Коментари - Самолет се разби на летище Балчик, пилотът е загинал | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Боклуци мръсни сте всички, които плюете по Севдьо (загиналият пилот), без да го познавате. Ако го познавахте лично щяхте да знаете, че е много свестен и земен човек. По професия е строителен инженер и бивш военен, а не мутра. Разбрахте ли бе, копелета мръсни?!?!

Пилотът е ПЖИспеца и мутрата Севдюлин Вълнаров. Харчи си парите, които изсмука отнас и от държавата, копелдаче. Харчи ги наоня свят!

До г-н Иво Димов, кмет на община Димитровград Уважаеми господин кмете, Днес, 25.08.2018 на рокерския събор в района на плувен басейн "Химик" и по улиците на Димитровград цари пълна анархия, безредие и беззаконие. По булевард Д. Благоев се движат мотоциклети с превишена скорост, със свалени гърнета, бълващи облаци зловоние и огромен наднормен шум по целия булевард, включително и около полицията, но няма служебно лице, на което това да направи впечатление. В басейн Химик плуват пияни типове с дюшеци и плуващи с бутилки в ръце, пияни и готови да отвърнат с бой на всеки, който се осмели да им направи забележка, че има деца и че пречат на останалите хора. Има странни демонстрации с форсиране на двигатели, при които цялата месност се запушва с пушек и сажди, дишани от децата, но няма служебни лица, които да си свършат работата, няма полиция, няма организатори на празненствата, а ми се струва, че няма и общинско ръководство, което да си е на мястото. Сигнализирах на градската полиция, но ми отговориха, че не е тяхна работа да контролират какво става на басейна. Предполагам, че и това, което става по улиците не е тяхна работа. Изобщо кое е работа на полицията не разбрах, а не разбрах и анархията по улиците и районите на Димитровград чия работа е. Може би моя. Ако е така, отговорете ми. От утре ще се заема с работата си, след като няма институции за поддържане на реда в Димитровград. Очаквам отговор, за да се заема с новите си задължения. ... Или може би все пак някой в града ще сложи малко ред? С уважение, К. Дончев

Пилотът да не е бил усмихнатия крадец Стефчо Софиянски? Той беше купил самолет и имението му беше някъде около Бамчик, в село Чунчево или нещо подобно

По български личат извличане на поуки и решителни мерки след поредица от инциденти ... важното е на министъра да му е добре, че той за нищо няма вина

Лятно време ходя на почивам на няколко километра от това летище. Учудващо много малки едномоторни самолети бръмчат почти през цялото време над района. Явно е доста активно летище за малките самолети. Нещо, за което не се говори и пише - количеството на малките самолети у нас. Мястото е благодатно за панорамни разходки. Нос Калиакра, Албена, Златните, Варна са наблизо. Дано обаче да не стане инцидент покрай претоварения въздушен трафик на летище Варна в летния сезон.

Прочетох повечето коментари и е пълна трагедия. Как разбрахте, че е мутра, бизнесмен, русфил, русофоб, нато човек и колко откраднал? Аз имам приятели на които пилотирането им е хоби и събират цяла годима пари да летят няколко часа на година. Вашите (повечето) коментари са ценични и трябва да ви е срам. Този човек си е отишъл без да го познавате и вие го съдите и сигрно е баща и някой страда за него сега.

Много неразумно от страна на твоите приятели. Предай им, че на 1000 км на сверозапад от тях, могат да се запишат във всякакви клубове за летене Но трябва да им се иска да водят пълноценен живот

Затова ли ти е такъв ника - много ги разбираш цветовете?

Летят по няколко часа годишно и стават като родните военни летци.Ако искаш да си пилот,трябва да летиш повечко-така е по-безопасно,за разлика от пехотата,където скатавките са по-дълголетни.

Летят с инструктор.

Някой си е повярвал, че става и за пилот. Вижте, да крадеш са нужни едни качества, да пилотираш самолет - други, като безочие и наглост не помагат никак, още по-малко пък алчност.

Господ наказва крадците и разбойниците, а нашите "бизнесмени" са такива. Натрупаните пари от рекет, измами, проституция, наркотици лесно се губят.

че те сами се наказват

Една мутра по малко.

Тъпо копеле си

?

Бог с близките на загиналия пилот, на него покой там горе... А на пишещите ни събратя - не е лошо да попрочетете предварително за термините, които ползувате в материала, че ставате комични. Примерно - "Самолетът е летял в неконтролирано въздушно пространство на височина 3100 метра...". Остава да кажете от кого не се контролира, щото тия от НАТО /примерно/ веднага ще им опонират, нали? За всяко нещо в държавата си има отговорни, ама какво се случва с отговорността у нас е съвсем друг въпрос. И лошото е, че стана традиция, а не изключение.

Той близки няма, въпреки днете си жени и изтърсака от втората. Всички го мразеха, защото мачкаше жестоко, завличаше и крадеше от подчинените си, а не само от държавата. Да гние в земята. Никой няма да го помни с добро, защото добро не е сторил.

Егати леваците !

Всички бългаски бизнесмени са велики и безсмъртни докато не се качат в кола или самолет.Там важат други закони и там няма как татко,мама или онзи който им е дал разрешително за правоуправлени да ги спаси от тяхното безрасъдно безумие

Голям детектив си кой е какъв е, бизнесмен, тарикат.. познаваш ли го, че знаеш какъв е? всички пилоти ли са бизнесмени и мутри. Бай ганьо!

Всички бългаски бизнесмени са велики и безсмъртни докато не се качат в кола или самолет.Там важат други закони и там няма как татко,мама или онзи който им е дал разрешително за правоуправлени да ги спаси от тяхното безрасъдно безумие

Смешко

Обяснението е просто, доста по-просто, отколкото можете да си го представите. Близо 100% от любителите пилоти са минали курса в зряла и дори напреднала възраст по обясними причини-след като са натрупали финансов ресурс. И тук идва голямото НО : Пилотирането изиква изграждане на специфични рефлеекси като шофирането. Процента на успеваемост на хора под 20 години да станат шофьори е 99% и повече. Процента на успелите 40 годишни да станат добри шофьори, ако преди това не са управлявали кола клони към нула. Всеки инструктор ще ви го каже. Същото е и при пилотирането, затова пределната възраст за кандидатствуване за пилот изтребител е 21 години. На 50 години не могат да се усвояват каквито и да е умения , които изискват бързи рефлекторни действия.ф

тук грешиш...възраст до 65 години е разрешена за пикоти на пътничедки дсмолети. Не става въпрос за възраст. Става въпрос за летателни часа. Сега ще обесня. Човек не е пригоден да лети. Във въздуха важат съвсем други закони , които изисквст всекидневна практика. В противен случай се губи много бързо усета! Не е като да караш колело ики кола. Има нужда от всекидневно летене. И то при различни условия. Тук идва мястото на ттенажори и симулатори. Но великите богаташи си мислят , че самолета е кола. За жалост грешат.

Не си ме разбрал напълно. Да, прав си че летателната възраст на пилоти в транспортната авиация е над 60 години9, но аз говоря за възрастта на първоначално обучение и мисля , че аргументите ми са повече от добри. Доста позамогнали се хора минават курсове на 50 годишна възраст. Попитай някой автомобилен инструктор как напредват 50 годишни с управлението на автомобил, ако тов им е за първи път- отговорът ще бъде:"отчайващо" в поне 90 %. Приятен ден

Това е в известна степен вярно, но не съвсем. Най-малко като пример е, че единият от пилотите, катастрофирали до Шумен е професионален пилот с огромен опит. Навярно случаят в Балчик се дължи на недостатъчен опит, но обикновено проблемът е в преценката за поет риск. Има една приказка, че има стари пилоти и смели пилоти, но няма стари смели пилоти. А в този случай и самолетът е доста труден за управление.

Поредния съветски олигарх със самолит и пари се е затрил поради простотията си. На кого му пука? Сигурно си мислите, че като 80% са русофили значи и 80% са дебили, ама не са чак толкоз!

Пълен идиот!

Професионален пилот на пътнически самолет съм, в свободното си време летя на леки самолети. Факт е че леката и спортна авиация в България има сериозни проблеми - качеството на обучението на пилотите, на поддръжката на самолетите и летищата, на места регулациите са излишно рестриктивни, на други пък липсват такива - а са нужни... Каквото и да е станало - не е случайност, следствие от много други неща е. И няма смисъл от злоба и язвителни коментари. По-скоро би трябвало да бъде повод някои хора да се замислят накъде отива авиацията в една от държавите с най-дълга авиационна история в света. Моите съболезнования на близките на загиналия. Човекът не може да бъде върнат - но може да се предприемат стъпки такива инциденти да не се случват толкова често.

Добре де,като сте пилот,кажете ми ,какво е било.тоеа малко самолетите,което да излети от Лесново в 17,45 и след час и десет минути ,в 18,54 да е над Варна? Ту 154 го вземаше това разстояние за 35-40 минути ..

415 км е разстоянието по въздух между пиститена София и Варна. От Лвсново до Варна са минус 30= 385 км. Влязъл е във връъзка поне 50 км преди Варна, т.е 385-50=335 км за час и девет минути, или

Единият се движи с 1 000 км/ч другият с 200 км/ч . Първият се движи по-вятъра другият срещу вятъра.

Боже, колко закуски е икономисал за да си купи самолетче. Бог да ни пази всичките икономисти от герб.

лаици да пишат за авиация

Грамотни и неграмотни започнаха да стават пилоти, явно и там има корупция!

Грамотни и неграмотни почнаха да дават мнение по въпроси дето нищо не разбират. Това е проблема.

Бог да го прости, който и да е той,....загинал е в ужасни мъки.

Ама преди да загине е бил до последно супер гъзар.

Това, което казваш е жестокост.

Кво става? По земя и небе само инциденти. Зачестиха тревожно.

...и под земята (миньорите) и във водата

Значи дедото, дето "паднал" от найстия етаж е "Трагедия в София", а за този пилот съобщението е като прогноза за времето в 22:30 - "Утре ще преобладава слънчево с лека облачност в крайните западни райони. Лека нощ!"

Тия нямат необходимия нальот за месец о година.Военните ни пилоти също.Резултата е един и същ..Трябва контрол!

Ако не паднеш ,е готино да летиш със самолед!

Или да си ближеш сладолеТ! :)))

Назрял е моментът за обществена поръчка за каски на гражданите. И на селяните също. Светът стана голям и опасности дебнат отвсякъде. Газят ни по пешеходните пътеки и тротоарите, роми ни тършуват къщите, а понякога ни и трепят ако не са намерили нещо, наркомани ни дебнат за някой и друг лев, башка ЧЕЗ, МЕЗ и прочие изедници, падат отгоре ни самолети като зрели круши. Къде да намерим сигурна дупчица да се скрием от тази неосвидетелствана лудница?

Няма , това са ценностите за дебилите. Само отбран скрит в дълбокото кръг, изучили тактиката на оцеляване,контрол,ръководство и управление и съхраняване на живота и богатството поръчват музиката и живеят по дълго. Те знаят отлично цената. Всичко останало играе според такта на симфонията на радостта. Така стоят нещата. Ум,воля ,богатство и мъдрост не се дават всекиму, а и лесно се губят.Простотията е голяма и сериозна сила и тя внимателно трябва да се управлява.

Няма връзка между парите и продължителността на живота. Мъчат се хорицата да я измислят, но не става. И прибягват до такива молитви, като твоята - във вид на прозрения. Изучили, какво са изучили? Да не правят скокове в първобитнообщинния строй - и това не можаха да запомнят.

Отлично, даже много добре!... Но тя, веселбата. е отдавна предсказана в Св. Писание, със съответните притчи и поговорки. Само дето няма кой да ги чете и разумява. А от това веселбата ще бъде още по-голяма за "забавление на видовете".

Всеки богаташ летец. Боклуци. Акъл се иска се бе чоджум, а не пари, не ви ли е ясно. Вчера 62 годишен в Шумен, ало пенсионера къде си тръгнал? Днеска този. Не ги знам, но са пенсии. Стойте си на земята. Казано е кой може да лети? Младите, дъртите да си стоят у дома.

Като не познаваш хората поне не ги оценявай. Най малкото е некоректно.

Я,я, на колко ги пенсионират летците. Помисли защо? Да не би да е случайно. Айде няма нужда от коментар. Казано и доказано.

Много си ограничен.има разлика между професионален пилот и любител такъв. Първия лети много, и нормално да ги пенсионират рано.любителите летят за кеф, кога им е кеф и най- вече в добри метро условия. Профитат във всякакво време. Правиш ли разлика вече

Какъв кеф, бе човек? Природата дава, но не прощава. След пенсия, днес си добре, утре зле. Пенсионера е особен вид човек, непредсказуем, опасен за транспорта, шосеен, въздушен, космичиски и още си измисляй. Нама грешка това е. След пенсия всеки месец освидетелствуване, това му е майката. Искаш да караш, проверка ставаш ли?

Поредния профанизъм. Нищо не е казано и доказано. Животът се развива. До 40 беше медицина, сега е до 70, ти просто не го знаеш. И давай в диващината - да делиш хората на млади и стари, отречено преди столетия деление. Ти какво - от вечно младите ли си, от вечно старите ли? Или от постоянно умните? Няма лошо да лети човек, стига да има желание и самочувствие без високомерие.

Някой смятат че с пари, всичко могат да си купят!

Така е, купуват си самолетчета и падат поради недостиг на акъл и много силна простотия и некадърност. Във въздуха не е като на земята , да правиш бизнес схеми. Там всяка минимална грешка се плаща със смърт. Но Господ си знае работата на всекиму е отредил дял и няма измъкване за никой, на всеки според акъла и сърцето.

Балчик няма летище, не лъжете!

Още един неподготвен. Поне си трай.

Не оценил простичкото ... здрав съм, имам подлон и храна, а сигурно и не срещнал истиско - разбиране, обич и любов ... и тръгнал да лети ... ама без истински криле, а от гъзария!!! Бог да го прости!

самолетът, самолетът , самолетът , самолетът , самолетът , самолетът , самолетът , самолетът .... Още колко пъти??

Глупости

Предлагам данък "гражданска отговорност полет". То след толкова "новини" за паднали самолети и хеликоптери, какво да се очаква?!?!

Самолет без застраховка няма.

Да ама друго е да се събира от всички овце, а не само от този дето е купил (купила му е Партията) самолет, нали?

БМВ ...???

Мерцедес

LZ-ALA?

Сигурен ли си?

Не. Питам?

Друг Cirrus в БГ регистъра няма. Фирмата била Air Truck...

Куцо, кьораво и сакато взе да се прави на орел. Джигитите се качиха и на самолети. За два дни, два паднаха като круши. Миналия месец един се заби в оризище. Пак преди месец един го хванаха, че няма летателен план. Оня ден хеликоптер се оплете в жиците на далекопровод, друг падна без видима причина. Пълна хавра! Добре поне, ме засега сме късметлии, че целят ниви и глухи летища.

Хубаво е, че хората имат желание да летят! Не всеки си представя живота, като пълен търбух с храна. Простащина е начинът, по който се представят тези, а и пътните катастрофи. Трябва школа, каквато в България вече няма. Даже за управление на автомобил нямаме школа вече. А имахме. Няма причини за радост, за страх също де. Какво толкова - ето ги тракийците просто са изчезнали, няма лошо да ги последваме.

Желанието е едно, възможностите друго. Навремето за да се запишеш в аероклуб, медицинският преглед беше тотален. Например - разширяваха ти зениците и ако офтамологът преценеше, че не може да даде гаранция, че зрението ти няма да се влоши през следващите пет години, гориш. Сега всеки пикльо-мераклия може да си купи тапия и да полети. Пет паднали машини за два месеца! Пилотирането не е чалга. А самолетът е нещо, доста по-сложно от гащи с перка.

Парите са цар, а незнанието господар. Онова време никога няма да се върне ... за съжаление

Едното време, "знаещите" гледаха на летците , в най-добрия случай, като на инвестиция - разширяваха зениците за да са сигурни, че ще ти издържи зрението да си върне държавата вложените средства за обучението ти.Сега не е държавна авиацията, не става дума за военни летци, и това е добре. Повече оптимизъм и вдъхновение ни трябва! Поклон пред паметта на загиналия!

Като на кон ти обяснявам, как се приемаха за обучение млади хора, обикновено ученици, в аероклубовете. Ти ме репликираш като магаре, обясняваш ми за "Долна Митрополия". 35 години съм "на море" и като знам как Морска администрация раздава сертификати за капитанско право за пари, следствие на което станаха една камара сакатлъци, повече от сигурен съм, че и администрацията, контролираща въздухоплаването върши същото. Не може да управляваш самолет, без да си имаш хал-хабер от аеростатика и аеродинамика. Щото във въздуха само познания по навигация не стигат. А тези знания няма как да бъдат придобити на един тримесечен курс и установени с проверка на попълнен кой знае как тест.

Доста паралии си накупиха самолетчета. Те не са скъпи, примерно като луксозен автомобил.... Така ги и карат, и така ги и трошат. Хората са си все същите.

Мислят си че самолета е кола. Е да ама не. Купуват евтино плащат скъпо.

Кво се обърка с тия самолети... Падат като зрели круши...

Самочувствието голямо. Умения малки. В други случай никакво техническо обслужване ... Фактори много.

Ти да не си светил там и знаеш за уменията на пилота и за техническото поддържане? Защо се изцепваш без да знаеш за какво става на въпрос? Или е по важно да покажем колко сме "умни"!!!

Бойко Борисов е виновен! Искам оставка!

Аграрен бос?

От къде разбра? Как се казва?

Тъй, тъй става все по сложно, до скоро беше нужно да се оглеждаме по пътищата, сега с тези велоалеи трябва да внимаваме и като се движим и по тротоарите, наскоро четох статия която пише че бъдещето са летящите автомобили, ще трябва и нагоре да гледаме.

Така както се представя е една безсмислена смърт.

Ща въоръжават военните със самолети ха ха, той пеш като ходи се спъва, самолет ще кара.

Как се става пилот: Четеш, разбираш, ако не разбираш, пак четеш. След това тренираш, ако не разбираш пак четеш , докато разбереш. Но, читателите са малко, а разбиращите още по-малко и на края жалко.

Умения ...

Съболезнования на близките!

СИГУРНО САМО ДАЛИ КЕТАПА КАКТО ДАВАТ НА БРАТЯТА РОМИ КНИЖКИТЕ

Няма такова нещо в авиацията.

Тубата е пълна как единия пилот кара самолета и човърка копчетата, а другия го удря по ръката и връща копчетата в обратна позиция.

Мутрите полетяха и поради умствена недостатъчност почнаха да падат. Лесно намерени пари без ум пращат рано в гроба

Човешката злоба праща по-рано! Може ли да се пише така без дори да се познава човека!? Като непрекъснато загиват хора с коли, всички ли за мутри и безмозъчни?

Не не е от злоба, не може на маймуна да дадеш калашник ! Така е и с бившите работници и селяни и фудожественотворческа интелигенция, които срещу 2 лева си регистрират фирма, правят се на президенти, правят холдинги, купуват скъпи и мощни автомобили и следва челен удар. Дали ще е в земята, в дърво, в стена, няма значение, белен удар и после съболезнования за близките и т.н. Трети се пропиват , правят се на Хемингуей, купуват къщи в екзотични места и губът в миг нещастния си живот. Трети с мотоциклети челно създават донорска ситуация. Други пък се палят и заклошаряват. Изобщо горкия народ е подложен на ужасна и видима и невидима атака и няма умствения капацитет и натрупан опит да оцени мястото си и възможностите си. Затова България мре, младите бягат за по високи заплати като чистачи и наемници и си правят селфи за на село , колко са успели. Лудницата е страшна а мелето е необратимо.

Бахти пучевъшката тежи 1028кг. Тя моята кола по тежка.

Затова твоята Лада не може да лети. Тежка е бако.

Първенютата полетеха, то само с пари не става трябва и акъл и тренировка и пак е рисковано ама някои хора много си вярват а други изкарват не лоши пари от това.

Прав си. "Бизнесмени" сър. Т.е. първенюта. Досега първо си купуваха скъпи коли като се докопат до евро или държавно финансирене. Сега минаха на самолети, но самолетът не е Волгата да баща им.

Естествено,че ше се обърне! всичкото пилот българско е на тоя хал ,начело с прецедента. И той е същата стока.