Боинг 737-500 изчезна от радарите в небето над Индонезия
На борда са пътували 56 души
Обратно в новинатаКоментари - Боинг 737-500 изчезна от радарите в небето над Индонезия | Днес.dir.bg
Коментари
значи не паднал а направо си е думнал в небето,не ги ли спряха тия падащи щайги бе,колко народ трябва да изгине
Като е най-масовият самолет - нормално. В София също катастрофират повече голфове от бентлита. Самолетът е бил на 30 години.
Е най-масовият самолет! Въпросният е 30 години и лети в държава, в която полумаймуни го карат. 737 е един от най-безопасните самолети. В щатите и Европа летят около 6000 такива и не падат. А в Индия, Пакистан, цяла Африка и Бангладеш падат като круши. Но там всичко пада .
Модел, който беше преработен и произведен за първ път около 25 години след въпросния паднал.
737-500 е разработен в края на 80-те и въпросния пада след 27 години летене. 737МАХ, този с обезщетенията, излезе на пазара преди 5 години. А защо ли падна в Етиопия и къде - Индонезия??? Както казах, един от най-безопасните, масови и ефективни самолети.
Ракията и самолета са две несъвместими неща, особено, когато ракията е българска, а пилотите са маймуни. Да ги търсят в Бермудският триъгълник.......винаги отиват там.......всеки път.
Те в Индонезия да не летят индонезийци,:)) Все едно в Дубай да карат самолетите Дубайци,:)))
В Индонезия са махнали всички чужденци покрай короната, разбирачо. Подобно на чистката в Емиратс.
От последните 90 катастрофи в Индонезия е имало само един пилот, който да не е индонезиец.
Мисля, че все още има забрна индонезийски самолети да летят в Европейския Съюз. Сигурно не е случайно.
737 -да си спомняте нещо друго за този модел?Или драги пиндос-тролове НИЩО НЕ ПОМНИТЕ???
737-мах или 737-300/500 ...щото двата нямат много общо освен с името. Или си лаламе на общо основание, както винаги....
Сега осъзнавам какъв късмет съм имал.Преди десетина и повече години имах 6 полета с В-737-300,но тогава не знаех каква барака е.
Личи си, че имаш само 6 полета. Точно този модел е един от най-надеждните. Няма гаранция дали причината не е пилотска грешка (доказано поне 80% от инцидентите). Разследването ще покаже какво се е случило....
Тия индонизици не разбраха ли, че бойнг са бракми всяка година им се губят от радарите
Индонезийска авиокомпания, особено нискотарифна. Известни по цял свят с липсата на контрол, пропуски в обслужването, слабо обучени пилоти, компромиси със сигурността. Индонезийските компании по едно време имаха забрана да летят до Европа или нещо подобно. Един пилот е толкова добър, колкото добре е обучен. Няма друг процес, който толкова много да оказва влияние върху инцидентите, както обучението. Огромната част от инцидентите се дължат на пилотски грешки.
На каква кола се возиш? Знаеш ли колко народ дава фира годишно в същия модел? Рискът за смърт при изминаване на 1 км е приблизително същият, какъвто за 2000 км със самолет.