Пловдив се размина като по чудо с второ Хитрино (снимки)
Товарният влак, превозващ пропан-бутан, е на същия жп превозвач - "Булмаркет"
Обратно в новинатаКоментари - Пловдив се размина като по чудо с второ Хитрино (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
посред нощ когато групата за поддръжка жел. път е в междусменна почивка а стрелката е била в годно за движение на прев. средство положение според контролно табло показание или устен доклад потвърждаващ това от манипулирало с нея длъжн. лице ръчно в случай че не е била с ел. мотор за придвижване езици и се е виждало ясно че всички скрепителни елементи са налице и притегнати и влака преди това е минал през теглилка и отговаря на допустимо за трасе му осно натоварване в тонове каква вина за непревозвача ?
Преди около 2 м. писах по въпроса: че у нас от години БДЖ инфраструктурата се управлява от откровени саботьори. Попитайте само колко пантографа се повреждат на месец от контактната мрежа. Попитайте и колко локомотивни плуга и всичко, което стои зад тях - главни въздушни резервоари и друга спирачна апаратура се смила по прелези и други джихадистки саботажни точки. Нашите джихадисти при това са арогантни и безочливи и въобще не им пука, защото се чувстват безнаказани. Също така и държавата и прокуратурата не взимат отношение по въпроса, въпреки предупрежденията от вътрешни за БДЖ хора, които наистина се тревожат, защото знаят за истинското състояние, и че то е много сериозно и опасно. Същото плачевно и опасно е състоянието и в другите две подразделения на БДЖ - пътнически и товарни превози. И какви мерки се взеха? Новият министър-свързочника не разбира от железници и оставя старото ръководство, което докара железниците до това състояние да оправи уж нещата - ще има да чака или пък това е целта?
Може би и в Хитрино "причината за инцидента е счупване на език на стрелка в този район на трасето". Дали това не са саботажи? Ами ако е тероризъм? И сега просто не е успял. При всички положения е недопустимо ситуацията да се повтаря, а по всичко изглежда, че това ще продължава. Българи, какво ви става?
Ако в тази кочина, в частност това се отнася и за град Пловдив живееха нормални същества, то нямаше да се харчат два милиона лева за... кули, които са за ден, два аху, хиху, а след това... честито на печелившите, а щяха да се изхарчат там, където има най-голяма нужда!!! За съжаление обаче, всичко е в сферата на... ако-тата:)))!
Господ пази, но ако ние не се предпазим от тази обирджииска шайка, жална ни майка....
GP &Георгиус, и преуспелият млад българин, унищожиха България. От 10 години взимат сладки обществени поръчки за поддръжка на инфраструктурата на БДЖ. начело с Тиквата, Цацата и Догань - толкова. Пак гласувайте за ГРОБАрите и ще виждате трагедии като Хтрино и Катастрофата в Искърското дефиле, като ежедневие ...
Фирмата “Булмаркет ДМ” ООД, принадлежи по документи на безработния кипърски гражданин Георгиус Георгиу. Той е тясно свързан със собствениците на банката – Цеко Минев и Ивайло Мутафчиев (агент “Камен” на ДС).Съгласно данните в Търговския регистър “Булмаркет” принадлежи на “Вектра консулт” ЕООД, която е 100% собственост на Burundi Services Limited.Кипърската офшорка “Бурунди сървис лимитед” се управлява от Георгиус Георгиу и е собственост на две други негови фирми: Len Secretarial и Din Nominees. Данните за тези фирми с приложени документи от кипърския търговски регистър може да бъдат проучени.
GP &Георгиус, и преуспелият млад българин, унищожиха България. От 10 години взимат сладки обществени поръчки за поддръжка на инфраструктурата на БДЖ. начело с Тиквата, Цацата и Догань - толкова. Пак гласувайте за ГРОБАрите и ще виждате трагедии като Хтрино и Катастрофата в Искърското дефиле, като ежедневие!
На всеки умен човек му е ясно че това е АТЕНТАТ !
Ето до къде ни доведе некадърното управление на Бойко Борисов. Продължаваме да гласуваме за Борисов,после се чудим за какво неможем да се класираме на световното по футбил. И климатичните промени да не забравим. Оставка !
край, свърши се с държавата! никъде другаде по света не дерайлират влакове, не се взривяват складове и цистерни, не падат жилищни сгради и не катастрофират автомобили! само тук! свършено е с тази държава!
И без екперти се вижда, че влакът е бил претоварен и затова така се получава. Естествено, виновни пак няма да има и така до следващият инцидент. На Булмаркет трябва незабавно да се отнеме лиценза. Вижда се, че масово затрашават сигурността на населението.
И би ли обяснил на не експертите на коя снимка се вижда претоварване
И без експерти се вижда, че си типичен български дървен философ, всичкоразбирач и ъндърстендър по всяка новина и тема!:)
След 3 годишно разследване ще се останови, че е виновна метачката на гарата.
Аз си мислех че държавата ще придобие цялото имущество на булмаркет, като компенсация, а то какво стана?
Живея точно до гарата и ако нещо беше станало, сега нямаше да пиша. Бойко, вместо да ходиш на симпозиуми в Мюнхен по сигурността, направи и желязната магистрала по-сигурна. Пловдив е "европейска" столица на културата и изхарчи 2млн. за някаква псевдо кула, а инфраструктура е никаква. Жалко, че не се научи урока Хитрино.
НКЖИ отново ли ще хвърлят вината върху Булмаркет?
Обясни защо от всички влакове, техните се търкалят най-често?
забранено шляене из жп трасе , а някой погледнал ли е лично предния или същия ден стрелката ? или си е стоял на топло и завет при шефа си жп регулировчик или в стаята за отмора заедно с колеги си , дронове с прожектори и детайлна картина камера ли да се пускат да снимат регулярно ? може ,ама на 5м и нещо отгоре е жица за пантографа - препятствие един вид, а и покрив виждащ се не е завършен чак до край перон - просто идея да се монтират там камери , инфрачерв. датчици , лошото е че липсва стабилна ограда около линиите : как да бъде спрян нарушител ?
При герб пътищата са смъртоносно опасни а бдж е технически закрита. Всички влакове и релси са от преди 89, 30 г нищо а последните 10 нишо на трета степен, но убитите на са правопропорционални на това нищо
По спомен цистерните бяха макс 59.4 тона.... 25 цистерни...нещо не ми се връзва... 25х60=1500 тона. А до 2100 тона....
Откога ще почват да отнемат българчетата от самотните майки. Питам,за да бягам в чужбина. Децата няма да си дам.
Защо на предателите им умират децата. Московски каква далавера е направил,че е убил детето си.
Останали ли нещо държавно и печелившо. Полезните изкопаеми и тях ли подарявате на чужденци. Злато за милиарди имате ,гладни ходите. Колко декара земя се обработват от държавата
Ако причината е технически проблем в ж.п.състав - лошо, но се случва. Ако обаче е в лошото състояние на ж.п. коловоза и то в района на гарата това е трагедия поради пълната безотговорност на пътна инфраструктура.
В Хитрино съдът е приел, е причина за трагедията е била горяща печка. Тук не е имало такива печки. Така , че няма причина за безпокойство при пловдивчани !
БДЖ е фалирал превозвач и няма нищо общо! Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) стопанисват релсовите пътища. В случая сега и в този в Хитрино те би трябвало да носят около 100% от вината. Очевадно и в двата случая релсовия път не е поддържан на необходимото ниво. Дали това се дължи на източване на НКЖИ в полза на компании подобни на Булмаркет е отделен въпрос. Може би е доста важен, но все пак не е директната причина за инцидента.
Вместо държавното БДЖ да печели от този превоз , държавата дала на някой си да ползва релсите ??? Кой е дал разрешително на Булмаркет да ползва релсите на БДЖ ?
БДЖ няма релси от 20 години поне. БДЖ има няколко прогнили влака. НКЖИ стопанисва релсовите пътища. Ако не сте запознат на това ниво по-добре не коментирайте.
Пак обвинете машинистите, а намазаните пехливани от тарикатската фирма да се ослушват още!!!!
Тя тая фирма е от обръча на Георгиус . Държат половин България , никакви данъци не плащат , убиват дребния и среден бизнес , и скапват природата в Банско и Черноморието
Трябва да се има предвид и релсовия път. Не може да караш Ферари в картофена нива. А БДЖ е интересна на за всички като скраб. Оказва се, че повечето олигарси- милионери станаха такива от рязане. Рязане на заводи и вагони за скраб. Рязане на гори. Рязане застрояване на какво ли не, а народа и хората са порязани. Отвсякъде. Така е защото го позволяваме и мълчим и само мрънкаме.
Докато МАФИЯТА е на власт, така ще е!
Боже, в каква държава живеем и все още оцеляваме?
БДЖ- връзкарите ниско ниво на партията-майка. Седиш, дремеш, успяваш- ведомствени жилища, раздут щат, безплатни карти, надбавки , пари за облекла... раят на тошовизма в действие- това няма оправия поне още 25 г.
Пак същите. Отново ли няма да има наказание за тях? Бездействието на държавните институции е престъпно!
И двата "инцидента" приличат на саботажи. Много е съмнително, толкова скоро, след първия случай, по случайност да се получи и тоя.
да се обяви причината преди разследването на случая...Нещо като да сложиш локомотивите отзад и да караш така влака....
Гледам на снимката влака - май някой го е вдигнал на крик да му сменя полуоската.
Отново Булмаркет, отново газ ...цистерни...отново дерайлиране...отново сдвоени локомотиви, което означава голяма и тежка композиция...
Тука бъркаш. Специално тия слагат по 2-3 локомотива, че да могат да издрапат по нашите наклони, щото тия машини са правени за равен терен.
Няма такова нещо ,че са правени за равнище ! Всеки локомотив , в зависимост от мощността има определена норма тегло на товара , в зависимост от наклона на пътя. Двата локомотива се движат заедно, защото когато се натоварят и са пълни цистерни, трябва да могат да изкарат влака в най- голямото нагорнище по маршрута за движение. И защото е частна фирма, ако трябва да иска помощен локомотив от БДЖ , трябва да плаща голяма такса , отделно може да стане така, че ако няма помощен локомотив , ще трябва да престоява в гара, което довежда до закъснение по разписание , което също се заплаща.
имат някъде съмнения дали стрелките им са изправни, трябва да пуснат да минат локомотивите на "Булмаркет"...
Страната се разпада вече от липса на дейност, отговорност, мислене и т.н. Не може да си я караме по този начин както през последните 30 години. Нещата вече са много зле.
Страната се разпада от НАЛИЧИЕ на антибългарска дейност, под прикритие на "управление на държавата".
Антибългарската дейност е от страна на сънародниците ни. Няма какво да се оправдавдаваме все с рептили и световни конспирации. Ако си търпим крадливта шайка още 20 години и в тая страна ще са вече само чужди орди и орки.
Късметът само помогна да не повторим Хитрино. И понеже сега няма пожар няма как да скрият факта за счупената стрелка.