Полицай загина при катастрофа с мотор в Перник

Спътничката му е пострадала тежко и е настанена в болница

Обратно в новината

Коментари - Полицай загина при катастрофа с мотор в Перник | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

БРАВО, ДА Е ЖИВ И ЗДРАВ ХИ ХИ ХИ

Връзката между маса, инерция и ускорение бе опитно установена!

Мотористите трябва да се научат да се пазят. Иначе ще мрат като мухи по пътищата.

Това са го установили отдавна по света, неслучайно всяко образователно клипче натъртва колко е важно поради по-голямото ускорение на моторите, по-малкия им профил и сляпата зона на автомобилните огледала да се кара дефанзивно. Ама за съжаление у нас има една прослойка от боклуци, които смятат за дефанзивно когато поне едната гума има контакт с асфалта и заради които всички мотористи биват мразени.

Станишев ли имаш предвид в това число?

Има нова статия по повода. Изглежда 43-годишната водачка на БМВ-то е отнела предимството на моториста. След това е избягала от местопроизшествието. Очевидно е, че повечето от идиотите на пътя са в колите, не на моторите.

и как се знае възраст като избягала? 99% от дебилите с а мотористи.Като ги видя с джипа рязко ги притискам хеле като ми карат в насрещното.

Ми, лесно. Отиваш на главната страница на dir.bg и виждаш заглавие (с подзъглавие): Загиналият полицай се ударил с мотора си в БМВ, шофьорката избягала Най-вероятно 43-годишната водачка на лекия автомобил е отнела предимството на моториста Но, защо да се изненадвам, че не можеш да разбереш изречението "Има нова статия по повода.", с което започвам коментара си?!

пИтам Как се знае 43 г възраст на избягалата?

пак ще е виновен някой минал пет минути преди това на същото място

Вчера се бях притеснил, че оня Ахил със счупената петичка, е могло да стане донор.Полицай-донор-страшно.Днес страховете се сбъднаха. Нещо конструктивно:Най големия проблем в подобни ПТП е "невидимостта" на мотоциклетиста, изхръкващ от "мъртвата зона" с висока скорост.Решение-всеки мотоциклет да е снабден с КОШ и ЗЕЛЕН БУРКАН.Желателно е монтирането на звънче канарче.

Баси и тъпите комплексари! Тъпи смотаняци с БМВта правят леви завои на забранено място. А се води, че моториста загубил контрол и се блъснал във вратата му ДГД

По принцип ми прави впечатление, че и в София са започнали да правят забранени леви завои, с което задръстват трафика, независимо дали си с кола или мотор. Но, нещо ми подсказва, че случая не е бил такъв. Ако беше такъв, какъвто го описваш, МВР непременно щеше бързо-бързо да хвърли вината върху шофьора на БМВ-то. Все пак родната Милиция е безгрешна!

Е, вече няма да може да прави чертЪ ... Късмет, че няма още жертви!

Какво означава "Полицай загина"? Ако е бил на работа въпросът е това ли му е работата? Ако не е бил на работа, то той е най-обикновен участник в движението без привилегии.

И аз се чудех, но според тълковния речник загиване е насилствена смърт. Не е задъжително да е геройски.

"По неизвестни причини загубил управление". Причините са си съвсем известни, моторът е "лизгаво" нещо - малко камъче, рязко подаване на газ, неправилна стойка, включително на пътника отзад, леко мокро, прашно или песъчливо - врътва задницата и нищо не е в състояние да го удържи на пътя, ако вече си превишил критичната скорост. А причината за последното е още по-ясна - пълна селяния и простотия. И още нещо. Като се каже "полицай", човек инстинктивно си представя улегнал, сериозен и отговорен мъж. А сега си спомнете какви точно са "истинските" полицаи у нас, особено по селата - всеки познава някого извън служебното му време - същите простаци и безотговорници кат отези, които наричат престъпници. Е, още ли е неизвестна причината?

Ако не беше полицаи нямаше ли да загине при тези обстоятелства ?

Може би щеше да има повече акъл, да не попада в тези обстоятелства? :D

Едва ли. Но все-пак бил е полицай, а това май е диагноза.

Колко човека трябва да загинат, докато се забрани движението на пистови мотори по улиците?!? Тези мотори са само за писта, не за ускорение по булевардите. За деижение в града има други видове мотори и мотопеди!!

По твоята логика, понеже няма връзка със случая, може също така да увеличат броя на пистовите мотори по пътищата. Защо да ги забраняват? Това е рефлекс на милиционер от миналото. Би трябвало да ги поощряват, да имаме повече свобода на избор.

„Свобода на избор„ ,да бъдеш донор или не!

Твоята "логика" е "логиката" на моториската каска използвана вместо глава.

Това не са пистови мотори, а спортни такива! Пистовия мотор се ката на писта, не може да бъде регистриран и съответно няма ноемера, фар,мигачи и т.н. На всеки бърз мотор вие казвате пистов а той не е такъв

Хайде сега семантика. Пистов за нас е всеки който се кара със скорост над разрешената.

Идеята на всеки който си купи мотор е точно такава-да нарушава правилата. Те за това се качват на тия ракети, за да дразнят останалите и да умрат млади.

Това е вярно, но няма нужда от злоба по този повод. Нито искат да дразнят, нито да умрат млади - то, нали се сещаш, че загиналите не са ти го казали. Измислил си го. Явно те дразнят мотористите, но може да го преодолееш със студена бира и - най-важно - добри приятели, които да те успокоят.

Ти сериозно ли? Всеки моторист знае, че дразни шофьорите като кара много по бързо, вре се между тях, мигачи не подава, кара на задна гума, форсира двигателя и подобни. Освен това не може да не му е ясно, че пречи на хората да спят по нощите когато той реже машината по улиците. Ако това му е ясно няма какво да се чуди на омразата към него и на радостта когато се претрепе. Ако не му е ясно, то той е толкова тъп че по добре да не кара нищо по бързо от велосипед с помощни колелца.

Гого, Ако всичките 100+ хиляди мотористи в България правеха това, което казваш, по улиците и посред нощите щеше да е такъв брутален хаос, че никой нямаше да смее да излезе :D Тези, които правят маймунджулъци и вдигат шум посред нощите са сигурно не повече от 50 души в София, общо 200 за България. Повечето мотористи гледат да си карат нормално, най-вече извън населени места; дори избират пътища с малко трафик. Но, на тях никой не обръща внимание, защото не пречат. По абсолютно същия начин, е пълно с мозъчни инвалиди зад волана, хвърчащи по пътищата като ненормални, ръгащи се, засичащи; правилата за движение просто не съществуват за тях. Разликата е, че когато моторист се ръга между колите, трябва да си премери риска. Защото едно леко бутване го праща в болница или дори по-вероятно в гроба. На дебилите в колите хич не им пука, защото оцеляват, много често без никакви поражения. Просто ремонтират или направо сменят колата и продължават по същия начин.

Ами мисля, че е повече от ясно кои мотористи визирам, след като описвам част от нарушенията им. У нас има 200 000 моториста и аз съм далеч от мисълта, че всички са така. Няма какво да се лъжем - тези гнили ябълки през имата са зад волана или пеш - и каквито са на две колела същите са на четири колела или на два крака.

Загиналият е обикновен гражданин! Не е бил на работа, значи си е редови гражданин! Не е загинал полицай! Разбрахте ли бе мало.....

ДА да... я направи нещо на криво на такъв обикновен гражданин .... говориш колкото да не мълчиш ....

Колега му е. Нему подобните не могат да си обяснят, как съществуват след работно време професионални признаци - например строители, чиновници, адвокати, писатели, журналисти. Обаче околните са му виновни за тази му слабост.

Пламенчо, защо трябва да се прави на криво на когото и да е? Това ли те прави пич? Само да не попаднеш на полицаи, а? А на Кон-я мога да кажа, твоето си е начин на живот не професия!

Отдавна съм на мнение, че мотоциклети в БГ трябва да се забранят за: - кубатура над 150 м3 до 30г. и 250м.3 при стаж 2-5 години. - при движение по магистрала. - за всички до 25г. - 50кубика им е много. Или АМ категория, или само градско. Едно от двете.

И да добавя : - други санкции за превишаване на скорост с над 20км. - отнемане на книжката завинаги. Само АМ категория опция.

А, аз съм на мнение, че трябва да забранят МПС с двигатели с обем над 1.2л, както и турбокомпресорите. Писнали са ми дебили с 20-30 годишни бангии да хвърчат в София със 120-160км/ч, да се ръгат, засичат, правят забранени леви и обратни завои, отнемат предимство по всевъзможни начини, не ползват мигачи; или по-лошо - мислят си, че мигачът им дава предимство. А, като им направиш забележка, скачат на бой. Опитай с мотор да засечеш някого, да видиш дали само с изкривени ламарини ще минеш. Най-често са доживотни травми, пирони в костите, инвалидност, а често и смърт. Поради тази причина, в България уродите зад волана на автомобил са хиляди пъти повече от тези на две колела.

Естествено, че неопитен/млад шофьор зад волан на мощен автомобил и/или без придружител може и е редно да бъде регламентирано. Но ти ми даваш доста кух пример. Кого ще засичаш с тоя мотор? Боя направо ти е излишен щом сам си тръгнал да се трошиш. Че то по тая логика можеш да излезеш на пътното платно едно кросче да дръпнеш, да позасечеш двама- трима и те така. Последното се отнася и за зомбитата, разхождащи се по велоалеите и обратно...велосипедистите пресичащи съвсем без оглед на пътната обстановка. Не съм краен - не може да спазваме правилата на 100% особено с нашите пътища. Но това всеки да е прав за себе си минава всякакви граници напоследък.

Ходи и виж край Неапол как карат еднолитрови корици със скоростта на снаряд. А също и как карат скутери по потници и джапанки, седнали по женски.

препоръчвам да го правите само с танк .ако това не ви помогне ,значи проблемът е наистина голям .

Ви препоръчваме да приемате само неизбежни рискове. Пазете живота! Той е ваш!

парите побъркват

Мотористи, пуицаи... Все едни и същи боклуци. Но естествения отбор не прощава, особено на малоумници.

Пфу, каква неграмотна и проста паплач съществува. Пък и дращят по форумите на всичко.

ама внимавайте с тия врати....

Ма донорчета бе...

Да се забранят моторите, докато все още имаме полиция, че нещо тия дни сезона е открит. Няма съжаление - един терорист на две колела , мислещ че е над закона - по малко. Добре че няма невинни жертви

Съотношението на мотористи към автомобилисти в България е 1:30. Мотористите най-често утрепват себе си. Убитите по вина на моторист пешеходци или други участници в трафика се броят на пръстите на едната ръка. При това, за период от няколко години. Ако ти следваме логиката за броя жертви и кои са истинските терористи на пътя, трябва да забраним колите и камьоните, не моторите.

Полицавт е бил на работа и е возил пътничка или не е бил на работа и съответно не е полицай в дежурство ?

Много мъжкарско, мяма що - полицай, на мотор, с мацка зад гърба и с превишена скорост. Защо ли здравият разум не е сред мъжкарските белези?

Защото е сравнително ново явление, здравия разум и по-голямата част от жените още не могат да го отчетат като еволюционно предимство. Те си карат единствено по традиционните "белези", отпреди новата ера - богат, силен, на власт, с голям... крак.

Караш бързо,после те карат бавно.

Ха ха, много добре казано.

Катастрофа без бмв не е катастрофа.

Класика. Бмв и мотор.

А бил ли е на работа или просто така си е карал ?

Моторите, понеже са на две колелета, са много по-нестабилни от автомобилите. Тъй като пък нямат и купе, водачите им са много по-уязвими. Отделно, възможността за голямо ускорение, тежкия трафик, лошата инфраструктура, манталитета на участниците в движениеот у нас... правят управлението на мотор ненормално рисково.

Въпреки това сериозно се мисля да си купя мотор.

В класическата Фройдова психоаналитична теория инстинктът за смърт (на немски: Todestrieb) е инстинкт, водещ към смъртта, разрушението и несъществуването. За първи път е дефиниран от Зигмунд Фройд в неговата книга "Отвъд принципа на удоволоствието като "импулс, свойствен на целия органичен живот, за да го върне към по-ранно състояние на несъществуване"

Не "мислиш" - имаш желание.

Добре де, може ли да използвате една и съща снимка за различни инциденти? Вчера писахте за друг инцидент с моторист и пак същата снимка бяхте използвали!

Да ти имам "проблемите" и "коментарите".

Що бе? Всяка новина ,с всяка изписана дума и снимка ,носи ОПРЕДЕЛЕНА,КОНКРЕТНА ИНФОРМАЦИЯ! Читателят я възприема,като ...ДОСТОВЕРНА ! Нали ,това е целта и на информацията ! Ако нямат съответна снимка от дадено събитие за ,което ни ИНФОРМИРАТ ,да не слагат ...НИКАКВА ,защото по този начин ни въвеждат в ...ЗАБЛУЖДЕНИЕ ! Както вчера ,писаха за верижна катастрофа между два камиона, "Астра" и ...(забравих другата кола)---със смъртен случай, а изтапанили една смачкана "Тойота" на ,която дори номерата се четяха... Не ми се мисли ,как биха реагирали близките на собственика на тая "Тойота" ако бяха я разпознали" по снимката . Така ,че не си прав . Дира е новинарски сайт и трябва да е ТОЧЕН,КОНКРЕТЕН и...ДОСТОВЕРЕН !

Все са донори, кво значение има снимката.

Да разбирам ли, че мотористът (полицаят) е карал с превишена скорост? Точно тоя, който трябва да знае къде с колко е позволено да се движиш и съвсем съзнателно е пренебрегнал ограниченията?

Не всички полицаи работят в КАТ :)

Но всички полицаи трябва да са длъжни да спазват закона и правилата за движение... Какъв полицай е ако не спазва ЗЗДП...

Всички полицаи са длъжни да знаят закона.

ПАЗИ МОТОРИСТАааааааааа....????

И Господ не може да го опази като дърпа дявола за опашката.