Пожарникар сред пътниците пръв натиснал ръчната спирачка на горящия влак и спасил хората
Пожарът е потушен, предстои втори оглед на мястото на инцидента, не е ясна причината
Обратно в новинатаКоментари - Пожарникар сред пътниците пръв натиснал ръчната спирачка на горящия влак и спасил хората | Днес.dir.bg
Коментари
Не става с четчици, купете си дузина валяци, като сте се заели да им четкате имиджа на фуражките. Ай със здраве, продажници.
Ива, спирачката се дърпа, не се натиска. В тези вагони тя е нависоко и се дърпа с ръка
Някой май никога не е пътувал с влак, Спирачката не е ръчна, а аварийна и не се натиска, а се издърпва.
Преди няколко години пътувах от Варна до Пловдив с влак и някъде около Чирпан локомотива се запали, успя да спре на някаква спирка до почти безлюдно село до което пътя почти беше изчезнал . Една жена която пътуваше редовно заяви че " те така са си се палили " ! Разрових в нета и наистина открих няколко случая за малък период от време.
Ебати и умния полюцай, ще кажеш гений некакъф, да е жива и здрава родната полюция, колко хора е спасила за да ги ебе финансово, после.
Невъзможно. Българският дюмбелин с униформа може да мисли само и единствено за сосбственото си шкембе. Така че е натиснал ръчната спирачка за да спаси дебелия си задник!
Само да питам. ЗАЩО КОГАТО ГОРЕШЕ САМО ЕДИН ВАГОН НЕ БЕ ОТДЕЛЕНА НЕЗАСЕГНАТАТА КОМПОЗИЦИЯ ОТ НЕГО НА БЕЗОПАСНО РАЗСТОЯНИЕ???? БЛАГОДАРЕНИЕ НА "СВОЕВРЕМЕННАТАТА НАМЕСА НА ВСЕОТДАЙНИТЕ ЛИЧЕН СЪСВАТ И ДОБРОВОЛЦИ ПЪТНИЦИ ИЗГОРЯХА ВСИЧКИ ВАГОНИ!!!! ДА НИ Е ЧЕСТИТА 30 ГОДИШНАТА ДЕМОКРАЦИЯ, КОЯТО НИ ДОКАРА ДО ТОЗИ ХАЛ!!!
Добре че Еконтчо сложи wifi във влаковете, че да можем да се обаждаме на 112 и през вайбъро хахахахахаха
Добре че е бил полицай, че ако беше обикновен пияница щеше да е неудобно за писане ...
Те фасовете са си много опасни. В Русия кораби потъват и бази избухват от фасове, та у нас един влак ли няма да се запали.
Тя тази демокрация я направиха комунягите и кадесарите. Върви на запад да видиш истинска демокрация.
Трябва ли да се акцентира върху професията? На първо място, това е Човек! Хвала му! Запазил е самообладание, действал е адекватно и бързо! Браво на Човека!
Христо Иванов трябва да бъде подведен под отговорност за информационно заблуждение. Влакът не е пламнал от цигара и дори този гьонсурат го знае. Ето какви хора управляват БДЖ, затова го съсипаха.
Реклама на уроди полицаи ли правите или потвърждават, че полицая не е човек, а урод с пагони който няма нищо общо със значението човек!
Пожарникар бе пич. Като изключим тоя дето за милиционер не е ставал та го турили у пожарния факултет има стабили.
Те, ако тръгнат да се извиняват за всяка грешка, няма да им остане място на сайта за други статии.
Това ако е демокрация...аз ще съм извънземно, което се чуди има ли такава скапана държава
Това не са влакове,това са конюшни за животни или поне състоянието им не е за хора.Няма ли европейски изисквания да се спре всички подобно и да се приключи мъчителната агония на пътнически превози.Или го правете по европейски или си стоим някъде в нищото.
Какър Шенген го гони Боко Наглото, гледай влаковете ни каква мизерия са. Най-горящите не само в Европа, ами по зле и от Индия. И какви са тия влакове с 50 човека. Само държавна фирма може да си позволи такова прахосване. Продавай или закривай, мама им крадлива, ние им плащаме прахосването.
50 човека(половин вагон хора), а влакът е бил с поне 3 ... Не е ли по-евтино да ги возят със самолет или автобус?
Бат ти бойко там ги е учил да крадат, а не да спират влакове.. Този е от друга школа.
Полицаят вече е пожарникар. Айде още малко се напънете и поправете ръчната сприрачка на авариина и натискането с издърпване.
баси надрасканата барака ... прилича на разнебитена барака от африканския свят . ббаахаха EUROТРЕН.. ББААХАХА
Ако пожарникарят беше изчакал малко преди дръпне спирачката, докато влакът стигне до гарата, ама от къде толкова мозък!
Боко е извън управлението на държавата от април 2021 г.! Оттогава и досега управляват само Мунчовски идиоти!
Набързо пренаписахте статията. От полицай стана пожарникар и изтрихте Христо Иванов с цигарата.
Колко от тях са имали билети? Преди няколко години бяха изнесени данни, че за 3 месеца за влака Русе-Кардам е купен един билет, а вагоните винаги са пълни...
Не бъди сигурен... В стар вагон пожарът се разпространява много бързо. Достатъчно е пожарът да блокира вратите за няколко минути и пътниците ще се задушат от пушека... Така че е много добре спасяването на хората, а после може да се мисли за вагона и влака...
Междувременно стана ясно, че пожарникар от Варна, пътуващ във влака, е реагирал пръв, като е натиснал ръчната спирачка и така евакуацията на хората е започнала веднага, съобщи директорът на шуменската пожарна Иван Иванов по бТВ. Адекватната реакция на огнебореца е предотвратила жертви. няколко реда по-надолу По информация на БДЖ инцидентът е възникнал около 19:40 ч. - регистрирано е запалване между втори и трети вагон на бързия влак № 2613 от София за Варна. Огънят е забелязан от превозните служители малко след гара Каспичан, които са реагирали своевременно, като пътниците са евакуирани от влака и е подаден сигнал на тел. 112 Защо след като служителите на БДЖ са забелязали пожара, са чакали на полицая/пожарникар (според различните редакции на статията) да натисне ръчната ?
Не разчитай на усилия от т.н. редактори нса дир-а. Те дори имената си не могат да напишат и затова статиите, т.е. дописките са анонимни.
При аварийна ситуация няма нищо по-ценно от човешкия живот. Повечето загинали при пожат умират от задушаване. Ако пожарът е между втори и трети вагон, всички след пожара можеха да се задушат, ако влакът се движи... Ама де акъл у празната ти чутура, да го осъзнаеш?... Хвала на такива пожарникари!
Защото най-вероятно въпросните служители са само един. И още по-вероятно е да е служителка... Ако и сега не го разбираш - няма лек за теб!
пожарникарят требва да е бил сигурно Бойнко Борисов! пой е по- як и от Батман, той е навсякъде и е всемогъщ!
Сутринта беше полицай, но след хейта в коментарите го промениха на пожарникар. :D :D :D :D :D
БДЖ открай време не става за нещо, но при Бойковото управление стана тоталка. Повече от 10 години Бойко евроатлантика съсипа БДЖ,като не инвестира в качествена инфраструктура, а в кюлчета. Докато другите страни от ЕС модернизираха този вид транспорт, в България той е практически закрит.