Пуснаха концесията на летище София

Процедурата беше спряна от служебното правителство на Огнян Герджиков

Обратно в новината

Коментари - Пуснаха концесията на летище София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Едно нещо супер печалившо и него го дадохте,,няКОЙ,,да печели.Еееее отврат сте ,това ви е за последно и ,,яко ,,се възползвате.До девето........

Защооооо?????????. Нали е на печалба?????,

Кажете какво ще се случи с БДЖ след като "погълне" парите от летището.

Боко Тиквата раздава тлъсти парчета от държавата на орките от Москва и продажните им проксита тук. Булгартабак го опапаха по същата схема, явно искат още.

време е да продадат и депозитите на хората на "братчедите".Да се правят повече суджуци.С еленско!Оглозгват като термити!!!

Kalin

Смешни суми които се искат-Това си е жив подарък и ако е вярно чаконцесионера ще е китаец а подизпълнител ТИМ всичко става ясно.Тимаджии дължат милиони на литещото от такси и така ще си ги опростят.Другото само от чекинга проверка багажи концесии за горивата магазини кафенета се генерира печалба месечна от няколко десетки милиона а те им искат няма и 10 на година.Ако това не е далавера в стил Гад Зееви здраве му кажи.ГЕРБ нямат срам в алчноста си и ще надминат Костов ако не са го инали вече.

"Способността" на това министерство ще лъсне с цената на концесията. Дано европейска България не даде летището в столицата си за по-ниска концесионна цена от летище Белград в съседна Сърбия, където и пътникопотока е значително по-малък. Тогава каквото и да ни говорят ще е празнодумство и евтините трикове няма да минат пред истината. Успех - дано ни изненадат!

Раздават и делят като пирати завладян галеон. Няма по-вредно правителство в историята на България от това!

Усвояването на всичко и навсякъде - дело на всички власт-имащи...

Мдаааааа, така става ,когато Народа спинка в тази държава БЕЗ аналог в света... Тук нищо не е истина и всичко, ама всичко е възможно. Правилото е: Няма правила!

Република Сърбия избра четвъртия по големина летищен оператор в света VINCI Airports за концесионер на белградското и летище "Никола Тесла". Договорът за управление и разширение на аерогарата е 25-годишен и се очаква да бъде подписан през първото тримесечие на тази година. Общият финансов ефект от сделката се очаква да бъде в размер на 1,5 милиарда евро. С 5.3 милиона пътници за 2017 г. летище "Никола Тесла" е най-голямото в Сърбия и функционира като хъб на националния превозвач на страната Air Serbia, който осигурява повече от 50% от трафика на аерогарата. Като концесионер, VINCI Airports се ангажира да привлече в Белград допълнителни полети от над 200-те компании, с които летищният оператор работи. Според базирания във Франция конгломерат Сърбия има силен потенциал за икономически растеж. За летището в Белград офертата на VINCI Airports включва авансово плащане на 501 млн. eвpo, инвecтиции oт 732 млн. eвpo плюс годишни гoдишни кoнцecиoнни тaкcи в размер мeждy 4.3 и 16 млн. евро. Мрежата на VINCI Airports обхваща 35 летища в шест държави (Япония, Португалия, Камбоджа, Доминиканската република, Чили и Франция). Обслужила е над 132 милиона пmillion passengers in 2016.

На фона на по-малкото пътници на летището в Белград то постига по-добри финансови резултати от софийския си конкурент. Изпълнителният директор на аерогарата в Белград коментира пред местна информационна агенция през декември, че очаква печалбата на аерогарата да нарасне до 29 млн. евро през 2017 г. от 26 млн. евро през 2016 г. За сравнение - "Летище София" при държавния си мениджмънт завърши 2016 г. със загуба от 13.3 млн. лв., след като загуби 25.5 млн. лв във фалиралата КТБ, а предишните две години печалбата на дружеството беше едва малко над 5 млн. лв. Летището в съседен Белград води пред София и по още един показател. Това е националният авиопревозвач Air Serbia, където собственик с 49% е Etihad Airways. Трафикът на "Никола Тесла" се увеличи, след като през 2013 г. авиокомпанията от Абу Даби придоби 49% от задлъжнелия тогава национален превозвач JAT, ребрандира го на Air Serbia и увеличи дестинациите, до които лети. За развитието на дадено летище наличието на силен базиран там превозвач, който може да превърне аерогарата в хъб, е важно за развитието на трафика. За сравнение - "България ер" дължи десетки милиони на "Летище София" и изгледите да увеличи мащабите на дейността си са малки.

ТА ТОВА Е САМО ЧАСТ ОТ ГОДИШНАТА ПЕЧАЛБА САМО НА ЕДИНИЯ ПАРКИНГ НА ЛЕТИЩЕТО !!!!!!!!! МАМКА ВИ ГНУСНИ МУТРИ !!!!1

Концесията на "литещито" ли бе? Подарък ти е на теб основното образование. Не знам защо се пънете с евтини спекулации и измишльотини. Китайци са ви в главата... Тази концесия трябва да се направи, колкото и да ги боли разни червени малоумници че поредното губещо предприятие ще стане печелившо и работещо без да могат да се насмучат другарите на кака Корни.

БДЖ няма и да ги види тия пари. Наш Илия ще е пак в тия.

Именно де... няма повече пари за крадене и вече се търси на кой да се даде отново да се съживи. Пък като изтече концесията пак ще цицат ЛАКОМИТЕ ДЕБИЛИ !!!

ОТ ПЕЧАЛБАТА НА ЛЕТИЩЕТО СЕ КРАДАТ ОФИЦИАЛНО - ОТ МЕНИДЖМЪНТА, МУТРИ, ТА НАГОРЕ ОЩЕ ПО ВЕРИГАТА !!!!!!!

Герберите зяпнаха да лапат отново тлъсти пачки!Да се задавите дано !Московски да влиза в панделата за убийство на дете , а не да краде с две шепи!

аз съм твърдо за! може би концесионерът ще накара да ремонтират терминал едно, или поне да спретнат тоалентните особено нужника в сектор пристигащи! може би, ще премахне огромните служебни паркинги около двата терминала, та да е по удобно на клиентите на летището, а не на персонала му! може би и с таксиметровите рекетьори ще се справи! може и дори говорителите да смени, та да се разбира какво казва информаторката! а може да махне и онези флегматични дебелаци в грозните облекла дето пише секюсити, а си ровят по цял ден в телефоните, ако не дремят в някой ъгъл!