Превозвачи излизат на протест срещу цените на горивата
От бранша искат справедливи ТОЛ такси, отпадане на биодобавката на горивата, намаляване на акциза
Обратно в новинатаКоментари - Превозвачи излизат на протест срещу цените на горивата | Днес.dir.bg
Коментари
сетила се Мара да се побара.... като Баце ви казваше, че от тия чеп за зеле не става....... а ся протестирайте
Пред бърлогата на Мутрафонката и пред Лукойл да протестират ...много интерсно изказване на В.Велев .."Имахме един месец време да осмислим и да се подготвим за новия начин на плащане, който "Газпром" основателно поиска от нас. Основателно, защото правото днес няма никакво значение - може да се блокират активи на държави, на корпорации, върховенството на правото вече не означава нищо", коментира Велев.....ВЪРХОВЕНСТВОТО НА ПРАВОТО ВЕЧЕ НЕОЗНАЧАВА НИЩО ...това са всички БГ бизнесмени -пълни боклуци ....
Ами да си обърнат кинтите в рубли и да ходят да се молят на чичко Путин да ми продаде евтинко!
Много нахални и нагли искания на тези гербави храненици! И акциз и актуални цени на горивата вече са калкулирани в транспортните услуги. Акцизът е на минимума, ТОЛ-а е 20% от средния в ЕС. А сега искат още правителствени отстъпки които да са 100% платени от данъкоплатците. И всеки лев от ТОЛ спестен на превозвачи турски, български и марсиански е за сметка изцяло на БЪЛГАРСКИТЕ данъкоплатци!
Доставките са спрени ,защото нашите се правят на интересни и не са отворили сметка в рубли за да получават газ. Каквото изискване имат Газпром към всички страни. Тези ,които продължават да получават газ ,означава ,че плащат в рубли вече Но ние нали сме ,най-важните,,..смях Сега всички ще сърбаме попарата на тъпите ни политици А дори ни заблуждават ,че били платили ,но Газпром спрял газта Смешници
Транспортният бос Ваньо Алексиев подкара една от най-скъпите и ценни коли. Става дума за Bugatti Chiron Super Sport. За това разбраме от статус на жена му Цвети Василева в Инстаграм. Тя позира пред колата, а на заден фон е луксозната къща на биснесмена. Chiron Super Sport и Chiron Super Sport 300+ се задвижват от идентичен 8.0-литров бензинов W16 с мощност то 1600 конски сили и максимален въртящ момент от 1600 нютон метра, които позволяват максимална скорост от над 480км/ч и ускорение от 0 до 200км/ч в рамките на 5.8 секунди. Цените на Super Sport започват от около 3.2 милиона евро, докато тези на версията 300+ лимитирана в 30 броя започва от 4.7 милион евро, информира изданието "Факти". Ваньо Алексиев е роден в столицата на Уругвай - Монтевидео. Разправят, че баща му е бил от близкото обкръжение на легендарния Гето Найденов, ръководител на държавното външнотърговско предприятие "Тексим" през 60-те и 70-те години на миналия век. Баровецът е известен с пословичната си суетност и с честите си посещения в реномирани клиники за разкрасяване. Той спортува 5 пъти седмично по 2 часа под наставленията на квалифициран инструктор.
Сега е моментът ,да се осъзнае -що е желе зен(релсов) път ,ползи и предимства ! По-голяма товароподемност на единица мощност,по-бързо доставяне на товара по територията на страната,екологично чист процес,драстично облекчаване на трафика по пътищата,амортизацията им(неравности по пътя) и т.н. и т.н. ...... Чиста природа,спестени нерви и пари...!!!
Като им е скъпо тук - да си местят бизнеса в Европа, където има евтини винетки и гориво.
Акцизът и ДДС на горивата са най-високи имено в България, защото основната цена на горивото ни е най-ниска. Слаб 2 и да върнеш хонорара за тази публикация. Не че при Бибитко беше различно, но няма нужда и от политически тролове под новианата.
Българският "бизнес" смята,че всичките им проблеми трябва да се поемат от потребителите,така ще е...Намаляване на печалбата за тях е тема табу .
са реешили, че трябва да имат гориво?! и къде пише, че някой го дължи - има железопътен транспорт на ток
Кирето е задръстен от неразрешени проблеми в България, но явно украинските са му по-важни.. Да не говорим, че този конкретно го създаде лично той с неадекватното си отношение спрямо основния доставчик на газ за България.. Жалка, американска, корумпирана гледка си ти Киро..
Защо протестиращите превозвачи ни правят на маймуни? 1. Владимир Майсторов: "Протестът ни е социален. 85 000 камиона регистрирани в България, половината работят в Европа, а от нас искат да се съберат половин милиард лева. Ако има увеличение, превозът ще струва 4-5 лева на километър, а сега работим за 1.50 лв./км". Половината от тези превозни средства, работят в Европа. Следователно те плащат винетни такси и зареждат гориво извън България. Посочените числа не са свързани с никакви доказателства. Основният проблем е намалелите печалби на уважаемите превозвачи. 2. От бранша се обявяват и за справедливи ТОЛ такси. Какво означава справедливи – амортизираш пътната инфраструктура, съответно плащаш. 3. Йордан Стойчев, член на УС на Съюза на международните превозвачи "Немската тол такса е валидна за 5 години и е ясно за какво ще се използват парите, а у нас ситуацията е: "Трябват ни пари". Транспорт ще има, но гражданите ще плащат много по-висока цена. Транспортът е основен компонент, влияещ върху инфлацията. Според мен инфлацията ще се вдига още". Уважаеми господине, за едно сте прав. Това е, че у нас не е ясно за какво се използват парите от винетните такси. Но Вие не засягате проблема с некачественото строителство и поддръжка на пътищата. Корупцията в тази сфера. Изнесените проблеми свързани с АПИ. До сега мълчахте, защото таксите за Вас не бяха реални. Това се дължи на правителството на ГЕРБ. Докажете, че „Транспортът е основен компонент, влияещ върху инфлацията“, според мен това е поредната лъжа. Това, че гражданите на България плащат за всичко е ясно. Вие разрушавате пътищата, ние плащаме относително високи такси. Плащаме и косвено за разбитите от вас пътища, когато трябва да направим ремонт на ЛМПС. 4. Превозвачите имат три основни искания, с които смятат, че ще се овладее инфлацията - намаляване с 50% на акциза на горивата, което ще доведе включително до намаляване на цените на стоките в магазините, изключването на биокомпонентите от стойността на горивото, мораториум за 6 месеца върху обхвата и цените на тол таксите. Поредната порция не истини, сътворени с цел да се запазите прекалено голямата си печалба, за която не изнасяте данни. 5. Превозвачите настояват да се ремонтира проходът Витиня и заплашиха, че днешният протест ще изглежда като детска игра в сравнения с подготвяния за 18-ти май национален такъв. Липсата на средства за пътищата е в резултат на това, че превозвачите заплащат занижени такси, наличието на голяма корупция по време на управлението на ГЕРБ. Състоянието на пътищата се дължи на липсата на контрол върху качеството на извършените ремонти. Това всеки един от нас го вижда.
Тези с претоварените камиони, които рушат пътищата, те ли протестират? На всичко отгоре и ТОЛ такса не плащат, минават по второкласни и третокласни пътища, които също рушат. Освен тях и къщите на хората в малките населени места, защото пътищата през тях не са предвидени за толкова тежки камиони и къщите покрай пътя постоянно се тресат от движението им. Ми да зареждат в чужбина щом тук горивата са им скъпи и без това пътуват основно там!
Съсипаха всякакъв друг транспорт особено железопътния и им построиха магистрали на тези да могат да ни внасят западните боклуци и да избиват хората по пътищата.