Рекорд на Гинес - пловдивски полицай изтегли 84-тонен локомотив

Мариян Димитров е единственият българин, които се състезава с най-силните мъже на планетата - "Strong man"

Обратно в новината

Коментари - Рекорд на Гинес - пловдивски полицай изтегли 84-тонен локомотив | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ша го изтегли ама на кукво лято това.са 100тона срешу 100кг.човек айде не ни занимавайте с глупости физиката си има закони

Говориш за физика, ама не знаеш, че за да се тегли по релси един тон са нужни 8 килограма сила. Значи за този локомотив са 640 кила, не е невъзможно. Не знам обаче с инерцията за първоначалното задвижва от нула как се е справил.

Точно там е нужна пикова мошност. Затова никой не може да потегли с колата си на 4-та предвака, например.

А така - бай Ганя е силен в краката, но слаб в главата!

Май си прав, като ти чета тъпия коментар.

Преди това разхлабиха ли му спирачката на локомотива?

Локомотива нов ама само пребоядисани.

Айде стига сте писали глупости. Като сте толкова убедени че е лесно вървете да докажете че е така. Ще бъде страхотно шоу да гледаме линейките как хвърчат една след друга да ви събират разпилените чаркове по релсите. Ще има и много лайна за чистене след това.

Банан, това, че някой е убеден в нещо ,че е лесно ,твърди го и го критикува не го задължава по никакъв начин да го може, да е по- добър от другите в него, да опровергава критиките си

Оправете си подзаглавието "....единственият българин, коЙто....". Аман от неграмотност повсеместна и в телевизия, и във вестници, пък да не говорим онлайн изданията... Ще почне и на вас аутокоректа да ви коригира, като на малоумните плужеци от Фейсбука....!

Абе 21 век сме, с какво правихте тези снимки? С калкулатора ли?

Да гледа разни като Пол Андерсън от 50-те години нататък. С клякания с над 500кг. Сумарен силов трибой много над 1000кг. И се твърди за отлепване на тежест от 2844кг. в град Toccoa.

Вместо да буха сиганите,тръгнал да се занимава с глупости.Срам и позор колега!!!

Човека кандидатства за работа в БДЖ. Ще работи локомотив.

Посмислих си че тази снимка е правена в Индия

та тръгнал да дърпа локомотива! Между другото същия участва в протестите миналата година .......

Ами така при новия минстър на МВР вече имаме и първите реални резултати.

Да не сецне кръста

Не омаловажавам постижението, но гледах клипа няколко пъти.......нещо тия въжета много отпуснати ми се виждаха........

А локомотивът с натиснати до край спирачки. ;)

Неее с вдигната ръчна...

Да изтегли Мунчо от пРезидентурата барарар със служЕБАНОТО ПРАВИТЕЛСТВО.

Тия е слаба ракияПреди много време един американец теглеше самолет само с плитките на косата си.

Як като бик и почти толкова умен

Комплексарска история!

Евала ама там е баир , надолнище ,местните го знаят.

Евалата на човека! Дано ръждата не му изиграе лоша шега

Браво на българина ! До 1990 г бяхме на ПЪРВИТЕ места в спорта- и на Световни първенства и на Олимпиади.. После нмякакви Корумпирани Съдии регистрирхааха турксата партия ДПС и тия почнаха да КАРАДТ, да лъжат че не е имало Мюсюлманско РОбство и да ЛЪЖАТ разни идиоти- Митьо-вци, Мутри, да стават техни помагачи, Предатели , Анархисти, Анти- христи( против християните), да крадат от други българи и да нападат жени и мъже и да ги правят просяци и проститутки в Харема на араби- Ислямисти.. Както чух че преди 2 дин някакъв арабин- Ариф Маджид дал ПОДКУП за да стане шеф на Българската федерация по вдигане на тежести.. Някакъв арабин- бизнесмен- Ариф Маджид, който КРАДЕ Бизнеса на българсктие фитнес- зали и иска да ОТКРАДНЕ и работата на българските щангисти... Ей такива араби трябва да ги трепем в ТЪМНОТО, за да я има БЪлгария и да имаме спорт.

Все локомотиви теглят... Да вземе да изтегли един 22 тонен камион да видим. Релсовият транспорт затова е толкова ефективен, защото коефициентът на триене метал в метал няма нищо общо с този на гума в асфалт. Като вкараме в сметките и че гумите се деформират и имат хистерезис - хептен. На релсовите зорът е само при ускорението, но е ясно, че го е задвижил бавно. За градиента на линията също не пише нищо, а лек наклон по посока на тегленето и става песен, а в обратната вече става...

Така е. Метал- метал триене, колело- линия опиращи почти теоретично точно в точка, 4- осен локомотив и профил на релсовия път. Да го дръпне по профил нагоре само 1/ 1000 и ще фръкнат лайна през ауспуха...

Проблемът не е само в коефициента на триене при търкаляне, а и в деформацията на гумите. Една гума за камион е корава и дебелостенна, а при търкалянето й отпред се деформира по-бързо, отколкото отзад се възстановява и отнякъде този хистерезис трябва да се компенсира. Четириосен самосвал или т.нар. ТИР имат по 12 гуми. А да видим това как се дърпа...

Така е, написал съм го. Колелото на локомотива опира в линията практически в точка, както е допирателната на права към окръжност. При гумата не е така, тя опира в пътя по повърхност.

Виждам, че си го написал, но аз говоря за още нещо. Деформацията й прави по-голяма контактна площ и това е очевидно. Това, което не е толкова очевидно е, че да се мачка гумата също си иска енергия на деформацията. Затова налягането на камионджийските гуми се следи много стриктно, щото ако е под оптималното, енергията на деформация става по-голяма, а също и контактното петно, а разходът заминава.

Минусджиите, локомотивът условно е 10 пъти по-мощен от седлови влекач, а влачи над 50 пъти повече товар. Това според вас на какво се дължи?

Прав си. Гумата е под налягане, което натиска навън, за да я търколиш, требва да я смачкаш, т.е. да приложиш сила навътре, обратна на налягането.

Именно затова релсовият транспорт е такова велико нещо, щото както колелото, така и релсата не се деформират и няма загуби от енергия на деформацията. Когато има деформация, реакцията не е по нормалата, ами е насочена под ъгъл назад, т.е. като се разложи, реакцията има компонента обратно на теглителната сила. Ако релсата е примерно дървена или гумена, стоманеното колело на локомотива ще потъва в нея. Малкият проблем е, че това увеличава контактната площ, а големият е, че като се образува "бабуна" пред колелото, тя насочва реакцията не по нормалата, а под ъгъл назад и трябва да се преодолее и тя, което яде от въртящия момент, а следователно и от мощността. Отделно споменах за хистерезиса - отзад гумата не си възвръща кръглата форма със същия темп както отпред дъгата се деформира и това също са загуби, които трябва да бъдат преодолени я от двигателя, я от този, който се опитва да дърпа камиона. При гумите картинката е доста по-сложна, докато при релсите нещата мязат на търкалящ лагер с безкраен радиус.

sawo

Ами айде тегли и ти и да те пишат в Гинес...

Това наивниците кълвете безкритично на всяка измислена новина. Още преди години руснак беше дърпал почти 300 тонен влак. Обаче сума фактори влияят на такова нещо, а като гледам тези нашите също са го подкарали аджамийската, а не при лабораторни условия. Това, че аз не се занимавам с глупости не значи че не мога да отбележа как тая история изглежда бомбастично в очите на профани като теб, а реално е цирк. И аз мога да си намеря отсечка с градиент в моя полза, щом на това не се набляга. Ще го избутам с един пръст, даже може да се наложи и да го догонвам, като му пуснат спирачките.

Ае вземете вие го изтеглете да ви видим и стига дава тъпи акъли.

Триене-мриене, се философи тука. С шкембета, дето сигурно .уя си не виждат.

Толкова много локомотиви ли има БДЖ че ги спира за да ги дърпат за шоуто??? А оня ден в Левски два влака чакахме локомотив.

Знаех, че ако се приближи до гара Левски трябва да ce наблюдава багажа, но изглежда, че напоследък започнаха да крадат и локомотиви.

вагони ги няма :))

Тренира да тегли крадената трева ли? Пловдив няма полиция, има корупция в униформи.

Тук вече има коментари в същия смисъл, и аз ще потвърдя - тегленето на локомотив или вагони по жп линия не е Бог знае какво. От опит го зная, 3-4 човека с лекота сме избутвали товарен вагон, колкото ни беше необходимо. Не казвам, че човекът не е силен и, че му е било лесно, нищо подобно, но за Гинес вероятно трябва да изтеглиш влакова композиция.

Това е 4- осен локомотив. При същия тонаж да бутне 6- осен ще му е по трудно.

Следващият път да опита, да го вдигне с една ръка над главата.

Едно време с "онова " си вдигах по два локомотива ,ама сега...

Stong man или strong man!?!?!

Ами стонг е в заглавието. какво ли значи Стонг ман?

Някой е хапнал едно ,r' , ама карай,в дира сме.

Тея тонове за нищо ги нямате,както и физичните закони

Глупости! Как ще го изтегли? 83 тона??? Аз съм гледал надписите на дизеловите и ел.локомотиви на гарата. По 120 и 150 тона са в бедежето. Откъде ще се вземе толкова лек локомотив, само 80 тона?

"Братята" са го опоскали...

Въпросът е колко добре се върти на релсите или какво е съпротивлението. Влак маглев на магнити сигурно с духане с уста може да го преместиш. ;) А тук на тежест на тялото и издържане на краката.

Не, че нещо ама едно време на гарата до нас в Катуница имаше един дядо... дето сам буташе вагоните с въглища.

Да не са роднини с Мариян