Руски самолет кацна аварийно, пилотите загинаха, но пътниците оцеляха (видео)
При кацането машината излязла от пистата и се сблъскала с постройка, след което избухнал пожар
Обратно в новинатаКоментари - Руски самолет кацна аварийно, пилотите загинаха, но пътниците оцеляха (видео) | Днес.dir.bg
Коментари
Руска новина ли е, човешко виновно поведение няма. Машината - самолет се управлява от пилоти. Те осигуряват безопасното прелитане и кацане до предназначеното летище. Няма такива неща като машината непослушно се отклонила от пистата и тем подобни. Мисля, че е задача на Дир.бг да дава пример, а не нямкой от публиката да обръща внимание, че неодушевениете предмети нямат човешки качества. Купища подобни жълтини ни заливат отвсички посоки, а после някой говорел за "фалшивите новини", които са си чисти лъжи, защото поредната псевдомедия не е научила нищо и някой си е измислил някаква приказка за балъци и я тиражира. Ако пилотите бяха останали живи щяха моментално да бъдат пратени на съд и да им спукат шошоните.
Гума, не си прав! Пилотите управляват машината, но не я поддържат. Те не са виновни, че единият двигател е отказал. Сигурен съм, че са направили всичко за безопасно кацане, защото на никой не му се мре.
Аз пък съм сигурен, че не са. Ама нали процедурите са писани за да се нарушават... Отказ на двигател не е нещо необичайно, особено за руски самолет. Не би трябвало да окаже влияние на безопасността, ако всичко друго е наред. Не е така обаче, ако самолетът е претоварен или неправилно натоварен, не е флюгиран спрелия мотор или някой е проспал часовете по аеродинамика и динамика на полета, ако има други откази или превишени ресурси.
Купувам с мои средства като подарък билети за съветските самолети на всички български червеногъзи тролчета педераси… Кремацията – гарантирано също е безплатна.. . И след като сдохнут ще попаднат в путинския рай… А ние в България ще продължим да си пием отлежалата словова ичкия със диня под сянката и няма да си спомняме за тях, нито ще ни е мъчно. Защото колкото повече тъпи плаени русофили има в една държава, толкова животът е по-лош.
Навремето доста летяха. Има едно добро качество - не изпада в свредел, а и може да лети само с един двигател. В случая - малшанс за пилотите!!!
Че то това хвърчило е връсник на динозаврите. Добре са работили при тоталитаризма и гадните комунисти щом все още се държат из въздуха подобни антики
Купувам с мои средства като подарък билети за съветските самолети на всички български червеногъзи тролчета педераси… Кремацията – гарантирано също е безплатна.. . И след като сдохнут ще попаднат в путинския рай… А ние в България ще продължим да си пием отлежалата словова ичкия със диня под сянката и няма да си спомняме за тях, нито ще ни е мъчно. Защото колкото повече тъпи плаени русофили има в една държава, толкова животът е по-лош.
Колко злоба има на тоя свят Боже. Всички тък са Ти равни, тоест безгрешни. Никой т пишещите глупости не прави ПТП, ама никога въпреки, че всеки ден загиват хора в България. Е, те са червени комунисти или мръсни демократи. Губим човешкото в себе си. Осъзнайте се хора!
Летете с руските самолети, защото не останаха!
През последните десет години червените пияни аборигени – Рашкова пЕдерсация е на първо място в света по брой самолетни катастрофи, изпреварвайки дори Африка, със всичките и държави взети заедно. Да гледаш Русия днес е като филм на ужасите. Ето това е всичко което човек трябва да знае за путиновия концлагер.
Приятелю, преди два дни в Германия два юрофайтъра се сблсъкаха при учение, единия пилот загина! Нещо да кажеш?!? При такива новини единствено нормалния човек може да съжалява и да сведе глава. На идиотите е позволено всичко!
Само в руската алкохолизирана кочина може да построят здание на 100 метра от края на пистата. Това го няма никъде в нормалкия свят . Обикновено след края на пистата няма никакви постройки, в повечето случай има опесъчена или разорана полоса, за да може самолетън попаднал на нея по-бързо да загуби скорост
Поредния руски летящ ковчег в пламъци. Слава Богу че 99% от гражданските самолети в руската кочина са Боинг и Аербас, а не руски таралясници - поне хората остават живи.
Доста по надолу писах за проблемите при кацането в случея, но явно трябва по изчерпателно, щото наистина на мнозина не е станало ясно колко е било трудно. И така, самолетът е много тежък пълен с гориво, пътници и какво ли не дето му викаме багаж. Спира двигател, вираж и веднага се връща с пълни резервоари. Проблемът при кацането не е само че работи само единия реверс, но и понеже е тежък самолета каца с по голяма маса, а от тук и с по голяма скорост. В такъв момент не е лесно да уцелиш началото на пистата и пропускаш голяма част от нея.кацаш, а разстоянието междумдвигателите е голямо, не е като ту 134,ту154 включваш реверса, изправяш се върху спирачките и самолета завива, щото спирачното усилие от едната страна е по голямо... и всичко това без тренажор, щото самолета е стар. Честно казано съм изненадан, че ан24още лети в русия. Горките ххора, да живееш в толкова богата държава и да се возиш на такива самолети, които шестдесетте години на миналия век минаважа за чудесни за къси разтояния, си е факт достоен за съжаление.
Какъв реверс на този модел бре тъпо червено педерасче ? Иди купи един презерватив на баща си за да не произвежда повече идиотчета като теб.
Предполагам, че проблемът е същия както и предния аварийно кацнал самолет - руските "пилоти" (забележете кавичките) са обучени само да натискат бутончета, и после автоматиката лети сама. Ако стане обаче нещо - било поради повреда на автоматиката, било поради лоши метеорогични условия или проблеми по пистата, "пилотите" изведнъж се оказват безпомощни като първокласници.
Къде видя руски пилоти? Или ти си от ония тъпаци, които не правят разлика между република, част от Руската федерация, и Русия?
Летете с руските самолети, защото не останаха!
Последий разговор в пилотской кабиной За Путина, да спасим хората. Тогда шибни самолет в оня дувар, аз ще оцелея и ще спася пасажи ров. Тъй верно, За Путина, за Родину
Какви герои са руските пилоти Жалко че намаляват толкова бързо
Колкото повече руски герой толкова по-добре за света..ха.ха.ха
Така е,! Хората се върнаха при семействата си, за разлика от тези, които бяха на борда на два самолета Боинг 737 -Мах
До Shilo: Не дърпайте дявола за опашката, защото аерофлот и повечет руски компании летят с боинги и еърбъси. Това, което е останало от руските (съветски) самолети става само за скрап.
Кога най-после ще свърши мъката на този народ и да заживеят и те нормално? Кога ?жал ми е за тези хора
Като четет коментари против руснаците, имам силното чувство, че не всички са написани на козяк. Някои са си написани директно от Москва. И пак от там са сразени след това... Нарича се операция под фалшив флаг. Та, като видите някой да вдига прекалено висока топка, имайте едно наум. "Трол1" "Тия мизерни руски блядове за нищо не стават! Само рушат каквото пипнат, пък и техниката им е на 199 години, ама от алкохолици тъпи какво да очакваш. Всичките трябва да измрат и тогава света ще стане едно по-добро място" "Пак Трол1, но с други ник" "Това, козяците сте много прости парчета. Тука става въпрос за човешка трагедия, ама вие гледате да се изсрт*, защото сте дребни душици и нищо, никога не сте обичали или уважавали. Освен парите!". п.п. Та за кого смятате, че бачка трол1?
А в "загниващата Гейропа" 21% от пътническите самолети са на възраст под 5 години. 30% са на възраст между 5 и 9 години. Най-старите самолети, които могат да превозват пътници са между 19 и 25 годшни машини и са 17% от целия флот.
За да се качиш на руски самолет трябва да си направил някой важни неща: -да си платил борчовете към банки и приятели. - да си направил завещание. - да си избрал място за гроб. -да се сбогуваш с приятели и роднини. - да кажеш на твоята половинка женится за друг
ПРИТЧА ЗА МИШКИТЕ И ХОРАТА Веднъж мишката забелязала, че стопанинът на фермата е сложил капан за мишки. Тя разказала за това на кокошката, овцата и кравата. Но те всичките и отговаряли: - Капанът за мишки е твой проблем, а не наш! Малко по-късно в капана се хванала змия и ухапала жената на фермера. Опитвайки се да я излекуват, сварили на жената супа от кокошката. После заклали овцата, за да нахранят всички, пристигнали да навестят болната. И накрая заклали кравата, за да нахранят гостите, дошли на погребението. И през цялото време мишката наблюдавала от дупката си и мислела за нещата, които са чужд проблем, докато не станат твой! Джон Стайнбек
В български самолет Боинг 737-300 вследствие турбуленция има ранени. Само за информация, за да не злобеете от простотия. На всички се случва, независимо от това какъв е самолета. Отвратително е когато човешко нещастие се използва за тъпи политически цели и оплювки.
от различни държави са подали колективен иск срещу тази компания - но това липсва като новина.
Всяка новина която наранява нежните ватни чувства трябва задължително да е съпроводена с нещо негативно за 'пиндосите' - за баланс и успокоение на комплексираните 'широки' душици..
Как само лъжеш, пилотите са наети лица на заплата, те не са собственици, тогава като какви са подали иск?
този самолет е бил в експлоатация 42 години, подаден е сигнал за отказалия двегател, когато са били на 30 км от аерогарата, при което службите са приведени впълна аварийна готовност, вторият пилот е оцелял с травми, но е в съзнание и дава показания, има още един оцелял член на екипажа, пътниците са оцелели, с травми са 14 души, първоначално са потърсили медицинска помощ 7 човека. сблъсъкт е станал на 10 метра от полосата с пречиствателни съоръжения. самолетът е изгорял напълно. послеслов: не знаех, че има толкова много потребители на дир.бг, които са висококвалифицирани пилоти и биха кацнали без проблем при отказ на двигател. Че и биха си пожертвали живота, за да оцелеят пътниците. с пожелание за плодотворни дискусии се оттеглям. поклон пред пилотите, които са управлявали 42-годишна машина с отказал двигател и не са рухнали барабар с пътниците като някоя супернова модерна машина.
Поздравления за смисления коментар. Злобеещите тролове няма да го разберат естествено.
загинал е първият пилот и е загинал бордовият механик - в заглавието сте погребали пилотите.
2 в 1: - Балада за доблестните руски пилоти (че кой спори?), но и - Тънка, злобна струйка урина към останалите простосмъртни пилоти и машини с които лети целия Свят; Школовка е това в прокарването на линия, не шега работа.
се пише зачот - явно си отя, дето пише сволачь вместо сволоч. ползвай спелчек, ще ти е от полза.
Защо ме изтри бе, шебек! Лъжа ли е че при катастрофи с Ан 24 са загинали над 2000 човека при 150 катастрофи? Ха сега ме изтрий пак да ти платят някоя рубла твоите шефове.
я сметни тогава броя на жертвите от двата катастрофирали боинга макс - и се успокой. цифрата, която посочваш е сумарна за поне 50, че и повече години, през които са аварирали над 100 машини.
в статията за боинг 737 има 5 коментара , тука има 75 . козяците са много долна сган
Обикновено се сдържам, но количеството на злобните идиотски коментари с подчертано антируска насоченост е твърде голямо в този блог. Елате на себе си! Вчера над Германия се сблъскаха два самолета Еврофайтер, единия от пилотите загина. Защо не напишете нещо злобно по този повод? А когато плотите загиват, а пътниците не, това означава само едно - пилотите до последния момент са били на местата си. Вечна им памет!
Никой не пише срещу пилотите - за тях само уважение. Другаде е проблема- че богатата на ресурси държава е така опоскана от управляващата офшорна хунта (анти- руско всъщност да си затваряш очите пред безчинствата им) че се експлоатират грохнали самолети с отдавна изчерпан ресурс.
Абе глупендари, Колко Боинга паднаха? При това нови. Общо 15 авиокатастрофи за 2018г с 550 жертви. Колко от тях са в Русия или с руски самолети? Скоро и хиликоптер се срина върху сграда. Спряха от полети по целия свят един от най-модерните американски самолети. Ама вие само плямпате-Русия това, руснаците онова. Само търсите повод да плюете. Хайде имайте малко срам и почит към жертвите - не само руските!
Химерзвуци, Посейдони, Авангарди и пр. хвалипръцковщини а летят като последни африкански мизерници на грохнали Ан-ове с изчерпан ресурс.
тъй де, много точно. Но как да обясниш ма слепия и глупав русофил тива?
Дано си струват парите които ви плащат .... И стига сте обръщали всичко на русофили и русофоби...Аз не съч русофил но глупостите на драскачи като теб ми идват в повече...
Викаш Боинг да ти падне си е друго ! Някак си по-богато, по - напредничаво пада. Там жертвите с удоволствие умират!
В държава в която след всяко кацане на самолет пътниците ръкопляскат е така...Повода за ръкопляскането най често е размит между качествата на пилотите и аналоговите машини чийто проблем е и стареенето на материалите....Тегава работа....
Що цифровите машини се самагенерират ли???? Не пляскат на кацане , ако бройката на пасажерите дебили е над 50%..............................
Нали знаеш, че няма самолет, на който му е гарантирано, че задължително ще се приземи успешно. И Боинги падат за съжаление и Еърбъси и всякакви. Така че в ръкопляскането има голям резон. И ти да се тресеш няколко часа на 10 000 километра над земята и да не знаеш дали ще слезеш жив долу, не само ще ръкопляскаш ами и краката на пилотите ще целуваш. Със здраве и помни, че гордостта предхожда падението.
Не е трябвало да бара реверса с един работещ двигател. Ако се беше напомпал на спирачките, е нямало да се завърти, а след пистата винаги има поставени инертни материали за аварийно спиране. В лошия случай щеше да счупи самолета. За тези антики няма тренажор да разиграва аварийни ситуации и явно капитана е бил малко по-не кадърен и се е осрал
Абсолютно съм съгласен! Трябвало е само да флюгира витлата, да не пипа тягата и да помпа спирачки докато ги запали , ако ще и да излезе от пистата и да заоре със счупен колесник поне нямаше да се размаже в сграда и да се запали !
Като гледам, самолета не е кацнал, а направо се е разбил....аварийно.
ЗАПОМНИ: ПРИ ПОДОБНИ СИТУАЦИИ В ЦЯЛ СВЯТ ИНТЕРЕСИТЕ НА ПЪТНИЦИТЕ И ПИЛОТИТЕ СЪВПАДАТ НА 100%. ПАЗЯТ СВОЯ ЖИВОТ И ТОЗИ НА ПЪТНИЦИТЕ - ТУК НЯМА ПЪРВО И ВТОРО МЯСТО И НЯМА ИЗКЛЮЧЕНИЯ - НИКОЙ ПИЛОТ В ТАКИВА СИТУАЦИИ НЕ МИСЛИ ЗА КАЦАНЕ, КОЕТО ЩЕ ЗАПАЗИ НЕГОВИЯ ЖИВОТ, А С ПЪТНИЦИТЕ ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! ПРОСТО НЕ ТЪРСИ ГЕРОИЗЪМ ТЯМ КЪДЕТО ГО НЯМА - направили са каквото са могли, а самолетът е бил на милиметър от тотална експозия, защото е бил препълнен с гориво. Тези анчета в Русия летят на много дълги /за тях дистанции/ и ги препълвят с гориво, все пак страната е огромна, това не ти е София-Варна - 500 км със захода към летището, глисади и т.н.
Тези самолети АН са били произвеждани в Украйна ,още във времето на СССР. Те са малки самолетчета! След разпада на СССР ,производството им е спряно,завода вероятно разрушен и разграбен (на нас българите,ни е добре познато). След което,не знам откъде се снабдяват с резервни части,вече 30 години след разпада!
Карат таратайки,рискуват живота на гражданите си,но алчни и пияни искат целия свят да заграбят.В страната няма инфраструктура.Работите лека полека си идват на мястото.
Пилотите на първо място са пазели живота на пътниците...дори с цената на собствения.
грух Слава на великия руски народ ! Само в Русия може да има такъв героизъм пилотите да спасят пътниците с цената на живота си ! Приветствам ви, братушки ! Да обясня какво е станало все пак. Излита ан 24 - претоварен с много керосин и пътници. Поврежда се единия двигател - задължително самолетът се връща на пистата от която е излетял, щом е най-близка. Няма устройство за изхвърляне на гориво - стар е на 60 г. е модела. Каца на пистата тежък като камък. Най-вероятно пистата е къса за такова кацане, а пилотите не владеят процедурата добре за кацане с един двигател, нямат добър реверс, защото кацат с един двигател и разчитат почти изцяло на спирачките, които са недостатъчни за бързо спиране. Реверсът работи само от едната страна и самолетът завива и се удря в хангар с около 40 км в час. Късмет че хангарът е не е масивен та поема удара като самия гараж се деформира поради което деформацията не стигна до крилата и резервоарите. В резултат самолетът не се запалва, пилотите загиват, а пътниците оцеляват. Почти сигурно тези зад пилотската кабина са тежко ранени и е възможно някои да са в тежко състояние. Пилотите чак за слава не са, не са се жертвали, просто са направили каквото са могли според квалификацията си, която очевидно не е особено добра. Това не е подвиг на пилотите, а недобре свършена работа. В общия случай ан 24 е чудесен самолет...за времето си. Честно казано като гледам пораженията си е чудо че няма загинали пътници!
Добре де, нали Императора забрани смартфоните с видеокамери да не могат ватниците да снимат и качват в мрежата истината за дереджето си Явно има неизпълнение на височайшата заповед
Ако преди полета са тествали с алкохолен дрегер пилотите да не се е стигнало до там но пусто пиене не могат без него.
Жалко за пилотите. Това е трагедия. Ако има нещо хубаво, това е, че до последно са се опитали да овладеят тоя летящ ковчег и така са спасили живота на всички пътници. А иначе ме кефи как всички русофилистици са изпълзели и обясняват как и колко падали американските самолети. На принципа "а вие що биете негрите". Няма значение, че няма нищо общо с темата. Трябва да се троли активно. Жалка картинка....
а този самолет сигурно само от камиказе може да се управлява поо поринцип... на 30-40 години е поне
Като се замисля, колата ми е на 20 години, какво пречи на един самолет да е на 40?
Самолетът е по-скоро на 50 години. Произвеждал се е от 1959 до 1979, последните години единични бройки. Така че минимум 40 години.
Слава на великия руски народ ! Само в Русия може да има такъв героизъм пилотите да спасят пътниците с цената на живота си ! Приветствам ви, братушки !
Пий си хапчетата. Тези двамата не могат да приземят самолет на писта . Един друг приземи бойнг в река и спаси над 200 човека и себе си. Нещо да кажеш?
Като че ли американците нямаха подобен случай, но приводниха самолета и оцеляха всички + пилотите ;) хаххаахха Няма значение, от къде си? Важното е какво можеш ;)
В интерес на фактите, американския случай изобщо не е такъв, а много по-зле. Ако става въпрос за полет US1549. Въпросният случай е, че и двата (!) двигателя отказват, по време на набиране на височина, когато са на 800 метра. Т.е. нито има височина, нито скорост, нито двигатели. И освен това е трябвало да направят бая остър завой, за да не крашнат върху жилищен район. И в резултат всички са оцелели, даже без сериозни наранявания. Така че май няма нищо общо.
Кофти, но не е неочаквано. Така като гледам навсякъде почват да падат все повече и повече самолети. Мъртвородните скоро ще разберат къде им е мястото.
Важно е че портрета на Путин в пилотската кабина е оцелял и няма драскотина даже
Почти всяко кацане на руски пилот е аварийно....
жалко соросоидно джендърче, кефиш ли се, че хора са загинали !
Ужасен инцидент. А вие, които пишете глупости, нямате ли приличие и свян? От коя пещера изпълзяхте, насекоми вредни?
е пилотите вечеса в руския рай защо бащицата Путин ще ги направи герой посмъртно (както винаги) и за да не си помисли светът че руските самолети не са безопасни ще пусне видео с руските СУ :)))))
Седерасткия дудукариат днес много рано са го качили на амбразурата
пак ще има руски вдовици за утешаване..ха.ха.ха
Гледай си "правещият вдовици" военен самолет на САЩ Ф-104, от който са паднали 30% в мирно време, а на Канада 47%. Името е от немците, където ФРГ без нито една война губи над 100 пилота от тях. Водещ се най-лошият изтребител изобщо. То той не е точно изтребител.