Проф. Димитров: Върховен цинизъм е РСМ да използва войната в Украйна за антибългарски нападки
Съпредседателят на Смесената българо-македонска комисия припомни, че „пропагандната машина в Скопие спрямо България работи без почивен ден“
Обратно в новинатаКоментари - Проф. Димитров: Върховен цинизъм е РСМ да използва войната в Украйна за антибългарски нападки | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Украйна е Руската Македония (нерегистриран)
Скопие е Българската Македония Едната е антируска,другата е Антибългарска
Северозападняк (нерегистриран)
Майче вие от таази комсия сте най-преданите наа петатата колона в България .Защото само Русия има интерес да не се разширява ЕС, а вие действане точно в тази посока.
Сърбия? (нерегистриран)
Не е само Русия, случайно ли забрави Сърбия?
За какво им е баш сега на макетата ЕС? (нерегистриран)
За да им извиват ръцете да налагат рестрикции към Русия ли?
lubo (нерегистриран)
Когато целта е на всяка цена да се замести истината с лъжа, могат да се очакват всякакви безумия - всичко зависи от манталитета, грамотността и изобретателността на лъжеца. След всичко казано и направено до тук, не разбирам защо продължаваме да се учудваме на поведението на макетата.
Дъртак (нерегистриран)
Изобретателността на лъжеца е едно ,но има и второ! Нивото на тези ,които ще лъже.
Боре (нерегистриран)
РСМ не става за нищо, ебете им майката, само си хабите нервите!
Аууу (нерегистриран)
Нямат никакъв проблем македонците и ние нямаме проблем с тях. Единствено руските подлоги имат проблем и разиграват сценки, раздухват несъществуващ спор и се надяват да мине номера/ Нали разбирате, че без активната подкрепа на Русия нямаше да има публикация в Македония която тоя кретен да обсъжда. Нямаше да го има тоя кретен уж експерт. А не на последно място ДИР.БГ е руска медия, която го разпространява измисления скандал….. А скандал няма……проблем няма….
В С.М. управлява (нерегистриран)
Историка бил кретен!? По кретенско мнение, не бях чувал в скоро време. Проблем има и той е съвършено прост. РСМ не изпълнява договора, за добросъседство. Да ти обясня, като на бавноразвиващ, всяка кандидат членка трябва да е разрешила спорните въпроси със съседите си. Спориха с Гърция десетки години, за името, ще спорят и с нас десетки години, за произхода си и историята, които са български. БЮРМ, С. М. а отскоро и РСМ е съвсем млада държава, призната първо, от Б-я, дори нещо повече Ж. Желев помоли Елцин и Русия да направи същото, за да се предотврати нахлуване на Сърбия и в БЮРМ. Днес Русия на Путин е друго нещо. Нещо враждебно на Б-я. В С.М. управлява все още УДБА.
Аууу (нерегистриран)
Е го една руска мижитурка каже някоя глупост у Македония, па,после приятеля му руска матрьошка скочи в България - къв е тоя изрод ваааа…. После руската медия ДИР.БГ тиражира тотално безсмисления скандал. А в коментарите за 10 стотинки на пост руски тролове настояват за кръв……. Докато с Македония не стегнем полицията и контра разузнаването, да клошарят руските мекерета няма да се оправим
едно и също (нерегистриран)
Типичен сръбски пост, криейки се зад руснаците а те са едно и също.
Ж (нерегистриран)
Макетата са нехора. Взимат български паспорти и ни плюят. Защо се позволява това?
Е (нерегистриран)
Същото е с укромакетата! Половината са с руски паспорти! И ето го резултата!
ИРИНА (нерегистриран)
Настояваме РСМ да изпълнява договора от 2017 г., а така също да признае българите за държавотворен народ и това да се запише в конституцията на страната. Това е правилно и защитата на правата на човека се подкрепя от нашите европейски партньори. Но кой ще се погрижи за покоя на душите на хилядите български войни загинали по бойните полета на Македония и за защита на нашата национална чест и достоинство като българи? Този въпрос напоследък с лекота се отминава. От съществувалите в миналото 471 български военни гробищата на територията на Северна Македония, съгласно списъка на Министерство на отбраната на Република България, е запазено само българското военно гробище в Ново село край Струмица. Там са погребани 71 български войни, а всички останали български военни гробища са умишлено, цялостно или частично разрушавани през годините. Това е само елемент от политиката на тотална дебългаризация в Северна Македония, провеждана системно от 1945 г. до днес.Вулгарното обругаване на български военни гробища и паметници продължава и сега. В същото време френските, немските, английските и дори гръцките военни гробища стоят непокътнати и обгрижени. Какво ще каже г-жа фон дер Ляйен ако един булдозер мине през гробовете на нейни близки и разхвърля костите им? Това проява на европийските ценности ли ще бъде? През 2009 г- македонските управници са отхвърлили наше предложение съвместно да установим и регистрираме българските военни погребения на територията на страната. Затова сега, дори властите в Скопие да изпълнят всички други условия за започване на преговори за членство в ЕС, наше твърдо изискване пред тях трябва да бъде да възстановят разрушените български военни гробища и най- малко да окажат пълно, включително и финансово съдействие на българските институции това да бъде направено.
The valley of death Bulgaria (нерегистриран)
Така е чужденци правят песни, за българският героизъм, край Дойран а властите там унищожават паметните знаци. "Сабатон възпяха героизма на българите в Дойранската ... парчето се казва "The valley of death Bulgaria"
СЕВЕРМАК - ПОСЪРБАК (нерегистриран)
Севермациде са гадни гниди. Вето !
Нали малоумният ни премиер (нерегистриран)
обяви ,че сме фашисти(още в началото - при посещението си в РСМ), а сега говори, че българите са малцинство, а не държавотворен народ! Ще му се не знае и соросоида тъп! А е и лаик! Вече започвам да си мисля, че няма завършено висше образование - толкова е тъп горкия, че само за ташак става!
исторически шут (нерегистриран)
Дали след 200 години , ако съществува понятието национални държави, Германия и Англия ще се карат за Елизабе II , дали е немска кралица , щото е сакскобургготска династия , или великобританска кралица? Мисля , че занем отговора, по интересен е въпросът защо? Защо само ние на балканите сме толкова лесно да бъдем насъскани един срещу друг.
78 (нерегистриран)
Сравнението ти е неуместно, защото държавите, който цитираш са две различни държави и в миналото и сега. В нашият случай не е така, БЮРМ днес С М от скоро и РСМ съществува от оня ден дет се казва. А преди това е била част, от Българското царство, като Долна Мизия, Кутмичевица или като Тема България (провинция в ИРИ.), така например, през 998 г., когато Киевска Рус приема Светото Кръщение столица на България е Скопие.
Кой сме ние? (нерегистриран)
Правешкия цървул ни завеща “да се снишаваме, докато отмине бурята” и ние го прилагаме постоянно, въпреки, че света ни презира като безгръбначни плазмодии и руски гозолизци.
Истината (нерегистриран)
Положението е много сложно и в основата му е разбойническа русия, тя ни раздели с Македония, като измисли македонския език, в който са вкарани сръбски думи. русия иска да попречи на Македония да влезе в ЕС и да остане под нейно влияние. От друга страна македония се държи враждебно с нас и приятелски с руските курви-србите, но иска да влезе в ЕС за да цоца еврофондове както нас. Америка е заинтересована Македония да влезе в ЕС, за да бъде откъсната от Русия, но ние пречим, заради омразата на мацедонците към нас, като де факто свирим по руската свирка с наши аргументи. Няма изход от тази каша…Ако дадем път на Македония в ЕС това ще бъде национално предателство и подкрепа за Америка и ЕС, ако не дадем, това ще бъде акт на подкрепа на врага ни - терористична Русия.
Каква (нерегистриран)
Каква подкрепа, това са глупости, пука му на Путин, за С М, Русия е империя, както и САЩ, да едните се водят демократи, другите тоталитаристи, но Интересите им са над всичко. А те са "Разделяй и владей".
Я (нерегистриран)
Блок на макетата отвсякъде и навсякъде, докато не започнат да се държат като хора.
78 (нерегистриран)
По принцип, конфликта между Киевска Рус (Украйна) и Московия днес Русия, няма общо с този между Б-я и БЮРМ днес РСМ. България погледнато исторически е Майка на всички. Територията на Киевска Рус е територията де факто на Стара Велика България, така пишат Римските историци не аз, Рим нарича стара и велика само една друга държава, освен себе си и това е България. Кий е основан от българи, Кубрат е погребан край Полтава със златно съкровище както са погребвани и тракийските царе. През 2006 г. Русия признава св. Киприан Българин за обединител на Руската православна църква и държавата. Кой е Киприан, митрополит, патриарх Киевски, Литовски и на цяла Русия, признат официално през 1472 г. за светец и чудотворец, прочетете в “Похвално слово за митрополит Киприан”, от Митрополит Григорий Цамблак. Истинската история е едно а БЮРМ нещо измислено и съществуващо, като държава едва, от 1993 г. ако се не лъжа. Призната първо, от нас.
сверт (нерегистриран)
Така е.Но за просто Киро това няма значение.Него не го интересуват националните ни интереси,важно е да изпълни заръката на господарите си.
Янко (нерегистриран)
Пред европейските институции трябва ясно да се заяви, че българите в Македония са потиснати и наплашени и подложени на натиск и обиди. И най-прясното доказателство за това е преброяването с изключително нисък брой българи на фона на сто хиляди с българско гражданство.
78 (нерегистриран)
Крадеца винаги прави така, вика дръжте крадеца! Изненадани няма, но не бива и да си мълчим, трябва винаги да получават адекватен отговор, компетентен и без емоции. Твърдо и справедливо. Те са тези, който са обърканите и играещи мръсно. Разясняване на партньорите ни какви ги вършат, сиреч доклад след доклад, за всяка провокация и неизпълнение на договора ни, за добросъседство.
Да (нерегистриран)
Да, сигурно повечето коментари тука са правилни, и сигурно и в двете страни има анти-движения, както анти-българско, така и анти-македонско. Но пък можем ли насила да накараме съседа ни да ни харесва или уважава? Или не е ли лудост, да се ровим в историята на 13 или 14 век, за да доказваме кой кой е?
Софиянецо (нерегистриран)
В едно не си прав: Съседа може да не ни харесва, но трябва да ни уважава, защото това е условие за влизане в ЕС /добросъседство се казва/.
Истината (нерегистриран)
Решението за онези дървени глави е бои с тоягата по главата до осъзнаване !!!
SandoKandov-ски (нерегистриран)
Не ме интересува дали ме хареват или не! Просто не искаме да се кичат с нашата история ,за да легитимират пред света комуняро-титовската си творевина!
78 (нерегистриран)
Да сигурно не си наясно с историята, но преди да пишеш глупости, вземи прочети нещо не от 13 век а от 19 век, конкретно кои са Общините днес в БЮРМ и Сърбия, влизащи в Българската Екзархия, забележи чрез Референдум организиран, от Османската Империя. Любопитно и поучително четиво, за безродници.
Софиянецо (нерегистриран)
Северомакедонците явно имат замисъл. Сега Украйна ще получи извънреден статут на страна кандидат-член за Европейския съюз. Северомакедонците ще се направят на украинци, а нас ще ни изкарат Русия на Балканите. И ще ни клеветят повече от сега. Това вероятно ще е поредния номер на РСМ за влизане през задния вход.
:) (нерегистриран)
Ба имат... колкото нашите имат. Всичко е шум за вътрешна употреба. И там, както и тук има една малка тълпа лумпени, които искат да се джускат по гвалите.
Прост(0) Киро (нерегистриран)
За 24 май РСМ ще има приятна изненада от мен!
Истината (нерегистриран)
Само да посмее !! Просто Котето, ще го дебългаризираме, като му вземем гражданството! Накажем, като му национализираме фирмите . И накрая ще го експулсираме някъде към Канада барабар с жената и родата.
Прост(0) Киро (нерегистриран)
Махнах маските и мерките, така че - млък!
Naveliko (нерегистриран)
За да се разрешат историческите проблеми с РСМ следва да се организира международна историческа комисия по балканистика или да заведем съдебно дело срещу кражбата на история от страна на РСМ пред международен съд.
SandoKandov-ски (нерегистриран)
А бе брат,той македоноида намира документи и доказателства,че баба му и дядо му са българи ,захвърля ги и казва,че не е верно,пък какво остава да дойде чужденец да му го каже и да повярва!?!
спартак (нерегистриран)
Лъжата не я правете национална черта. Документи кой какъв е не е имало никога в историята на македонците.
SandoKandov-ски (нерегистриран)
Ако е кръстен в българската епархия какъв е бе ,цървул? Ако за османските архиви е бил "БЪЛГАРИН",тогава какъв е бе,цървул?Ако се е самонарекъл "българин" (като Гоце,Даме,братя Миладиново),то тогава какъв е бе,цървул скъсан?
SandoKandov-ски (нерегистриран)
Естествено,че не еимало подобни документи в "историята на македонците",заради простичкия факт ,че същата тази "история",започва с партизанското движение(1941 г) ,което междувпрочем е създадено от сърбите ,за противодействие на "бугарскиот окупатор" и страх от дебългаризация на Южна Бановина!
спартак (нерегистриран)
И кво всички католици са римляни ли? У лево. Това, че в някакъв исторически момент църквата е разделена на българска и сръбска не значи, че няма други народи.
SandoKandov-ски (нерегистриран)
Приятел,празни приказки не ми се четат! Доказателство е единствено негово величество ДОКУМЕНТЪТ! По същата логика ,аз мога да твърдя, че по тези земи са живели японци и парагвайци- айде обори ме,че не е така?!?
спартак (нерегистриран)
Проблема е че нямаш никаква история ... с какво точно си допринесъл за света? Конкретно? Това е историята ... иначе бий се в гърдите че си се предал на Османците или че за 600 години от създаването на държавата нямаш нито една сечена монета или запазен надписи ... освен един камък намерен в МАКЕДОНИЯ?! Какво делиш с македонците .. Скопие е столица на Сърбия в един период над 100 години ... това знаеш ли го ... не сигурно.
:) (нерегистриран)
Ако някой краде някаква история, това са гърците, защото са се домъкнали от Анатолия подгонени от Селджукските турци. Дошли тук и казали - Александър Македонецът е наш човек, защото ние говорим гръцки. А то до преди 150 години такава държава Гърция никога не е съществувала. Самуил е бил и гръцки и български и албански и македонски цар и влашки и сръбски. Истонията е обща на всички живели по тия земи.
SandoKandov-ски (нерегистриран)
Самуил е цар на България! Какви общности и народи е имало в България по това време,само един Бог знае ,но той се е нарекъл "цар на българите"! Той,както и синът му!
:) (нерегистриран)
Самуил е бил цар, защото е имал меч. Дядо ти е имал вила и е бил селянин. Националности като днешните се оформят през 19-20 век. През 10-ти век кой какъв е бил се е определяло от боларина му.
спартак (нерегистриран)
В България има трайни последствия от едно пренатегнато промиване на мозъци започнало още с Вазов. Просто допуснете, че предците ви не са били по велики от вас самите. Там е истината.
Абе (нерегистриран)
Ти не си Спартак, а Спартакус.
Тракиец (нерегистриран)
Ходи си в Скопие и не ми дрънкай тъпотии бе,дебил безроден!
Софиянецо (нерегистриран)
2017 г. Американският конгресмен Дейна Рорабакер обяви, че Македония не е държава и трябва да се раздели. Пред албанската медия Vizionplus.al Рорабакер заявява, че създаването на БЮРМ (Бивша югославска република Македония) е провален проект и сега има всички условия тя да бъде поделена между съседите й, включително България и Косово, съобщава македонската MKD.mk. mkd-306440"Моето мнение е, че Македония не е държава. Тъжно е, но не е държава. Те (македонци и албанци - бел.ред.) са толкова разделени, че никога няма да могат да живеят добре заедно. Затова косовците и албанците в Македония трябва да бъдат част от Косово, а останалата част от нея трябва да се даде на България или друга държава, към която те (македонците - бел.ред.) твърдят, че са свързани.
Пет (нерегистриран)
Едно към едно с укрите!
Шест (нерегистриран)
Обаче Кире не е Путин.
Софиянецо (нерегистриран)
Около 30-40 % от по -старите жителите на София са наследници на преселници от област Македония /Егейска, Вардарска/. Тези преселници са истинските български македонци. Ючбунар в София е бил населен почти изцяло от македонски преселници / и малко евреи в южната част/. Сега наричащите се македонци в РСМ са хора с български корени, но не с българско самосъзнание. На всичкото отгоре са и сърбомани. Тия мелези не зачитат и никога няма да зачитат българите и българската история.
jingiby
Вето до дупка. Северномакедонците да си ходят в четвърта Югославия. Те и без това са южни сърби....
спартак (нерегистриран)
Реално ветото е дребнаво заяждане, което ограничава цял един съседен народ без да има някакъв смисъл. Искате да ви падат на колене македонците и да ви се молят отричайки се от собствената си история. Далеч не е толкова гадно колкото това което правят руснаците ... но е още по жалко.
Абе (нерегистриран)
Предател си ти, не Спартак.
спартак (нерегистриран)
Предател на какво?
SandoKandov-ски (нерегистриран)
Отричайки се от какво...?
спартак (нерегистриран)
Спрете се ... ветото е нещо, което не може да ползвате за избиване на национални комплекси.
300 (нерегистриран)
Боцкат ли те отзаде.
@ (нерегистриран)
Подписвате, че историята ви почва след 1944 година, когато сърбите и комунистите ви правят еничари и махаме ветото.
jingiby
Северномакедонците нямат история....
спартак (нерегистриран)
Това си е товоето мнение и те нямат никакво право да ти го променят. Същото се отнася и за тяхното мнение.
Тракиец (нерегистриран)
Бегай в ляво бе,Спартакус!
Да бе (нерегистриран)
Това са украинците на Балканите. И те обикалят от държава на държава и плещят само лъжи за нас, а дойдат ли тука се правят на ни лук яли, ни лук мирисали.
Кой си ти? (нерегистриран)
Да не си спартак от една бивша кръчма Спартакус? Какво значи ...да се отричат от историята си...? Че това е нашата история!
спартак (нерегистриран)
Историята няма собственик ... в някакъв много кратък период рода Дуло е управлявал и е дал името България на една територия населявана от народи които нямат нищо общо със самия род Дуло - произхождащ от т.нар пра-българи.
SandoKandov-ски (нерегистриран)
Като потомък на македонски българи ти казвам: Не ги искам нито за братя,нито за братовчеди дори! Тези са наш враг,а какво правим с враговете си...нека питат сърбите!
Кйх (нерегистриран)
Каква история бе, сръбски циганино?
Чугун (нерегистриран)
На чугуните да припомним какво се пееше в началото на миналия век: "Англичани и немци, италянци и френци искат да сме под турци. Проклета и триж клета да бъдеш ти, Европо, блуднице вавилонска, кръвнице македонска."
спартак (нерегистриран)
Хахах ... елементаризирането на сложни многостранни проблеми и свеждането до елементарни тъпизми винаги ни е била силната страна.
Абе цървул (нерегистриран)
На ВАС винаги ви е била силна страна тъпизма и елементарното мислене. На нас -българите - не! Родоотстъпници като ВАС, македонски мекерета, няма нужда да ни обясняват какви са - ние си ви знаем!!!
SandoKandov-ски (нерегистриран)
ВЕТО! Върховен цинизъм би била отмяната на ВЕТО-то за РСМ!
@ (нерегистриран)
Върховен цинизъм е да се занимаваме с РСМ.
××× (нерегистриран)
Киро надрусаното педалче нали кака какъв огромен пробив е постигнал. Пробовът е май, че жена му го е клатила със страпона купен от Турция.
Бачо ви (нерегистриран)
Нахалството и безочието на РСМ е подхранвано от нечии обещания за приемане в ЕС! Те вярват, че скоро ще бъдат приети и затова се гаврят с нас! Дали имаме държава?
Диктаторът (нерегистриран)
Нека допуснем, че македонците са поне толкова велики и независими колкото велико-британците и не искат да влизат в ЕС. Какъв друг интерес имаме да ги ръчкаме точно в този момент? Може би е индулгенция за да ни приемат плана за устойчиво развитие и да получим едни пари?
007 (нерегистриран)
В ЕС ще има промени в правилата. Унгария няма да я оставят да си развява коня. Да видим какво ще стане във Франция, ако Льо Пен спечели, дали ще промени курса, дали ще бъде евроскептик и т.н.
Диктаторът (нерегистриран)
Нека допуснем, че македонците са поне толкова велики и независими колкото велико-британците и не искат да влизат в ЕС. Какъв друг интерес имаме да ги ръчкаме точно в този момент? Може би е индулгенция за да ни приемат плана за устойчиво развитие и да получим едни пари?
Я (нерегистриран)
Северната Мацедония ке влезе у юрупската Уния,кога ние излезем,ако не си признаят историята до 1945 година.
оги (нерегистриран)
А нтоне да ти ---маиквта!!!!!!
Обективен (нерегистриран)
И този ли професор е учил в Съветския съюз!
А (нерегистриран)
Няма база за сравнение между македонци и украинци.Ефните ти бяха нападнати от безмозъчният зПутлер,другите никой с перо не ги е докоснал
:) (нерегистриран)
Може ли да познаем, че болшинството, които крякат нито познават историята, нито се интересуват от историята, обаче крякат първосигнално, защото някакъв там Шкембе Войвода нещо им казал по телевизора.
РОА (нерегистриран)
Я ти като я познаваш ни я ракажи ?
123 (нерегистриран)
Нашите украинци се зоват македонци
off (нерегистриран)
Македония спрямо България е като Украйна спрямо Русия, забелязва се тенденция тези които са с украйна в сърцето подкрепят безусловно и македония.
Сми (нерегистриран)
Приибсл си се.Никой не подкрепя марсианците.Подкрепяме само украинците срещу агресора
:) (нерегистриран)
Подкрепям Македония да влезе в ЕС по-бързо, за да ги откъснем от Сърбия, за да може да ги асимилираме постепенно отново. Само сръбските агенти сте против Македония и за враждуването с Македония и отчуждаването на Македония. Русофил = Сърбофил - българофоб - сръбски агент
Търсачът_на_Истината
РСМ ще изпозлва членството си срещу нас, както в момента изпозлва лобизъм. РСМ до днес води непроятелска политика към нас въпреки всичките ни жестове към тях за това първо да си променят отншението, в аванс нищо не трябва нищо да им се дава.
SandoKandov-ски (нерегистриран)
Като потомък на македонски българи ти казвам: Не ги искам нито за братя,нито за братовчеди дори! Тези са наш враг,а какво правим с враговете си...нека питат сърбите!
:) (нерегистриран)
Току що си направих труда да чуя интервюто с проф. Димитров и мога да кажа, че Дир пак е изцвъкал пропагандна статия с определена пропаганда. Как Турция анадолизира България? С баклава и турски сериали. Как България може да българизира Македония? С баница и български сериали. Путин пробва да русифицира Украйна с танкове и ФСБ специални части за борба с масовите безредици и получи точно обратния резултат. Пробвали сме с бабаитлък да си вземем Македония няколко пъти - пълне неуспех. Пробвай с нещо друго!
:) (нерегистриран)
Не знам, колко си потомък на македонци. На мен са ми казвали, че сигурно имам стотици далечни братовчеди там. Може и аз да имам македонска връзка. През годините съм имал колеги македонци - и не не са ни врагове.
РОА (нерегистриран)
Дрън , дрън ярина
Гошко (нерегистриран)
Македонец =украинец
mmmm (нерегистриран)
Кире,сине мамин ,стига си садил ядове,защото ,че ти яде газо баница!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Кирчо канадеца (нерегистриран)
Проблемът на Кирето е, че няма българско самосъзнание. Каквот каже Мустафата, тва е. Дреме му за българското историческо наследство в Македония.
ба (нерегистриран)
не вярвайте на сухи професори този е време да си ходи, мирише на нафталин, ама ние живеем в 21 век всички говорят само с едно клише-СРМ да изпълни договора, ама даже не са чели договора...и кое от договора не е изпълнено - създадена ли е историческа комисия...да, създадена е - има ли съвместни чествания на личности и общи събития от историята...да, има - и двете страни да декларират, че нямат взаимни териториални претенции една спрямо друга...да, декларирали са - от двете страни предприети ли са ефективни мерки срещу недобронамерена пропаганда...нито една от страните не си е дала зор по тази тема, но поне официалните институции се въздържат от недобронамерен език ми то друго няма в този договор е кое не е изпълнено
Ами (нерегистриран)
Напълно подкрепям ,братята марсианци трябва да бъдат оставени сами на себе си да се унищожат.А Кирето ще отнесе шамар с крак ,ако нещо е обещал
Дедо Пич (нерегистриран)
Северна Македония ще бъде ГИЛОТИНАТА на Кирчо и Кокорчо !
Номера е друг! (нерегистриран)
Заради Украйна и Македония ще променят правилата!
г (нерегистриран)
Ще ги променят ако им разрешим. В ЕС за БГ и РСМ едновременно няма място.
007 (нерегистриран)
Промените ще се гласуват в европарламента! Всичко зависи от мнозинството!
сашо (нерегистриран)
Добре че не сме 2002 че щяха и талибани да ни нарекат.
той (нерегистриран)
ми те са ни нарекли! в уцебниците им пише, че сме татари, фашисти и окупанти! вместо ние да искаме това да се промени, се дърлим дали самуил и гоце са макета или не!!
той (нерегистриран)
бе има резон в това твърдение! россияните упорито твърдят, че са един народ с украинците, и понеже украинцити държат че не са същите идиоти като россияните, ония ги бомбардират! българия също упорито настоява, че севернитемакета са българи, въпреки че отния нещат и да чуят ! е ние не ги бомбардираме, щото нямаме с какво, но костя копейкин примерно би го направил! бе оставетеги севернитемакета на мира, не се занимавайте с тях, не им приемайте делегациите и не им ходете! просто ги игнорирайте!!
Иван (нерегистриран)
Прав си, укрите не са идиоти като русите. По-големи идиоти са.
Разкрит (нерегистриран)
И ти използваш темата, за да прокараш либераските си идеи, троле.
НАЙ
"Ислямска държава" потвърди, че е убила испанските туристи в Афганистан
"Тайм": Списък на потенциалните заподозрени за мистериозната смърт на иранския президент
Руска атака окървави зона за отдих в Харков, украинска пък нацели голяма рафинерия и летище
Хеликоптерът с иранския президент е паднал близо до границата с Азербайджан
Президентът Раиси и външният министър на Иран са загинали при хеликоптерната катастрофа
Руска атака окървави зона за отдих в Харков, украинска пък нацели голяма рафинерия и летище
Президентът Раиси и външният министър на Иран са загинали при хеликоптерната катастрофа
"Тайм": Списък на потенциалните заподозрени за мистериозната смърт на иранския президент
Молитви и пълна неизвестност в Иран. Какво знаем за катастрофата на Раиси и кой е той
Брюксел активира сателитна услуга в издирването на хеликоптера на иранския президент