Първият от новите метровлакове вече е в София
Първият влак беше тестван в Германия и тръгна към София на 25 юни
Обратно в новинатаКоментари - Първият от новите метровлакове вече е в София | Днес.dir.bg
Коментари
отвратително грозни са тези мотриси! Вероятно е някакъв рециклиран боклук. В Германия влакчетата са 100 пъти по- готини.
Дир, не сте споменали източника на "новината" - личната фейсбук страница на Фъндъкова. Прекопирали сте постът ѝ без дори да споменете откъде сте го откраднали!
Жилището ми в София е точно до предвидената метростанция на Красно село. Не живея в България, но за последните 2 години, когато се прибирам в София строежа е на едно и също ниво. Дано наистина преж 2019 година да пуснат тази отсечка, но това, което видях преди месец не ми даде надежда. Влаковете нека са "грозни", но ако са удобни и с отопление/климатик, това е най-важно. Винаги съм се опитвал да ползвам публичен транспорт - трамвай номер 5 (не групата) и сега си е удобен до Центъра, но лятото не се диша вътре, къде от жега, къде от липса на "персонална хигиена". Чакам тази отсечка с нетърпение! Метрото в София (лично за мен) е най-хубавото нещо, което е направено от близо 30 години.
Влаковете са тук, добре! АМА КЪДЕ СА ВИ РЕЛСИТЕ? Работя на Житница - срещу депото - до никъде не е направено!!!!!!
Ти на изложба ли ще ги водиш или ще возят хора под земята? Това е влак а не картина на Майстора!
Специално за Ламби, четвъртият диаметър ще е с кораби. А когато няма вода, ще вървят автобуси.
Най-после нещо качествено и добре изглеждащо! Не като "сделаните в РФ" поезди - хем грозни, хем неефективни, хем трошляци.
Искаш дир да ходи на място да прави независима оценка ли? Много ясно, че източникът на информацията ще е общински.
Релсите се слагат последни. Искаш да гледаш как ръждясват докато се строят другите трасета и метростанциите ли?
Моите родители са копали този канал на комунистическата глуост, дано не се наложи и моите деца пак да го копаят наново! Останките от канала още могат да се видит в "Младост 2", до Мак Доналдс.
не се вози на тях бе! Щом не ти харесват, не ги използвай. Ходи пеш! Здравословно е за кръвообръщението на мозъка, ако го имаш!
Правилньо, товарищ! Нашите русските са безаналогови, сименс най-вероятно са откраднали технологията от нас. С поздрави, от русското пасольство!
до пачата! А бе що не одиш да свириш. Като не ти харесват руските изделия не ги ползвай. Не искаш ток от руски реактори, ами ползвай от американските Марици! Не искаш бензин от Лукойл, зареждай си в Турция! Не искаш руска водка, пий текила.
ми няма да се возя повече...сега поетапно като ги сменят със сименс...ще се возя на сименс:)) а теб кво те бърка изобщо...и без това си селянин и на метро не се возиш
Подмяна на съветските кочини със Сименс. Все пак сме европейска, а не азиатска държава.
до говедото. Вози се на каквото си искаш. НО! Не забравяй преди това да се изкъпеш, че заради такива миризливци не използвам градския транспорт. За мен няма никакво значение какво производство са влаковете, по-важно е са чисти, удобни, и поддържани. Като не желаеш руски вози се на немски, турски, китайски, или злобата е срещу всичко руско!
Не казват дали са ни задължили да купуваме от три пъти по-скъпите , или е имало голяма комисионна от Сименс !?
Да се надяваме,че новите мотриси ще са съобразени с височината и разстоянието на пода на изходите,няма да има дупка!!Щото в Европата е така,няма луфт,а у нас-може да ти хлътне крака,недай Боже да си инвалид с количка или да си с детска количка.Бе,карай да върви,кой ти гледа,парите да се въртят и да се прави имидж!
Дерзайте! 2020 година вдигам колата на трупчета. И без това е дизел и харчи над 11/100. Срещу парите за 3 месеца за нафта ще си бръмча с метрото цяла година. И отстъпка ще ми направите, защото ще си взема картата 2 в 1 с тази за детето. И зимата ще ми е топло, защото ще съм навън 2 пъти за по 5 минути, а лятото ще ми е прохладно.
Има съветски от 89-та, 90-та година. Днес се возих за пореден път на такава мотриса. Старички са, но са доста запазени и като изключим някои дребни недостатъци имат още доста километри.
да обясня на про-европейски настроените пеераси. Сименс са известни с това да корумпират. Плащат където трябва и печелят поръчките. Техните мотриси вероятно са по-енергоефективни но пък са много по-скъпи. въпрос на сметки за цялостния живот на изделието!
Немската индустриална компания SIEMENS AG е основана през 1847 г. със седалище в Берлин. Производствената и дейност е в сферата на техниката и на технологиите. Позната е в цял Свят с изключителното качество и надеждност на своята разнообразна производствена номенклатура. Има изградени производствени фирми и дейности в 190 страни на Света, в които са заети 472000 служители.
Какви са тези тесни влакчета? Явно са икономични и откъм пространство, не само откъм енергия - изглеждат като сапунерки. Това не е Сименс, германците нямат такива влакове за метрото, това е Нюваг, полска измишльотина брандирана от Сименс, на Сименс влакчетата са много по-хубави и широки ... Леле, пак са ни дали парите за надпис, но не и за удобство и качество!