Коментари - Пежо влетя на тролейбусна спирка при НДК (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Тъпо и непрфесионално. Масата на колата умножена по скроста= доста енергия. Вместо тъпите , с плитка подземна част и ниски, общо взето, колчета, и особено в завой трябва да има, допускаща плъзгане ограда. В случая– директен удар по допирателната. Или ще избие колчето или ще го прескочи. А това, че автоспортиската е за бой е друга тема.
Баси дебилите! Там направиха ограничено 40 кмвч заради тях и пак се трепят. Оттам се минава с 80 без проблем. Липсата на реален контрол върху уменията и колите води до това. Накрая ще се ограничи скоростта на 15 кмвч и ще влезем в лудницата.
Точно затова са колчетата, които са поставени на това място. Изиграли са си ролята, за която са поставени. Може да бъдат поздравени конструкторите за това. Ако нямаше тези колчета, автомобилът щеше да продължи инерционното си движение до спирката, където се събират хората. Тя е на още около 5-10 метра. Така, че много добре е станало, защото се вижда, че автомобилът е полетял от първите преграждащи ограничители и бордюра и се е завил като около пергел на колчетата. Целта им е нашълно изпълнена. По- странното , не че не се случва и не може да се случи е защо тази кола е влетяла с такава скорост, че да я загуби в тунела под НДК? За да се случи това на лека кола с предно предаване, значи водачът е навлязъл с около 100 км/ч иначе Пежото може да понесе този завой и да не се изгуби управлението. Там се влиза с около 50 и няма нужда от никакво напъване, защото има спирка и се излиза много бързо. Може би трябва да се махне спирката и да остане тунела с тази организация на движението без трамвай и разделение за колите преди тунела. Ясно е, че спиракат представлява рисково място и никакво ограничение не може да спре задкормилни устройства с възпаление на мозъците да преминават като че ли са в тунела на Монако по време на състезанията от Ф1. Просто, след като епоказан този тунел с летящите формули всички е обречено в главите на родните задкормилни устройства с възпаления и бензин в гъза. Един ден, обаче! Един ден, когато електрическите коли навлязат , тогава ще гледате какво е скорост! Техниката така ще се развие, че колите може да бъдат едновременно бързи и в пъти по- безопасни.
С тая гума си си изтрил мозъка и си написал много умни неща на белия лист. Колчетата... 50 км/ч ... Предно предаване ... 100 км/ч .... Там може да се мине и със 120, ако ще говорим за екстремуми. Когато шофьорът е неможач всичко му пречи. Трий с гумата.
А бе кой ги измисли тези ограничителни знаци, мантинели, колчета и бетонови прегради? А кой ги измисли?!! Само пречат на електората да кара с двеста в насрещното! Позор! Човек 200 да не може да вдигне в кривия тунел!!!
Дървените глави ги слагат къде ли не. Просто трябва да има реални наказания за катастрофи с пострадали и така ще се замислят некадърните шофери. А сега даже за прегазено и загинало дете дават условна присъда на шофера-справка в пловдивско от тази седмица.
Там коли само по старото платно!
Трафика в София моментално ще се реши ако забранят на кифлите и перничаните да карат . Няма да забравя онази реклама едно момиче по радиото дето казва: С нетърпение чакам да стана на 17 години и 9 месеца за да почна шофьорски курсове - и това е всеки ден , днес докато карах из движението видях поне 20 случая , жените вече карат по нагло от бакшишите. А за другата категория какво да кажа - като видя РК (преди Пк) си представям Пакистан - и там съм карал.
Каква несъобразена скорост. Я някой знаещ да обясни как с максималната разрешена там скорост може да се направи този пирует. Със сигурност скоростта е била превишена
Аз в едно от предишните си мнения написах съшото. А иначе си прав де. Може би е по - правилно да се напише превишена скорост, а скоростта определено беше такава. Чу се едно свистене, удар и колата се обърна по таван, след което няколко човека се опитаха и успяха (с побутване, с ритници), да я обърнат в нормално положение, така, че да не пречи на движението.
Да ти обясня. Дори и при 50 км/ч, ако някой рязко завърти волана и белята с колата почти е станала. Карай някъде сам на широко и пробвай с рязко въртене на волана, и ще видиш какво накланяне става. Това инструкторите не те карат да го правиш, ама си е част от живота и трябва да се усети от всеки, а не да се чудят после как е възможно да се обърнат.
Джурналисти, Да ви таковам таковата. Шофьорт е една млада жена а човекът който беше откаран в болницата е седял до нея в колата. Аз бях един от първите които се обадиха на 112. Колата беше обърната по таван и няколко човека помогнаха за да се изправи и да е в това положение в което е на снимките. Предният номер го няма, защото се заклещи между бетонните блокове, точно до подлеза за вход към метрото. Човекът който беше откаран в болница е сравнително добре, от това което видях преди да го вземат с линейката. И да, определено според мен е карано с несъобразена скорост, макар, че пострадалият друго обясняваше на полицията.
а вие като свидетел дадохте ли показания или пак ще го пишат "подхлъзване"?
... овца, авторката на текста да вземе да научи кога се използва пълен член! А не само да ги празни!
Вчера един с рег.номер ЕН зави наляво в кръговото на Надежда! Добре че нямаше насреща!
Пътните знаци в този подлез са небрежно и неграмотно поставени! И както винаги - виновен е "водачът на МПС"!
Колата всъщност се обърна по таван, караше едно кифле, събори оградата и се преобърна. Хората, които бяха на спирката я обърнаха така да не пречи на движението. Има един пострадал, но доколкото видях, е в сравнително добро състояние. Полиция и линейка пристигнаха сравнително бързо на мястото.
С тия софийски ремонти...човек вече не знае на кой свят се намира, от къде да минава. Да не говорим, че често обозначителните знаци и прегради са едно към гьотере сложени
Е точно там, където е излетял платното не е в ремонт. Има и табела с ограничение на скоростта на входа на тунела, ама кой да гледа. На ганьо все някой друг му е виновен - ремонта, времето, ретроградния меркурий и пр. , само не и той. Та и твоя коментар натам клони...
този е някой от Люлин решил да прави същите изпълнения като в родния Люлински ускорител, ама Лозенския е крив и е по-труден за взимане хахахаха
Ти си идиот. С най - чиста съвест го пиша. Като не си бил там, не се изказва неподготвен. Дори и след пристигането на полцията имаше пълни селяни които караха като на село. П.п. Колата е със софийски номер. Визирам пежото.
Точно това ти е написал човека, ама не четеш или имаш затруднения с осмислянето на прочетеното. На люинските автомобили им дават софийска регистрация, а не трябва! По-добре пернишка да им слагат, за да е ясно, че са опасни! Мисли!
В началото на тунела(откъм 5- те кюшета)имаше светлинен знак за разрешената скорост комбиниран с радар,който работи от време на време.Такъв водач трябва да се санкционира жестоко!!!!!!
Слава Богу ,че Лилето е редакторката ....Ако бе Надежда .... Щеше да пише ...."Помете" ....Лилето поне е полетяла на крилата на филологическата си компетентност ....
Неадекватна история!
Дайте пола и годините на шофера, ей така, за статистиката ...