По сигнал на ДАНС Европрокуратурата претърсва фирмите, построили тунел "Железница"
От екипа на Кьовеши съобщават, че едно от дружествата в консорциума е заподозряно в злоупотреба с фиктивни преводи в размер на 11 млн. лв.
Обратно в новинатаКоментари - По сигнал на ДАНС Европрокуратурата претърсва фирмите, построили тунел "Железница" | Днес.dir.bg
Коментари
Явно започнаха наказанията за неизпълнението на "партньорските" заръки за продължаване на сглобката..
""Твърди се, че разследваното дружество е извършило за много кратко време няколко фиктивни парични превода на стойност над 11 милиона лева (5,6 милиона евро) към верига от "кухи" фирми и това е довело до теглене на големи суми в брой от физически лица с криминални досиета."" Е, това е само върха на айсберга. За десетките майбаси ,панамери никой да не пита,същото се отнася за имотите в Ирландия ,Швеция, Испания,Швейцария
Сега боко ще разбере какво е да си от другата страна на административната бухалка, когато не изпълняваш заповедите на шефа.
Откриха топлата вода. Всичко в България се надписва и краде. Един гвоздей да се забие - пирбира се!
А така, дайте конкретика де. Кои са тези кухи фирми, кои са тези престъпни мулета. Поименно и каква е връзката им с 240те храненици седящи срещу коня.
Много ми е интересно колко от уфсете ще се замислят дали пък големият брат чак сега разбира за тези далавери и дали ако баце беше продължил сглобката, корвеши някога щеше да бъде задействана? Колко уфсе най-накрая ще зацепят, че политиката на големия брат не е на средностатистическия българин да му е добре, а Територията да слуша и изпълнява нарежданията, пък "кражбите" на европари са цената за това.
Нищо няма да намерят - Тиквата изнесе 63 млн кеш в сакове, още като го изритаха от Властта.
Заподозрян в злоупотреби в размер на 11 млн. лева? При това, че изпълнителят е получил близо 185 млн. лв, подозирам, че 11 млн. лева са само малка част от злоупотребите - възможно е само подкупите на управлявщите да са 11 млн...
За другите не знам, но Европрокуратурата съвсем основателно може да провери която и да е фирма, работила по магистрала "Струма"/"Люлин". И до ден днешен по това трасе е нещо като абонамент. Като запролети и изведнъж започва да кипи някакъв труд, като обикновено се полагат усилия всичко да изглежда мащабно. "Заграждат" се километри, а се работи от няколко човека в някакъв много тесен участък. С годините участъците не се сменят кой знае колко, даже на места не си играят въобще да махат знаците, само ги завъртат настрани наесен и напролет пак ги врътват да се виждат. А има и два участъка, където дори не си правят труда да ги въртят, целогодишно си седят знаците, че има ремонт на пътя, а като се позатопли и от фирмата пращат няколко човека да затруднят движението и да симулират някаква дейност. Към есента човек гледа и се чуди какво толкоз правиха цяло лято, като поне за неспециалист е невъзможно да разбере. А съвсем е невъзможно да се разбере защо на следващата пролет започват пак да човъркат вече "ремонтираното". Разбира се тунел "Железница" има своето специално място, фирмите дето човкат "свлачищата" и "поддържат" тунелите между София и Перник / Перник и Дупница изглеждат като пионерчета в капацитета си за "усвояване". Но е добре европрокурорите да не забравят, че дори само на автомагистрала Струма има още цели два участъка, които бяха затворени за дълъг ремонт преди магистралата въобще да бъде отворена. Въобще европрокурорите е добре да се огледат при всеки "ремонт на ремонта" - в 99% от случаите ще намерят мафия, източване на бюджетни средства, корупция, пране на пари и какво ли още не.
Но защо тунелът е с две платна ,постоен и пуснат в експлоатация тази година , а онези тоталитарните на Витаня построени преди 40 години са с три платна за движение.
В Българията измамите са толков много, че Европрокуратурата може да открие специален отдел за България с разследващи колкото за другите държави взети заедно
Че то Борисов от поне три години не управлява. Я да видим сега от кого е протекцията.
"Политико": Европейската прокуратура поема разследването за корупция срещу Урсула фон дер Лайен за Ковид ваксините.
Аз го дадах като пример.Този новият е построен за 7 години , а онзи на витиня за две години и 10 месеца.Напречното му сечение е 86м2
Досега много се е приказвало, че при строителството на пътищата са ставали злоупотреби. Сега европрокуратурата се е заела, ще разберем има или няма злоупотреба, няма да се съмняваме, че тя прикрива фирмата. Още повече, че тази фирма е разследвана и за злоупотреби при строителството на железен път!
Отдавна се знае, че БГ фирми не трябва да работят мостове и това е работа за австрийски корупционни схеми. Еколозите наскоро свършиха своето да няма магистрала по стария път и сега отново може да се реши да има тунел в дефилето, а може и в шенген да ни пуснат!
Абе нашите тунели и по дължина, и по срокове, и по цена.... хората 1881 г. за 4 години пробиха Алпите с 14 км тунел....
Европейци, сами сте си виновни. Нима не ви е ясно, че повериш ли нещо на крадливото племе, това веднага ще злоупотреби…
Само за информация. 2 км тунел - 400 млн лева- Железница. Проверете колко струва подводния тунел, свързващ Финландия - Естония. Няма такива крадци като герберастите.
Опа, сега стана интересно. Очевидно това е "рестото" което са върнали от фирмата, за да спечелят поръчката. Ако не беше европрокуратурата замесена щеше да е ясно как ще приключи всичко, но сега има надежда за интересна развръзка. Дано само да не приключат набързо лицата надолу по веригата преди да са изобличили тези по-нагоре.