Регионалният министър: Предстои основен ремонт на отсечката, където загина 12-годишната Сияна
"Държа истината да бъде разкрита. Никой няма да си позволи да манипулира изследванията, които са направени на място", заяви Иван Иванов
Обратно в новинатаКоментари - Регионалният министър: Предстои основен ремонт на отсечката, където загина 12-годишната Сияна | Днес.dir.bg
Коментари
Нищо й няма на отсечката. Пътувам през седмица оттам. Хубав, прав път. Разбира се, пълно с идиоти които карат със 140 и с Тирове, които карат със 110. Това е проблемът.
И всяка партия има своята амортизация след определено количество асфалт Кво да правиш по добре пътна политика отколкото никаква политика
Направи проверка, къде са парите които бяха платени авансово 5 години назад за магистралната отсечка от Ябланица до Плевен. Не ни правете на глупаци господин Министър.
Е ти защо питаш този министър, а не питаш Асен Василев , който прибра парите на АПИ . Парите който бяха отпуснати авансово , фирмите ги усвоиха , даже се наложи да им платят допълнително 400 милиона лева. Последното беше след като фирмите заведоха дела срещу правителството за неразплатени и забавени средства , заради повишени цени на материалите .Оня ден тук имаше статия в която се разказваше , че едно НПО поискало от строителното министерство ония материали ,който размахваха Комитова , Караджов ,Шишков. Цеков , все бивши министри и обясняваха как се строй незаконно и се краде . И о, чудеса ! Такива документи няма заведени в министерството , т.е . всеки от тях е лъгал и не е свършил реална работа за 5 стотинка . За 4 години са построени 13 километра нови пътища и ремонтирани 67 километра .
Абе каун, като е Асен виновен що не му е повдигнато обвинение бе? Прикриватурата от години му търси някакво прегрешение, ама не намира. Явно ти знаеш нещо, което никой друг не знае. А по времето на Тиквата парите за пътищата се теглеха кеш от банките, слагаха се в чували и изчезваха незнайно къде. Това прикриватурата изобщо не го забеляза...
Трябва да НАМАЛЯТ допустимата максимална скоросттв участъци с мнго катастрофи и да ЗАБРАНЯТ изпреварването... Албанците Ислямисти са взривили БОМБАТА в онази дискотека в Македония, преди няколко дни...Това че няко носел фойеверки е за ЗАБАЛАМОСВАНЕ на всички... Като убият албанец- Мюсюлманин, СПАСЯВАТ две българчета- едно в БЪлгария и едно в Македония... Тия албацни и турците трябва да ПЛАЩАТ за 500- годишното Мюсюлманско РОБСТВО и в България и в Македония.... А оня предател- Б.Борисов вместо да иска да плащат на България, казал на негов СЪДИЯ да отсъди против БЪлгария по някакво дело, при което албанец с автобус, катастрофирал в България и убил други 50 албанци..
що трябва да загиват деца и хора и тогава тюфлеците от Софето да започват да лазят? Защо още не е построена Хемус и дупката под Шипка? Доди Кире и Кокорчо и спряха строежите сичко отиваше у окрайната!
С тези ремонти на отсечки, правите вятър само. Но нещо важно, защо няма дори и ремонти. Защото нямало възложена поръчка. Тоест всичко се възлага, не се ли възложи и един пирон не се забива. Никой не признава, че Институциите в България са импотентни. Докарани са до състояние, че всичко да минава през обществени поръчки, а и там е едно мазало. То резултата се вижда, ремонт на ремонта и чакаме качество.
Абе каква отсечка бе, този път, от Луковид, до Русе е път убиец. Щели да ми ремонтират тази отсечка...утре ще има катастрофа на друга такава. По този път държиш волана и се молиш да минеш. Закърпиха го и всичко пак е леш. В дъжд, не виждаш накъде отиваш. Няма маркировка, дупките са ужасни, пропадаш, тресе, изхвърля те в страни...каква отсечка бе, шибани боклуци. По този път сигурно са отчетени милиони за ремонти и поддръжка и какво...той е за затваряне те за 200 метра в новините, страшни мерки. Трябва да се вдигаме хора...
Преди 4 години,радеФ вдигна юмручето, пробута проксито си ПП и започна да управлява заедно с неговите служебни кабинети. Реалноста е такава каквато я виждаме в момента - разкъртени пътища и пълна бъркотия! Но да не забравяме,че именно ПП с тяхното 'гласуване' избраха некадърника радеФ за 2-ри мандат!
От 01.02.2024г като по команда(от Джордж Сорос и шайката му), в дир.бг започна адска цензура, триене и блокиране на читателите на сайта. Не че преди това нямаше такава цензура, но след горепосочената дата в дир.бг цензурата стана още по-зверска, жестока и нагла. Освен това един коментар не може вече да надвишава 2 000 думи и символи. ДИРнишкото двукрако безмозъчно говедо, дето са го сложили тук започна да блокира наред даже за най-невинен и обикновен коментар. В резултат на този див фашизъм и подтискане свободата на словото много читатели дори редовните такива си биха камшика и спряха да посещават и четат този пропаднал соросоиден сайт. Едва 2-3 месеца след това приходите от реклами спаднаха накъде с около 40%. Истинските собственици на този помиярски сайт са Моника и Сергей Станишеви. Тях двамата поотделно ще ги коментираме друг път малко по-късно. В резултат на рязко намалелите приходи от реклами Мониката и нейната серГЕЙка изпаднаха в солидни финансови затруднения. И двамката са свикнали да живеят богато, охолно и на широка мога, не като 1.6 милиона работещи бедни български роби на дивия либерал-фашистки капитализъм от 21-ви век. Междувременно 2024г набързо се изтъркаля и дойде нов шериф оттатък океана - казват му Бай Дончо. И Дончо взе, че спря грантовете и съответно гладушката и мизерушката пристигнаха при Мониката и Сергейката. И глад, бЗте, глад на кутийки - на Шаро ушите са много големи.Мониката и Сергейката паднаха в киреча. Някъде от около месец време тук в дир.бг Мониката и Сергейката го удариха на откровена просия - циврят и реват, ние, читателите, да им спасяване насраните, крадливи, нагли, фашистки задници и да им пращаме пари. Какъв нагъл цинизъм - до ден днешен продължават да ни трият и да ни блокират за всяко наше изказване и коментар тук, а сега пълзят и ни молят да им даваме пари. Не, драги читатели, никаква милост за тези вече фалирали соросоидни гадове, никаква милост за тях. Дори и 1 стотинка НЕ ЗАСЛУЖАВАТ
за да се заличат следите от скапания асфалт, нали? Като след катастрофата до Своге...
Това трябва спешно на България днес.
Само да питам - подадоха ли оставки от АПИ? Или се ослушват да минат още три-пет дена и да спрат медиите да пишат за този случай. Между другото какво стана в Северна Македония? Има ли виновни за трагедията или там хванаха едни хора и сега тече разследване докато народецът се поуспокои. В Сърбия какво стана - има ли осъдени за трагедията в Нови Сад или? Питам наистина - медиите са много добри в това да показват трагедии и да отразяват протести и конта, но никакви ги няма да потърсят реално какво се случва, защо, как.
20 години Бокохарам управлява София и България. 20 години режим на простите мутрафони, 20 години простотия до шия. Денят се позна по заранта, но този народ се е доказал в търпенето. Все пак 500 години издрапа в робство, плащаше диш хакъ и си даваше децата за еничари.
До 2020 проблемите с пътищата бяха с пъти по-малко. От както некадърника радеФ дойде на власт, проблемите станаха чудовищни. До 2020 София се развиваше добре. В момента София е с най- големият приет бюджет и вместо отсечката Орлов мост-Университета да бъде преасфалтирана,тя е осеяна от дупки и кръпки. Това е управлението на ППДБ - Терзиев и фотографчето Бонев. Добр е в бъдеще да говориш с факти,защото просто ставаш смешен.
Наистина народът е виновен, защото им плаща данъци, ерго заплати, наместо да хване тоягите. И как знаех, че лошия соц ще е виновен - с неговата лоша геометрия. А какво стана с докИмента, че пътя е в отлично състояние? Това беше официалното с тановище на АПи след катастрофата.
Да много добро оправдание - народът бил виновен. Всъщност е абсолютно прав - наистина сме виновни, че търпим едни кретени и ги сменяме с други. Наистина положението е много тежко. На Балканите се отива от една трагедия към друга - влаковата катастрофа в Гърция, безумното строителство в Турция, козирката на гарата в Нови Сад, пожара в дискотеката в Македония, а и в България и в Румъния пътищата са безумни. Къде е общото - корупция и кражби, които ако се проследят стигат до върховете. Общото е традициите, които идват от Османската империя владяла целия регион. Докато народите на балканите сами не разберат, че нямат бъдеще по-този начин ще продължават трагедиите.
Тази опасна отсечка е трябвало да има патрулка,но вместо това са били някъде на топло в очакване на двойно увеличени заплати!
То ако на всяка опасна отсечка има патрулка, ще трябва да си назначим още поне 50 000 катаджии. А не е ли по-лесно КАТ да почне да пише глоби на отговорните за пътя ?
Ами ние нямамле ли 100 000 милиционери? Поне толкова са на щат. И без това работа не вършат, поне да кибичат по двама на всяка опасна отсечка.
Ремонт на ремонта и заборчване на СТАДОТО ЗАЩОТО България Географски € МАГАЗИН на Кьоше Кралица Урсолка ша лапка пасивни доходи от лихви по ВЪНШНИЯ ДЪЛГ на ТЕМЕНУЖКА БЮДЖЕТКОВА ПЕТКОВА
с 3 те процента дефицит за ВЛИЗАНЕ в €врото Кой и на коя отсечка Э следващия вашта мама стадо Алгафари
Бих му строшил БЮРОТО с чертежите НЕКОЙ завой не са с РАДИУС за високоскоростен път Там ша е следващия ГЕНОЦИД на ГАНЮОФСИТЕ Не си мислете че са Ви прибрале у Эвросоюзо че сте много убави Эбеш и бацаш е работата
Тирът причиник катастрофата се е движил в насрещното и с несъобразена скорост. Аз съм от Видин, и трафикът през Дунав мост 2 е брутален, пътя е в окаяно състояние, на коловози, изкопан от крайщата, двулентов, за целия трафик от Азия към Европа, ТИР овете са просто една безкрайна колона. Факт е, че транзитния трафик е най голямото зло плюс ненормалните талигари, каращи като бесни, почти всеки ден съм свидетел как турци, поляци и др. си минават със 100 покрай стационарните камери на Химията и си продължават спокойно към Румъния понеже на границата никой не им търси сметка. Тия съсипаха и пътищата, тия са виновни и за всички нещастия по пътя. Аз лично имам катастрофа заради тежкотоварен камион през зимата каращ срещу мен в коловозите. То бива трафик, но такова безумие не е било. Няма настилка която да устои, и според мен вината не е в пътя основно, а в манталитета и претовареността. Тия ТИР ове просто трябва да се махнат от пътищата, с БДЖ ли, с тримарани ли ще ги извозват, с хеликоптери ли, не знам, но сътвориха камара поразии и не се трърпи вече. Дори и да оставим настрана жертвите, то като гледам как съсипват пътя , какви коловози правят през лятото, то няма насмогване само с пари за ремонти
Само да отбележа, че в нормалните държави има работещи железопътен и речен транспорт и контейнерите се движат там, а не по магистралите с тирове. То и в България има, на хартия, и парите са изхрчени на няколко пъти за тях...
Ако Бейко скота и другите изроди като шишо и сие небкрадяха толкова нямаше да се спират строежите по пътищата ..друг е въпросът че олигофрени като Киро и кокора неадекватната измет ,въобще не знаят народа каква смрад е и че си иска корупцията и далаверите ....аз бих ги избил до един всички олигофрени дето са били премиери министри и шефове на МВР и т.н от 2001 насам ..безпощадна сеч трябва че тоя тип жалък крадлив народ и хората да се насират от страх ..бой и страх за ганю само
го омеси Кви Щрабаци кви Трейсове кви Холдинг Пътища кви Корпулентни ШИШИта и БокиТа Римляните са се научили преди Ганьо на пътища https://www.todini.it/
Гробаджии и ортаци в кражбите дпснн, бсппнн и техните белосани итн чалгари, като едни истински пребоядисани комунисти чакат на всеки километър да има убит човек на "всеки километър" (Ние сме на всеки километър, оттук до края на света -Стефча Данаилов) да се организират да се ремонтира отсечката на принципа след ремонта да има сле 6 месеца ремонт на основния ремонт, Средствата се разпределят на принципа куч касичка (нощно шкафче) , милиционер, куч касичка (нощно шкафче) , милиционер,
Преди триисе годин Тодини Италия Направи пътя от две години го трошат и праат коловози тировете които са за отсечкато МЕЗДРА -БОТЕВГРАД Вашта мама Чифутска крадлива да ЕБА
Това "предстои" и "ще" ми е много познато. Любимото граматическо време на политическите дерибеи.
Тоя Плешо президенто румен радев е най Грознио президент у целио мащаб на нашето земно. К.л.а.н.е със с.е.к.и.р.а.
Шофьорът на камиона, убил Сияна се е движил в насрещното, с превишена скорост! Ако пътят беше толкова лош, нямаше да може да превиши определената скорост. Масово в България се нарушават правилата за движение, но няма контрол :( Използват трагедията да откраднат едни пари за ремонт, а не да решат проблемите…. И народът вика браво :(
Не знам дали проблема идва от АПИ, или от областното пътно управление в Плевен, но въпросният път от Луковит до Плевен е с компрометирана основа от поне 3 години. Тежкият трафик направи коловози в настилката а на места асфалта е набръчкан. Миналата година сложиха кръпки върху коловозите, които потънаха за около месец, и забравиха да сложат маркировка. В момента целият трафик от Пирея за Северна Европа минава по този път. Колони от тирове. Катастрофите са почти ежедневни. Каквото и да направят с този път, той пак не може да поеме толкова трафик. Трябва да се пусне магистрала Хемус и Русе-Велико Търново. Спирането на строителството преди 4 г. струва много животи за съжаление (преди около 2 месеца на пътя Русе-Бяла загина мой познат също премезан от тир. Ако ще се търси правосъдие, първо трябва да започнат от хората отговорни за спирането на тези прокти. Те са най-големите виновници за толкова загубени човешки животи.
Те ви буфера от Капиталовите разходи с 3 те процента за ВЛИЗАНЕ в €врото Кой и на коя отсечка Э следващия вашта мама стадо Алгафари
Всички говорите за последствия , а никой за причините довели до това убийство ! Причините са транзитният трафик който няма как да бъде предвиден ! Крайно време е да започне да се говори затова , че транзитният трафик трябва да бъде спрян през БГ ! Този трафик нищо не плаща , а руши пътища и убива българи ! Колко и да си ремонтираме пътища докато го има този трафик нищо няма да се промени ! Единственото решение е - щом минаваш транзитно през БГ на БДЖ и нямаш място по българските пътища ! На който не му харесва не му се плаща да заобикаля БГ !
Велик ден слушам : за хората, за хората,за хората ..за народа за народа за народа.. Кои са тия хора и къде е тия народ ... Виждам само идиоти и оскотели олигофрени ....нали вие хората избирате политиците и вие хората драпате да идете в АПИ например и да лапате Да ви пикая на хората и народа ..да мрът тъпаците тъпи оскотели
Некадърни политици с некадърни мисли и действия убиват българския народ !
Основен ремонт е наложащ в парлиамента и то от много добри майстори,познавам едни такива викат им народ,ама в момента още дремят
Това не е единственият опасен участък в държавата. Регионалният министър да си юрне хората да си вършат всеки ден работата, за която им се плаща. Редовна инспекция на всеки пътен участък - настилка, храсталаци, мантинели, пътни знаци трябва да се инспектиран и поддържат 24х365.
е червената гнида - от дребна мутра, тоя престъпник във второ министерство се подвизава
Наистина много отсечки, от много пътища в страната са в окаяно изпълнение, и затова е виновен именно АСФАЛТ ПАША, НО специално на този участък НИЩО МУ НЯМА. Може би защото е правен преди да дойде на власт Борисов и да окраде средствата за ремонта. Само трябва да се изсекат дърветата и храстите от вътрешната страна на завоя, ЗА ДА ИМА ВИДИМОСТ. Ремонт на пътя няма да постигне абсолютно нищо! НО ако се направи трета лента за изкачващите се тирове, това поне ще ограничи възможностите на идиотите-убийци да застрашават живота на хората при безумните изпреварвания, които предприемат точно там, без грам видимост.
За всичко е виновен простият тъп гнусен народ и т.н хора...хората дето скита Пеевски всеки ден лее л*йна за тях избраха Бейко и Пеевски .хората избраха Кирчо олигофрена и Асеня ...хората са кадрови резервоар на техните партии ..хората са тези които ги крепят на власт ....хората карат като бесни и си цъкат на тъпите телефони .. Аре стига с тия селски драми ... Хората и т н бг народ са измет и си заслужават съдбата
убиец е Борисов. От тънък асфалт и лоши пътища преби маса ти народ, за да са му пълни чекмеджетата. Иначе в Банкя си живее много хубаво!
Ама досега за таз отсечка що хортувахте - що ше я ремонтираме, що да трошим за нея пари, кат нашио вожд им строи магистрала между Плевен и Ловеч.. А иначе - реммонта, на ремонта, след основния ремонт.. Ний си го знайм..