Ръководството на БДЖ подаде оставка
Оставките са депозирани в кабинета на транспортния министър
Обратно в новинатаКоментари - Ръководството на БДЖ подаде оставка | Днес.dir.bg
Коментари
"Освободителя" влиза във владение. БДЖ беше тотално опоскано, за да може да бъде продадено сега, приватизирано. Нищо ново - просто си плащаме благодарностите към освободителя капиталист :-)
Е това е ! Изтръскаха чувала и казаха - повече тук няма какво да вземем! Сега следва една държавна инжекцийка - че много са я закъсали ! И после пак ...
Монтаж систем отопления, газовых котлов в загородном доме https://vk.com/otoplenievodosnabgenie Новейшие технологии в отоплении можем Вам посоветовать при регистрации в группе. Наши инженеры помогут Вам выбрать метод и материалы для отопления Ремонт газовых котлов http://www.gazmasterpro48.ru/tovary/k-10672342-proyektirovaniyeimontazhsistemotopleniya
Напротив БДЖ никога не е работело на печалба. В заблуда си понеже винаги е било спонсорирано от държавата дори през соца. В момента всяка година наливаме по 100милиона в бездънна каца вместо да отидат например за детски градини или болни деца. Жалко ,че Костов не го продаде за 1 лев. Колкото по-бързо се отвървем от БДЖ и се приватизира по добре !!! Дори и да го ограби някой. Дори някой да си пусне частния влак ще плаща наем и ДДС от билети и ще сме на ПЛЮС ... със сигурност по добре от минус 100 милиона всяка година. Какво мисли Корни ?
Доживяхме! Но не съвсем- Занчев трябва, да бъде освободен и от поста зам.министър.Шефофете на пътнически и товарни превози-също. И трябва много, много да се внимава с изборът на ново ръководство. Защото нали целта е "вдигане на крака" на тази компания. Само добри експерти, а не "партийни човечета", ще свършат тази работа. И в НКЖИ, трябва да бъде проведена чистка - заигравки с разни фирми по европроекти е необходима да бъдат разследвани!
единственото разумно решение за тази изпаднала държавна фирма е спешната и ликвидация и разпродаване на движимото имущество. Релсите и гарите се отдават на дългосрочна концесия на частни оператори за да има конкуренция и качествено предоставяне на услугата. За да остане социалният елемент държавата да поема част или цялата стойност на билетите на социално слабите и уязвимите групи хора. Друго спасение няма. Това там е една бездънна яма, която се използва от политическата класа за поръчкови назначения. Заплатите в бора не са под 10000 лева на месец. В "ХОЛДИНГ БЪЛГАРСКИ ДЪРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ" ЕАД работят 100 високоплатени чиновника. Те управляват "БДЖ-ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ" ЕООД, в което работят 235 човека (през 2013 са достигали 3938 човека) и ""БДЖ-ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ" съкратено "БДЖ - ПП"" ЕООД, в което работят 382 човека (през 2013 са били 6206 човека). Това са много хора на хранилка от българския бюджет т.е. от нашите данъци. трябва спешно да се ликвидират всички тези структури.
Абе, Мая, бива ли заради един неотоплен вагон така да се разлютиш, че главата на БДЖ-то ни да хвръкне...?;)) Майтапя се, но тази "Света Троица на БДЖ" така окомплектована, ако имахме прокуратура на място, отдавна щеше да им е ВИП клиент...
Докога ще поддържаме железници заради двайсет села и петдесет виладжии? Българинът няма да се вози на влак! Не разбирате ли?
ТИ си малоумен! ЖП транспорта е стратегически за една държава. Като върнат софийското гражданство ще разбереш.
Този Владимиров е монтиран от ГЕРБ в БДЖ с поръчката каквото може да открадне да го открадне.Всяко друго правителство го махаше а герберастите като идваха на власт веднага го възстановяваха.Въпроса ми е кой ще понесе политическата отговорност за всичките тия простотии,които се вършат в държавата Тикволандия.
ще се уволняват...ще се назначават и какво ли не още.а проблемите остават има нещо сбъркано в тази държава а и няма как да ни сменят и чипа ние просто банкрутирахме като нация и нищо повече не може да ни оправи
Оставките са депозирани в кабинета на транспортния министър, но той все още не се е запознал с мотивите на тримата да се оттеглят. Не лъжете така безогледно, защото ние четем и други медии. В резултат на тези ваши действия ви определяме като леки жени с порочно поведение или най-обикновени дръжки на микрофони. А вие после се сърдите и се чудите защо ви презираме. Ето друг поглед на вчерашните събития от очевидец: Тримата са сложили подписи под молби за напускане след заседание на борда късно снощи, след като деловодството на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията е било вече затворено. Затова официално се очаква оставките да бъдат депозирани днес. Според осведомени, транспортният министър Росен Желязков е подканил настойчиво ръководството на БДЖ към смелата стъпка.
Тези са като извадени от лудница. И такива отговарят за милиарди в тъпата ни държавичка!
Ха, ха, ха, ще върнат софийското жителство на кукуво лято! Мечтай си, щом си нямаш друга работа! ;-)
Очаквайте да изкочи поредната кражба на ГЕРБ, но явно са имали време да позамажат нещата.
тези хорица що не си подадоха остаФките още през ДЕКЕМВРИ 2014-та... Когато отказаха милионите китайски юани. За минаването на новия път на коприната през България.. Та заради тях Баце го фана липсата в хотел ХАЯТ в Белград.. По-после в Китай подписа некакво си мемурандумче, според което се задължаваме да махаме с кърпички, когато китайското карго профучава покрай Великата българска стеничка...
Ортаците на крадеца Московски, чиято задача беше да фалират БДЖ и да продадат товарни превози на безценица на свои хора напускат кораба като давещи се плъхове. Тая министър с с тази одит ще се навлече гневът на Разбойко и ще трябва и той да си депозира оставката, когато слънцето се върне от Финландия.
С ръководство, или без ръководство, няма спасение за БДЖ. И китайците ни заобикалят по пътя на коприната. Предпочитат да инвестират в ж.п. транспорта на Гърция, Сърбия, Унгария ... но не и в България, която стои географски на картата най-добре.
Сега Занчев да сдаде поста заместник министър, защото не може като управител на БДЖ да не се справя, а да се справя като ресорен зам.министър на същото БДЖ
Борисов говори за някакви транспортни връзки, ж.п. пътища и коридори на България с всички държави ...
Допълнително наляти от началото на годината 134,000,000 лева! Питам: Как са разпределени - колко за министъра,колко за Владимиров,колко за Боко? Ако е на реципрочен принцип,съгласно заеманата длъжност излиза, чи за Боко са около 60%. Правилно ли смятам? И хич не ми говорете за някаква комисия за корупция!
Московски не случайно беше лоялен като куче на Бойко. През БДЖ изтекоха милиарди. Цацаров защо не иде да души там за злоупотреби. Нещо много избирателно работи в полза на Герб.
Добри хора и големи професионалисти. Караха “умрял” кон да тича и им се получаваше някак. С нищо не са виновни, че го наследиха от тези преди тях в това състояние. Проявяват достойнство и си тръгват, със сигурност с голямо облекчение.
Не ти трябва да гледаш числата, само погледнете изпълнителния директор. Много наш човек..........
в една медия: " Жп завод: Предложихме ремонт на 22 влака за 17 милиона лева, отстраниха ни и пуснаха поръчка за 137 млн." Далаверка някаква си за некакви си 120 милиона.. При това БДЖ-то само щяло да си извърши 80% от ремонта... СпИчелилата правилна НАША фирма само щяла да пуска фактурите са оказва...
Миналите 2 мандата рязаха лентички. Тоя мандат е само за грабене. В БДЖ благодарение на един министър със сини венци не остана нещо за крадене. Следва приватизация за жълти стотинки и тлъсти комисионни, за тия дето така много свалиха цената. Ако отиде при китайците поне се надявам смърдящите мангусти, возещи се без билет да останат в историята.
Първия в ляво изглежда като наркоман ! Точно той твърдеше че няма проблем с обществените поръчки за части на локомотиви...нооооо явно има :)
Напиши поне името на журналиста, като те е страх да напишеш името на медията. Авторът се казва Светослав Метанов и има десетки публикации на тема БДЖ.
Защо смяташ, че заради "мангустите" БДЖ е на загуба ?? А аз мисля, че е на загуба заради кражбите на "белите якички" т.е. гербчетата !!
Чета коментарите и се чудя, наистина ли някой си мисли, че нещо зависи от тия мишоци? Дори решението да си подадат оставките не е тяхно. И ще се оправи ли БДЖ-то като сложат други тикви на тяхно място?