Превозвачите излизат на протест на 16 и 17 май. Кабинетът ги подкрепи

България може би ще е най-ощетената държава, смятат от бранша. Премиерът Борисов и министър Московски ги подкрепят

Обратно в новината

Коментари - Превозвачите излизат на протест на 16 и 17 май. Кабинетът ги подкрепи | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

излизат провозвачите да протестират и били подкрепени от правителството!!???? Питам се а защо го има това правителство, то не трябва ли в Брюксел да е протестирало отдавна ??? А или толкова си го можем де ..........

Чакаме коментарите на евролизачите тук ? Може да покоментирате и , че сме най бедни,беззащитни,измиращи в ЕС.

И защо ги подкрепя кабинета?Защото са едни от тях.Престъпници самозабравили се тръгнали с беззакония от едни таксиметрови шофьори и станали големи "бизнесмени".Щели да фалират.А това ,че фалираха БДЖ компания с национално значение заради тях ,за това кой е отговорен.московски естествено.Вие никога нищо добро няма да подкрепите,затова ще сме само в класациите за най корумпирани и бедни и болни.Бок...ци.

Протестират против?

Имах впредвид "тексимаджжи"

В България от близо две десетилетия няма независими превозвачи. Нормалните отдавна си биха камшика от тази гангстерска кочина. Тези протести са за да преразпределят проценти и да оглозгат нахапани кокали.

Като чуя превозвач, и аз като Гьобелс се хващам за кобура. Тия, дето задръстват и съсипват пътищата в цялата страна, ще протестират ?!?!? За /или срещу/ какво бе, г-да чорбаджии-изедници ? Щели сте да фалирате ? Ами така е, то в бизнеса го има и това. Или вие искате само да тъпчете кайметата в джобето, а държавата да ви дундурка и пази като малки деца ? Вашта м . . !

17 МАЙ ПРОТЕСТ В СОФИЯ , А НА 27 В ПАРИЖ ! ДАНО МАКРОН КЛЕКНЕ ! ДА АМА НЕ , АКО НЕ ВИ ХАРЕСВА ИЗЛИЗАЙТЕ ОТ ЕС !

Когато Макрон беше тук миналата година повдигна точно този въпрос пред Б.Борисов.Тогава Б.Б. се съгласи с Макрон ,а сега ще се протестира -подир дъжд качулка явно.

Евродепутатките чии го дъвчат,че не протестират-габриел,майдел,джамбазчето,малинов и останалите манекени ?Правителството ги подкрепяло..... аман от пинизи!

В Европа има правила. Дъмпинга се смята за нелоялна конкуренция и е извън тези правила. Какво искат превозвачите? Да работят извън България, примерно във Франция целогодишно, но да не плащат френски заплати, а български заплати и български командировъчни. Те са хитри! А френските превозвачи! Те са балами, да плащат френски заплати!!!

Нашите тарикат.Ганьовци возят стоки в Европа, но си осигуряват служителите в България, нищо че те на практика са целогодишно в Европа.

Борисов миналата година се мазнеше на Макрон и парале ву франсе, когато бях в България именно заради този пакет и им гарантира подкрепа в ЕС, въпреки че Румъния, Полша и други източноевропейски държави протестираха и дори не приеха Макрон, а сега подкрепял бранша! Пълен цирк и лицемерие!

Значи превозвачите са хора,големи бизнесмени с несметни богатства за 20г. ,а работещите за тях са кучета ,така ли боко?Какво подкремяш?Робството,недоспиването,мизерията,неправдата ,корупцията,укриване на приходи...какво?Нека фалират,но това няма да се случи,защото са се подсигурили за векове напред.Ти си най пр.с..я управленец.

Няма ли тази тема на да се постави от Борисов на ЕС? Всякаква друга подкрепа е бош лаф.

Имам поглед върху някои неща, защото ме викат като преводач понякога като хванат някой неизряден - български превозвачи излизат за по три месеца из Европата, карат от тъмно до тъмно (GPSът не прощава, шефът се обажда и казва "карай"), дефектната гума ще чака смяна в БГ щото по-евтино, шофьорът върти геврека за мизерна заплата.....като ги глобят за пресрочени часове на волана шефът плаща глобата и пак газ.... Ами какво очаквате? Централноевропейските държави си практикуват протекционизъм, нищо, че се опитват да ни обясняват колко единна била европата. Нали едно от основните "блага" на ЕС беше "свободно движение на стоки и услуги"... Ама сега като ги удря евтината конкуренция се чудят как да я ограничат. След като са приели БГ в ЕС (по геополитически причини, не че им е притрябвало иначе) ще си сърбат попарата. Неминуемо разтворената ножица на стандартите между централна и източна Европа ще се затваря, тоест ще се изравнява разликата. Ама не, благодетелите от ЕС искат нови пазари да си изнасят излишъка на продукция на изток, ама не искат някой оттам да им взима хляба. Проблемът не е в транспортния сектор само, проблемът е в конструкцията на ЕС, връзвайки бързи и бавни на една верига...

с какво плашат чорбаджиите -че хората ще избягат да работят в бели държави за нормални пари))):

Това поредното доказателството колко са неграмотни тези в правителството ! Тези фирми вече са ходещи мъртавци ! Вече се говори за автономни камиони и не само се говори , а се демонстрират и в рамките на 1-2г излизат ба пазара. Също така се говори за камиони с дистанционно управление които тези наши шофьори едва ли ще могат да управляват. Никой няма да им вземе шофьори , но вероятно някой приблежен на Боко ще му фалира фирмичката и затова вдигат шум до бога , но това няма да помогне. Техниката еволюира и въпросните драйвеер ще станат като динозаврите и ще прикл. като тях !

Не си в час! Бъркаш свободната конкуренция с нелоялната конкуренция. българските превозвачи имат право да работят във Франция. Това тяхно право не се ограничава. Ограничава им се само правото да работят във Франция по българското законодателство, т.е. като командировани от България!

ЕДИНСТВЕНИЯ НАЙ ТОЧЕН КОМЕНТАР. ДАНО ГО ПРОЧЕТЕ ТОЧНИЯ ЧОВЕК И ДА РЕАГИРА АДЕКВАТНО ....НАБЛИЖАВАТ ИЗБОРИ ГОСПОДА...

какъв трябва да бъде отговора ни ако се приеме такава директива ... да излизаме от Европа , или да изгоним всички французойци от бг .... или да помачкам малко жаби по магистралите

Тази тема вече беше поставена и българското предложение беше отхвърлено!

Ами излизай, тогава ще видиш как се прави дъмпинг във Франция!

И аз протестирам , ама срещу така наречените превозвачи ! Бих си камшика , и сега въртя само на Албиона . Тия български чорбаджии като фалират - да заповядат и те да повъртят геврека ! Гладни няма да останат !

какъв дъмпинг бе неграмотнико ,,, някаква идея имаш ли от транспорт и за какво става дума

Па то всички български бизнесмени са по тая схема ! Плащат мизерни заплати , крият се данъци и осигуровки , правят си палати за милиони , а служителите мизерстват ! Какво лошо има в това да се изравнят доходите като в нормалните държави !

Андрешковци, илюзия всяка тука оставете! Номерата ... запазете си ги за България, саво там ще минат. Искате да работите във Франция, ами работете! Ама се регистрирате във Франция, заплатите, френски, данъците, във Франция, осигуровките, във Франция!

Да, имам, правите дъмпинг на френските превозвачи! Какви са заплатите, осигуровките и данъците, които се плащат? Транспортната фирма нека се регистрира във Франция и да оперира във Франция!

Българските десарски превозвачи да се научат да плащат европейски заплати и осигуровки,или да фалират.Като не им изнася да отиват при Путин. А не да карат българските шофьори да спят по кабините като говеда и да готвят по паркингите на газови котлони и тигани като туземци.

Колко ли шофьори от Франция и Германия ще успеят да наемат, работодателите от тези държави ,ако регистрират фирмите си в България? Просто това е едно огледало за наще ,,превозвачи,,Едни нави робовладеци.

Депутатите няма какво да протестират, те направо могат да гласуват! Въпросът е мнозинство да имат!

Не беше ли "негово сиятелство" първият подкрепил Макрон в това му искане веднага след като бе избран за президент.И това ли е забравил пък и медийните марионетки им е неудобно да му го припомнят.Така че българските превозвачи ще пият една хладка вода налята им от бате им Боце като велик външен политик.

Всяка страна в ЕС си гледа собствените интереси, затова никога няма да стане единна Европата. Не взимам страна по спора, просто не е честно да приемат БГ в ЕС на принципа "всички сме равни европейци" а после да подрязват крилцата. БГ изнася услуги, Белгия домати. Да викнем ли сега ние "плащайте български заплати на белгиййските работници, ако искате да ви купуваме доматите...

Казано по друг начин - собствениците на фирми не желаят да осигурят на работниците си условия на труд и почивка, които имат всички останали шофьори от страните членки на ЕС. А правителството подкрепя така наречените "работодатели" в опитите им да не плащат. И всичко това с "патриотични мотиви". Утре същите тези работодатели ще си "внесат" гладни индийци, африканци или индонезийци със същите мотиви. Ако мога да попитам и тогава ли причините ще са патриотични?!?

Протест срещу управляващите, подкрепян от управляващите. Нещо май на шизофрения го обърнаха (или абсолютна наглост).

да внесат виетнамски работници, но тогава много им се смяха виетнамците на нашите "нови политици" и "нови бизнесмени". Само украйнци им се връзват, ама там е пълна мизерия, в Украйна в момента е по-лошо дори и от Бангладеш.

ударът ще е зверски .. и върху румънски и полски фирми ... нищо няма да направим .. пак ще ни изклатят французойците ... тъй наречените превозвачи ..са две големи бг фирми ...всяка от тях си е направила някакво сдружение с по още няколко члена ... тия които ще го отнесат , малките фирми даже не са чували че ще се прави някаква стачка .... боко от др страна вече легна на макрон ... малка фирма до 10 камиона вече плаща 100 евро годишно на французойците .... отделно и 90 ..100 евро за хотел когато се почива във фр .... за справка на драскачите по долу бг шофьор ..международен взима около 2000 евро португалец ..2000 , испанец 2200, французин .. почти нямат международни шофьори ... тази работа не е за гелосани

нали ти казах че нямаш идея от транспорт .... не ме интересува кой и как работи във франция ... удрят международният транспорт ,,,, за такива като теб ... вземаш слама от испания и я караш на магарето във франция ... вземаш камък от франция и го замъкваш до бг .... какъв дъмпинг, какви простотии

живея до организацията дето издава тир карнетите, шефа и е един старчок, който едва слиза от мерцедеса, но редовно го сменя с най-новия модел, изобщо не е за жалене

"Кабинетът ги подкрепя"напълно естествено е .Ако не ги подкрепи кой ще руши на боко "магистралите"от където идват далаверите .Всяка година РЕМОНТИ със завишени цени.Те са като скачени съдове ,затова се подкрепят. Иначе бг.шофьорите в ЕС са гнусотия.Спят по камионите,къпят се, бръснат се по бензиностанции,готвят си на газови котлони,с две думи АБОРИГЕНИ,боко знае много за тях,така ни третирали от ЕС.Кой ни третира така вече е въпрос с повишена трудност за кабинета и министрите му.Подкрепяйте се,затова скоро ще се оглеждате за хора за работа.

Фантастиката е хубаво нещо. Аз също много я обичам, както обичам и да мечтая, но като се върне в реалноста следва да те попитам, ти наистина ли си вярваш?

испанските, италианските, литовските шофьори ги взимат с такси от паркингите обядват и ги къпят в шератон , и когато им се доработи ги карат пак с таксито за логиката ти с пътищата нямам думи ... да спрем да пием вода за да не износваме тръбите на водното

разбират Европейците "партньорството" с нас - Да се смаже конкуренцията.

Коя подкрепа от "български" че и "премиер" ...когато Бистришкия тигър миналата година сам сложи среден пръст на българските шофьори и прът в полската инициатива да не се случи френския номер? Полша тогава побесня от "братската българска" подкрепа за Франция по въпроса. Колко пъти Бочко се обарва с педала Макрон и нито веднъж не постави този въпрос ясно и точно? Шофьорската професия днес е единствената легална и заплатена работа за българските мъже. Другия път е кражби или мутри. Дори магистралите в България се строят от турски работници.

Ако нямаше логика с пътищата,нямаше да ги спират от 14 до 16ч.Но кой го спазва.Изтръпбушват асфалта всяко лято и после почват ремонтите.логичен прст.к.Когато станеш шофьор ,когато патиш като бг.шофьор навън, тогава ще се изказваш.

След няколко години ще видим кой кого ще пита вярва ли в реалността :D Самият факт , че миналата година представиха такъв камион Мерцедес и казаха , че до няколко години излиза на пазара ! Същото казаха и Тесла и демонстрираха техният камион ! Много скоро големите превозвачи ще търсят ИТ специалисти , а не тъпи шофьори !

Аз не виждам какъв е проблема поне веднаж на всеки 3 седмици шофьорът да има курс до България. Така е редно, всеки има дом и семейство. В момента, в който тръгне отново на път, започват да му се броят новите седмици. Изглежда има български превозвачи, които работят нелегално в ЕС с международен лиценз, а реално шофьорите им живеят някъде там и затова не им е изгодно новото положение.

Баце е пич та дрънка.Който поиска подкрепа я получава - я Макрон, я българските превозвачи..

Разговора протече така: Б.Б. - Колко? Превозвачи - Толкова! Б.Б. - а за бкп обърках се за герб колко? Превозвачи - Толкова! „Българските политици“ са неспособни на каквото и да е действие, ако то не е заплатено от някого, те нямат ценности и за това не различават, кога едно нещо се прави за пари и кога в името на националния интерес. Българския политик прави нещо само в името на парите, или само защото му е платено за да го направи.

явно не си наясно с нещата-бг фирмите работят със спедиции чиито бази са в западна европа и карат вътрешно има такива релации напр. хамбург -испания или дания-франция и т.н. по принцип всички наши фирми които работят там прибират или подменят шофьорите на определен период 2 или 3 месеца но има и такива които не се прибират и по 1 год.(по тяхно желание) но това да прибираш човека на 3 седмици си е лудост и не е въпроса да намериш курс до бг(има такива които карат бг-ес и ес -бг за тях това правило няма да важи)