Коментари - Председателят на КЗП: Увеличението на цените на мобилните услуги е незаконно по начина на заявеното намерение | dnes.dir.bg
назад

Председателят на КЗП: Увеличението на цените на мобилните услуги е незаконно по начина на заявеното намерение

"Засега е анонсирано намерение с едностранно волеизявление", обясни Димитър Маргаритов

Обратно в новината

Коментари - Председателят на КЗП: Увеличението на цените на мобилните услуги е незаконно по начина на заявеното намерение | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Спокойно ! Нищо няма да се промени …….освен вдигането на цената де ! Лапането е голямо,картела е огромен а народа …….ми народа да го дух@ !!!

Нали за мобилните оператори отговаря Комисията за регулиране на съобщения! Защо КЗП дава становище за неща, за които не отговаря?! Да не са върнали операторите отново към КЗП без да съм разбрал.

Да напомня, че сме в ЕС и не сме длъжни да ползваме услугите точно на българските оператори, Може да се сключи договор и с германски, френски оператори....

Как точно ще си прекратиш договора, като има картел и трите фирми участват? Къде точно ще отидеш..

Значи цените на тока може да си ги вдигат както им падне. А на Мобилтел услуги - не. Не че искат да ми се вдигат за каквото и да било, но е доста странно.

Маргаритов герберска калинке 1 лев на 20 лева е точно 5%(прогента)

То в тая страна има ли нещо законно!?! Ще се шуми седмица-две и после всички абонати ще си плащат като попове каквото им се предложи.

Другата е за регулиране на съобщенията, а ние сме за нелоялните търговски практики. Явно си далече от законите.

В България всичко незаконно и лъжовно

Според председателя на КЗП, най-вероятно поскъпването ще е по-малко от 5% и ще е около 1 лев на месец средно, ако таксата е около 20 лв. Ама то това, ако не е 5 %, не знам какво е ?

Като ще вдигат с 5%, синдикатите да се намесят с 10% увеличение на заплатите!

във гърция, след поредното вдигане на цените на телефоните - 2 седмици моб. телефон се ползваше само за спешни случаи от хората и ония ги свалиха

Българина е Андрешко.Иска всичко и без пари.Типично мислене на парии.

Някой от тази комисия не познава цифрите и процентите

кати си фрашкан с пари може да платиш на останалите сметките едноклетъчен педал такъв

Защо при срочен договор те могат да си увеличават цените както искат, а аз ще дължа 3 месечно обезщетение при предсрочно прекратяване!? При срочен договор, ако има промяна на цените, потребителят трябва да има право да прекрати договора без неустойки!

Ето, горното е потвърждението на тезата ми.

От мобилен оператор можеш да се отървеш само със смъртен акт "Опасен чар"

Що ли не те набарам на къс пас да плащаш като поп!?!

При положение, че няма адекватни санкции за подобни деяния, то те ще правят каквото си искат. Ако Теленор така вдигне цените в Норвегия, така ще глобят компанията, та ще излязат свитки от очите на всички замесени.

Не знам доколко е законно увеличението, но факта, че 2 от 3 от операторите го обявяват едновременно означава, че са се договорили. Това са нарича картелно споразумение и на запад за такова подозрение почват разследвания, обиски и ако се докаже глобите са направо жестоки

Андрешко е положителен герой в творчествотото на Елин Пелин, но някой са пропуснали този час по литература, защото са “пълнили чушката” в тоалетните на училището в този момент.

Типичното мислене на неграмотни аутсайдери и несретници не може да напусне душиците Ви, каквото ида стане.

Положителен за несретници, за нормално мислещ е нищо повече от хитрец на дребно.

Няма страшно. Тъпчо и Кокорчо работят..Ще оправят нещата..Откакто цъфнаха, всичко върви към подобрение

За можене - може, ама няма да ти харесат цените им. Тези, които успях да проверя са по-високи от нашите. Има ограничение и за ползването извън страната им.

Прав си бате, ама никой не чете малките буквички. Там са ни прецакали.

Всички мобилни оператори прецакват клиентите си с всевъзможни клаузи. Нали се сещате, че никоя компания, която предлага "изгодни условия" няма да се прецака. Като сключвате договори ги четете внимателно и не се лъжете по разни "твърде изгодни" условия.

Ако си подписал договор в който цената на услугата / таксата на месец е на промоцинални цени то при прекратяване едва ли ще се разминеш само с три такси за да прекратиш договора , защото при прекратяване начисляват таксите на непромоционална / регулярна цена. Така може да ви поискат 3 непромоционални месечни такси + разликата от промоционална и непромоционална такса до краят на договора.

В учебника по икономика пише: "Минимум четирима са конкуренция, трима са монопол".

Някой може ли са ми обясни за какво се подписва договор, след като основните параметри се изменят чрез общи условия?! Така се опорочава въобще замисълът за договор. Идеята на един договор не е ли едната страна да предостави услуга, а другата да заплати за нея?! Като основно се фиксират количеството услуга и големината заплащане за това количество. По тази логика породи инфлацията аз трябна да мога за прекратя договора веднага, без нестойка, защото ако на тях им са се повишили разходите, то на мен покупателната способност е намалява, което е по-опасно. А нямаше ли, че ако договор противоречи на закон е невалиден. Е да потъпква основни принципи на договарянето какво е?

Ето затова аз още пазя стационарния си телефон!

Ох, и банките променят таксите, ама понякога направо през месец два...

Димитър Маргаритов уточни, че Комисията има право да глоби компаниите за нелоялни практики, но не и да повлияе на ценооразуването. ---- "ЕКСПЕРТА" ИЗПЪЛНИ ПОРЪЧЕНИЕТО, И КАЗА НА ОВЦЕТЕ ОФИЦИАЛНО - ""ЛАПАЙТЕ ХУРКАТА, ШЕ ПЛАЩАТЕ - НЯМА ДА БОЛИ - "ЛЕВЧЕ-КЕФЧЕ" !""

Цитат : Според председателя на КЗП, най-вероятно поскъпването ще е по-малко от 5% и ще е около 1 лев на месец средно, ако таксата е около 20 лв. Сега, сега да сметнем на 10 лв 5% са точно 0.5 лв. следователно на 20лв 5% са си точно 1 лв. Даа, според прецедателя по малко от 5% ще е поскъпването, да кажем около 1 лв. на 20лв такса!? Ех тая математика, колко ви е сложна! Ааа, ама преди облагане с ДДС или след?

Жиея във Франция и фактът, че операторът в България може да вдигне цената преди края на договорния период, наистина ме учудва...

Обра краставиците тази сутрин! ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА

Предоговарне като цена няма поради простият факт че клиента не играе активна роля в това. Има една страна която предлага услуга на някаква цена и клиент който или приема или не това което са му предложили. Така договаряне несъществува.

Тва е нищо, интерсното ще стане след месец, когато банките си коригират вноските по изплащане на кредити. Само чакат да излязат официални данни за инфлацията. По някои ипотечни кредити има и клаузи за корекция със задна дата. Възможно е да започнат да го правят всеки месец. Весела Коледа!

*Горенаписаното важи само за срочни договори! Безсрочните се прекратяват без компенсация с предизвестие с едномесечен срок

И да ги четеш, кво? Нито можеш да ги промениш нито някой от трите оператора ще ги няма, а ти без мобилен телефон няма да караш!

Значи ти не подписваш договор! НИКОГА! На тебе ти се дава едно тесте листове и ти ги подписваш! В отделни случай може да е изпратено и на електронната поща и да подпишеш с електронен подпис, но, но ти никъде не можеш да коригираш по този "договор"! НИКЪДЕ! Просто подписваш едно тесте листове! Къдете тука е договора!?

след облагане с ДДС увеличението ще е не повече от 1 лв на месец. Поне А1 и Виваком обявиха че в този максимум 1 лв е вкл. и ДДС

Да , така се получава. Договорът за доставка на мобилни услуги , интернет и телевизия реално показва че клиентът се е съгласил Операторът да му доставя дадена услуга за период предвиден в договора и съответно качество и скорост на определена цена , която може да бъде коригирана при определени условия едностранно от оператора без това да може да е причина клиентът да може да прекрати договора си също едностранно като изтъкне мотив че оператора му е вдигнал таксата с фиксиран процент

Пич когато нямаш избор, или поточно имаш избор ама те играят заедно за какво договаряне говорим? Отиди в който искаш мобилен оператор и им кажи, че договора не ти харесва и искаш да промениш нещо (демек да се договаряте истински)! Или предлагаш да не ползваме услугата?

Пич когато нямаш избор, или поточно имаш избор ама те играят заедно за какво договаряне говорим? Отиди в който искаш мобилен оператор и им кажи, че договора не ти харесва и искаш да промениш нещо (демек да се договаряте истински)! Или предлагаш да не ползваме услугата?

остава един оптимистичен факт!Че няма да му гледам муцуната на Борисов!?

Баце, Андрешко мисли на дребно викаш? За сметка на това мобилките мислят, като чорбаджията?! Знаеш ли колко са 1 милион абонати по 1л. еха 12 милки на година повече печалба! Е така се мисли, а не като Андрешко за 1 лв ще ми реве тука!

Ако има клауза едностранно кредитодателя да променя размера на вноските / таксите по отпуснат потребителски или ипотечен кредит това си е чиста кредитна яма от която ако кредитодателят пожелае ще те държи вечно освен ако през това време кредитополучателят не е забогатял изведнъж толкова че да плати всичко и да бяга от тая беля. Нещо такова се подразбира от думите ви

Радостно е, че светът е много хубаво място за живеене за мислещи и грамотни хора.Все пак някой трябва да ги обслужва, а гледам, кандидати много.