Коментари - Пилотите, които дадоха живота си за българската армия: Авиоинцидентите от 1989 г. до днес | dnes.dir.bg

Коментари - Пилотите, които дадоха живота си за българската армия: Авиоинцидентите от 1989 г. до днес | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"...над 600, а вторият - над 500 летални часа" - летален е бил последния, останалите са били ЛЕТАТЕЛНИ!

"Пилотите, които дадоха живота си за българската армия", ами всъщност не е точно за българската, а за натовската, за съжаление

демек, пишете ни за призраците на киев, които са се пукнали в небето синьо за два долара=трийсе сребърника на шмуела на американското посолство на дълбоката, потайна държава на службите за разрушение. епа поне не можахте ли да напишете за двама минисери на отбраната, загинали за европедалските ценности на нашмърканите "смелчаци" на юдео-масонската сган! която ще бъде изтребена до крак, в начало започваме с били дъ гейс и неговите сатанински структури, както и със сорос фамили! ракатки без имена попадат в дворовете на неплащащи данъци, нпо-та! ....... Бог с нас

На 17.04.1989 г. при инцидент загива лейтенант Валентин Димитров Маринов със Су-25. Точно за неговият случай, майка му ни разказва, че той е бил на изпитателен полет.По време на, който се е появил технически проблем.Валентин е сигнализирал за него на командира си, който пък му наредил да катапултира незабавно.Обаче Валентеин искал до последно да пробва , за да спаси летателният апарат.Установява, че вече е невъзможно и катапултира, веднага след това Су-25 експлодира ,като пламъците запалили парашута и дефакто пилота се приземява без него. Бил е още жив, защото за да окаже това е успял някак си да си събуе чорапите и да ги върже на един храст, който е бил в близост до него. Когато спасителните екипи са пристигнали, той вече е бил умрял.

В случая са загубили живота си заради безумието на някого да прави шоу с таралясници. Интересно какво и на кого показват с тези бракми. Отделно почити няма авио шоу по света без инциденти.

Дали са живота си за българската армия, а не за България и то без каквато и да е причина и необходимост и без да са изпълнявали бойни мисии. Така става когато се занимаваш с нещо с което не трябва да се занимаваш, вместо да се занимаваш с това от което имаш нужда. На това му се вика нелепа смърт Записвайте се за канала ми в телеграм ППРАЗУМ с латински букви за да ми помогнете да направя България нормална просперираща и модерна държава която работи за народа и в която няма насилие, няма разделение и омраза и всички сме равни. Не хапе, не боли, нищо не ви струва. А ако спечеля аз печели цял народ, а ако загубя печелят само мутрите.

Демек ЛГБТ

Извода е: не летете на военна техника лятно време, особено ако сте пенсии! Лек път

Мисирката на БНТ, която отразява трагичния инцидент на летището край Пловдив, е облечена с блуза, на която пише на англ.ез. "с усмивка"... Пфуууу, как може такова тъпо недоглеждане!!! Но, какво ли чудно..., тази телевизия е пълна с измислени експерти

И преди 1989 г имаше инциденти с военни самолети. Те се прикриваха, но понеже съм служил във ВВС за тях се говореше.

И аз съм служил в ПВО - ВВС и бях шокиран когато един пилот разказваше, че половината пилоти от неговия випуск в Д. Митрополия за загинали и че МИГ 23 е летящ ковчег. Това беше 1984.

Преди 89 година. Бил съм 2 години във ВВС, паднаха 7-8 самолета за това време. Между 86 и 88година.

Също 2 години ВВС но 78 80 падна един курсант поради изчерпване на горивото следствие загуба на ориентация но май скочи и само загубихме един МиГ17

Скочи, или катапуълтира?Защото има разлика............

А последния инцидент не е ли е Безмер преди 2 години ?

Да, тогава падна един СУ-25, пилота катапултира.

на руските масквичи не работи ли катапулта се пиши загинал.. трябва да се бракува всичко руско ТО УБИВА НАШИТЕ ПИЛОТИ

Този самолет не е руски, МАЛОУМНИКО!

....абе обикновенно ругая по Щерев, но сега е прав - този самолет е произведен по времето на комунизма. Тогава всички се съобразяваха какво произвеждат с "големия брат" СССР - разбирай Русия! Трябва всичко военно от това време да се бракува!

На този му спрете тока, няма да ползва такъв от АЕЦ. Имаме башибозук облъчен от евроатлантически интернет ценности, освен за джендър, друго от него не става.

Покой за душите им!!! Статията не дава никаква статистика, колко от тях са били пенсионери, когато са загинали в полет? Дали е случайно? Самото понятие пенсионер от Армията, означава изтекъл срок на годност за служба в нея. Същото е както никой не желае да си купи храна с изтекъл срок на годност, дори и да е годна.

Дрън дрън-все лейтенанти и капитани,какви пенсионери.Пенсионират се обикновено като подполковници,майори.При бай-Тошово време можеше да се пенсионираш при 10 ..летателни,,години,, но никой не го правеше.

МВР и МО са пенсионерски клуб състоящ се от 8 хиляди пенсионера дето точат държавата с пенсия и заплата

За такава малка държава със скромни Воено въздушни сили това са адски много инциденти. И най-лошото е, че всеки следващ не води до никакво подобрение, а просто се записва в статистиката. Нека почиват в мир тези Български въздушни герои имали шанса да сбъднат мечтата си да летят точно в България.

Не че нещо, ама чак пък герои - айде сега! Какви герои могат да бъдат тези обикновени шофьори на самолети, избрали сравнително добра за БГ заплата за нищоправене цял живот, вместо да бачкаш яко за поне 20000€ на месец, пилотирайки в гражданската авиация! Ако недай си Боже се стигне да ни набутат в някоя война “героите”- търтеи в армията веднага ще избягат или ще се сетят , че вече са пенсионери! Ще останат максимум 15-20% истински професионалисти!

Не виждам нищо геройско в това да не прецениш височина и да се утрепеш. По-скоро е слаба подготовка. А като я нямат за какъв чеп е това авио шоу?