През 2025-а пътуваме от София до Скопие за час с влак

За новия програмен период в България са планирани 400 млн. евро за изграждането и модернизацията на ж.п. линията

Обратно в новината

Коментари - През 2025-а пътуваме от София до Скопие за час с влак | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

До Скопие за час, а до Видин - за 5! :(

Цялата пара в свирката, отново. Този ли е най- големият проблем на българските железници, че е с такъв приоритет?

Значи, кюстендилци ще могат да работят в София, защото до столицата ще могат да идват за има няма някакви си 30м.

Аз пък още тази година си пътувам много по бърао от това пътуване ваше през 2025 година така че се напрегнете и проумейте какви глупости бълвате ежечастно.. Мой човек това не ти е НАДпечатането на бюлетини в Костонброд......

И сега ако кажеш на кой му е зор да ходи баш в Скопие или просто да хвърлим едни пари на ветъра щото много сме ги надиплили?

Я да си го запища и след 6 години да проверя.

Немой да пущате влакот оти македонците ( и северните и нормалните ) ще ни превземат за час и после не можем да ги изгоним...

Влакът от София до Скопие няма да пътува за 1 час през 2025 г...

Този иска да каже ,че 240 километра ще се взимат за час ,влакът стрела ли ще пуска до Скопие нещо не ми е ясно

а до Бургас за 9 часа !Чудничко! Ама важно е на "братята" македонци да им е удобно, а нас кучета ни яли.

Този човек , назначен за министър на транспорта явно има доста пропуски по железопътния трафик ! Сега от София до Кюстендил се стига за над 3 часа , още 2 часа до Гюешево, където сега максималната скорост е 40 км/ ч , от там до Скопие по въздух е 91 км, а по път 120 км. ,вероятно и там към 1.30 часа. Там няма изградена жп линия. Освен това за да има пътуване за един час за над 200 км, ще трябва високоскоростен състав , движещ се поне с максимална скорост 260 км / час, който го няма у нас и в С Македония. Той няма да е рентабилен, защото потокът пътници няма да е достатъчен и ще фалира както самолетите Конкорд. Дори и самолетна линия нямаме със Скопие, до където и самолет няма да може за по- малко от 1.30 ч да стигне , да не говорим за времето, когато трябва да си на летището преди полет към 2 часа и пътуването до там.

А от София до Варна? Сега е за над 8 часа

Ще пътуват, ще пътуват... Целенасочено унищожават БДЖ-то - при заложени над 46 млн. лв. за ремонт на локомотиви и вагони за миналата година са изразходвани малко над 8 млн. лв... Чудете се после защо се чупят влаковете!

Ще има ли кой да пътува тогава :D

А София-кюстендил пак ли ще е 3.5 часа?

Частицата ще в заглавието нарочно ли е изпусната? Защото Бойко не дава да се използва ще?

През 2025-а пътуваме от София до Скопие за час с влак А през 2125 г. пътуване до луната за 30 мин.

Гарантирано от ГЕРП. Ще!

Няма значение, че от София до другия край на България (например Русе, Силистра, Добрич, Варна, Шумен) ще пътуваме 9 дни по еднолентов път! Важното е до Скопие да стигаме за час!? Това е поредната "силна стратегия", която никой не може да осъзнае в чия полза се случва.

Е то и сега не пречи една виртуална разходка София - Скопие с влак да превъртиш пътуването за 1 час, защо да чакаме до 2025 г. . Малоумните като този вече завладяха Бг земите. И все повече стават.

Това превозвачите няма да го допуснат. Иначе всичкото бизнес транспортен умира.

Това по Стивън Кинг ли е?

Браво

Може би, ако тренът тръгва от Гюешево, а до там с автобус, което не се брои

И после само за 10 часа до морето... ако не се запали локомотива, де.

1 час? - това са пълни глупости. Той влака 30 мин излиза от София, да не говорим за Факултето и трасето през него. До Кюстендил са точно 102 км по съществуващата линия, сега се пътува по около 3 часа, по Тошово време по 2 часа и нещо. Вие си преценете дали този министър говори сериозно

За 1 час ама до Банкя, спирката ще е пред градината с Магнолиите на Прайм Майстора на даржавата.

милионите дето дължат на БДЖ?

До тогава я камилата ,я камиларя,може и с танк,може и с магаре,може и Балкана да хванем до тогава

Желязков е част от плеядата мозъчни тръстове в герп. Поредната калинка, сменила друга такава, която реши да се изявява вече като банкер. Няма как да се вярва на Желязков - помним аферата Костинброд и ако не беше доброто цацаратура да оневини поредния гербераст сгазил луга, Желязков вече щеше да излиза от затвора след изтърпяно наказание. Но не би - колкото цецо Дебилният, Горатоф финансовия гений, нолкова и Желязков локомотива, ще влезе в затвора.

Ще пътувате за 1 час с Кура ми Янко за 6 стотинки белетчето.

Добре , ама вземете стегнете и другите вътрешни линии .

А до Видин някога ще се пътува ли нормално - с кола, автобус или влак? Знаете ли че това е кошмар а не пътуване - 24о км за 5 или 6 часа с влак и 240 км за 4 часа с кола ...ако стигнеш де ...

Тъкмо си мислех,как през 2025 ще пътувам с влак до Скопие.

jingiby

В момента влакът пътува за толкова време до Перник. Да не става дума за самолет?!?

През 2014 най-скъпите високоскоростни френски трасета за TGV са стрували 20 млн. за километър, най-евтините около 5. За има-няма 100-тина километра, нашите тумбаци ще "усвоят" сладко 400. А резултатът го знаем предварително - всичко е много качествено и никой няма вина за некадърното строителство.

Нищо не каза. Значи строителство в пресечена местност с тунел струва около 4 млн на км или средно няколко пъти по-малко от френските високоскоростни трасета.

Демек: Ние трябва да останем на власт, защото вижте какви хубави работи предвиждаме. Дори трябва да сме на власт още по-дълго, понеже през 2625 г. предвиждаме да можем да се телепортираме.

Тоя министър има стойка и визия на бял бродник от Игра на тронове !

е ваш сороски кадър

крайно време беше!Силно ЗА!Колкото по скоро толков апо добре!преди света да е пощурял трябва да е готова

хората за 1 час ходят до мкс в космоса,а ние през 2025 сме щели да пътуваме до една от старите ни столици за час

Забрави Ще-то. Ние така Ще-хме да сме у комунизъма, сега Ще гониме Светлото бъдеще, А най-вероятно преди това Последния българин ще загаси лампата и Ще ритне камбаната да извести на света, че Територията вече е свободна (от население).