Коментари - Увеличават мотрисите в метрото заради стачката на наземния градски транспорт в София | dnes.dir.bg

Коментари - Увеличават мотрисите в метрото заради стачката на наземния градски транспорт в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Дали е оправдано по- нататъшното задлъжняване на Столична ощина, след като много от дълговете отиват за заплати на непроизводствени сектори, които не носят печалби?

по конкретно, моля, кои точно сектори визирате?

Да внасят шофьори от Индия. Като на тукашните им е малко.

За милиционерите има пари

че да не станат тесни тунелите (най-много 30 процента да ги увеличат, и то само на дължина)

са му майката в такива случай, при това дърпани от отговорните политици

Без заплати за периода, в който стачкуват и не работят! Ако искат да се прехвърлят в частния сектор, който им плаща заплатите, да видят как се изкарва 400 лева увеличение на заплатата!

Преди години бях свидетел на подобна нагла стачка в Германия цяла седмица. Хората се обединиха, с колите си взимаха безплатно непознати в тяхната посока, помагаха безвъзмездно и всичко приключи без една марка да им вдигнат заплатите ( тогава още имаха марки). Тук знам какво ще стане. Утре таксиджиите ( дето в София са 85% цигани) ще изнудват както си искат хората.Ето това е разликата между нормалната и просташката държава. То и в Германия сега едва ли би се повторило, защото хората вече ще ги е страх да качват непознати. Не знаят вече на какво ще попаднат.

Май някой плати на "синдикатите" да направят шофьорите за смях. Не ми се мисли какво ще е отношението към автобусаджиите в близките месеци.

Докога про-руските саботьори ще ни правят на маимуни?! Колко пъти да им вдигаме заплатите за една година? Малко приличие имайте все пак!

и ако съм мед сестра и трябва да спасявам животи, но не мога да се придвижа до Пирогов за 24 часовото си дежурство, или съм възпитател в детска градина, и трябва в 8:00 да посрещам децата, или ми се налага да заведа децата на личния, или ставам 3 да меся хляб... или или... много въпроси без отговор! Тези заслужават да им се води самоотлъчка и да им се удържат от заплатите... Те хората ще си намерят начин да се придвижват още 2-3 дена ако стачкуват, ама ако им орежат заплатите не мога да кажа същото за тях! В крайна сметка работа за тираджии и шофьори много, пазарът ще намери заместител , да не се притесняват.

Познавам поне няколко човека от Молдова и Беларус дето веднага биха дошли да работят това нещо на това ниво на заплатите, няма да мрънкат, ше са много по-културни и НЯМА ДА ПУШАТ В РЕЙСОВЕТЕ, защото например по линия 309 например някой път вътре не се трае от смрад на цигари. Със сигурност в тези държави има още много като тях. Вместо да ми пускат през границата 'лекари и инженери" от Афганистан да уредят пребиваването на хора от нормални държави дето лесно ще се интегрират. Тогава няма някакви селяндури шофьори да изнудват цяла София.

Sm3hurk0

А електроинсталацията ще издържи ли натоварения/претоварения трафик в метрото... ? :))))

Дано се барикадират добре в гаражите за дълго тия жендъри.

Ако си бехме стояли до съветските другари това със транспорта немаше дасе случи никога!

Значи какво излиза, долу понеже не може на аванта и не се краде нафта има кинти, а горе дето 2/3 се возят гратис, нафта се продава на лев и 50, нещата не вървят?

Шаферът: 100кинти искаме Бос на песъко: 400 кинти даваме Шаферо: Оки доку 300кинти и съ разбрахме Босо: 200 кинти и стискаме палците Шаферарио: Само йедно не разбирах съга всеку средо ли ке са работи?

Да разрешат карането в БУС лентите, след като няма да има автобуси.

Утре ще е много купонджийско в метрото. Да вземат да махнат и зоните, че за хората, на които не им е алтернатива метрото, да могат поне с лични автомобили да се доберат до работните места.

Каква икономика създават шофьорите от градският транспорт? Нещо произвеждат ли? Правят се,че нещо зависи от тях ли? За кои се взеха тези? Нещо много права им дават!