Коментари - Спряха отпуските в Пътната агенция | Днес.dir.bg

Спряха отпуските в Пътната агенция

Изпълнителният директор на Национална агенция "Пътна инфраструктура" инж. Янко Янков спря използването на отпуски в агенцията, съобщиха от пресцентъра на НАПИ, цитирани от "Фокус".

Обратно в новината

Коментари - Спряха отпуските в Пътната агенция | Днес.dir.bg

Коментари

Давай полковник, на НАПИ им триябва човек като тебе. Скъсай им трътките на батета.

Драги господин софиянецо, Извинете ,че ние простосмъртните 'селяни' сме ви подразнили нещо , ще се постараем повече да не пишем във форумите. Ебахти тъпанара , като не те кефи недей чети бе 'бате' ...

Абе хора то не само магистралите нещо са кът. Новопостроени и преправени първокласни пътища колко имаме? Нови мостове? Нови тунели? А ж.п. линии само закриваме. При това и в градовете ремонта на пътищата се прави по безумен начин - вместо да се пръска движението по паралелни пътища, задължително то се концентрира по един път или поне минава през един пътен възел. Да не говорим, че единствената свястно започваща от София магистрала е Тракия. За да се стигне до началото на магистрала Хемус се минава през две села. А в едното даже имаме светофар. Въобще да се стигне от центъра на София до началото на Хемус е точно толкова време, колкото да се стигне след това от Яна до Ябланица. И то ако не е петъчният пик. А планове да се подведе тази магистрала поне до околовръстното няма. Разбирате ли - даже планове няма. А ако се замислиме освен магистралният пръстен София - Варна -Бургас - София, трябва да имаме още няколко лъча. Да се спрем на пръстена. Т планове за свързването на София с магистрала Хемус - не съм чул да има. Трафика си минава през двете села за ужас на жителите им. Планове за свързването на двете части на Хемус - нещо също не съм чул да има. А там има много за преценяване - терен, как да покрие повече градове, как да се навреди минимално.Им по соц време и приказки за една магистрала Черно море. Даже построиха моста в началото и при Варна. Това е Аспаруховият мост. И сега магистралата гордо стига до баира южно от моста. От към Бургас построиха обход на Сарафово и първокласен път, но той е май със статут булевард в населено място.Е поне има някаква перспектива да завършат Тракия.Н този пръстен иска няколко лъча и един диаметър необходимост лъч е отклонението за Цариград - магистрала Марица, за която поне има планове, но не съм чул да е мръднала от Любимец на север, нито да и е достроено второто платно в участъка Капитан Андреево - Любимец. Естестве този лъч иска връзка към Европа и тя е или магистрала София-Калотина или София - Монтана - Видин - Ново Село и мост през Дунав там. Считам за неудачен избора на място за мост при Видин, но и там да го построят - пак ще е добре. Е то малко сумите за този мост са все едно ще е на обратната страна на Луната, ноп това са подробности. При това да не се ползва пак участък от Хемус и отклонението да при Ботевград. И в момента там често пътят е на предела на пропускателната си способност. Трябва ново отклонение през Петрохан или Искърското Дефиле. За нуждата от магистрала Струма може да не говориме, само дето мисля, че ще е тъпо да дублира изцяло сега съществувщият път. Най-малкото защото Кресненското дефиле е мястото на най-силното регистрирано земетресение в България и е глупаво там да не се създаде алтернативно трасе. Също не чувам никакви планове за подобряване на пътят към град Русе и сега съществуващият все още там мост. Така говоря, защото подхода към моста е див офроуд, а самият мост е като изпитателна полоса на фирма за окачвания. Пътят в момента си е добър, но при повишаване на трафика не съм сигурен, че ще е достатъчен. Трябва си магистрала.

трайте бре. завирайте се там от където сте изпълзяли и оставете хората да си вршат работата. на всяка мандже - мерудия. байганьовци задръстени, вместо да работят - пишат абсолютни глупости по форумите. едно дете ще напише нещо по смислено бре ревльовци - не знам как че стане, ама така нема да стане - само това си знаете задръстени, изпостарели антики... пфууу олекна ми :)

Магистралата се строи 30год. ама е можело и за 5 год. да стане цялата. Като гледам пичовете как са се мобилизирали със сигурност след управлението на това правителство поне магистрали ще има и то не е хич малко...

А кой ще плаща бе ? при прекратяване на отпуск се полага обещетение . а и 20-30 дена по-рано или късно ....... те тая магистрала стана 30 години я правят

комунистическия принцип е когато партайгеноса пръдне, редовия комунист да се насере това недоразумение в агвенцията се опитва да бяга пред вятъра смятайки че ще му се размине уволнеието. аз пък си мисля че ако се размине само с уволнеие трябва да е щастлив

А МАГИСТРАЛА МАРИЦА ?

Янков не се ли накрадохте?Или не знаеш?

Давай полковник, на НАПИ им триябва човек като тебе. Скъсай им трътките на батета.

Драги господин софиянецо, Извинете ,че ние простосмъртните 'селяни' сме ви подразнили нещо , ще се постараем повече да не пишем във форумите. Ебахти тъпанара , като не те кефи недей чети бе 'бате' ...

Абе хора то не само магистралите нещо са кът. Новопостроени и преправени първокласни пътища колко имаме? Нови мостове? Нови тунели? А ж.п. линии само закриваме. При това и в градовете ремонта на пътищата се прави по безумен начин - вместо да се пръска движението по паралелни пътища, задължително то се концентрира по един път или поне минава през един пътен възел. Да не говорим, че единствената свястно започваща от София магистрала е Тракия. За да се стигне до началото на магистрала Хемус се минава през две села. А в едното даже имаме светофар. Въобще да се стигне от центъра на София до началото на Хемус е точно толкова време, колкото да се стигне след това от Яна до Ябланица. И то ако не е петъчният пик. А планове да се подведе тази магистрала поне до околовръстното няма. Разбирате ли - даже планове няма. А ако се замислиме освен магистралният пръстен София - Варна -Бургас - София, трябва да имаме още няколко лъча. Да се спрем на пръстена. Т планове за свързването на София с магистрала Хемус - не съм чул да има. Трафика си минава през двете села за ужас на жителите им. Планове за свързването на двете части на Хемус - нещо също не съм чул да има. А там има много за преценяване - терен, как да покрие повече градове, как да се навреди минимално.Им по соц време и приказки за една магистрала Черно море. Даже построиха моста в началото и при Варна. Това е Аспаруховият мост. И сега магистралата гордо стига до баира южно от моста. От към Бургас построиха обход на Сарафово и първокласен път, но той е май със статут булевард в населено място.Е поне има някаква перспектива да завършат Тракия.Н този пръстен иска няколко лъча и един диаметър необходимост лъч е отклонението за Цариград - магистрала Марица, за която поне има планове, но не съм чул да е мръднала от Любимец на север, нито да и е достроено второто платно в участъка Капитан Андреево - Любимец. Естестве този лъч иска връзка към Европа и тя е или магистрала София-Калотина или София - Монтана - Видин - Ново Село и мост през Дунав там. Считам за неудачен избора на място за мост при Видин, но и там да го построят - пак ще е добре. Е то малко сумите за този мост са все едно ще е на обратната страна на Луната, ноп това са подробности. При това да не се ползва пак участък от Хемус и отклонението да при Ботевград. И в момента там често пътят е на предела на пропускателната си способност. Трябва ново отклонение през Петрохан или Искърското Дефиле. За нуждата от магистрала Струма може да не говориме, само дето мисля, че ще е тъпо да дублира изцяло сега съществувщият път. Най-малкото защото Кресненското дефиле е мястото на най-силното регистрирано земетресение в България и е глупаво там да не се създаде алтернативно трасе. Също не чувам никакви планове за подобряване на пътят към град Русе и сега съществуващият все още там мост. Така говоря, защото подхода към моста е див офроуд, а самият мост е като изпитателна полоса на фирма за окачвания. Пътят в момента си е добър, но при повишаване на трафика не съм сигурен, че ще е достатъчен. Трябва си магистрала.

трайте бре. завирайте се там от където сте изпълзяли и оставете хората да си вршат работата. на всяка мандже - мерудия. байганьовци задръстени, вместо да работят - пишат абсолютни глупости по форумите. едно дете ще напише нещо по смислено бре ревльовци - не знам как че стане, ама така нема да стане - само това си знаете задръстени, изпостарели антики... пфууу олекна ми :)

Магистралата се строи 30год. ама е можело и за 5 год. да стане цялата. Като гледам пичовете как са се мобилизирали със сигурност след управлението на това правителство поне магистрали ще има и то не е хич малко...

А кой ще плаща бе ? при прекратяване на отпуск се полага обещетение . а и 20-30 дена по-рано или късно ....... те тая магистрала стана 30 години я правят

комунистическия принцип е когато партайгеноса пръдне, редовия комунист да се насере това недоразумение в агвенцията се опитва да бяга пред вятъра смятайки че ще му се размине уволнеието. аз пък си мисля че ако се размине само с уволнеие трябва да е щастлив

А МАГИСТРАЛА МАРИЦА ?

Янков не се ли накрадохте?Или не знаеш?

Коментари - Спряха отпуските в Пътната агенция | Днес.dir.bg

Спряха отпуските в Пътната агенция

Изпълнителният директор на Национална агенция "Пътна инфраструктура" инж. Янко Янков спря използването на отпуски в агенцията, съобщиха от пресцентъра на НАПИ, цитирани от "Фокус".

Обратно в новината

Коментари - Спряха отпуските в Пътната агенция | Днес.dir.bg

Коментари

Давай полковник, на НАПИ им триябва човек като тебе. Скъсай им трътките на батета.

Драги господин софиянецо, Извинете ,че ние простосмъртните 'селяни' сме ви подразнили нещо , ще се постараем повече да не пишем във форумите. Ебахти тъпанара , като не те кефи недей чети бе 'бате' ...

Абе хора то не само магистралите нещо са кът. Новопостроени и преправени първокласни пътища колко имаме? Нови мостове? Нови тунели? А ж.п. линии само закриваме. При това и в градовете ремонта на пътищата се прави по безумен начин - вместо да се пръска движението по паралелни пътища, задължително то се концентрира по един път или поне минава през един пътен възел. Да не говорим, че единствената свястно започваща от София магистрала е Тракия. За да се стигне до началото на магистрала Хемус се минава през две села. А в едното даже имаме светофар. Въобще да се стигне от центъра на София до началото на Хемус е точно толкова време, колкото да се стигне след това от Яна до Ябланица. И то ако не е петъчният пик. А планове да се подведе тази магистрала поне до околовръстното няма. Разбирате ли - даже планове няма. А ако се замислиме освен магистралният пръстен София - Варна -Бургас - София, трябва да имаме още няколко лъча. Да се спрем на пръстена. Т планове за свързването на София с магистрала Хемус - не съм чул да има. Трафика си минава през двете села за ужас на жителите им. Планове за свързването на двете части на Хемус - нещо също не съм чул да има. А там има много за преценяване - терен, как да покрие повече градове, как да се навреди минимално.Им по соц време и приказки за една магистрала Черно море. Даже построиха моста в началото и при Варна. Това е Аспаруховият мост. И сега магистралата гордо стига до баира южно от моста. От към Бургас построиха обход на Сарафово и първокласен път, но той е май със статут булевард в населено място.Е поне има някаква перспектива да завършат Тракия.Н този пръстен иска няколко лъча и един диаметър необходимост лъч е отклонението за Цариград - магистрала Марица, за която поне има планове, но не съм чул да е мръднала от Любимец на север, нито да и е достроено второто платно в участъка Капитан Андреево - Любимец. Естестве този лъч иска връзка към Европа и тя е или магистрала София-Калотина или София - Монтана - Видин - Ново Село и мост през Дунав там. Считам за неудачен избора на място за мост при Видин, но и там да го построят - пак ще е добре. Е то малко сумите за този мост са все едно ще е на обратната страна на Луната, ноп това са подробности. При това да не се ползва пак участък от Хемус и отклонението да при Ботевград. И в момента там често пътят е на предела на пропускателната си способност. Трябва ново отклонение през Петрохан или Искърското Дефиле. За нуждата от магистрала Струма може да не говориме, само дето мисля, че ще е тъпо да дублира изцяло сега съществувщият път. Най-малкото защото Кресненското дефиле е мястото на най-силното регистрирано земетресение в България и е глупаво там да не се създаде алтернативно трасе. Също не чувам никакви планове за подобряване на пътят към град Русе и сега съществуващият все още там мост. Така говоря, защото подхода към моста е див офроуд, а самият мост е като изпитателна полоса на фирма за окачвания. Пътят в момента си е добър, но при повишаване на трафика не съм сигурен, че ще е достатъчен. Трябва си магистрала.

трайте бре. завирайте се там от където сте изпълзяли и оставете хората да си вршат работата. на всяка мандже - мерудия. байганьовци задръстени, вместо да работят - пишат абсолютни глупости по форумите. едно дете ще напише нещо по смислено бре ревльовци - не знам как че стане, ама така нема да стане - само това си знаете задръстени, изпостарели антики... пфууу олекна ми :)

Магистралата се строи 30год. ама е можело и за 5 год. да стане цялата. Като гледам пичовете как са се мобилизирали със сигурност след управлението на това правителство поне магистрали ще има и то не е хич малко...

А кой ще плаща бе ? при прекратяване на отпуск се полага обещетение . а и 20-30 дена по-рано или късно ....... те тая магистрала стана 30 години я правят

комунистическия принцип е когато партайгеноса пръдне, редовия комунист да се насере това недоразумение в агвенцията се опитва да бяга пред вятъра смятайки че ще му се размине уволнеието. аз пък си мисля че ако се размине само с уволнеие трябва да е щастлив

А МАГИСТРАЛА МАРИЦА ?

Янков не се ли накрадохте?Или не знаеш?

Давай полковник, на НАПИ им триябва човек като тебе. Скъсай им трътките на батета.

Драги господин софиянецо, Извинете ,че ние простосмъртните 'селяни' сме ви подразнили нещо , ще се постараем повече да не пишем във форумите. Ебахти тъпанара , като не те кефи недей чети бе 'бате' ...

Абе хора то не само магистралите нещо са кът. Новопостроени и преправени първокласни пътища колко имаме? Нови мостове? Нови тунели? А ж.п. линии само закриваме. При това и в градовете ремонта на пътищата се прави по безумен начин - вместо да се пръска движението по паралелни пътища, задължително то се концентрира по един път или поне минава през един пътен възел. Да не говорим, че единствената свястно започваща от София магистрала е Тракия. За да се стигне до началото на магистрала Хемус се минава през две села. А в едното даже имаме светофар. Въобще да се стигне от центъра на София до началото на Хемус е точно толкова време, колкото да се стигне след това от Яна до Ябланица. И то ако не е петъчният пик. А планове да се подведе тази магистрала поне до околовръстното няма. Разбирате ли - даже планове няма. А ако се замислиме освен магистралният пръстен София - Варна -Бургас - София, трябва да имаме още няколко лъча. Да се спрем на пръстена. Т планове за свързването на София с магистрала Хемус - не съм чул да има. Трафика си минава през двете села за ужас на жителите им. Планове за свързването на двете части на Хемус - нещо също не съм чул да има. А там има много за преценяване - терен, как да покрие повече градове, как да се навреди минимално.Им по соц време и приказки за една магистрала Черно море. Даже построиха моста в началото и при Варна. Това е Аспаруховият мост. И сега магистралата гордо стига до баира южно от моста. От към Бургас построиха обход на Сарафово и първокласен път, но той е май със статут булевард в населено място.Е поне има някаква перспектива да завършат Тракия.Н този пръстен иска няколко лъча и един диаметър необходимост лъч е отклонението за Цариград - магистрала Марица, за която поне има планове, но не съм чул да е мръднала от Любимец на север, нито да и е достроено второто платно в участъка Капитан Андреево - Любимец. Естестве този лъч иска връзка към Европа и тя е или магистрала София-Калотина или София - Монтана - Видин - Ново Село и мост през Дунав там. Считам за неудачен избора на място за мост при Видин, но и там да го построят - пак ще е добре. Е то малко сумите за този мост са все едно ще е на обратната страна на Луната, ноп това са подробности. При това да не се ползва пак участък от Хемус и отклонението да при Ботевград. И в момента там често пътят е на предела на пропускателната си способност. Трябва ново отклонение през Петрохан или Искърското Дефиле. За нуждата от магистрала Струма може да не говориме, само дето мисля, че ще е тъпо да дублира изцяло сега съществувщият път. Най-малкото защото Кресненското дефиле е мястото на най-силното регистрирано земетресение в България и е глупаво там да не се създаде алтернативно трасе. Също не чувам никакви планове за подобряване на пътят към град Русе и сега съществуващият все още там мост. Така говоря, защото подхода към моста е див офроуд, а самият мост е като изпитателна полоса на фирма за окачвания. Пътят в момента си е добър, но при повишаване на трафика не съм сигурен, че ще е достатъчен. Трябва си магистрала.

трайте бре. завирайте се там от където сте изпълзяли и оставете хората да си вршат работата. на всяка мандже - мерудия. байганьовци задръстени, вместо да работят - пишат абсолютни глупости по форумите. едно дете ще напише нещо по смислено бре ревльовци - не знам как че стане, ама така нема да стане - само това си знаете задръстени, изпостарели антики... пфууу олекна ми :)

Магистралата се строи 30год. ама е можело и за 5 год. да стане цялата. Като гледам пичовете как са се мобилизирали със сигурност след управлението на това правителство поне магистрали ще има и то не е хич малко...

А кой ще плаща бе ? при прекратяване на отпуск се полага обещетение . а и 20-30 дена по-рано или късно ....... те тая магистрала стана 30 години я правят

комунистическия принцип е когато партайгеноса пръдне, редовия комунист да се насере това недоразумение в агвенцията се опитва да бяга пред вятъра смятайки че ще му се размине уволнеието. аз пък си мисля че ако се размине само с уволнеие трябва да е щастлив

А МАГИСТРАЛА МАРИЦА ?

Янков не се ли накрадохте?Или не знаеш?