определена точка. Второ, машинистите на БДЖ няма как да тръгнат без да им е гарантирана свободна линия, при тях това е ежедневие. Това са хора с опит. По-скоро грешката е от частния влак. Там не се знае от къде е екипа им. Трето, грешката може да е от диспечера. Но най-удобно е да бъде обвинен загиналия машинист на БДЖ, каквато и да е грешката, ако въобще е грешка. Защото има и четвърти вариант, да е умишлено, за да се спре това на частния влак, с незнайна стока.

цитираните възможности...нека да се включи и една проба- проба - грешка - проба - грешка...разбира се за сметката не на водача а на теглича тоест на този който тегли...локомотива

Трябвало е ... да ги спрат и да им източат нафтата! То ти е постоянна практика в БДЖ, ама ... за беля са им оставили по малко в резервоарите ...

Грешки!

Стига с тоя страдателен залог, бе... Грешки не стават, ами някой създава предпоставки за тях, а друг ги допуска.

Тази случка е алегория на цялата държава. В момента се движим към сблъсъка, който предстои.

Секунди преди сблъска им били спрели тока, ама те и от двете страни били дизелови. Хубаво, ама и електрически да бяха, тия знаят ли как спират тези влакове и, че за "секунди" разликата в скоростите ще е никаква?

Българските партизани в действие. Само така, никакви оръжия не трябва да стигат до фашистите.

Влак не тръгва току-така бе, галфони. Дежурен ръководител стои до локомотива и ДАВА ЗАПОВЕД за тръгване. Това не е кола да тръгне на червено НКЖИ са виновните, не превозвачите

Дежурен дава заповед на пътническите влакове, защото има по-добра видимост дали някой тъкмо се е сетил да слиза. На товарния, дори да е така по процедура, не му трябва. Освен ако семафорът не работи. И в края на краищата машинистът не е длъжен да следва безпрекословно командите за тръгване, например при червен сигнал. Отделен въпрос колко червен в действителност е бил сигналът и колко е бил автоматичен. Бил съм свидетел от висок етаж на картинка, при която на вдигната бариера на прелеза до Захарна фабрика в София колите си минават, а влакът спрял на 200 метра и надува свирката, барем събуди кантонера. Преди доста години беше, на три километра от Централна гара "автоматиката" вероятно вече е сменена, но по-забутаните линии все още са в социализма.

Вина имат и тези създали правилата за движение в тези зони . Скороста трябва да бъде минимална и следене на движението в гаровото разминаване . Там където има светофари е опасно и всичко се случва..........

ЖП линиите отдавна са в окаяно състояние, локомотивите също, а сме тръгнали денонощно да транспортираме оръжия и боеприпаси за Украйна. Майната им, но нашите послушни и продажни политици ще досъсипят не само БДЖ, но и цялата държава.

Тя държавата вече се клати и то яко, просто не смеят да го обявят, да го кажат на хората, за да няма паники.

Написал си пълни глупости!

Територията на Посолството

Да се търси отговорност на директорите на удвгд София и Удвк , там нещата са прогнили от некадърност и некомпетентност . Хората работят по 60-70 часа на седмица, 12 часови дежурства. Уморени , ненаспали се , а от там няма как да работят в кондиция и да имат трезви реакции . Това важи и за БДЖ . Всичко е вследствие на нещо , и резултата е налице

Рибата се вмирисва от главата, считаш ли, че натиска върху директорите на УДВГД и УДВГД не идва или е без знанието на Генералния?!

А си пийват прилично...

Какви оставки? Това е поредица. Не е единична грешка или нарушение. Министрите и шефовете са за затвора. Съд и затвор. Жалкари.

Генералния на НКЖИ някакво протеже на Пеевски е сигурно, последните няколко месеца през седмица жп инцидент, въпрос на време беше да стане трагедия. Закъсняло искане на оставка.

Който превозва оръжия за нацистите в Украйна съдбата го наказва. Аз ако съм локомотивен машинист, ще напусна, но няма да превозвам оръжия, с които фашистите да убиват руснаци - славяни, цивилни и деца.

кого убиват? Да не би да убиват извънземни?

Саша, пий си редовно хапчетата

През далечната 1984 година в една от дисциплините в ТУ (тогава ВМЕИ) се изучаваше управление на транспортни системи и в частност жп транспорт. Та, преподавателят твърдеше че жп транспортът е най-малко уязвим на катастрофи защото има три системи за предотвратяване на челен сблъсък, като при това всяка от трите изключва човешкия фактор. Е, представете си каква кочина е НКЖИ, щом нито едната от трите не е сработила.

За локомотивен машинист ? Специалност "Железопътен транспорт" караше курсове и взимаха книжки. Ама после спряха, защото студентите ставаха машинисти вместо инженери, че заплатите бяха по-големи.

Към факултет Съобщителна техника имаше 3 специалности. Осигурителна техника на ЖП трансорта беше едната. Другите бяха преносни системи и телефонни централи.

В държава където слугинажа назначаван от посолството поръчва изтребители за милярди а нямат кинти да поръчат за влаковете система против сблъсъци това е нормално. Да не забравяме че в тая модерна държава се гласува с хартиени бюлетини и урни като в каменната ера!

Най-вероятно и в Германия нямат кинти, защото и там стават катастрофи, даже и по-жестоки със скоростни влакове! Никът ти подхожда!

Наистина ли направи това сравнение? Скоростните влакове и разнебитения жп парк в БГ!

И Германия няма суверенитет и е управлявана от САЩ. Проблемът е същият. Думите на автора на поста се потвърждават. Няма ли суверенитет, целият пъзел на държавата се преподрежда в екстремна корупция. Умните го виждат, когато се появят предпоставките, малко по-малко умните го виждат, когато зпаочне да се случва, а най-простите не го виждат, дори и когато стане закономерност - те го виждат, когато им бръкне в джоба или когато започне да има трупове, но даже и тогава може да им пренасочат вниманието към измислен враг, от който да се страхуват и по който да лаят. Даже може да им създадат враг, от който да се страхуват и да лаят по него. Големият проблем на света днес е, че САЩ опитват да го упалвяват с корупция и безпрецедентна наглост и сила, докато самите САЩ са в невиждана за тях дълбока криза на морала и приниципите, която резултира от: отказ от християнксите ценности и доминация на малка група ционисти, които де факто управляват САЩ. Въвлякоха тази държава в схема, от която тя не може да излезе сега, владеят парите и оръжията й, мадицината и висчко. САЩ са в задънена улица и въвличат останалия свят в същата задънена улица, като го лъжат и притискат да си даде ресурса за нереалистична кауза. САЩ не си решават проблема, а го разпространяват върху целия свят. ЕС е вече пътник, понеже Урсула го предаде целия. За това я наградиха с награда Карл Велики и й връчиха милион към наградата - това е манифестиращата наглост. Русия е разбира се причината, въпреки че ционистите от САЩ отдавна плащаха на украински нацисти да избиват руски деца и жени, за да принудят Русия да нападне, да вларат ЕС в санкции, да му отрежат ресурсите, да му продадат американски ресурси на тройна цена, да спечелят от държавните проръчки за оръжие 'в помощ' на Украйна и с тези пари да изкупят плодородна земя в Украйна в количество, невиждано в истроията на света - ценен ресурс за изхранване на еврейството. А ти не разбирай какво се слчува.

малко се поуспокоих, че при пияните червени патуши рисковете от всякакви аварии и произшествия са винаги сведени до минимум. На практика дори не съществуват! Лелелелее...

Я провери само в България ли се гласува с хартиени бюлетини.

Защо тази министърка бърза с оставките ,без доказана вина?! После ,ако се докаже ,че нямат вина ,съдят държавата и всички ние плащаме ,а те се връщат на работа. На коя бензиностанция са я намерили тази?

Колко да нямат вина, особено за Генералния директор на НКЖИ. Последните няколко месеца , през седмица има ЖП инцидент, въпрос на време беше за нещо по-сериозно. Отдавна трябваше да го освободят.

Има защита когато локомотив или вагон стъпи на релсите дава сигнал на диспечера! Явно той е спал и не е видял сигнала!

Има, но не е защита, а сигнализация. Защита щеше да е ако веднага има автоматино коригиращо действие, ако ще и диспечерът да е в кенефа.

Това са резултатите от корупцията

Лавандулите взеха връх в тая държава, много са и взаимно се поддържат. Всичко кадърно е изгонено. Резултатите са видими, тотална катастрофа... краш навсякъде, тотална опасност от още по-големи катастрофи. Това ще е година на катастрофите, докато не ви дойде акъла, че така не може.

Накрая починалите ще са виновни. Тоя филм сме го гледали Да почиват в мир хората !

Средната възраст е 60+, хората са молени да останат на работа, да не се пенсионират, защото няма кой да работи тежката и мизерно заплатена работа. Хората са на възраст, преуморени, пийват чат-пат. Какво искате !

Как така тръгнал без разрешение ?! Тези хора инстинкт за самосъхранение нямат ли,или сега този ,който е тръгнал без разрешение е мъртъв и няма как да оспори.

Семафора е на 60 години, мърляв и захабен, не се вижда червено ли е, зелено ли е.

А сигурно ли е, че е тръгнал без разрешение? Да не би и двамата да са имали разрешение? А?

Наде, виж какви пълни глупости си писала, че и баш в заглавието. Машините на БДЖ колкото и да са стари не са дизелови. Дизелов е бил локомотива на частната компания ПИМК. Второ, тока е бил спрян не секунди преди сблъсъка, а достатъчно по-рано за да успее да намали и почти спре композицията на БДЖ, но композицията на частния превозвач, не е имала хабер (незнайно защо, при положение че има система за предотвратяване на сблъсъск и още колкото искаш други начини за уведомяване), че има друг на същия коловоз.

Накрая починалите от БДЖ ще са виновни....

Най-вероятно ще излезеш права...

И ти си се оплескал ама нейсе. Не водещият, а вторият локомотив на ПИМК е дизелов. А този на БДЖ, бил е само един, също е дизелов.

прости загиналите! Но да се търси отговорност от зам. министъра и другите ръководители без да се проведе разследване за конкретна вина е признак на страх и некомпетентност....

Това ако го прочете някой от нормална държава като Китай и Япония, няма да успее да проумее, че се случва пред 2025 г. Там сигурно има 20 системи, които да предотвратят такива инциденти и да дадат сигнал! Тук ние живеем в миналото с нашите управляващи!. Трябва всеки един управляваш последните 40 години да му забранят с закон да заема държавна позиция до края на живота си. Неговите роднини също. А ние на всеки едни избори отиваме да гласуваме за едни и същи, които са се преместили към някой друг! Ужасен ужас! Нама спасение!

"Вие сте прости и аз съм прост"

Но и 200 системи да има, когато безхаберието и манталитета на отговорните за управлението и експлоатирането на тези системи е на ниво африканска маймуна, резултата винаги ще е трагичен като този.

С новото начало и с Новым годом става по тегаво за ВОВАТА 28.05.2024 Според транспортния министър, на машиниста на маневрената машина му е прилошало https://bntnews.bg/news/dva-vlaka-se-sblaskaha-na-centralna-gara-v-sofiya-snimki-1279956news.html

Секунди преди сблъсъка му изключили а колко минути му трябва за да спре. Абе разследващите вие изобщо може ли да смятате формулата е елементарна пътя е равен на времето по скоростта учи се във втори трети клас