Пламна локомотивът на бързия влак Варна-София край Мездра
Машината е 40-годишна, а в композицията е имало около 50 души, няма пострадали, не са нанесени щети и по вагоните
Обратно в новинатаКоментари - Пламна локомотивът на бързия влак Варна-София край Мездра | Днес.dir.bg
Коментари
40 годишен локомотив! На практика това е техника от времето, когато повечето села и малки градове в България са ползвали все още магарета и коне за предвижване. Не зная, дали осъзнавате КОЛКО СТАРА ТЕХНИКА е това. И дали сте се возили в нормални, съвременни влакове, които не са на 40 години... трагично е положението в Българското ЖП
Един истински гербер би казал, че добре че НЕ СА НА ВЛАСТ ПП, защото тогава щяха да падат самолети, а сега САМО влакове и локомотиви горят.
Ще пламне... Как няма да пламне! В БДЖто се крадат милиони. Не се правят обществени поръчки за резервни части и няма резервни части... Локомотивите и вагоните нямат спирачки. От изгорели и бракувани композиции взимат каквото е останало и го пригаждат. А с обществените поръчки за ремонти се ремонтира един локомотив, а се плащат като за 100. Управляват го крадци това бдж!
Пътуването във влак се превръща в истински сървайвър за бедния човек вече... Или ще изгори или ще пристигне с 3-4 часа закъснение.. И вместо да обновяваме влаковете и машините, ние купуваме самальотчета от САЩ на хартия, която ще станат след 5-10 години и подаряваме пари на украинците, които реално са по-богати от нас
Пълен разпад на държавната инфраструктура! Държава без железници я пиши бегала, ниво на Африка.
Факт е че железницата е пряко свързана с икономическото развитие на една държава. Факт е и че хората имат желание да пътуват с железницата. Но е и факт че за да се пази автобусния монопол върху пътуванията, железницата се изостави дълги години. Правят се далавери с товарните превози. Оставят се частници да ползват железопътната мрежа плащайки символични суми. И вместо да имаме западен транспорт, ние имаме горящи влакове. Безхаберие, безстопанственост, безотговорност, безнаказаност, и много корупция. Все се дават примери със соца, ама още влаковете се движат с локомотивите от соца. Къде е благоденствието и реките от мед и масло за което ни обещаваха преди 30 години?
40-годишни локомотиви, как е възможно? И кой е виновен за състоянието на БДЖ? гербавите толкова години бяха на власт, как така не се сетиха да ги подменят. Ама политиците не пътуват с влакове, нали.
Че тя отдавна е закрита. Ходя на почивка в Турция и почвам да се чудя за какво са умирали нашите предци за да отвоюват свободата ни? Че турците си живеят много по-добре от нас.
Даваме милиарди на военната индустрия на САЩ, а нямаме пари да си оправим влаковете и пътищата, от които изцяло зависи животът ни! Няма толкова тъп народ като българския. Ние сме нато, ние сме ес, нали така беше този рефрен на неолибералната пропаганда!?
Нормално, след бай Тошо нищо не е пипано, не е купено или подменено. Добре, че ония хора са построили държавата, иначе нямам представа какво щеше да е сега. Сигурно щяхме да живеем в землянки на 90%.
Нищо. Просто показах че има абсолютни идиоти като теб, заради които очевидно сме на това дередже.
избрали сме политици родоотстъпници.С парите дадени за укри щяхме да имаме нови влакове и нова жп мрежа.Няма такива балъци кат българите.Ся викайте Слава кокаине и Хероинем слава продажници.
НАТО и ЕС не са виновни батка. НАпротив. Без тях щеше да е по-зле. Крадците и ченгесарите от ДС не са нито от НАТО, нито от ЕС. Комунистическо-ориенталски нрави.
Верно ли имаш желание да пътуваш с железницата? Откакто взех книжка не съм си го и помислял даже.
3 долара заплата кога е имало лъжльо. Ти да не си от ПП. Там сте се събрали все лъжци
докога с тия Печки ще се возят хората,същата работа като с МИГ -29 по Хубаво от Руското НЕМА-в случая са чехословашки локомотшивите,но какво от това те са опасни и вагоните също!!!!
Най вероятно комунистите и Путин са го запалили, а пожарникарите - евроатлантици и журналистите са го гасили. Герой нашево времени.Що ли не пламне всичко около локомотива ?
На майка ти хвърчилото кирливо! На украинците се помага с европейски пари бе, дебил, от бюджета не е излязла една стотинка!
Снимката показва на какво са способни хората които 'бутат' България към Шен.Ген и НАшТО от доста години. БДЖ е монополист във превоз който само увеличава делът си в световните вериги. България е мечтана локация в логистиката на товари. Резултатът е ... еми виждате. Лобита на частни превозвачи. Съвети от конкуренти на БДЖ в България и Европа. Нулева национална стратегия - първо Истанбулска конвенция, железници после ... или ще видим ... те трябват ли ни? Даже не можем да си го приватизираме не защото ние не сме готови с план, а защото партньорите смятат залъка прекалено голям за нашата уста.