Сарафов: Македонският автобус може да е бил манипулиран, за да превишава дадена скорост
Мнението на разследващите е, че най-вероятно причината за катастрофата е човешка грешка, обяви зам.-главният прокурор и директор на НСлС
Обратно в новинатаКоментари - Сарафов: Македонският автобус може да е бил манипулиран, за да превишава дадена скорост | Днес.dir.bg
Коментари
Как може зам. глав. прокурор да се изказва преди да е приключило разследването и да прави изказвания достойни за “една жена на пазара ми разказа,” и сам да си противоречи. Явно шофьорът на автобусът е трябвало да кара с 30 ( както правят цистерните в района на Чирпан, за да не се обърнат) на магистралата, за да му се нахака някой от зад с 200.
Стига сте лъгали. Един състезател доказа вече: - липса на знак - няма маркировка - отбивка на завой - калпава мантинела Времето на бойко свърши. На калинки като вас също!
На тебе мутрата ли ти го пусна това да го говориш? До сега всички експери казват - виновна е държавата.
Сийке кажи на твоя човек Гешев да си дава ОСТАВКАТА , омръзна на Хората и да не се прави на луд !
Чичеееее, не разбра ли най-накрая, че пътя е менте и ако караш по правилата и знаците, както е направил шофьора, то неизбежно умираш ! Ама как да си признаете, каааааак? Най-лесно се обвинява този, който го няма ! Отгоре на това Станишката ряза на тази отсечка лентичката, а сега е пак червено правителство на власт и всичко много удобно ще се потули. Не ви е срам !
когато Станишев е рязал лентичката тази отсечка максималната скорост е била 90км/ч 2014 след като Борисов минава с джипката си от там му се сторило бавно(негови думи) и от 90км/ч на 130км/ч
Плащат ли ти да пишеш глупости ? Пътя е построен по времето на Станишев (състоянието на пътната настилка си е съвсем прилично), а пътната маркировка е трябвало да бъде оправена по времето на служебното правителство което спря парите за поддръжка на пътищата ...
Как Сийка и гербаджийската подлога Сарафов пак са впрегнати да пуснат дежурната дневна доза лъжи по ТВ. "Българското законодателство не поззолява да се облекчи процесуалната съдба на обвиняем в замяна на показания..." лъже Сарафов. Интересно как прокуратурата превърна обвиняемия по делото КТБ шеф на банка, който по аналогичен начин уж беше изтеглил милиони и след това ги дал на Цв. Василев /според прокуратурата/. тогава те го арестуваха, първо го обвиниха, после той стана само свидетел и срещу него обвинение няма! Значи когато искаме да преследваме едни хора /в случая Цв. василев/ - може, но когато има опасност свидетелят да пропее и да посочи когото не трябва - не може
Но по-правилно е нечовешка грешка. За да е коректна терминологията по отношение на малкото хора с човешка същност на Земята. Нечовеците си знаят кои са, леееко се ослушват по гори и паланки.
Даде ама тази мантинела многократно е била чупена и заварявана. Докато накрая вместо да отклони превозното средство се е врязала в него. Очевидно тия които са я ремонтирали не са разбирали как действа.
съзнателно. Като навън е студено, аз си слагам шапка и ми замръзват краката. Само ми е да мисля какво говоря.
Тия почнаха като в авиацията. Ако шофьора е мъртъв той е виновен, ако е жив оппс там поне механиците са виновни. Тука жив умрял все шофьора им виновен. Ми да не се е съобразил с пътните условия. Е той от де да знае, че пътя не отговаря за това за което е обявен.
трябва мозък. Повечето сега са на ниво несъзнателно преместване на крайниците в пространството.
И понеже е правен пътят по времето на БСП, Баце само краде от тази отсечка, без да я ремонтира 12 години. И като измрат хора от престъпното му безхаберие, вика "То комунистите...." Проста и нагла мутра с прости и нагли калинки около него.
Спазването на ограниченията на скоростта при автобусите и ТИР-овете, е по-скоро мит, отколкото реалност. Скоро карах след автобус на фирма "КРИСТАЛ" , по крайградски булевард . При знак за ограничение на скоростта 70 км/ч, автобуса се движеше точно с 100 км/ч (засечено по моя километраж)
Десетки пъти съм минавал оттам. И с автомобил със 120, и пътувайки с автобус. Ни веднъж не съм имал проблем в този участък. И отделно: нали е имало и други автобуси от групата, минали оттам преди това? Как па те не катастрофираха като е толкова зле участъка?
Ами на леките автомобили километража полазва 10км/ч повече. още при проектирането. Значи по GPS и за радара на КАТ си карал с 90. Освен това помпата на камиони и автобуси се изключва при 90. Тъй че автобуса е карал с максималната възможна. Значи все пак е ограничен.
Тя/мантинелата,де/ най-безотговорно изскочи на платното ,и с нечовешка злоба наниза кротко движещият се автобус! Предполагам ,че в тъмното колегата е закачил бордюрчетата на "островчето" ,с дясно предно колело.Съпротивлението от триенето е завъртяло волана на дясно и го е насочило в мантинелата. Там е гръмнала предна дясна гума. Той е завъртял волана на ляво ,но вече е било късно. Говоря след 46 години на волан и над 2 000 000 км.!
Е то това е трагедията, че ти караш на изуст, а идеята на маркировката е да води всички участници в движението които минават един път по него. На тебе няма да ти е приятно да караш в чужбина и да се натресеш заради грешна маркировка и препятствия по пътя или да влезеш в канавка.
Разликата от нощното кормуване и през деня е огромна,преди два дена минахме оттам на отиване през деня и на връщане вече по тъмно. Никакви светлоотразителни елементи и ако караш на къси не можеш да се движиш бързо ако има и насрещно движение. На много места ако не познаваш пътя липсва видимост!
Само ,дето ТОЗИ АВТОБУС /не знам дали със същия водач/ само през тази година е минал от там над сто пъти! Така ,че едва ли не е познавал пътя.
Ще се направи всичко възможно да се изкара шофьора виновен. А това ,че цялата постановка с тази отбивка, разстояния на пътната ленка към отбивката че е много късо, че липсва маркировка няма никакво значение.
Истината няма да се каже. Иначе за всеки е ясно че нещо силнозапалимо е превозвано. Край Своге един автобус излетя в дере и 2/3 от хората са живи. А тук що така? И пак да ви кажа, хероинът и съответно прекурсорите се контролират от ЦРУ.
Дебнете да не пуснете поливната система пре входа на народното събрание, хахахаха с конкурс ги избират тия.
Е как да няма причинно-следствена връзка между маркировката и вероятността за произшествие?! Ми то тогава що се харчат милиони за тия маркировки, ако не помагат на безопасността на движението?! За красота, може би? Вярно е, че шофьорът винаги трябва да е внимателен и да се съобразява с пътните условия. Само дето ние сме хора и не винаги сме в състояние да го направим. Затова са маркировките, пътните знаци и предпазните съоръжения! Защото човешкият мозък не винаги може да съобрази и предвиди всичко. Дори най-перфектният шофьор не винаги е в пълна кондиция. Ако маркировката просто инцидентно е повредена, то ОК - няма какво да се направи. Ако е имало недостиг на средства, то ОК - бедни сме. Ако обаче някой не е проверил пътният участък? Ако не е предприел необходимите действия за планова поддръжка? Ако е отклонил пари, вместо да се вложат в сигурността на пътя? Няма ли това причинно-следствена връзка? Вината на шофьора си е вина на шофьора. Това въобще не значи, че някой мързелив, некомпетентен или корумпиран чиновник не е извършил престъпление, допринесло за тази трагедия. В България става традиция при всеки инцидент винаги да е виновен само и единствено водача или машиниста. При всеки инцидент изведнъж се оказва, че инфраструктурата няма никакво значение и всеки е трябвало да се оправя сам на място, носейки цялата отговорност. Е защо тогава изливаме милиарди за инфраструктура и храним десетки хиляди чиновници, дето усвояват пари уж да я поддържат, след като те никога не носят каквато и да е отговорност за състоянието и?! Изключителна арогантност, за пореден път, при пореден тежък инцидент!
Отделно, че дори и обвиняем, съдействието при разследване според съдебната практика винаги благоприятства обвиняемия. ПО каква линия говори за висящо разследване, по което дори не е разследващ? Като е почнал да се изявява, защо не продължи с апартаментите на синчето, това като че потъна в историята?
Е как да няма връзка, когато лошата маркировка те изведе срещу мантинелата на островчето. При лоша видимост, започва да се кара по близки ориентири. Двата най-близки са мантинелата и маркировката. Мантиналета плавно заминава на дясно, като завоя там също е на дясно. Маркировката от дясната страна си следва мантинелата. И ако няма видимост да се види появяващото се отпред островче, човек би си помислил, че завоя просто става по-свит и ще продулжи да следва мантинелата.
даде диплома за средно образование на личността, написала репортажа? Не говоря аа висше, нито за права на журналист? Правописът и граматиката са на ниво втори - четвърти клас.
Така де, при един по-сериозен сняг, падналияТ или съборен знак за отбивката още можеше да се издирва..
отдавна са с грамотност 5-6 клас. Но са с необходими знания да оцеляват в мутренско общество.