Пътници бутаха закъсал влак край Пловдив, останал без ток
Група мъже предложили услугите си на машиниста, а скоро след това пантографът се включил и композицията продължила пътя си
Обратно в новинатаКоментари - Пътници бутаха закъсал влак край Пловдив, останал без ток | Днес.dir.bg
Коментари
Предлагам БДЖ да си наеме професионален стронгмен, който да бута и тегли влаковете!
Имаме си световен рекордьор стронгмен. Мариян Димитров се казва, дори им е в посоката, от Пловдив е. Човекът издърпва по две мотриси, общо 166 тона за по-малко от минута.
Пътниците си бутат влака, вода няма никъде, а за капак, крокодилът от Ботунец е конфискуван в полза на държавата....ние в Африка ли сме..май да.
БДЖ немедлено да купи хамути за всички бурлаци, пардон пътници ! Да се осигури в такива случаи озвучаване на събитието в бургаската песен "Ей ухнем" !
Този влак бас давам, че оригинално е имал батерии поне за 1км. да се движи с 5км/ч
Сега влак, скоро и самолет.
А самолет сме бутали и пак назад. Правителствения Фалкон. На едно авиошоу на Графа. На самолетите общо взето им е забранено да дават заден ход с реверс и затова пилота помоли да го бутаме. Крилата на Фалкона са ниско и го подхванахме там където каза пилота. В същото време Спартана даваше назад с реверс защото нямаше къде да бъде хванат. Един от екипажа беше на отворената рампа и насочваше самолета.
Не се излагайте по-долу, че нямало как да се бута локомотив. Железопътният транспорт неслучайно е толкова ефективен - коефициентът на триене при търкаляне стомана в стомана е смешен, сравнено с този на гума в асфалт, където има и хистерезис. По депата като редят вагоните, само човек ги бута, като ползва лост на колелата, с който да преодолее инертността им. Веднъж като отлепи, т.е. ускори, после сам може да го бута с постоянна скорост. Този лост се казва на английски бокс кар мувър - вижте в ютюба как се прави.
Бутали, бутали, колко са бутали. Като не знаят, на кого да го Набутат...но такава е нашата действителност...днес се бутат влакове, утре ще се бутат самолети, а следващата петилетка може и сувалки до Луната.
Май ще стигнем Бангладеш по стандарт скоро... натам са тръгнали нещата : то не беше крадене с "обръчи", с фалирали банки, с приватизации за по 1 лев., с подарени реактори за Украйна... на УСА им трябва територия да си строят базите а не държава...
Хора , не пътувайте с БДЖ. Това е опасно за вашия живот.
Моля, за подробна информация, от колко точно вагона се е състояла композицията, освен локомотива, както и точния брой БГ-юнаци, които са бутали! Инфото ми трябва, за да подам искане за регистрация на национален рекорд в Книгата на Гинес! ;-)
Това не е нищо.Преди около месец и нещо тръгнахме с влак от Пловдив за Бургас в 01:45 ,пътувахме,пътувахме и около 6:00 сутринта пак бяхме в Пловдив.
Защо не извикат директора и заместниците на БДЖ да бутат, защото те са повече от пътниците??
Как пък нямаше някой да снима с телефона. То фотографи бол ,но бутачи няма в България.
БДЖ обявява конкурс за нова професия - "бутачи на влак". Гарантира евтин и екологично чист транспорт.
така ако може нека БДЖ другия път да купи ползвани вагони от мукава от Дисни Ленд, че по-лесно се бутат
Браво на Автора - въпреки че е Чужденец , пише добре на Български Език .Учете се от Мексиканец .
Алековия влак РЯПА ДА ЯДЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Добре бе - ако има Господ - защо още са живи изедниците?
сговорна дружина не само планина, ами и влак повдига! Да им върнат на помагачите парите за билетите в жест на благодарност!
Дабъде вписано в Гинес Този рекорд няма да бъде подобрен векове
Ако случката беше заснета щеше да стане вайръл, а жената щеше да е топ инфлуенсър. Японците щяха да патентоват бутането, като най-екологичния и евтин вариант за превоз.
Абе нашите влакове що нямат манивели?
Доколкото знам от Пловдив за Димитровград няма директен влак заади ремонта на централната гара. Вчера пътувах до София отиване и връщане. На Крумово ни прехвърлиха на два автобуса. Един бял и един жълт и ни стовариха пред централна гара в Пловдив. Не се качвайте в жълтият автобус. Трака все едно всеки момент ще се разпадне на молекули. После влака за София беше на първи перон. Втора класа вагон като хамбар. Тъкмо си помислих, че съм се спасил по чудо от жълтият автобус и разбрах че съм се качил у вагоно на смъртта. Тоя вагон задмина всичките ми очаквания. Когато влака почна да ускорява се появиха чудовищни напречни вибрации. Не надлъжни по посока на же пе линията, а напреко все едно се стреми да те изхвърли през прозореца. Не знам как оцелях. На кондукторката хич не и направи впечатление. Обаче ако продължат да карат така тая талига рано или късно тия динамични натоварвания ще ибат майката на някое лагерно тяло и тогава ще се прочуеме. Силно не препоръчвам да се пътува с БДЖ
То така се бутат 90 тона най малко, шкодите май бяха даже 95 тона ха, машинистът е за бой че си прави тъпи майтапи. Първо спира на надолнище, второ изключва пантографа, мята маймуните, пуска локомотива и дига пантографа, ако работата е торлкоз на зопр трябваше де викат маневрен локомотив за бутането, хахаха
Организацията за икономическо сътрудничество и развитие (ОИСР) е създадена през 1961 г. с цел стимулиране на политики за устойчиво икономическо развитие, ...
В бъдеще, при проблеми с подвижния състав, пътниците на възраст от 14 до 60 години да се впрягат да бутат/дърпат влака и да не се извозват с рейсове. :)
път самолета да бутат
това вероятно е грешка на машиниста,защото не е могъл да премине неутралната весталка по инерция.Моля тези,които нямат халхабер от железница ,да не пишат глу ости.Като не искате,просто не пътувате с влак.За мене пътуването с влак е огромно удоволствие.Предпочином го пред автобусите,въпреки,че са по-бързи и модерни.Въпрос на избор.Приятно пътуване!Не може БДЖ да е добре щом има министър,който 22 години не се е качвал на влак!
Ха ха, европейска България, членка на "клуба на богатите ес", но май в този клуб чисти кенефите на богатите.:)))
а се смеехте на Индия преди в новините, нали? Е, след слугуване на Посолството сте супер. Гаранция от техните НПО и партии.