Влакови машинисти обгоряха в Горна Оряховица

Двама машинисти пострадаха тежко при инцидент с локомотив на товарен влак на жп гара Горна Оряховица.

Обратно в новината

Коментари - Влакови машинисти обгоряха в Горна Оряховица | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Къде го сега шефа на БДЖ,дето днес се хвалеше,че всичко вече е тип-топ?

Вероятно играе някое мачле с частния си футболен отбор. https://link/events/2017/02/26/648301/phpu8qjui_800x*.jpg Но може пък и да е зает с измислянето на нови схеми за източване на БДЖ.

Прокълнат народ, нищо не е станало от вас, няма и да стане. Дано изчезнете, че да се "оправите".

Ако си разбираха от работат, което е явно, нямаше сега да са обгоряли! Те са си виновни! Щом не разбират-поне да не пипаха!!!

Патко загоряла, скрий се някъде далече от настоящето

Имаше запален трамвай на Княжево до кръговото на минералните води и го изтеглиха с трамвай номер 5.Видях че пристигна и пожарна кола.Никоя медия освен във Фейсбук не спомена защо имаше задръствания и забавяния на петиците и 11 ките по-посока Княжево между 17 и 18 часа.Интересно защо замълчаха?

Изглежда, че са били лошо обучени - прегрят отсек с масло избухва при отварянето му поради внезапното нахлуване на въздух (съответно кислород) при нагорещените горими изпарения....

Супер стари машини супер стари вагони немски главно, които са използзвани преди 30 години и рециклирани сами виждате горят при 32 градуса се запалват а какво остава при 40 градуса че и повече.Те като телефоните и смартелефоите тия новите от таз година при високи температури им се спичат стъклата.Китайски боклуци.

Така е като продадоха ЖПЗавода в София и го РАЗРУШИХА няма къде да се правят КАПИТАЛНИТЕ РЕМОНТИ А САМО СЕ ПРАВЯТ КОЗМЕТИЧКИ ТАКА ЩЕ Е ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ЩЕ СЕ ПАЛЯТ

Не може по два пожара на ден. Разрешено е един.

Не ще да е електровоз. Сигурно дизелов. Когато ЛВЗ Русе бачкаше локомотивите бяха изрядни.

Първо караха на въглища, и вода, а после, на тока! За чий са им, тия масла, Далавера? Прескочете трапа От, баба Тодорка.

Липсата на опитни кадри почна да се чувства, само лош материал остана тука

Някога ж.п.то беше институция като армията и тн. униформи ,ред .Познавах няколко от старите машинисти и те са ми разправяли...Сега ги пръснаха в различни фирми ,изчезнаха допълнителните дейности като павилиони ,ресторанти .Скоро не съм виждал и колети да карат (макар ,че не съм сигурен )няма ги и гардеробите на които можеш да си оставиш багажа предварително а не да го мъкнеш в последния момент.Каква разруха пък са малките гарички които можеха да се преустроят на туристически спални и там да назначават по тяхно желание пенсионирани служители.Унищожиха собстеното ни производство на вагони а и базите за ремонт на локомотиви.Някога кантонери обикаляха всекидневно и следяха за състоянието на линиите в своя участък.Сега след големи дъждове ,бури и тн се пътува на риск .

Каквато Държавата - таквиз и железниците !

44-та и 45-та серия на шкодите все още стават, но 43-та и преработените 42-ки (ако още ги има де), които се ползват за товарни композиции, са абсолютни гробници. В случая може да става дума и за Електропутере, ама статията не дава информация.

Къде са им Началниците, и бойко, Тиквата каде е? Тези снимки не пускайте! Има добри но ги злагате! Софиян

Преди обяд писах на оня клоун, дет с кански усилия щял дъ спасява БДЖ. За съжаление се оказах лош пророк и поредните хора пострадаха. Тук някои говорят за гарите, кви гари кви 5 лв. ,няма гари, няма керемиди, отдавна ги събориха и си построиха къщи в гетата.

ТО ВСИЧКИ ОВЦЕ СТАНАХА стОдентки,АМА ТИ СИ СЪВСЕМ ОВЦА,ЧЕ И В ГЕРМАНИЯ...

Кораб баце 55-000-чист дизел!

Не се спазват елементарни правила при източване на гориво !

Ей от такива червени тиквеници като теб я пати България.

Къде са синдикатите.Т.е отворковците.

От горе при двигателя не се точи , правеха го от резервоара, а той е долу. Вероятни причини са : Поради много топлото време , вентилаторът за охлаждане работи много и маслената система ,която го задвижва ,може да се е спукала от голямото налягане на маслото. При теч на масло и попадане върху гориво-качващата и маслена помпа ,може да се запали от искри на колектора и четките. Друга причина може да е паднало налягане на маслото на двигателя, да има задран основен лагер и от газовете, които се получават около него , при увеличаване на кислорода от отворените врати , да се е получило запалване и експлозия. Във никакъв случай не е от опит за източване на гориво !

Нито железници нито даржава нищо всичко е унищожено беден народ мафиотско продажни правителство обслужващо чужди интереси

Само кислородът е липсвал за възпламеняването и машинистите са го осигурили.Както е казал класикът-скъпи играчки.

Ае, много разбираш и ти

Да, за съжаление. Между другото - "Обратна тяга" (Backdraft) е филм, който макар и игрален, преди години се ползваше за обучение на пожарникари. Не знам дали все още е така.

Не е първи случай с дизел. Преди години на Труд изгоря подобен локомотив.

Тия са със сигурност са от гласувалите за БСП

БДЖ се осакатява и подготвя за разпродажба на парче. Махнаха пощенските вагони, които по минимални междуведомствени цени транспортираха колети, вестници и писма на Български пощи. Така "Пътнически превози' агуби още едно перо, а "Български Пощи" вдигна драстично разходите си като мина на собствен автомобилен транспорт. Целта е да се разделят "Пътнически превози" от "Товарн превози" и да се продадат "Товарни превози" Да немислите че Бай Х случайно бързаше да строи скоростна железница до Турция? Той я построи за Турция и тя вероятно е част от паарлъка за продажбата на "Товарни превози". И отделно от това първият мандат на ГРОБ ЕООД гасяха за приватизация на "Български пощи" А навремето със специален указ на княз Батенберг, пощите са строени винаги в центровете на селишата на най-хубавите места. Правят пощата нерентабилна, продават я на безценица и купувачът се обсавежда с най-хубавите парцели във всяко селище...

и кво? у северозапада отдавна е в сила девиза: "всеки локомотив - факел! всяка композиция - пожар! и кво? европата отдавна ни е подпалила задниците! но джърналята не го видят! политиците -- също!"

Няма да е и последен, машинистите и работниците по поддръжката са с много по- малко знания от нас, които в ПЖИ учехме конструкции и обслужване на локомотивите,имахме по една година стаж и след това по една година като помощник локомотивен машинист за изучаване на начин на управление на локомотивите и влаковете, както и за научаване на профилите на линиите , гари и др., работниците имаха занятия по подобряване на квалификацията

Ако Стъвън Кинг ,направи едно пътуване с БДЖ ,то ще остави у него трайни и незабравими спомени.Преживяното може да му послужи за неизчерпаем извор за нови разкази и романи, на тема ужаси.Проблема с БДЖ беше умишлено неглижиран ,"замитан" под масата, за да може авто транспорта да процъфтява.Умишлино и целенасочено бяха пренасочвани товаро -потоците към автотранспорта.Почти всички политици от всички партии ,бяха свързани с автотранспортни фирми .А всички знаят , че ж.п.транспорто е най-евтин и най-екологичен от всички сухоземни транспортни средства.По цяла Европа има един мощен ренесанс на ж.п. транспорта.Най-прост пример един товарен влак с 2000 тона товари замърсява в десетки пъти по-малко отколкото 50 камиона по 40 тона, /ако има такива/ да превозят еквивалентния такъв товар.Тези камиона се нуждаят от 50 шофьора, горят фосилни горива,трият гуми в асфалта,изпускат изгоряли газове и т.н.и т.н. В България всички магистрални линии са електрофицирани още по времето на тъмния и човеконенавистен социализъм.Освен това сервитута на една двойна ж.п. линия е 3-4 пъти по тесен от сервитута на една магистрала и "изяжда " значително по-малко обработваема земя,ама у нас земя бол

БЯХ НА ЦЕНТРАЛНА Ж П-ГАРА СОФИЯ С ЕДНИ РУСНАЦИ.КАТО ВИДЯХА С КАКВИ МАШИНИ СЕ МАНЕВРИРАТ /КАТО ТАЗИ КОЯТО СЕ Е ЗАПАЛИЛА / ОСТАНАХА В ПОТРЕС.'' НИЕ ТЕЗИ МАШИНИ ОТДАНА СМЕ ГИ ПОСТАВИЛИ ЗА ПАМЕТНИЦИ .БЬЛГАРИЯ Е МНОГО ИЗОСТАНАЛА''-КАЗАХА ТЕ.

За съжаление е точно така, някои маневрени локомотиви са над 40-45 години, а тези със щанги ,като на парен локомотив, може да са още от края на 60-те години на миналия век. Тази ,която сега е изгоряла, вероятно е от към 1975 година- над 40 г годи е !

пак да се изкарате по- от нас, комплексари нещастни! Вкарваме пак колко велик е ссср, пардон, русия? Я вижте кви спътници изтрелват сащ, докато вие се ежите като севернокорейци! Вчера по руската тв гледах за ВСВ - все едно бях в 1954 г. 100 г. след амймуните сте и вие!

Аууу, ама ти си сегурно много обучен нали. И двамата са с висше образование инженери по дизелови локомотиви и техника от висшето транспортно училище. И да те светна момето момче, че при такова ситуации се намира първо източника на огъня (в случая не е имало такъв, а все още пушек само) и се прави опит да бъде изгасен с наличните пожарогасители. Просто в случая са имали лош късмет, а не да са направили грешка.

Машината е 55-та серия румънските жигулита, както им викахме. Пълни гробници на над 40 г. с отдавна изтекъл ресурс и поддържани с какво ли не. Части няма и чудеса се правят в локомотивните депа, за да се движат, тези таралястници. Някой журналист да вземе да влезе в кабината на една такава машина и да снима, за да се види за какво става на въпрос.

А защо американците се качват вече доста години на МКС с космически кораби на Русия ? Вероятно нямат такива за хора , само за товари .

ти пич, не знаеш нищо за навън и слушаш разни руснаци. Аз всеки ден ползвам влак за да отида на работа. В града в който живея има повече киометри ЖП от колкото цяла българия. Само по линията която ползвам за 15 минути (15 км ) сутрин са 8 успоредни коловоза. Влаковете ако са по-стари от 10 госини се бракуват. ЖП линиите се ровичкат почти всеки уикенд планово. Скоро решиха да сменят дървените стъпала на един ескалатор защото се оказали на 80 години. Какво ми говориш за руснаците? тяхното метро в москва е същото като българското :)

Това за автотранспортните фирми е вярно но няма няма в от БДЖ композиран товарен влас с повече от 1000т. и то бруто .

Така ще е! Нали в администрацията са все "свои хора" - по 10 човека назначени на 1 място и всички в болнични, половината от тях пенсионери, а другата инвалиди! Някои дори не могат да пишат - по 3 грешки на дума правят, а за милиони отговарят! Никакво желание за ефективно управление!

Айде бе!!! "1000 тона и то бруто"??? а как ти се струва 2985 тона за влак 30581 на БЖК!!!като не сте в час що се изхожда те???????????????

Това къде бе???

Абе бившия!!!това да не ти е агнешка кожа,че да го "задираш" и основните лагери на коляновия вал и евентуално получените????????? газове остават в картера на "ДД", и затова за да не "гръмне корпуса на "ДД" отстрани на картера има тъй наречените противоексплозивни клапи!!! та ако се получат вривоопасни газове да "гръмнат"те а не корпуса на "ДД",анадън му компетент!!!!!!!!!!!!!!!