Коментари - Посолството ни в Нигерия проверява информация за пиратско нападение над наши моряци | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аре почна се сега дебелия от Банкя ЩЕ СИМУЛИРА криза с отвлечени бг моряци /подобно на ЛИБИЙСКИТЕ СЕСТРИ/ ще разиграе ПИАР театро ЩЕ ГИ СПАСИ пращайки СПАРТАНА УЖ да ги вземе от Лагос-Нигерия същевремено ЩЕ НАТОВАРИ багажното на СПАРТАНА с КОКАИН БЕЛО за да изкара пари да напълни ДУБАЙските и Люксембургски сметки а за пред НАРОДА да излезе ЦЕЛИЯ във БЕЛО /като Спасител/

Боже, колко си умна! Как не се сетихме досега! Ами ти направо иди да смениш Бойко. Ама, не! По лесно е да съскаш от ъгъла.

Посолството ни в Нигерия е събрало най големите юслеси родени в България. Няма толкова неебателно посолство. От опит го казвам.

Нищо НЕ знаеш бг посолството в Нигерия се използва като ЩАБ логистиен транспортен център за ПРЕНОС на КОЛУМБИЙСКИ КОКАИН за порт Варна/БУРГАС скрит /маскиран във бали с НИГЕРИЙСКИ БОКЛУК,сиреч КОКАИНА е в сърцевината опакован окло него БОКЛУЦИ за ГОРЕНЕ в ТЕЦовете на КОВАЧКИ Къде ги занимаваш хората с дребните си житейски проблеми Пристигайки в порт Варна/БУРГАС от боклуците се ВАДИ КОКАТА и заминава с бусове на Дупничани за БЕРГАМО и МИЛАНО боклуците остатъка или отиват в ТЕЦа на Ковачки или в някоя нива в забутано безлюдно Габровско Плевенско Ямболско село

не се нападат моряци а кораб педали нещастни

А за отвлечения кораб, който седи покрай Бургас няма ли нещо да кажете? Колко пъти му смениха името и нищо не се чува по "медиите" ни?

Това ще да е работа СКАМО на Емил Радев, главен герберски пират и евродепутат на герб-а!

Вече и негирийските цигани се ебават с снас.

Ludiamaus

Нямам обяснение, как са успяли да проникнат в надстройката. Още преди дваадесетина години беше наложено на плаващите кораби, особено в опасни райони (а в този район и през седемдесетте се качваха на борда в движение да правят "бизнес") всички външни врати да бъдат задраени и заключени особено нощем. С тези булбове е най лесното заставене на борд на корабите, дълго въже между две бързи лодки -пропускат кораба помежду си. Назначиха се и офицери по сигурността, отговарящи за заключването на надстройката и мостика. Преди тодини крадците и грабителите ги разстрелваха на плажа в Лагос и се показваше екзекуцията по ТВ програмите. А ако това е и практика до сега -тези осем души ....не ми се мисли

я ми обясни как се заключва мостика? Целият е остъклен,а онези са с автомати....те качат ли се на кораба - считай случая приключен. При сомалийците проблема е решен напълно,но в Гвинейския просто няма начин. Там единственото спасение,което рядко се получава - сигнал до брега и да успеят всички да влязат в 'цитаделата'. Ако инфото е вярно - част от екипажа са успели,но останалите - не.

Какво очакваш от някакъв луд, едвам стигнал до втори меАник на "Ком"?

Механик?! Понякога имам чуството че е вайпър...

Ludiamaus

Ката Янис капитанос -моно Йорго навтис. Аз бях този който закупи и монтира ключалки на гемията, когато пристигна депешата. Да, и на двете крила на мостика. Така гласеше заповедтта. И още - за офицер по сигурността назначиха единият помощник. По -късно се организираха и специални курсове за такъв на кораб. Освен това, Синат на капитан М. -още не бяха гръмнати в Аденския залив. Така че пич, преди да сте толкова компетентни свери си записките с това което съм писал. При мен на гемията имаше мотористи които бяха и с Монровийски паспорти.....

И що посолството в Нигерия да ги проверява тези работи?! Министрестовото на труда и социалните грижи издава лиценз на фирмите посредници за набиране на екипажи въз основа на сключен договор с конкретни фирми, така че от там най-лесно могат да открият кой е изпратил българите на този кораб и направо да питат потърпевшата фирма какво става в действителност. Резервен вариант е да погледнат в Морска администрация кой менинг агент е дал записките за регистриране на плавателният стаж на българите качени на нападнатият кораб и да почерпят информация от първа ръка;)

Ludiamaus

Виждам, че отбираш от морско право, и си компетентен. Само една малка подробност, много български морски специалисти си сключват договорите директно навън. Такава беше и по -рано практиката -в симанс клуба има табло с обявени фирми и търсени специалности, а когато документите сити са в хюмнетката -оди питай майката на шефа на морска администрация.

Явно мнооого отдавна не сте плавали... ако не успеете да докажете поне една година на море за последните 5 календарни години оставате без сертификат, и трябва отново да се явявете на изпит за правоспособност, ерго пак опирате до заветният печат в паспорта и записите в картона на Морска администрация, айретен че в Марад държат списък с "активните" моряци и трябва да си регистрирате медицинското свидетелство за годност иначе никой няма да ви наеме на работа в чужбина.