Коментари - Пропадна чисто новият, още непуснат път за милиони Мездра - Ботевград | dnes.dir.bg
назад

Пропадна чисто новият, още непуснат път за милиони Мездра - Ботевград

АПИ ще трябва да плати нови 65 млн. лева, за да се укрепи участъкът край Ребърково

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Пропадна чисто новият, още непуснат път за милиони Мездра - Ботевград | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ОП ги печелят чичовите и лелините, или любовниците. Крадат от материалите, подменят ги с некачествени реплики, по пътищата ни освен цигани, по програмите на бярата по труда, други работници няма. И Жълтите павета така батисаха по времето на Фандъкова и сега няма отговорни. От десетилетия липсват майстори за редене на павета. Едно време, преди да се сложи асфалта, имаше трамбовка, насипване на чакъл, после пясък, дзифт, и ред други дребни нещица, асфалтът се набиваше с тежки валяци и след като изсухне се слага маркировка. Сега върху старото, новото, при първия дъжд поддава надолу, при голям пек се разтича и кво......демокрация. А умните хора знаят, че демокрацията, е майка на анархията.

misho5456

Тиквени работи ! Не се научиха да правят пътища като в Европа , а крадат нашите пари не като Европейци , а като Цигани !" В Затвора и глоби цялото имущество в полза на Държавата ! Омръзна ми от Лъжи на поддържници на Тиквите и Кокорчовците , Бяхме на екскурзия и ремонтирали нашата улица , само дупки замазали а по краищата нищо така си стоят дупките , ами Кмета е от ГЕРБ и така крадат пари за да купуват гласове Иначе кой ще ги избере тези Хайдуци Пладнешки от ГРОБ !

Божинова-Хаапанен не виждам смисъла да работи и стои в кочината, освен ако финландеца не я е изхвърлил. Занимаването с туземци те прави същия туземец. Едно време и аз имах идеи да направя нещо за България, но не - няма смисъл, не само - ами и ще им излезеш виновен на ганьовците - бягайте с 300.

в всяка една държава където има планини. В русия това не миже да се случи защото където имат някъде много на изток планинини ,там те не правят пътища. По полето всеки може да прави магистрали.

да бъде. При толкова специалисти по всичко в бегето, това е невъзможно. Работа на Далай Лама ще да е ...

ащо ми итрихте поста,дирници?!Затова,че обясних как се укрепват такива склонове ли?И как се крадат пари от икономии на СМР ли?

тия ще преебат и планината

При проектирането имаше един важен момент, викаха му "Геология", а имаше и печени проектанти, които ей така визуално уцелваха къде трябва да се проучи по-задълбочено. А сега постфактум "ах, свлачище, ц-ц-ц-ц-ц ..."

"... щайга пълна с камъни..." - Толкова за нивото на експерта.

Но псевдоекспертите и неразбиращите са много. В случая с изказването на доц. д-р Ася Божинова-Хаапанен аз виждам един опит на Експерт да обясни на псевдоекспертите и неразбиращите, на предполагаемо разбираем за тях език, какво приблизително представляват габионите.

Преди 2 седмици се върнах от Сицилия. Там са решили проблема много добре. Никой не кърти и взривява земни маси или пък насипва земя за да изравни. Копае се тунел или се прави виадукт. По моя груба преценка поне 60% от пътищата там не са върху земя, а са под и над. Само тука взривяваме земя, и после ревем що падали камъни.

Престъпници !!! Как ги дават държавните пари за работа, която трябваше да е проектирана, свършена и надзиравана в основния договор. Появявали се нови участъци и нямало гаранция за структурите по трасето ? А за какво е проектирането, обследването и сондирането при първоначалното проектиране ? Ако имало такива рискови структури се променял проекта ! Мама им крадлива....Докато няма някой с куршум в тила, няма да мирясат с краденето !

А, тия парици пак ли от джоба на народа?

Толупа обещал, че няма да си купува банички до края на живота си. Оттам ще е финасирането.

бате Бойко е герой, пачки от магистрали и пътища прибира той...

Все по-наложително става тази мръсна кочина пълна с алчен, крадлив човешки материал да се затрие от картата и от нея да остане един лош пример, изучаван в училищата, за бъдещите поколения

Най-чисто се краде чрез надзора. Прието ( не задължително) е Строителния надзор да вземе до 2% от стойността за СМР на обекта . В случая ( не съм ги смятал точно) но май отива към 4 %

"Пропадна чисто новият ..." Абе вие знаете ли Български ... четеш и става ясно, че са се срутили камъни върху платното .... какво пропадане, неграмотници?

Има и пропадане, но не е на снимката.

Често пътувам от там и отдавна казах че там ще паднат земните маси защото склона е рязан много странно много на високо и няма как предиш това да не се размекне и да не се свлече просто наклона е много голям Той е почти вертикално на шосето на около 20 метра и това всеки път Стискам палци като минавам оттам да не ми се свлече отдавна съм го казала че ще има свлачища там какво беше видно Просто не знам какво са правили какво са проектирали но беше видно из просто око и На пръв поглед и на децата ще ѝ място

Хайде да видим дали ще го пуснат декевмри, както обещаха. Тия дни чакаме затварянето на другата тръба на Топли дол, може би и някой виадукт.

Вече на всички приятели ще пожелавам да доживеят деня ,в който ще могат да пропътуват от София до Варна по магистрала без ремонт по трасето !

Това няма как да стане

"Строителството" тука е просто разпределение на порции по обръчи от фирми. Точно както обясни много ясно почетния прдцедател преди 15 години. Никой не очаква в резултат на строителството, ако се направи нещо, то е с 15-20% от усвоената сума и има за цел да се насърчат бъдещи разходи. В този случай, за укрепване на подобни свлачища, ще бъдат инвестирани още стотици милиони! Разбира се, резултата ще бъде изцяло финансово-счетоводен.

за няколко щайги с камъни...

Имало да става, ще се укрепи. Не случайно този път не е разширяван десетки години, трудно е, с течи тежки и продължитени суши и след това обилни валежи... идеални условия за свачище. Вижда се че в България няма експертиза да се строят подобни сложни инфраструктурни проекти. Колкото и да ми е болно да го напиша, май по-добре беше да дойде европейска фирма да го строи, като гледам цените, май са същите ако не и по-ниски от нашите строители. За съжаление родното строителство не е на нивото на европейските все още - не става само с пари, трябват и умения и дисциплина.

има достатъчно експертиза, но няма как да спечелят нагласените поръчки от неподкупните евроатлантици

Работа, Работа, Работа .....

Гарантирано качество, от родните крадци!!!

от светата троица в строителството - проектант , изпълнител , надзор ! Колкото е исканата сума за ремонта , приблизително толкова е прибрано ...Ненапразно мафията пере пари през строителство !

по-точно не може да се обясни...

Така ще е, като се краде безочливо това е резултата. Със сигурност да отчетени и изплатени геодезични проучвания, които или въобще не са направени или не са направени, както трябва! Няма контрол, няма дявол. Слава на Бога, че няма пострадали!

Първо строежа на участъка от 200 става 400 милиона, после още преди да го пуснат ремонт за 65 милиона, някой яко е напълнил чекмеджето ;)

присвоили сума пари от ъгъла на откоса на ската Эбалсъм и Эвросоюзо Эбал съм и намерата Да си избират Въже или гилотина

След Боко потоп!

Като додат денгите по ПВУ ако не идат за батерии ще доде багера и камиона да го изринат

ПВУ -- План за възстановяване и устойчивост ... на Република България ...