Ремонт на 15 вагона за 27 млн. и охрана за още 26 млн. - започват проверки в БДЖ
Заложено е на по-малко охранители и повече дронове, но е двойно по-скъпо
Обратно в новинатаКоментари - Ремонт на 15 вагона за 27 млн. и охрана за още 26 млн. - започват проверки в БДЖ | Днес.dir.bg
Коментари
Крайно време е да се направи ревизия на всички държавни предприятия. Много вероятно да се е крало през разходите за охрана, почистване, консумативи, наеми на сгради и т.н.
Тези милиони за нищо ги нямат, а хората се чудят как да живеят. Затова е този вой сега - не ни проверявайте, това са незаконни проверки! И това е всеки ден, все нови и нови неща излизат наяве и пак не спират да оспорват, ще откраднат вота им, било реманшизъм, било не знам си какво, а то е чиста проба КРАЖБА.
Хайде сега да се напънат властите и направят проверка и в ДП НКЖИ! И там е куче влачи диря няма! Г-н Папукчийски малко да спре да е диктатор!
Българио бедна, срам ма е да те погледна. Храним депутати, ходим без заплати. Харчат безразборно.....
Спомням си, че имаше преди години и една далавера с внос на чисто нови вагони, които после продадоха....имаше някакво разследване...и до там!!!! Също така имаше и внос на едни слухови апаратчета при Масларова, които наште купиха за по 500- 600 лева при условие, че са по не повече от 40 лева!!! Имаше нящакво разследване....и до там! Масларова, след което, караше Бентли.
Спестили са да кажат какъв е срока на договора, какви са загубите от кражби. Колко е струвал един вагон и кога са купени тези 15 вагона които се налага да се ремонтират? Преди да се правят заключения тези елементарни въпроси трябва да се зададат и да им се отговори. Работа на журналистите е да проверят.
Попитах мой приятел да провери в Германия за колко биха ни ПРОДАЛИ 15 вагона - ЧИСТО НОВИ - познайте .... за по-малко от посочената сума. Около 20 милиона и при това ЧИСТО НОВИ С ГАРАНЦИЯ. Е е е е БББ, и до там ли стгна.
Е кажи за колко .. като си питал и са ти казали кажи ... за по малко било. Еми хубаво. Ако е с 5-10% лева по малко пак има някакъв смисъл ремонта да се прави тук ... пак някой лев да остане и за тези хора в тази фирма ... иначе всички да хващаме влак и да заминаваме за Германия направо.
Спите ли спокойно, идиоти? Заменяте хората с дрончета на някой Братиньо, който милиончета ще хапне! Да ви се върне тъпкано гнусни, дебели свини !!!
.... "При индустриалната революция в Англия през 19-ти век работниците са трошели машините, защото са смятали, че те ще ги изместят и ще им отнемат работата.... Абе идиот!!! Индустриалната революция е станала точно, за да излезе по евтино на предприемачите!!! Как може да я намесваш в далаверата тук!!!
Ще го напиша кратко и ясно и дано да стане ясно на за лудените ГЕРБ-ерски фенки от групата 60+ . След 04.04 ББ е привикал при себе си ВСИЧКИ фирми и фирмички участващи в обществени поръчки по държавно възлагане , и им е дал срок до съставянето на служебното правителство да МУ донесат 30-40%. КЕШ , КОМИСИОННА, РУШВЕТ, ПОДКУП и сключват договор и получават парите от ДУРЖАВАТА АВАНСОВО ! В случая с Автомагистрали дори ма 100% , за да може и комисионната/рушвета/ подкупа да е максимално голям !!!
БДЖ само да си ремонтира вагоните и само да си ги охранява така няма да се дават поне 20милиона на вятъра.
в бдж работят само пияници хора пред пенсия и цигани,какви ремонти кви пет леа бе..
Дришльо 13 години работя вече в БДЖ, знам много добре какво се прави в ремонтен цех когато вагона е за среден ремонт, най много да му престхржат колоси даже съм виждал вагона излиза от ремонтен цех с препълнена тоалетна..Капиталните ремонти се правят от частни фирми в гр Септември и в Дряново, един път и румънци ги ремонтира ха 74 серия вагоните.. Последните рециклирани вагони 44 серия дойдоха от Септември в базата февруари месец и не им работят вратите вече, пълна трагедия.. Ако знаете пък как се изписват стари части като за нови, но това е друга тема.. единствено къде спреха да крадът нафтата, пак има де ама по малко :)
2 милиона на вагон за ремонт?!?Ами то май новите вагони струват по-малко!
Първата и най-важна цел на сегашното правителство е да прави мръсно и да плюе. Голямо плюене и мърсене пада. Дали е толкова много 15 милиона за 27 вагона? 230 хиляди за вагон? Сименс взима по 900 хиляди.
Как така фирма ще печели милиони от договор с друга фирма, държавна, и охранителната фирма, спечелила конкурса да няма хора, а да разчита на тези на фирмата поръчител ? Става дума за 26 милиона лева държавни пари. Тази работа много мирише. Не е лошо да бъдат проверени и разходите на БДЖ по ,,невероятната'' теснолинейка Септември - Добринище, там също доста ще замирише, пък и машините за продажба на билети...и доста други неща
Кво ти пречи линията Септември - Добринище.
Тиквите са подписали отново договор, от който печелят. Ба си охраната. Спират циганите влакове, трошат ги, крави се разхождат по линиите...
Два милиона за ремонт на вагон, че нови по колко вървят. Нема такива схеми
10 охранителя по 900 лв заплата -9000 лева месечно. 27 000 000 /9000 =3000 месеца / 12 250 години охрана на вагоните.
БДЖ и НКЖИ са едни от най-големите държавни работодатели, където тихомълком потъват милиони. И за евро-милиони се строят уж високоскоростни жп линии, с максимална скорост 130 км/ч, но София-Бургас пак е за часове. В ж.п. сектора трябва много стабилна ревизия.
130 км/ч и качеството е като на магистралите. Можеше да е по-голяма максималната скорост, така и така глътнаха стотици милиони.
За 27 000 000 лева китайците ще докарат 540 нови вагона, а японците от материала от старите ще произведат 30 нови и ще им остане за 300 автомобила. ЖП секцията отдавна се презентира като черна дупка и все взимат мерки , гълтат милиалди и наяве нямат нищо.