Преди да катастрофира, шофьорът на автобус №94 е загубил съзнание
Водачът е дългогодишен служител на Столичния автотранспорт и до момента не е имал здравословни проблеми. Времето му за почивки е било спазено
Обратно в новинатаКоментари - Преди да катастрофира, шофьорът на автобус №94 е загубил съзнание | Днес.dir.bg
Коментари
Средната възраст на шофьорите работещи в тава автостопанство е 53г!!! Всякакви коментари са излишни!
за една година джип влезе в магазин на Раковски, такси влетя в един Виваком на 5те кьошета, на шофьор на автобус припадна, но слава Богу успя да спре преди да изгуби съзнание, сега този. И така е по цял свят. Да познаем ли дали става дума за една ефикасна, както виждаме субстанция.
Това е шофьор от 2 ра автоколона, гараж Малашевци, почти е невъзможно да се уредиш да караш дълъг автобус в Малашевци, 2 ра автоколона са богопомазани и се почва да работа там с много дебели връзки, парите са много добри, под 2800 чисто не падат на месец без извънредните, този е бил пенсионер, пенсия 1200 + 2800 = 4000 чисти пари в банковата сметка всеки месец! Мановете са много удобни и лесни за каране, почти никакви сложности няма, карат се само няколко линии и то по широки булеварди! Да се уредиш да караш Ман е невъзможно, там недостиг на шофьори няма!!!
Абсолютно нормално явление... при сиропиралите се с експерименталната генна терапия. След като започна геноцида, случайте на хора, на които рЕзко им е прилошало са се повишили многократно! Нагледен пример е броят на катастрофите на general авиацията в сащ.
Временна загуба на съзнание?! С цялото ми уважение към хората, за които страдат от хронични заболявания, но.... Това не започна ли да става дежурно извинение? Правиш белята и после "Ами загубих съзнание“, "Нищо не помня". Може и да го доукрасиш малко - "Аз кой съм?", "Къде съм?", "Кой ден сме днес?" Нека да докажат, че си бил в пълно съзнание когато си направил белята. Преди се пробваха с "Автомобила отказа", "Волана блокира", но това му намериха цаката с "След направен обстоен преглед, не е намерена изправност по автомобила!". Май в играта се появи нова карта "Излизате от затвора!". Или накратко - "Лошо ми е!". Така че, пазете се вие и дано Бог да ви пази! Защото явно всеки може да ви отнесе и после да се окаже, че е загубил съзнание 2 секунди преди и една след.
Базспорно това е тежка и напрегната професия, но това не освобождава от отговорност водачите и компанията при такива инциденти. Преди да загуби съзнание, ако наистина това се е случило, сигурно е имало сигнали, че не се чувства добре и трябва да спре.
Преди 3 години една ватманка си "изпусна" трамвая по Графа, за да слезе да си вземе кафе защото пак много и прилошало.
Защо автобусите нямат safety switch като трамваите? И без това са автоматици.
59-годишен, заседнал начин на живот поради естеството на работата му, вероятно пушач. Всеки момент е време за инфаркт. Добре, че само му е прилошало, не че това има значение за пострадалата жена. Няма кадри за съжаление и масово шофьорите са в тази рискова група.
и неволно става беля! Човек припада или инсулт получава... А некои тъпанари са друсат, напиват и дрифтат предумишлено!
Тези случаи станаха нещо редовно след като насилиха шофьорите да е "ваксинират" срещу ковид. Разбира се, че е случайно..
От приятел, който точно това работи в градския, мога да ви кажа, че дори и се спазват самият график е супер натоварващ. А не им достигат хора.
Може наистина да му е прилошало … но защо ли звучи като дежурното извинение всеки път като има ПТП с виновно средство от градския транспорт ?!? Има прости технически решения това да се следи и не струват кой знае колко … ама желание няма да се приложат … И никой не споменава как шофьорите масово си ровят и/или говорят по телефоните постоянно … ПС Дори да е прилошало на шофьора - това не смъква вината за ПТПто и пострадалите от него ! И вината не е лична на шофьора , а на фирмата извършваща превоза !
Много ясно, че документално всичко ще е изрядно, но реално нещата стоят по съвсем различен начин. Никой не припада без причина.
- водачи задължително по график един път в месеца преминават през медицински преглед. - Проформа...
Тъжно, но истината е, че този трябва да се пенсионира веднага, да му се отнемат книжки и всичко. Следващия път ще катастрофира в час пик и ще убие няколко човека.
Има известна доза истина. Ако медицинските прегледи, ако изследванията покажат нещо, което поставя него, а чрез него и останалите в опасност, е хубаво да бъде пенсиониран. Хайде, да не му вземат книжката, ама да му оставят само любителската категория.
За съжаление автобусните водачи, особено в София работят под много яко напрежение. Идиоти по улиците, още по-големи по тротоарите, графици, задръствания. Трябва да си пълен дебил да не припаднеш.
Това че му е станало лошо не е оправдание. В случая си е непредумишлено убийство(ако жената почине). Шофьора трябва да лежи в затвора дълго. Не разбирам коментарите по долу..."че на всеки можело да се случи". Утре ще изляза и ще застрелям 50 човека...и кво да кажа "абе нервирах се нещо и ги изтрепах...на всеки може да се случи" Затова при смърт има предумишлено или непредумишлено убийство.За едното се лежи повече. Убийството си е убийство и трябва да бъде наказвано
Нееее! Не се прави така! Застрелваш 50 човека и после казваш, че ти е прилошало и нищо не помниш. Но сега си свеж като краставичка и си искренно учуден какво е станало. И не забравяй - ти много съжаляваш и обещаваш да не правиш повече така. Даже си се записал доброволно на курс по йога и реабилитация.
Жалко за жената! Ама да се помисли малко повече за по-ранното пенсиониране на шофьорите от Градски транспорт. Все пак, след 50 години, започват проблемите с кръвно, диабет, започват инсулти, инфаркти. А те са отговорни за живота и здравето не само на пътуващите.
Няма какво да се мисли - тоя е бил работещ пенсионер, те се пенсионират с категория, ама дирниците удобно го премълчават ... Трябва да си ходят незебавно пенсионерите.
Сигурно ти е съсед, а с детето му сте си играли още преди да проговорите, нали? И го познаваш много добре?
Христов, КСО и КТ го позволяват. Затова съм и написал, че трябва да се помисли за ранно пенсиониране, което предполага без право на работа на тази длъжност.
По - рано имаха категория и се пенсионираха на по- ниска възраст. Целта с вдигането на пенсионната възраст е постигната. Смът и недочакване на пенсия и ако може и смът за околните още по- добре.
Искат високи заплати, а убиват хора.
А не се прави на врачка, не знаеш, какво е станало. Едно сближаване на границите на кръвното за секунди, е фатално.
За всяка ситуация се носи отговорност, докато не бъдеш освободен от нея по правов ред. Декларацията "стана ми лошо" не връща крайника на жената.
Айде, пак пишман юристи се изказват! Ти, нещо за презумпцията за невинност, чувал ли си? Да не задълбаваме в теми, от които нищо не разбираш, а?
да пишат за неща, които не разбират. Профилактичните прегледи са нещо полезно, но ако конкретен човек няма оплаквания и е здрав, тогава резултата от прегледа няма общо с бъдещото му здравословно състояние. Кой може да знае кога и къде ще получи инфаркт или инсулт? А за шофьорите на градсия транспорт, има вече изобретение, което не е въведено масово в частните и обществените МПС по света, да не говорим у нас. Става въпрос за малка камера, която е така поставена, че постоянно следи очите на шофьора, и ако по време на движение той припадне, т.е., загуби се контакта с камерата, автоматично се спира двигателят и се задействат спирачките. Може би, това би помогнало, а и не вярвам да струва толко ва скъпо, толкова пари се трошат по други безмислени "иновации".
Може да сложат и автопилот и ако отчете потенциална катастрофа, да отнема контрола на водача и да спира автоматично.
Само дето такъв автопилот (работещ) не съществува. Камерата (то далеч не е само камера, но Нела я наречем така за по-удобно) която следи дали внимаваш в има .
хехе и като се огледа да види дали няма някой идиот вляво и вдясно, ще спира автобуса. айде стига с фантастиките, ако имаше нещо такова безопасно до степен да СПИРА автоматично, щеше да е задължително. няма такова.... а това с камерите е свързано със системи за събуждане, никоя от тях не 'поема управление'. и са за дълги и монотонни пътувания, не за градско каране... а и спирането в определени моменти е много опасно.
Вчера казах, че може да е получил микроинфаркт, заспал или друго. Има такива случаи и не трябва да се прибързва в заключенията. Не е очаквано да катастрофира така в насрещното, без нещо друго да се е случило вътре. Преди в Сърбия загива бивш треньор на ЦСКА Миодраг Йешич при ПТП и откриват че е получил инфаркт.
Разсеян е, и си измисля, че му е станало лошо.
Това са професионални шофьори, а не общите. Това което казваш е реално много малко вероятно и да не може да реагира. Дори да се разсеял. Хора измират от инфаркти, като станат над 50 години основно мъже. На мъжете НОИ отчиташе преди средна възраст на умиране 71 години и 1-2 месеца. А в НОИ едва ли влизат децата. Реално може да почине преди да се случи ПТП-то.
Между категория и трудов договор с ГТ и разсеяност по време на работа. Това, че са "професионални" шофьори, не означавам че не може да бъде разсеян. В момента на катастрофата, той стои зад волан на превозно средство и не е освободен от отговрност. Така, че трябва да я носи, докато не бъде освободен от нея по съдебен ред. Всеки шофьор професионален или не може да си измисли "Стана ми лошо:
Жената без вина губи крайник. "Стана ми лошо" се доказва!!! В нормална държава в момента, шофьорът трябва да е арестуван.
Много неприятен инцидент за всички! На колко години е жената? Водача не е виновен, че е припаднал. На всеки може да се случи. Мисля, че вината е на държавата заради проформа прегледите
И по-зле ще става. Идеата е да работим цял живот да си плащаме за пенсийка и да си умрем на работното място.
Пак ли Ваксата? Напоследък такива случаи зачестяват в цял свят. www.genocideblog.com
Отговора е много прост ! Човека не е знаел , че има здравословни проблеми !Това само доказва , че годишните профилактични прегледи са проформа !
Там на пощата пешеходна пътека няма, но постоянно изкачат отворковци да пресичат, а отделно, че от двете страни булеварда е пълен с паркирани коли и видимост нулева…
Най-любимите от пешеходците в Шопия са ми бабичките. С по един бастун и на поворка едно кученце на още по-преклонна възраст от тях. Като минеш през кученцето, дори и няма и да разбере, че си го премазал. Така ще си го влачи до вкъщи там ще се чуди защо не джавка, докато разбере, че то предало богу дух на някой булевард.
Би трябвало загражденията да удържат автобус с ниска скорост и в такава траектория да не се качи на тротора. Само че те всички са некачествено поставени и изгнили в основата, а помежду си не са здраво захванати, защото постоянно ги отварят разни тарикати да си зареждатпавильончетата. И така е вече много години. За безхаберието на общината и некадърността, мързела и корупцията сега една жена не само е с тежка травма, но е поаднала и в лапите на бялата мафия. Бог да и помогне, на тая територия само на него може да се уповаваме.