Проверяват МТел заради жалби
Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва проверки на мобилния оператор Мтел по сигнали и жалби на потребители.
Обратно в новинатаКоментари - Проверяват МТел заради жалби | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Тодор Митев Чобанов (нерегистриран)
Вече четери месеца чакам пренос от мтел към виваком.На 02 .02.2011г. подадох заявление в офис на виваком.Договора ми с мтел изтичаше на 28.03. 2011г.Единият ми номер бе пренесен ,а другият не и на 29 .03. 2011г без някой да ме уведоми, договора ми бе преподписан. Докога ще сме крепостени селянини.
Henzel (нерегистриран)
а на мен ми е интересно защо всички толкова много нападат точно Мтел? Сега такава ли е вълната? Защо никой не напада примерно градския транспорт, за това че принуждават хората да плащат такива високи цени за билети и карти, за да се возят в миризливи и мръсни рейсове и трамваи, които чакат сума време по спирките, и после като сардини в консерва се блъскат за да се набутат вътре?
к.к (нерегистриран)
Ама моля ви се за каква платформа говорят?!Измислици!След като 4 месеца нямах никаква фактура сега се изтърсиха накуп по 250 лв.всяка и през 5 дни всички да се платят!Оказа се ,че лимита ,който имам на двата номера е надхвърлен двойно и тройно.Измина месец ,но нямам отговор на жалбите ми защо след като имам лимит ми начисляват тези фантастични суми!
ГОСТ (нерегистриран)
КЗП да провери как се спазва Закона за Защита на Потребителите, Раздел IV, нелоялни търговски практики. Не визирам конкретния случай. В сключени СРОЧНИ ДОГОВОРИ с потребителите, прекратяването им след изтичането на договорения срок е възможно само с ПИСМЕНО ИСКАНЕ от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ, направено месец преди изтичането на договора. АВТОМАТИЧНОТО подновяване на договора, ако такова писмено искане от страна на потребителя няма, е пример за нелоялна търговска практика, насочена срещу масовия потребител.
Късметлия (нерегистриран)
Два месеца ми коства да се преместя от МЕНТЕЛ към друг оператор. Писах до приемната на "Омбудсмана" след което проблема ми бе решен!
Експерт (нерегистриран)
Заради покварата в българските институции, ангажирани с правата за защита на потребителите, Европейската комисия готви санкции към България в размер на 40 000 000 Евро. Познайте как и от кого ще бъдат заплатени....
Распутин (нерегистриран)
Преди година се сбогувах с най-големите разбойници сред мобилните оператори - мтел. На принципа "най-малкото зло" акостирах при Вива. . . В България е така, търсим да отидем не там, където да сме доволни, а там, където ще сме най-малко недоволни. Уви. . .
Протест (нерегистриран)
А ЗАЩО НЕ ПИШАТ ЗА ПРОТЕСТА, КОЙТО СЕ ПОДГОТВЯ СРЕЩУ МОБИЛНИТЕ ОПЕРАТОРИ? -
Протест (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ilia (нерегистриран)
абе кога ще се спре с тази агресивна политика на тези измислени оператори НЯМА ЛИ КОЙ ДА ГИ СПРЕ В ТАЗИ ДЪРЖАВА БРЕ ТО БИВА ДА СА ТОЛКОВА АГРЕСИВНИ АМА ПРЕКАЛЯВАТ ПО ВСИЧКИ КРИТЕРИЙ ОСОБЕНО МЕНТЕЛ МЕНТЕЛ МЕНТЕЛ МЕНТЕЛ МЕНТЕЛ МЕНТЕЛ МЕНТЕЛ МЕНТЕЛ МЕНТЕЛ МЕНТЕЛ
ПРОТЕСТ (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ilia (нерегистриран)
абе кога ще се спре с тази агресивна политика на тези измислени оператори НЯМА ЛИ КОЙ ДА ГИ СПРЕ В ТАЗИ ДЪРЖАВА БРЕ ТО БИВА ДА СА ТОЛКОВА АГРЕСИВНИ АМА ПРЕКАЛЯВАТ ПО ВСИЧКИ КРИТЕРИЙ
MTel (нерегистриран)
Уважаеми клиенти, бихме желали да ви уведомим, че от 01.02 до 14.02 на Малдивите ще се проведе тиймбилдинг на служителите на КЗП и КРС на база ултра ол инклузив. Основен спонсор на събитието е МТел (като проверявано в момента дружество), а съспонсори са Виваком и Глобул (като бъдещи обекти на проверка). На вас ви пожелаваме още повече търпение, както и внимателно шофиране в зимните условия, тъй като се нуждаем от парите на всеки един абонат в страната!
Дядо Илия (нерегистриран)
Всички,от които зависи да върнат Мтел в правият път се ползват от услугите му.Често пъти благодарение на служебни абонаменти или номера,при всички екстри и снай-високо качество.Вярвате ли,че някой ще се откаже от този келепир само заради мокрото ви хленчене?
бесна (нерегистриран)
дано им приседне, дано се задават от нашите парички които ни ги взеха има нема по 2,3 пъти.много хитричко го измислиха,СМЕНЯЛИ СИ СОФУЕРА,НАВО ПЛАТФОРМА,ама много хитричко го измислиха и в мътните води изловиха рибата. Скоро с една маймуна на една от касите се разправях,носех си старата бележка от плащаната от мен такса, но НИЩО, взеха ми я ВТОРИ ПЪТ.ДАНО ПУКНЕТЕ.
Мариана (нерегистриран)
Само на мен ли се случва, всеки месец стойността на фактурата да е почти една и съща. Говорил - неговорил, разпечатката показва, че това са твои разговори! Остава да си записвам всяко обаждане, но дори и тогава, дали ще мога да докажа, ако аз съм права?!
Клиент (нерегистриран)
ГЛОБУЛ СА МНОГО ПО КОРЕКТНИ. ПО ВСЯКО ВРЕМЕ В ИНТЕРНЕТ МОЖЕШ ДА ПРОВЕРИШ СМЕТКАТА СИ,КОЛКО МИНУТИ СИ ПОЛЗУВАЛ И КОЛКО ТИ ОСТАВАТ.ТОВА В МТЕЛ ГО НЯМА.
друг клиент (нерегистриран)
Има го. Явно не си гледал добре.
Клиент (нерегистриран)
Има го ама от 6 месеца не работи ! И не пише кои от минутите са включени в предплатените !
ctc (нерегистриран)
и глобул е за еб...не.Да проверят и нея
simo (нерегистриран)
В Общите условия на М-ТЕЛ има само задължения на абоната и безброй права на М-TEL. Крайно време е КРС да реагира и да даде права и на абонатите. Какви са тези договори за 1год., 2 год., които се подновяват автоматично? Съгласно Общите условия абоната може да отправи жалба срещу M-TEL към самия M-TEL. При това положение е ясно какъв ще е резултата. Крайно време е тези безобразия да спрат и държавата да въведе ред в ел. съобщения.
zabluden si (нерегистриран)
не защитавам мтел, но в цяла европа е така. забравиш ли да си прекратиш договора 3 мес. преди изтичането му - тои се удължава автоматично и щеш не щеш плащаш
Бибит (нерегистриран)
Не и ако обявиш картата за открадната. Операторът я спира и системата не подновява договора. От теб зависи да я активираш ако искаш.
ЕКСПЕРТ (нерегистриран)
МТЕЛ СА ПРЕДЛОЖИЛИ ОГРОМНА СУМА ПОД ФОРМАТА НА ДАРЕНИЕ, ЗА ДА БЪДЕ ПОТУЛЕН ПОРЕДНИЯ ОПИТ ЗА ЗАЩИТА ПРАВАТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. ПРЕДВИД ПОКВАРАТА В БЪЛГАРСКИТЕ ИНСТИТУЦИИ, СЪВЕТВАМ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СИ ПОТЪРСЯТ ПРАВАТА В СТРАСБУРГ.
silviya (нерегистриран)
На мен за ноември ми бяха начислили три такси за услугата Vodafone life, която е 3.90 с ДДС, и се плаща еднократно месечно! След 35 мин. чакане на телефона ми казаха, че са допуснали грешка и това беше.
96163 (нерегистриран)
как пък един път КЗП не се захвана с нещо по-сериозно като качеството на храната, която ядем, стоките менте, проблема с новите документи?! ами с мтел - та хората си казаха какъв е случая, какво има да проверяват, по-скоро има натиск и лобиране от конкурентните на компанията май.
Plamen (нерегистриран)
Това и аз се питам, в момента сме се оплакали на омбудсмана за това че КЗП не предприема адекватни мерки срещу булбанк, по въпроса с неравноправните клаузи по вече сключени договори, които са констатирани от комисията за защита на потребителите в ЕС.
коментатор (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Пламен (нерегистриран)
А как звучи обяснението на булбанк, "поради технически пропуск в системата годишния лихвен процент бе вдигнат 4 пъти, и след установяване на пропуска системата бе фиксвана..." а моя лихвен процент отказват да го върнат обратно на EURIBOR + Надбавка... ако адреналина ви е нисък, "препоръчвам" ви некоректната бубанк, ще е на МАКС и кръвното ще ви е 160 / 120 през ден
Sss (нерегистриран)
Ами то вие сте си виновни!Никой не ви е карал на сила да подписвате договори.После ви правят на маймуни и пак си седите при тях и треперите заради някакви неустойки.А и другото - за 15 години всеки от нас е чувал поне веднъж някой да се оплаква че му е надписана сметката
boss45 (нерегистриран)
Абсолютно точно, седят си на мтел и си реват.. отдавна се питам какво правят хората там, слепи ли са да погледнат плановете на другите 2 опаратора, то е очебийно...единственото оправдание на хора, които ги питаш защо са на мтел, те отговарят - защото повечето са на мтел в указателя ми - Така ще е с нашето Стадно мислене, българина не умее да мисли, знае само да плюва.. мтел не са виновни, те просто се възползват от ситуацията и умствения багаж на българина!
emo_spa (нерегистриран)
На всичките оператори договорите са като вадени на ксерокс. Няма никаквяа разлика. Тогава каква алтернатива имам
коментатор (нерегистриран)
избираш фирмата според вида на хората, които те обслужват. това е алтернативата реално. или зарязваш мобилният телефон... хората как са живели допреди 10 години?
асо (нерегистриран)
Тези натрапници от М-тел в лицето на Николай Кънчев и сега Дидо-лилипута няма ли вече да спрат с тези лъжи и измами чрез SMS? Повече от 200 съобщения вече съм получил,пращат ти ги по всяко време,няма отърване от тях.Не искам да им получавам колите и парите,но как да им съобщя?Излъгаха ме да се включа с безплатната им регистрация.Трупат си милионите за сметка на потребителите.От къде взема пари "катинара"за уж благотворителните игри с все негови хора?
рокси (нерегистриран)
баце, ами кой те би да се регистрираш, каво си мислиш, че ей така се печелят пари, лесно, няма лесни пари брато, да си му мислил преди това. Ако беше спечелил кола, дали пак щеше да плюеш, надали, аман от такива като теб, няма угодия.
стели (нерегистриран)
преди и аз си мислех че са измама теи игри но един път и на нас ни се усмихна късмета спечелихме мерцедес А клас, от тогава не съм се включвала в такива игри
bira_more
Можеш да спреш СПАМа. Малко скандали в офиса на МТел, един СМС ама не помня вече до кой номер беше - и наистина спира. Поне аз не съм получавал от доста месеци никакви СПАМ СМСи.
89 (нерегистриран)
МЕНТЕЛ и другите оператори са един дол дренки!Трябваше да намалят цените и си правят каквото знаят!!Нови платформи за маймуни!
АЗ (нерегистриран)
борих с тях 4 месеца, жалби Закон за защита на потребителя накрая се води че съм ги победил, обаче моите нерви кой ще ми ги върне, може би трябва да се махнем всички от тази държава, всички които печелят на наш гръб мислят надорда за пълни малоумници, четете законите за всяко нещо си има отговор....
коментатор (нерегистриран)
ха-ха като се махнеш къде ще идеш където няма никой да забогатява на твой гръб?
Метлата (нерегистриран)
Най-отвратителният мобилен оператор. Не че другите са стока, но М-тел бият останалите. То не е да ти надписват сметки, да ти начисляват услуги, които не си им искал, да те мотаят при смяна на оператора, да те бомбардират с SMS при тези мошенически игри, направо луд да станеш. Чакам с нетърпение да ми изтече договора с тях.
toi (нерегистриран)
Кво се чудите бре,тея Голфове дето ги раздават М-тел по телевизията искат плащане
МАРГИ (нерегистриран)
ИСКАМ ОТ ИНФО - МОЯТА СМЕТКА ДА МИ ГО ДАВАТ ВЕДНАГА КАКТО ПРЕДИ НЯКОЛКО МЕСЕЦА! ИСКАМ ОТ ИНФО ДА МИ ДАВАТ ОСТАВАЩИТЕ МИНУТИ, А НЕ ДА ЗВЪНЯ НА *88!
Бг.Човек (нерегистриран)
Стига сме се лъгали взаимно ! Стига вече забогатяване на нечии гръб! Ако съм на мястото на на М-тел..... 1.Ще прекратя договорите със всички, които искат това - веднага. 2. Ще намаля тарифите за разговорите до минимум. 3 Ще огранича абонаментната такса до 10 лв 4. Ще създам най- добрите условия за клиента , защото за 15 години пораснах и мога !!! 5.Ще обуча кадрите си в коректност, лоялност и усмивка, защото , Бг.Човекът вече е европеец и аз се гордея с това!!! 6. Време е и GSM- ОПЕРАТОРИТЕ ДА ГО ЗАПОМНЯТ!!! 7.А иначе , като ЕВРОПЕЕЦ - без радио мога ,но без телефон НЕ !!! И няма да злоупотребя с това !!!
един човек (нерегистриран)
Наистина Мтел са най големите мерзавци.Два телефона им давам за ремонт и двата в гаранция и ми ги връщат с отменена гаранция заради следи от удар.Естествено че ще има някоя драскотина ама чак удар,и двата тел. са nokia единия не разпознаваше картата с памет а на другия беше забил софтуера .Втория ми го върнаха след 34 дена а по закон до 30 трябва да го върнат ремонтиран или заменен с нов.След като го получих неработещ попрочетох из нета и видях че с комбинация от бутони натиснати заедно тел. се ресетва направих го и изгря.В сервиза даже не са си направили труда и това да направят гадовете мръсни.Бях много афектиран и отих в комисията за защита на потребителите и там госпожата ми каза че не може да се хване за друго но за това че са забалили тела над 30 дни един акт от 1000 лева ще им прасне даде ми бланка да напиша жалба но нямах време и нерви да се занимавам повече с тях но сега съжалявам трябваше поне да ги опиша в местния вестник.Става въпрос за Разград но те от Мтел навсякъде са мръсни кожодери.Трябва да се подават жалби защото иначе ще продължават да правят каквото си искат.
pedro (нерегистриран)
от 7 години свм на глобул и нямам никакви оплакваня. от 5 месеза свм в мтел и вече се чудя кога чте ми изтече договорвт. за свяление подписах двугодичен. и не мога да го прекратя , без да си платя неустоика. за мен мтел са банда моченизи. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
xxxx (нерегистриран)
тук си много прав
ico11111 (нерегистриран)
Писах навсякъде,но все тая...от 12.08.2010г съм в процедура по пренасяне на номера от мтел към виваком....прехвърлят си топката...комисията за защита на потребителите ме праща при крс-то...а аз вече бях там.....Някой ще ми каже ли дали мога да се оплача в европеиска структура,белким тази година имам разрешение на проблема....
ами сега... (нерегистриран)
Да проверят всички мобилни оператори за картелно споразумение. Прилагат ценови геноцид спрямо изтрадалият български народ!
а банките? (нерегистриран)
Аз предлагам да се проверяват и банките - те са още по-големи дерачи, а съмненията за картел са сериозни.
Дървосекачът (нерегистриран)
МТел си има трески за дялане, спор няма ! ... Ама нали всеки/всяка българин/ка знае кой бе доскоро баш-`защитник` на потребителите ?!(и български, че и общоевропейски) И какъв цвят му е блузката/каскета/тихия говор ?!(да речем, че да не влизаме в подробности какво става когато гръм удари)
Изпотил (нерегистриран)
За съжаление и Глобул, но и ВиваКом не им отстъпват по мошеническите си приоми. Избягвайте да подписвате договори с мобилните оператори !!!! Всички те се командват от единен център !!!!!!!
bira_more
Абсолютно вярно.
888 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ядосан клиент (нерегистриран)
Не се лъжете да си взимате и домашен интернет от Мтел, много бързо ще достигнете до ограниченото потребление и ще разберете, че сте излъгани!
Стоян (нерегистриран)
Аз пък съм много доволен от нета на мтел - 100Мбит. Трима го използваме и нямаме грижи.
коментатор (нерегистриран)
излъган? ха-ха що не си четеш условията по-внимателно?
123 (нерегистриран)
Я раздуй за какво ограничено потребление става въпрос. Да не се бъркаш с мобилния нет.
kaloyan (нерегистриран)
в м-тел е угасно вече.в момента получавам сметки по 100лв. буквално през седмица,операторите ми обясниха,че това е заради закусненя в сметките,но при мен не може да става дума за това,защото си плащам всеки месец.добре е,че си пазя фактурите обаче и сега ще ходя да се разправям с тях.и мн.други абсурди срещнах там-уяся *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Didi (нерегистриран)
Всички знаят че надписват снетките! Държава трябва да ни помогне да го докажем със закони!
гад (нерегистриран)
А да подслушват,могат?Щом са с власта пука им на ...............Сега ще ги глобят малко, за да дигнат рейтинга - идат ИЗБОРИ, после по старо му, че винаги може да е и по-лошо.
запознат (нерегистриран)
Защо да им отказва? След като неизпълняват своята част на договороа, това е нарушение на ЗЗД! И следователно ясно е описано, че при неизпълнение на договореностите от едната страна, което представлява съществена част от договора, то той може да бъде развален, поради неизпълнение!
Ядосана клиентка (нерегистриран)
Ползвам интернет на тези мошенници и просто няма начин с думи да изкажа колко нерви съм изхабила. Опитах да прекратя договора си точно позовавайки се на проблемите с месечните сметки, но нищо. Единственното което ме успокоява, че ми остават още пет месеца все ще ги изтърпя.
dobri (нерегистриран)
изтриват и номера от групите и като си говориш спокожно с хората от групата отнасяш дървото по дебелататарифа и като ти шибнат сметка след 4 месеца сопата става още по голяма *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Иво (нерегистриран)
Или променят една цифричка в някой от тези номера, върви после обеснявай, че не си сбъркал при въвеждането...
Клиент (нерегистриран)
То това винаги е било така
Анонимен (нерегистриран)
М-тел не са коректен мобилен оператор!
Мира (нерегистриран)
В цялата работа е жалко това, че и другите са такива!!!
Мечо Пух (нерегистриран)
Не само М-тел, не само! И другите са същата стока! И ако само някой ми каже, че не се договарят помежду си за цените, готов съм да го заплюя. Не е въсможно да държат такива цени за разговори, в пъти по-високи от европейските, и да ми твърдят, че има някаква между тяк конкуренция. А за надписванията и мошенничествата не ми се и говори дори. Патил съм вече от двама оператори и въпреки оплакванията, местят го от единия в другия. Явно наливат доста парички в нечии каси...
коментатор (нерегистриран)
що хабиш нерви с глупости? хвърли го тоя телефон - тамън няма да те облъчва. (сериозен съм)
Maks (нерегистриран)
Разгеле! А ако може и некадърниците от Комисията за Регулиране на Съобщенията да си погледната пощата и жалбите, които са получили и да накажат МТел, за това че не си изпълняват задълженията по лицензията! И КРС да вдигне обратно таксите, които плащат МТел на държавата! Защото 2 мекерета от НДСВ ги смъкнаха, въпреки големите печалби на МТел, за което мекеретата станаха директори в МТел, а ние плащаме на монополист да се подиграва открито с нас!
елена (нерегистриран)
Аз също съм много разочарована от мтел бях техен абонат над 10 години и много пъти са ми надписвали сметки и са ми прилагали различни хитрини за мое щастие от 10.2010г. се отървах от тях с много мъки не искаха да ми спрат телефоните дори и след като аз изчаквах да ми изтечат договорите и един месец преди изтичане подавах молба на определената дата тел. ми не бяха спряни защтото не съм потвърдила последния ден и да съм си помислела ми ги удължаваха с по месец и така много време дори не се възползвах от преносимост на номера само и само да се отърва от тях сега съм на виваком и съм доволна не искам да си спомням за мтел била съм и на глобул и те са като мтел дори и по зле
123 (нерегистриран)
Разбрахме, че не си доволна от Мтел още от първото изречение. Няма нужда да правиш (без)платна реклама на Виваком.
НАЙ
"Уолстрийт Джърнъл": Руските бомбардировки на Украйна са по-смъртоносни от всякога
Шофьорът на разцепения джип в Пловдив - с книжка от 3 г. и провинения на пътя
Шофьорът на разцепения джип с 16 нарушения за 3 г., сред тях 5 акта за колани и скорост
Кметът на Дупница стана обвиняем за "Щом искаш война, ще има война"
Австрия издирва 35-годишен българин за автомобилна измама за над 3 милиона евро
"Уолстрийт Джърнъл": Руските бомбардировки на Украйна са по-смъртоносни от всякога
АП: Русия не иска Харков, целта е да отклони ценни украински резерви от фронта в Донецк и Луганск
Шофьорът на разцепения джип в Пловдив - с книжка от 3 г. и провинения на пътя
Кметът на Дупница стана обвиняем за "Щом искаш война, ще има война"
Шофьорът на разцепения джип с 16 нарушения за 3 г., сред тях 5 акта за колани и скорост