Стотици блокираха Е-79 при Видин: искат магистрала до София
Протести блокираха основни пътни артерии в Северозападна България. Те се проведоха едновременно на няколко места, предаде bTV.
Обратно в новинатаКоментари - Стотици блокираха Е-79 при Видин: искат магистрала до София | Днес.dir.bg
Коментари
Къде са врачанските търтеи и монтанските тюфлеци и до кога само видинчани ще ги носят на гърба си?
Тези хора заслужават да бъдат подкрепени и от други области в страната. Нали сме един народ, в такива моменти това трябва да се показва, а не само когато играе Гришо. Приятен ден!
за да идеш някъде, трябва да има какво да правиш там! или какво да купиш, и продадеш! хващайте се у работа, драги видинчани, и когато имате стоки и пари, светът ще дойде при вас! до тогава--Ц!
Сега ще го видим Тиквонио нали има много кинти за магастрали ,да върнат гробаджиите открадна тите пари
Сега ще го видим Тиквонио нали има много кинти за магастрали ,да върнат гробаджиите открадна тите пари
Някой знае ли, кметове от кои партии са управлявали в северозапада и къде може да се види?
Първо влака! Бочко 2014-та "обеща",че 2015 между Видин и София ще "лети" вискоскорестен влак.
Нали "магистралки" не ви трябваха. Хайде червени боклуци обяснете на хората където протестират за асфалта и ползата от него.
що за въпрос? какви може да са кметовете от северозапада?а другарите от северозапада да хващат лопатите и да организират ново бригадирско движение.а какво стана с лозунгите асфалта не се яде,ами яжте на дедо поп червеня масуp
Я ПА ОЧЕМ И ЙЕДЪН ПУТ ДО ВЪЛЧЕДРЪМ, ДА СЕ УКАЧИМ ПО-ЛЪСНО ОДИ ЦИБРИЦУТУ У ЗЛАТИЙУТУ. ПОЗДРАВЕ ЗА СВИТЕ, КОЙИ МЕ РАЗБРА'У! :)
По време на първия мандат на Борисов оправиха пътя през петрохан и пътя до мездра,после асфалта почна да не се яде и нанай вече пътища в северозапада.Там все още си верват че пътища не трябват а само папу.
Па одиме на работа и немаме време да се занимаваме с глупости и да чакаме от умрел писмо.
Глупчо, един от СДС изпокраде всичко, друг от ГЕРБ в момента е следствен. Да, лоши бяха червените кметове, щото бяха машите на БСП, но и другите се видяха какво могат. Що се отнася до самата стачка, ами да ти кажа поколенията се сменяват и не е редно да се квалифицират хората по този начин. Но простия си е прост, та ако ще и от София да е.
Този рефрен беше най-повтарян точно от тези ,които чак сега разбраха,че асфалта всъщност е най-важното за да има просперитет някъде. 5-0 за Бойко Борисов, срещу глупаците, пардон дебилите.
Като отидеш във Видин действително е обезлюдено, няма промишленост и хората са в чужбина. Но тогава виждаш колко красив и уникален град е и знаеш, че има надежда. Най-хубавият ни дунавски парк, втората по големина православна катедрала след Ал.Невски, Крепостта стояща гордо на брега в самото начало на родината между три държави. Много уникални крепостни порти през целия град.Единствен по рода си паметник на български войн, коленичил и плачещ въпреки победата в сръбско-българската война за нас, ридаещ за убитите братя християни, между другото при Видин е втората битка след тази при Сливница, и Ив.Вазов написва "Бдинци, лъвове титани..., наш генерал разбива голяма вражеска войска
Боко и Чоко са неспособни да направят магистрала до Западна Европа, нито пък джендъра Сере-гей. Сега разбирам защо от ЕС искат първо да ни пуснат в Шенген само за летищата - ами то път до Западан Европа няма. Имаме мост един от най-хубавите в Европа и шосеен и жп и за комуникации, а пътя до него селски. Убава работа, ама все недовършена.
Не дей приказва празни приказки, а мини по пътя София-Петрохан да видиш.Това не е път.
София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България, София не е България
Прави са хората! Веднага държавата да разреши на частна фирма, избрана с конкурс, да построй до 1 г. магистрала до Видин и да може да събира после 10 г. такса от използването й. След което магистралата става безплатна! Всичко трябва да им казвам на тия некадърни държавни чиновници!
Най накрая и власите от козлодуйско няма да издържат да си трошат колите всеки ден и ще препречат пътя на автобусите за АЕЦ.И тогава ще стане въргала...
Достатъчно е да е направят платена само за чуждите тирове и ще се изплати за 10 години. Сега при този селски път трафика до моста е 4 пъти по-голям отколкото се е предполагало, затова и стават постоянно катастрофи и аварии с тирове.
Не съм съгласен. Само за отчуждените земи трябва да се платят милиарди. Освен това няма как да взимаш пари само от чуждите тирове.
Чак пък милиарди. 200 км по 50 м ширина са 10,000 декара. По колко да е декарът, по 10,000 да е, 100 милиона, не повече.