31 души загинаха при самолетна катастрофа в Сибир
Самолет тип ATR-72 се разби тази сутрин в Тюменска област в Русия с 43 души на борда. При катастрофата са загинали 31 души, а 12 са били ранени, сочат данните, публикувани от Министерството на извънредните ситуации.
Обратно в новинатаКоментари - 31 души загинаха при самолетна катастрофа в Сибир | Днес.dir.bg
Коментари
нямат нито качествени машини,нито добри летци!Държавата им умира,ако все още не е умряла!
Тези, тъпаците, които само повтарят като папагали, без да мислят, да вземат поне веднъж да прочетат, за да не се излагат! ATR не е е руско производство, заспо!
В Русия всяка година става по една или две катастрофи на пътнически самолети от вътрешните им полети и как да им разчиташ на атомната технология?!!
Самолета е френски бе Мечо,не се излагай. Атомната им технология е най-развита в света. Във Франция от няколко години се строи първата експериментална ТЕРМОЯДРЕНА централа.Там участват и Русия наред с учени от цял свят? Защо ли?
Защо ли... Може би защото е достатъчно далеч от собствената им територия... Отделно, вземи прочети малко и за А380 и за колайдера, за да видиш французите как са се представили... Те са 50% от причината за забавянето на колайдера с години, както и за аварийните спирания след като го пуснаха...
Може би българските авиакомпании летят с нови машини??? А? Всичките по света купуват стари самолети! Един самолет има капацитет 30-40 години!
Е, точно тоя модел се произвежда от 1989 насам, което за самолет не е много изобщо. Остава, разбира се въпросът с поддръжката...
Да бе то катастрофите на самолетите им от вътрешния транспорт (по 2-3 годишно)са все с френски самолети.
ATR-72 не е лош самолет. В Европа на къси разстояния съм летял на такива бараки, че ти става страшно.
АТР е машина с малък обсег на действие, но са честа причина за катастрофи. Имаше един случай в който буквално се беше разпаднал във въздуха, Някъде в латинска америка
Само 380 не намесвай, че едва си спазиха сроковете милите. Добре, че французите са просто част от Airbus.
Летял съм с такъв, но по-малкия вариант ATR-42. От Ереван до Одеса. Излетяхме с 1 час закъснение поради проблеми с радио-връзката поне така ни обясниха стюардесите. Като наближихме Одеса поради мъгла ли що ли като полетя ниско над морето и така до летището пикира набързо. Понеже не бях летял с такова чудо не мога да кажа че беше комфортно, но все пак самолетчето е за къси линии. Турбо-витловите са най-сигурните самолети. Само поддръжката им трябва да бъде наред.
Това е най-идиотско разсъждение, което публикувано до сега. Както знам колко Боинги падат и катастрофират, що ли юрнали към американски технологии.
Да се надяваме, че ще разчетат черните кутии и ще станат ясни поне малко, причините за катастрофата.Да не забравяме, че като цяло, въздушният превоз е най-безопасният.
само в твоето съзнание,смръдло!Няма такова нещо!нито един Боинг не е паднал на земята досега по техническа причина!Стига лъжи и измислици!
Да се дели смъртта на руска,френска,американска и др.е присъщо само на платени и прости драскачи !
Цитат от списък на големи авиокатастрофи в последните 20 г. Не е единствен. На 06 март 2003 в Алжир се разбива "Боинг-737 на авиокомпанията Алжир. След излитането се запалва един от двигателите. Самолетът пада на 600 метра от летището. На борда са били 103 души, само един е оцелял.
М дааа -и в случая има оцелели, а при сходно падане на значително по сигурен самолет Ту, телата на загиналите поляци ги събираха на парчета...
Двигателите не са на Боинг. Има няколко доставчика на двигатели - Дженерал Илектрик, Ролс-Ройс, Прат & Уитни. На самолетите се монтират тази марка двигатели, които иска авиокомпанията, поръчала самолета.
Всичко зависи от техническото обслужване. И Мерцедес да караш, ако не се грижиш за него, рано или късно ще ти направи въртел. Кой ги знае руснаците как са поддържали самолета. Жалко за хората.