Прокуратурата наема и геодезисти за катастрофата с колата на НСО край Аксаково
Двата автомобила се намират на охраняем паркинг във Варненска област
Обратно в новинатаКоментари - Прокуратурата наема и геодезисти за катастрофата с колата на НСО край Аксаково | Днес.dir.bg
Коментари
ОФФФ ... ,ЗАЩО ЛИ ИМАМ ЧУВСТВОТО ,ЧЕ СКОРО ЩЕ НАЕМАТ И ГИНЕКОЛОЗИ , ЗА ДА СЕ ТУПКА ТОПКАТА И ДА СЕ ЗАМАЖЕ ИСТИНАТА ! ТОЗИ ЦИРК СМЕ ГО ГЛЕДАЛИ МНОГО , МНОГО ПЪТИ !
Явно на някой му е хрумнало нещо гениално за проверка с геодезист, само и само да изкарат убития виновен. Кръвни проби, а дано е пил. Аутопсия, а дано е получил инфаркт. Шофьорът от НСО е перфектен, дори и колата е с ГО видите ли. И да кръстовището не е рисково ако се минава с 60. Тогава и да стане удар няма да търсят колите чак до гробището на Аксаково.
Какво значи Прокуратурата наема???!!!Към министерство на Правосъдието има списък със СПЕЦИАЛИСТИ -СЪДЕБНИ ЕКСПЕРТИ/ВЕЩИ ЛИЦА/.Назначават се вещи лица геодезисти.Прокуратурата е ДЪРЖАВНОТО ОБВИНЕНИЕ!!!!НАЗНАЧАВА ЕКСПЕРТИЗА ОТ СЪДЕБНИ ЕКСПЕРТИ - ГЕОДЕЗИСТИ.
Предлагам народното събрание да приеме закон за непредумишленно убийство на отговорни личности не направили колела ,непоставили сфетофари,насочващи ленти лабиринти за разтоварване на движението ,след станала катастрофа на кръстовище.Пари за това има вече като пролетен дъжд от Е.С. Специализирания автомобил в който са транспортирани и опазвани Петков и Найо Тицин е имал видеоконтролер за вътре и вън.Ако са повредени характерно е за Петков да гледа в лаптопа секс филм или да е сложил ръка на бедрото на дамата,която е пътувала с тях.Остава освен водача за катастрофата да знае само Тицин. Четири тонния автомобил е изблъскал аудито на около 32 м. от мястото на удара.Водачът е инструктиран че при катастрофа най-малки поражения има на по тежкия автомобил и при по-голяма скорост трудно се поразява целта с изстрел. Всичко зависи от Тицин:автомобилът на охраната е изпреварил друг от ляво или от дясно? Скороста на единия в момента на удара според ИИ е 127км/ч и 32 км/ч.
Да ви ЕПМ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Що не наемете и един с пръчки,който търси подземна вода, да и.. вашата ... мамммм.....да ..и..... Направо напишете където трябва, че тия от НСО, ГЪЗО, МЪДО и т.н. могат да си газят наред и това е!!!!!!!!
Я метнете едни карти Таро, те ще ви дадат най-точна информация. Едно тесте струва 10 тина лева, кво тука ще ни охарчвате с разходи за геодезисти.
Бих искал да изкажа и своето мнение относно това, какво казал шефът на НСО- че било практика да се кара с 20-30км над ограничението за участъка, за да се пази добре охраняваното лице в колата... От личен по пътя от вилата кум софия: Знак Стоп- видимост 50м. т.к. пътят прави завой... Та спирам на знака, поглеждам наляво- никой не идва. Включвам първа, поглеждам си надясно в посоката, в която тръгвам и потеглям... две-три секунди са минали докато излеза на пътя... И изведнъж виждам в огледалото един на метър зад мен набива спирачките и ми премигва, бибитка и т.н. Значитой е карал поне със 100км/ч за да мине тези 50м за три-четири секунди...А ограничението е 50км/ч в този участък... И ако ме беше ударил този лумпен, според Фуражките аз щях да съм виновен, защото не съм спазил знака Стоп !?!?! Е как да видиш, че някой идва със светлинна скорост!? Според мен поне в 50% от случаите на трагедии при знак Стоп виновния е онзи с предимство, т.к. никой не спазва ограниченията покрай отбивки и включващи се пътища! Ама никой не го е ня за това... Сега и онези хора ще ги изкарат виновни, а НСО-то 'щото трябва да пази Тъпото Кире може да превишава с колкото си иска... Ама тези ограничения са направени защото има причина!!!!!!!
Кирето тръгнал по митинги пък бил застрашен. Странна логика. А 50м при скорост 100 км се минават за 1.5с. Няма такъв бързак дето ще тръгне от място и ще избегне удар.
Точно това се е случило в Аксаково.Института по безопасност на пътищата вече излезе с официално становище,че колата на НСО е карала с над 100км/ч и на този участък даже и ако другия шофьор е спрял на стопа и е тръгнал не е имал шанс защото от завоя не е видял,че колата на НСО наближава.Хората от института също казват,че ако НСО колата се е движела с 50-60 км/ч е имала достатъчно време да спре или да се размине с Аудито,така че нещата са ясни.Киро и неговите хора са карали с доста над 100 км/ч,затова института дава препоръки да го питат Киро закъде е бързал и защо не са накарали техния шофьор да кара със законната за този участък скорост.Колкото до изказването на шефа на НСО,че техните коли карат с 15-20 км/ч по висока скорост имам два въпроса.Първо-за тях не важат ли законите по пътищата.В този аспект значи,че е по важен живота на Киро,но няма значение дали ще умрат невинни хора.Той висше същество ли е,незаменим и за него няма закони.Второ-даже и да бяха карали с 15-20км/ч над допустимите 50-60 км/ч,т.е. с окло 80км/ч пак нямаше да има смъртен случай,зщото колата на НСО поне щеше да намали достатъчно и силата на удара нямаше да е фатален.Да не говориме,че шофьора на НСО се е паникьосал и е избягал в ляво,което е довело до фаталния удар и това се вижда от снимките.Аудито вече е било в ляво от него.Ако беше продължил направо нямаше да го удари в шофьорската врата а в багажника.Зная,че за 3-4 секунди е трудно да се вземат внезапни решения,но се предполага,че в НСО трябва да се назначават едни от най добрите шофьори.И все пак моето мнение е,че на НСО шофьора му е наредено да кара бързо,няма как да го е направил през главата на Киро.
И без таква екстри е видно, че видимостта е ограничена.И да е срял на знак ДУР убития, докато се включи в главния път, движещия се с висока скорост по него джип го е натресъл.Причината за ПТП е не знак СТОП, а превишената скорост на НСОто,видно от смачканите ламарини.
Що се излагате ? Искате да скриете очевадното ? Няма да стане то ще е винаги на лице !
Да наемат и екстрасенс и уфолог за да докажат че убиеца от джипа е невинен.А Киро да каже че е водил конферентен разговор с генерал-губернатора по специален сателитен телефон в зона където няма наземна връзка.
геодезията и докюментите на колите - безпредметни са. Става въпрос само и единствено за поредното неспазване на правилника за движение, най-вероятно чрез отнето предимство.
Прочитам следния текст: "Всички автомобили на НСО имат необходимите документи, преминават годишен технически преглед. Съответният автомобил също е преминал, има сключена застраховка "Гражданска отговорност". Влизам в сайта на Гарнационен фонд и вписвам в полето за проверка ДКН на автомобила на НСО - СВ3649АХ. Странно! Явно в гаранционния фонд не са информирани, че НСО убиецът е с платена ГО. Повтарям упражнението със сайта на Автомобилна администрация. И тези не са информирани, че убиецът от НСО е с преминат ГТП. Ся! Кой лъже - комисар ботева или Гаранционен фонд и Автомобилна администрация?
Освен геодезист, трябва и сциентолог, че да е сигурно, че ще отърват убиеца. То комисаря го оправда още преди следствието изобщо да е започнало.
Като гледам разположението на автомобилите и местата на смачкване, предполагам, че НСО, както винаги е карал в насрещното. Нали така се движат, един в лентата и един в насрещното да избутва всички простосмъртни. Човекът на кръстовището е, погледнал наляво, видял е, че е чисто и е направил десен завой, и бам, НСО в насрещното го удря от страната на водача.
Ако позволите - покойният е завивал наляво. Тръгнал е защото не е видял приближаваща се кола. Ударът е станал по средата на кръстовището, когато е бил наполовина в кривата на правеният завой. Това се обяснява от факта, че удара не е перпендикулярен, а под лек ъгъл. Мястото е 5-7 метра след края на маркираният остров. Колата на НСО по някаква причина се е движела точно през него, в пълно нарушение. За скоростта преценете по факта, че от мястото на удара до крайното положение има около 27 метра. За мен, това са над 130 км/ч. Хората отговорни за липсата на ограничение на скоростта на това място и безумно поставения знак за посоките, трябва вече да са подсъдими. Въпроси?
подобен е случаят с онзи ДПСар по пътя за Гърция - не е чакал достатъчно на стопа и толкоз. Това е масово нарушение на шофьорите и всеки от тях разчита, че другият ще го пропусне, за да не катастрофира. Стоиш и чакаш - това е положението.
С онзи работата е същото - единият си призна, че е карал със 110 (вероятно с повече), при разрешени 90, а другият си е мислел, че кандидат-дупетатския иммунитет го пази от физиката. И там смъртният случай е заради непоставен колан. А тук има превишение поне два пъти и причиняване на смърт от това, че жипът на мутрата е влазал в салона на човека и го е премазал.
Ако ще да наемат и извънземни,резултата е ясен: шофьора е карал с не повече от 20 км/ч над позволеното(нищо че трезво мислещият бъларин е убеден,че става дума за над 100 км/ч,просто защото всеки който се движи на пътя е виждал как и с каква скорост се движат тези коп...а) и ако другата кола си седеше на място,нямаше да има ПТП. Резултата е наказание за шофьора(условно) за 2-3 години и отстраняване от работа(евентуално),а про100 киро си е само и единствено свидетел и няма кой да докаже,че той е искал да се движи по бързо и така до следващият инцидент с НСО....
Да се разбира, ще наемем ако трябва и Светия Синод, но Киро Тъпото ще излезе чист! Само че горе има само един който съди и там прошка няма да има!
Варненската прокуратура е пълна с реални манафи. Не е възможно тези манафи да направят друго освен нещо извртено, извртеняшко, за да спасят кожата на престъпника КИРО, който отдавна трябваше да е в затвора, но понеже прокуроритр са корумпирани манафи той стана Министър председател на КОлонията
ИЗРАЗЯВАЙТЕ СЕ ПРАВИЛНО!!!!! МАФИЯТА И СЛУГИТЕ НА ЛИБЕРАЛНИЯ СВЯТ ИСКАТ ГЕОДЕЗИСТИ. СПОРЕД МЕН И ТРЯБВАТ ЕКСПЕРТИ ПО АНАЛНО ПРОНИКВАНЕ, ЗА ДА САМОИЗПЛЮЩЯТ . ТОВА СА ИЗВЕРГИ ПЕДОФИЛИ А НЕ ПРОКУРОРИ
АПИ са положили нов асфалт на мястото, където е станала катастрофата. Хмммм, защо ли? Сигурно всичко е било "планирано" от преди...
Още експерти се търсят , два Шамана , Нумеролог и Будист , иначе експертизата няма да е точна.
Определено на поведението на водачите на НСО влияе кого возят. Виждал съм например с президента Радев караха като на изпит без никакво нарушение въпреки включените светлини.
И трите отбивки за Аксаково от главния път Варна - Добрич са рискови. Масово се спускат с поне 20-40км над ограничението 90 и така засилени влизат в града. Полицаите снимат, но много след табелата за населено място и разбира се, там всички са повече от образцови шофьори.
Бързал Киро за среща сЛена в Дупница
И заварчици наемайте! И пицари! Просто Киро ще остане невинен! Правосъдие...
По стар български обичай ще разследват сума ти време и после ще изкарат обикновенния човек виновен!Примери колкото щеш през последните годиникато се почне с катастрофата на Цвета Караянчева , семине през катастрофата на Лютвито и се стигне до катастрофата на Киро ,примери колкото щеш в родната ни България!
Аксаково е едно село в което магистралата от София за Варна директно се включва в междуселски път между къщи. На това място стават едни от най-тежките катастрофи и винаги в почти 100 % от случаите там главно са катастрофите. Тава са данни отпреди 15 години когато ежегодно ходих на море във Варна и пътувахме по този път докато бях в България. Е вече 15 години и 5 правитеслтва никой не си направи труд явно да започне строеж на един хубав околен път за Варна с детелина така че който пътува за там да не се налага да минава директно през селото. Иначе България е една европейска страна с първокласни пътища и предлага високозвезден туризъм и като дойдат сега високоплатежни туристи ще трябва да минават с ферари, и ламборджини през село за да оставят по 500 евро за нощувка в иначе 5 звезните хотели по Дружба. Хубава работа, но...от главата за краката. Първо се прави инфрастуктура после се обират парите на туристите. Бог да го прости човека! Отнел е предимство. Фатална грешка за него! Ни не е място в село да се врязва магистрален път.
Това просто не е вярно. Магистралата минава поне на един километър южно от Аксаково и въобще не навлиза в този град. Както и има околовръстен път от Варна до Добрич, който също не навлиза в населеното място. Дори от едната му стнара не са застроени имотите.
Е Киро като ходи за предизборна агитация във Варна със служебна кола платена от Държавата какво прави в Аксаково ами не си ползва първокласен път щом е направен вече? Защото аз писах че данните са ми от 15 години
Това е пътя Добрич-Варна. Бил е в Добрич, явно нещо се е заиграл с неякото. И е бързал за откриване на предизборната кампания във Варна. Не вярвам превишената скорост да е била по решение на шофьора от НСО. За мен, оня кретен го е накарал. Или Тицин, който, незнайно защо се вози в този автомобил.
западните туристи. Те кацат на летище Варна, оттам ги меткат с автобус до затворения комплекс, където 1 или 2 седмици не изтрезняват. Там имат всичко, пиячка, бело, курви. Дреме им за инфраструктура и пътища.
Толкова много неверни неща си написал, че чак ти самия си се оплел. 1. Магистралата не минава през Аксаково по никакъв начин. 2. Слизането от магистралата става на кръговото, което е между летищет, Варна и Аксаково и е достатъчно отдалечено и от трите. 3. Главния път е изведен извън центъра на Аксаково и по него има ограничение, както и редовно пребиваващи катаджии с цел лов на джигити. 4. Самата катастрофа е станала извън населеното място и далеч от магистралата 5. Вина за катастрофата има комбинацията от превишена скорост + арогантност от страна на бързака и ограничена видимост + бавна реакция от страна на жертвата - сигурно има и други неща, като техническо състояние, което ще се установи от компетентните органи
най гадното и излизането от кръговото в посока аксаково, слизаш от магистралата и не видиш нищо отзад вдясно, защото излизащите от Варна към летището и магистралата са с предимство и пресичат директно в твойта лента. Според мен тук обратно трябва да е ,по -лесно се оглежда шофьора в ляво и отзад дали идва автомобил отколкото да занича през пътници, и храсти
винаги съм се питал, защо аджеба нагоре/надолу по завоите има ограничение 60 по дължина 2 км., което се отменя 200 метра от въпросния разклон. единствения отговор е, че горе на сенчица цял ден може милиционерите да си снимат щото има социалистическо съревнование в мвр, важна е бройката, а не смисъла. Знам отговора, защото имаше жертви на завоя, но това,че някой карал със 180 и не е видял завоя си е негов проблем, Пътя позволява безпроблемно да се кара с 90. Опасният участък е именно този разклон, защото излизащите от аксаково нямат видимост, но в същото време е баир и трудно потеглят. Има и друг въпрос, спирачният път нагоре и надолу е различен, но другарете от АПИ съгласувано с другарете от МВР не го знаят, и в двете посоки искат да снимат за 60, по бързичко да направят бройките като снимат в двете посоки
А знака СТОП къде е?
знака стоп си е там, но ти не знаеш зад завоя кой и с каква скорост се движи. Има го стопа, оглеждаш се и тръгваш,но на баира потеглянето е трудно излизаш на пътя, и хоп. Нали си наясно, че със скорост от 90 км/ч изминаваш около 25 м/с. , а със скорост 180км/ч изминаваш 50 метра за секунда, а включването ти на този път от този стоп ти трябват поне 2-4 секунди в зависимост дали наляво към Добрич или надясно към варна
Аудито нарочно е отнело предимството на джипа на НСО
Да, това ще твърдят военните. Казаха го още преди да приключи огледа и да разпитат свидетелите. Особено ценни са показанията на Кирчо, който от задната седалка, видял въпреки завоя и растителността, че колата не е спряла.
Виновен е водача от НСО. Макар, че военна прокуратура започна от първия момент още, при неприключен оглед да го изпира. Който си има представа от наказателен кодекс и се е занимавал с такива дела, знае защо. Ще подскажа- има едно задължение за водачите на МПС в ЗДП, а то е да се движат с такава скорост, че да могат да спрат в рамките на своята видимост Както и много други неща- мястото на удара, времето за изтегляне на водача на МПС от СТОП-а до насрещната лента за движение по посоката на движение на автомобила на НСО, липсата на всякакви спирачни следи, или тътрене на гумите на автомобила. Автомобилът с простия Киро се е движил с над 120 км. в час, следва завой надясно, който му е вътрешен, за да го вземе по -леко, с оглед центробежните сили, шофьора е навлязъл и в насрещното. По този начин, радиуса на завоя става по-голям и завиването-по-лесно. А сега си навържете горното.
Т.е колата на НСО навлязла в насрещното и удря другата кола странично?! Верно ли?
Да "Смехурко", верно е. Виж къде е мястото на удара и накъде е изблъскано Ауди-то. И точно това казвам- ударът е бил в насрещната лента в посока на движението на автомобила на НСО.Дали човекът не е имал време изцяло да "изправи" своя автомобил, е друга тема, но не се е намирал на лентата, по която се е движил служебния автомобил.
Ако ще Филян кишията да наемете Виновни са и Киро да си дава Оставката и да го вкарвате в Затвора ВИНОВЕН Е и той заедно с Шофьора ! Стига се правихте на Цв Цв !
А как установиха, че частната кола не е спряла на СТОП-а? Напротив! Спряла е, огледала се е . И като не е видяла кола по главния път - е потеглила. Ама докато се изнесе... НСО-то със 150 я отнесло. Каква вина има частната кола? ... ... Била е на неточното място в кофти момент.
вече почва да се превръща във фарс някакъв, както всичко в България. За какво са им тези геодезисти? Геодезистите ли ще им кажат дали Кирчо е летел с висока скорост, или дали човека е спрял на стоп или не? Защо не викат на други катастрофи геодезисти? Чудят се как да протакат. Следващият път атомни физици.
си мислех че имам трудна задача тая седмица на работа... тая задач как да замежем че сме летяли "с 200" е доста по кофти от моята....
Глупости.Сложете на всички коли на НСО ,МС,Президентство,НС видеорекордери и тахиграфи.Така ще се знае какво точно е станало.Един читав видеорекордери с жпс(4к даже) вече струва около 70 евро.има и по 50.
Тия, които има властта и възможноста да го направят, искат, ама нямат желание...И такива са всички, през годините не една партия и президент са се сменили...
Преди 10-на години, в центъра на София зверски ме засече кола на НСО. Когато им свирнах, от задната седалка свалиха прозореца и ме заплашиха с картечен пистолет... Тия келеменца са такива от години, ама на власта й е удобно да е по-така от другите и не променят нравите в НСО. Чакайте такива властници да оправят държавата...
Наемете врачка, шаман и жрез за да докажете, че НСО не са летяли като НЛО край Аксаково. Най-добре е уфолози за да се докаже, че извънземните са виновни!!!
Извикайте и Посолството и те да дадат окончателно мнение, че умрелият е виновен.... Скапаняци изрудясали сте виЙ....
Трябва да наемат и нумеролози, да анализират цифрите на регистрационните табели, за да видят дали те предразполагат към ПТП, както и астролози, да кажат дали ретроградния меркурий е повлиял на спирачния път, както и уфолози които да проверят дали колата на НСО не е била засечена от бързо движеща се летяща чиния... Само и само да не признаят че ония са карали със 150 км/ч ! Пък така и ще се дадат едни парички за експертизи, пък може и някоя комисионна да облажат.
Съвременен автомобил като този на НСО нямат ли нещо като " черни кутии" като при самолетите , да се видят ,скорост , обороти на двигател ,скорост на която е бил , мисля че всичко ще се изясни. А може и това да не е целта , а да оправдаят шофьора на просто КерУ.