Коментари - Повреда в контактната мрежа на линията София-Пловдив блокира влакове за часове | dnes.dir.bg
назад

Повреда в контактната мрежа на линията София-Пловдив блокира влакове за часове

Пътническите композиции се пренасочваха и отклоняваха през Карлово

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Повреда в контактната мрежа на линията София-Пловдив блокира влакове за часове | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Машинистите крадат много здраво нафта от локомотивите . По линията Свищов- Троян се краде най много, особено в района на гара Левски . В Левски за кражбите отговаря едно джудже на име Шойса , всички го познават , защото продава на целият град и околността . Продава и на полицаи и за това не го закачат. Краде нафта вече повече от 5 години с един дърт педерас за дъщерята на който беше женен , но понеже не може да ебе тя го стави .

Къде в България има участък от ЖП линия, двойна, без да е електрифицирана?! Та снимката не е от България. Гласувайте българи, докато сте българи...те младите вече са европейски граждани... Вече ракия не можем да си правим - това е краят ГОСПОДА. Да се съберем и да мразим руснаците, че виж ще ни се зарадват в Евросъюза, а? Как може до там да паднете бе? Те така сме се "присъедини" към османларъ - на части. Лекичко, със интереси и ...

Нещата у нас не са по-различни от Гьрция по отношение на жп транспорта ...народа е късопаметен и забрави трагедията в Хитрино и други подобни...

За 1000 лв заплата бруто, чисто 800 толкова. Ако има желаещи, места свободни, хиляди!

А къде са младежите на България да протестират срещу грабителството в БДЖ? Или викате са по чалготеките?

"В гара Белово е престоял бърз влак по направление Бургас - София със 77 пътници." "Композицията е потеглила към София в 7:29 ч" "В 09:19 ч. е подадено напрежение в контактната мрежа между гарите Костенец и Белово. " Бързият влак от Бургас за София, потеглящ в 7,20 от Бургас, НЯМА КАК В 9 ЧАСА ДА Е БИЛ В БЕЛОВО ! Бързият влак от Бургас за София, потеглящ в 5,30 от Бургас, пътува 5 часа до Белово - НЯМА КАК ДА Е ЧАКАЛ ЧАСОВЕ, ПРИ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА МРЕЖАТА В 9,20 ! Моля не лъжете!

Да защото е нощния влак...

какво е Контакт-на мрежа? интернет мрежата ли, нодвисналите облаци ли или електичеството, само по себе си? а където има дим, там съществуват ли парните локомотиви или само е спорта Да живее 2004 година, земетресенията и Локо-София /от този отбор беше баща ми леле, ако още не сме въвели прогнозата за времето, или ако е фалшива, или още по-лошо - подвеждаща какво правим? малеее

е бил на парните локомотиви капитан или там както се казва и в Гърция е хванал малария, имало много комари

Абе, не доказвай колко си прост! Намери нещо друго да коментираш, например "чалга".

Пишат се глупости. При соца от София към Варна, Русе, Горна Оряховица отделно имаше общо поне 6 експреса на ден и 10 бързи влака. Това само в Северна България, а пътническите не ги броя. Дори имаше бърз влак София-Свищов и обратно за един ден. Сега не само, че този транспорт е убит, но и автомобилната мафия създава всеки ден проблеми. Мизерия, лобизъм, алчни и поръчкови министри, генерални директори и какво ли не още. Докато не го ликвидират и не извадят релсите няма да се успокоят

Що за новина! Нещо като не се поддържа естествено се поврежда. Шибана страна ,развалиха всичко. Изроди.

преди ЖП-то беше друго, ама в Гърция стана много по-лошо. Та трай си.

Това ни чака в бъдеще. Повредени жп линии. Опасни пътища. Рушащи се мостове. Повреди по електро преносната мрежа. Все по-чести аварии по водопроводните мрежи. Негодна за употреба вода. Но това е нормално след като основното за партиите е вдигането на пенсии и помощи за необразовани и мързеливи. В същото време след всяка злополука започва едно голямо разследване за причините, което води до нищо. Единствено хабене на ресурс за разследване, който може да бъде пренасочен към превенция чрез ремонти и нови съоръжения.

В западащите държави и цивилизации е така. В САЩ сума критична инфраструктура се крепи на тиксо, дъвка и честна дума. Ние и особено руснаците това го минахме преди 30-40 години, а сега пак ни предстои.

Да се докара ЖПто до такова дередже е национална измяна.

Ми като глеАм снимката, то линията не е електрифицирана; чак пък диреците да ги нема!? Ба си! Или ни залъгвате със снимки от Царско време, преди електрификацията на една от най с-стариге ЖП отсечки в България

Колко бакър немаше!?

бакър мед ли беше?

Де го оня мамин, де обясняваша как нашите железници били в пъти по добре над гръцките? Да се смееш ли, да ревеш ли, не знам

сега тябва да се сравняваме с гърците...те си имат сега подръка, пардон, подарък от Майкрософт и ...не беше ли неговия как се казва Началник и инициатор да си вложи капиталите в железниците...май зададох този въпрос, но железниците от желязо ли произлизат ?