Коментари - Проучване: Учителите планират добре уроци, но трудно дават свобода на учениците в клас | dnes.dir.bg
назад

Проучване: Учителите планират добре уроци, но трудно дават свобода на учениците в клас

Масово преподавателите познават и използват технологии в класната стая, но голяма част от тях не са уверени в това си умение

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Проучване: Учителите планират добре уроци, но трудно дават свобода на учениците в клас | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ама това не е и важно! Важно е само да ползваш ИТ! Това е единствения важен предмет! И англ чат пат!!

Не ми пуснаха предишния коментар, сигурно и с тоя ще е така. Тези основни умения звучат малоумно и неадекватно и са неприложими към повечето предмети. На кой идиот му хрумна, че като измисли някаква условна задача по математика с текст, описващ съвременен рожден ден, та е мноого по...И хем натискат да се ползва. ИТ, хем реват, че се стигна до закономерното- децата са неграмотни и трудно държат химикалка

Срещу учителска заплата няма как да очакваш кадри, който са със знания на ИТ-специалисти, а и не е и нужно. Който разбира от компютри, не седи даскал за мизерна заплата, а бачка за 2-3 пъти повече.

в носа да си бъркаш е забранено, да пръднеш е забранено, да гледаш в час порно на смартфона - пак забранено...

В моите часове, всичко това е позволено! За съответната цена! Знам 1001 начина да си платиш, като те унижа интелигентно публично!

Тюрлюгювеч от реклама и аргументи насочени към повече обучения за учители.

Все "по-иновотивно" обучение с все по-отчайващи резултати. Методиката на обучение, колкото и добра да е, не може да компенсира лошото учебно съдържание. В основната образователна степен трябва да остане само това, което е необходимо на всички за цял живот и няма да го забравят цял живот - независимо дали ще продължат да учат в следващите степени. Аман от наблъскани с какво ли не учебници писани от незадоволени "научни" работници. Образованието ни е катастрофирало фатално!

След 10 години близка работа с учители и преподаватели в университет мога да цитирам директор на училище в София: Учителите са се взели за звезден прах. Загубили са представа колко всъщност са некомпетентни. Самият факт, че си дават толкова високи оценки говори за хронични проблеми не само в образованието, но и в егоценризма им.

Случайно във въпросника да видяхте въпроси от сорта на "възпитава ли в децата ценности като родолюбие, уважение, справедливост", "грижи ли се за спазване на реда и дисциплината в класа", "има ли еднакви критерии за оценка или преценката му е на база "симпатичен си ми/не си ми симпатичен"? Не? Няма и да видите. Защото точно тези са едни от най-важните въпроси, които всяка образователна система трябва да може да зададе на учителите си. Всичко останало е бля-бля! като (без)образованието ни!