Коментари - Пловдивски автобус се заби в мантинела, шофьорът загина | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

правителството и парламента са виновни за този абсурд по пътищата на българия, защото не вземат абсолютно никакви мерки и нямат адекватна реакция и поведение

На мен ми звучи на инсулт и от там е изпуснал волана... Мир на душата му. Добре, че няма и пострадали пътници. Пак по-малкият дявол е...

"Или е заспал, или му е прилошало, или е получил инфаркт" ??? Възможни вероятности. А не може ли да е използвал умния си телефон - да е разговарял, да изпращал или разчитал есемеси ? Защо никой не се сеща за тази вероятност ? Всеки може да си представи колко е опасно това. Как за секунди или части от секундата се изгубва вниманието, и от там следва отклонение от правилната посока. На някой да му е известно случай, при който разследващите да са се заинтересували или да са установили такава причина ? В България масово се използват мобилните телефони по време на шофиране. За това според мен, това е една от основните причини за разконцентриране на вниманието и от там за произшествието.Благодаря .

грешен народ, явно Господ иска нещо да му каже, но този тъп и неграмотен народ продължава да се инати, какво ли ще стане още!

хората изперкаха ... всеки бърза за някъде

всички искаме да умрем по-бързо, за да не стигнем до пенсия, защо ли!!!!

Подобни случаи ще има все по-често заради премахване на категориите труд, повишаване на пенсионната възраст и продължителните смени които не са съобразени с физическите и психически възможности на човек! Да ви е честит капитализма!

Особеностите при експлоатация на автомобилния транспорт, с които не се съобразява никой, а управляващите нямат понятие за същността на транспорта и измислят само уловки за събиране на глоби, ще водят до още много произшествия и до много жертви. Когато в началото на 90-те новоприиждащите илитерати, избранници на демократичните и синдикалните организации, нахлуваха в транспортните предприятия с цел източването им, и тепърва откриваха съществуването на транспортната промишленост, се смятаха за откриватели когато премахваха някои правила и изисквания на технологията и експлоатацията. Това беше икономия и ограничаване на приходите, които бяха за сметка на сигурността. Инцидентите не се проявяват веднага поради инертност на процесите, но сега вече стигат до червената линия. Нито КАТ, нито собствениците, нито законодатели знаят какво да се прави, а експертите, или по-точно ,,експертите", са жалки с предложенията си. И като всяка друга далавера на управляващите и тази с транспорта ще води до жертви, за съжаление.... Разликата с други е, че в тази жертви дават всички страни, но това в никакъв начин не е причина за успокоение. Жалко за многото безмислени жертви на пътя!

ма...ната ви, нали трябва да работим до седемдесет години !!!!! на 57 години - инфаркт....... на 57 години жените имат нужния ОСИГУРИТЕЛЕН СТАЖ - 37 години, до 70 - петдесет години ще ви внасят и ще пукнат на работното място, ако има кой да държи напикаващи се бабички и старци

Идва пълнолуние- време на самоубийства, катастрофи, тежки престъпления и повишена женска проклетия. Който не вярва, да направи сверка с ежедневните бюлетини на ДНСП-МВР.

Но всичко е точно!!!

Предполагам, че по стара българска традиция компенсации за роднините и оживелите пътници няма да има, освен ако не се съдят с години с общината?

Градския транспорт е частен в Пловдив! Подобни случаи ще има все по-често заради премахване на категориите труд, повишаване на пенсионната възраст и продължителните смени които не са съобразени със физическите и психически възможности на човек! Да ви е честит капитализма!

Или е заспал или му е прилошало ! Може и да е получил инсулт или инфаркт на тази възраст ! Според мен водачите на автобуси трябва , като пилотите на гражданската авиация , да бъдат проверявани достатъчно често за здравословното им състояние ! Щателен подбор и справедливо възнаграждение за отговорния труд от който зависи живота на пътуващите ! Малко е вероятно в " Бантустан " това да се случи скоро !

За да има нормално движение по пътищата в България първо трябва да се преборим с корупцията сред полицаите. Сега един корумпиран полицай шантажира, а друг полицай го прикрива после след като се разсмърди какво вършат. В МВР няма желание за борба с корупцията, т.е. да си вършат работата за която получават заплащане.

Може и да е така, но тук темата в статията е друга. А между другото, в корупционните сделки страните са две - на даващия и на вземащия. Така че не само полицаите са виновните, нали?

Въъъъ. Дано да е последна!!

Много ще са, имаме корумпирани сред пътните полицаи, а нямаме кой да се пребори с тях.