Коментари - Отпушват столичния булевард "Тодор Каблешков" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Хора, това добре със стартирането на трафика и дръвчета че ще има, но как е помислено за живущите непосредствено до булеварда данъкоплатци - дърветата може да се хванат, оживеяти т.н., но може и на пръчки да си останат, но как и кога се ще помисли на чистотата на въздуха - шумоизолация, намаляване на праховете и отровните частици - как бе хора като ауспусите бълват мърсотия - местата на спиране в квартала превантивно преди това се запушиха от тротоар, сега им направиха тапа да не може да се влиза в единия квартал - живущите около булеварда не ги считат за хора, защото едни пари трябва да се реализират за едни не толкова добре обмислени идеи без да се питат живущите - как живеят хората не ги е грижа. Дано поне са помислили да се чисти там, тъй като сега това не е така. С две думи от нищото към нищото - да му мисли как ще се оправя всеки самостоятелно.

За момента бул. Т.Каблешков е булевард "към нищото". Когато правиш нещо трябва да имаш пълна визия какво трябва да стане. И да го обясниш на хората с реално финансиране и реални срокове. Иначе става работа на парче.

Вместо да се упражнявате най добре сложете един светофар на кръстовището на бул."Тодор Каблешков" и ул."Родопски извор"! Иначе ако никой нищо не прави -значи краде парите ни, а когато прави нещо мрънкате.

Те с новия ремонт от МОЛа до ЛИДЛ са пешеходна пътека и 3 светофара, без да броим светофара на България за 1-2км. Така е направено, че колите постоянно трябва да спират. Не беше ли идеята да отпушат движението?

Вътрешния градски РИНГ - смях! Не знае бтлгарски някой май

...а някой не може да пише.

Петнайсет години казваш? За месец се махнах от България. Видях какво е първокласен път (не магистрала), какво е второкласен път - по-хубав от магистралите в България, видях какво е маркировка. Убедих се, че при ограничение 80 извън населено място и 130 на магистрала може да се пътува с по-висока средна скорост от тази в България, където ограниченията са 90 и 140 км/ч. През града междуградското шосе е с ограничено най-много 70км/ч ( с 10 по-малко от максимално допустимата), но това е изключението и предимно няма ограничение на скоростта от 80 км/ч. Нощно време мога да ползвам дълги светлини и виждам пътя с километри напред, а не като на "Хемус" в продължение на 50 км не можеш да включиш дълги, защото заслепяваш в другото платно на магистралата. 15 години слагат ограничения 60 км/ч за всяка новопостроена бензиностанция или светофар за магазин, но за квартали като "Малинова долина" няма светофар на Симеоновско шосе. Три месеца гледах как строят "Тодор Каблешков", а тук не виждам някой да строи повече от два дни. Хората спазват по-ниски скорости, а се придвижват по-бързо и като тръгна с 40-45 да изкачвам трикилометров крайбрежен баир, онези които могат и с 80 не са гъкнали и ме пазят. Знаеш ли как ми се ще да отида на "Тодор Кабешков" да чуя през нощта през затворената трикамерна дограма някой пробит ауспух на мотоциклет по булеварда или по "Сребърна"?

Хората по свободния свят строят магистрали и пътища от 100 год. а ние до 1989 имахме 130 км София -Пловдив и 30 тина преди Варна , до 2005 още само 70 км София -Ябланица .Толкова . Явно си много малък за да помниш .

Знаеш ли интересната статистика? Официално от АПИ. По време на тройната коалиция са построени 150км магистрали. По времето на ГЕРБ са маю беше 187. Не съм фен на нито едни от тях. Просто толкова за великото строене на пътища и как преди нямало.

За момента нищо не отпушват. Ще има ефект чак като стигне до мола. Но при токуда и сега е ад, като кацне булеварда там.... ще видим

Преди 15 години нямаше Околовръстно ,нямаше Северна тангента , нямаше бул .Черни Връх , нямаше магистрала Тракия ,нямаше магистрала Срума , нямаше Софийско Метро . София беше само в дупки и се виеха огромни тапи от коли . Нищо не става изведнъж , но поне се прави и става нещо което е добро за всички . Стига плюхте и ревахте .Ако бяха на власт още Царя или Станишев още щеше да чакаме и един метър нещо да се направи .

Пълни глупости.

Петнайсет години казваш? За месец се махнах от България. Видях какво е първокласен път (не магистрала), какво е второкласен път - по-хубав от магистралите в България, видях какво е маркировка. Убедих се, че при ограничение 80 извън населено място и 130 на магистрала може да се пътува с по-висока средна скорост от тази в България, където ограниченията са 90 и 140 км/ч. През града междуградското шосе е с ограничено най-много 70км/ч ( с 10 по-малко от максимално допустимата), но това е изключението и предимно няма ограничение на скоростта от 80 км/ч. Нощно време мога да ползвам дълги светлини и виждам пътя с километри напред, а не като на "Хемус" в продължение на 50 км не можеш да включиш дълги, защото заслепяваш в другото платно на магистралата. 15 години слагат ограничения 60 км/ч за всяка новопостроена бензиностанция или светофар за магазин, но за квартали като "Малинова долина" няма светофар на Симеоновско шосе. Три месеца гледах как строят "Тодор Каблешков", а тук не виждам някой да строи повече от два дни. Хората спазват по-ниски скорости, а се придвижват по-бързо и като тръгна с 40-45 да изкачвам трикилометров крайбрежен баир, онези които могат и с 80 не са гъкнали и ме пазят. Знаеш ли как ми се ще да отида на "Тодор Кабешков" да чуя през нощта през затворената трикамерна дограма някой пробит ауспух на мотоциклет по булеварда или по "Сребърна"?

На българина и сам Господ да му дойде на крака , каквото и добро да му направи , все ще е недоволен .

Въпрос. Какво ще стане с тапата на Луи Айер? Цялата тази "фуния" ще се налее там. За едни архитекти и инженери питам .

Засега влизат в ЛИДЛ на пазар. Евентуално някога продължават напред към мола.

Ще стане да не е тапа , след година , като стигне булеварда до Мола. Предполага се че трябва време за да се построи нещо . Ти като наебеш жена си , след това да не чакаш вперил поглед в оная и работа да излезе тутакси дете от там . Главанаци.

Браво! Мрънкачите да правят като вятъра в Сибир.

Ти прочете ли финала на статията? Отпушват 400 метра и то само платно. Тротоари няма. Кръстовище няма, другото платно-догодина. А по план всичко трябваше да е готово м. Септември. Затова малко посмали гъзолизието.

Ех ко бях аз. Отдавна щеше да е стигнало до мола.

С малко се задоволяваш. Ако това те радва и ти е достатъчно...заслужаваш си и кметицата, и премиера...

Пък ти си винаги незадоволен. Кой какво заслужава не е твоя работа.

Хайде сега върнете и тролей 8 да идва към Младост 1. Като не можете нещо хубаво да направите, поне не разваляйте направеното от другите преди вас!!!

На кой етаж живееш, да докараме троле№ 8 до вратата на апартамента ти в Младост! На теб ти трябва асистент, кандидатствай, че ще има пари за това.....

не се прави на Нане и на Вуте да му е зле, бе Ганьо!

Нали си имаш метро? За ко ти е тролей?

навсякъде правят трамвайните релси в края на платното, само нашите тъпаци ги слагат в средата да може да намаляват пенсиите дето не могат да притърчат бързо

Като ги сложатдо тротоара, пак ши ривеш

А ремонт кога, преди Коледа?

Ще има и ремонти, нали такива като теб, от бригадите за социалистически труд "работят" на тези обекти? За това и тунелите на Витиня са вечно в ремонт.....

Докато работеха социалистическите бригади, аз ремонти не помня да е имало. Нито на тунелите, нито на магистралите. Всичко траеше десетилетия. Откак дойдоха героите на капитализма един ден без ремонт не е минал. А аз помня от 60-те на миналия век.

Пустите социалистически бригади да бяха построили метрото.

Браво на Фандъкова - поредното добро решение за София!

тОВА БЕ НЕНУЖЕН РЕМОНТ, ПРОДЪЛЖИЛ ПОЛОВИН ГОДИНА.с удължени срокове и ХАОС В ТРАНСПОРТА.Този булевард е затапен и няма как да отпуши натовареното движение.С такива поръчки се уреждат определени фирми!

ТРЕЙС

Може ли да се прочете по-идиотско писание? И самият "софиянец" не си го е прочел, преди да го постне, иначе щеше да се засрами

С 2 месеца закъснение ... 1/2 от работата ... С това темпо ще го продължат до Хладилника след 10г...

Не са бързи като тебе. Така е.

Като стигне до черни връх, тогава ми се хвалете. Сега свършва в нищото. Тази част никога не е била натоварена, освен от служебния Мерцедес на фандъкова.

Отпушват друг път :) Тозу булевард е обречен от презастроения Манастирски Ливади и винаги ще бъде затапен и задръстен.

А ремонта кога започва?

Кога ще го опушват? И билата де и се сгромоляса покрива опрайхте ли я?

Ме боли за Била.

БИЛАТА е частна собственост. Що ние трябва да я оправяме?

И сега цървулите като паркират до тротоара става с едно платно.

Тоя булевард в момента стига от никъде до никъде. Какво точно се отпушва не е ясно. Въобще тоя ремонт докато стане полезен ще минат поне 15 години..

Когато такъв булевард свършва до улица като Луи Айер, просто задръстването ще стане по-голямо. Не виждам защо изобщо трябваше да го разширяват сега, когато не стига до никъде. Да бяха изчакали и да го направят наведнъж до Хладилника. Само тогава има някакъв смисъл.

За ради това турците за 500 г - стотици поколения, не са ни потурчили - неса искали такива идиоти като пишещите тук, да се наричат турци! Имали са достойнство!

вече много софиянци ще станат роднини на кръстовището на Каблешков с Луи Айер

Оправете си или заглавието или снимката.

Май нямате представа как изглежда булеварда.

Нямат представа как изглежда булеварда, тъй като в представите им е само селският мегдан с кокошките и говеждите екскременти и портрета на ТодАр Живков, малко преди да влязат комунизАма! Покрай измамата Кремиковци София се наду с половин милион "жители" през 60-те и 70-те, зето прескачаха трамвайните линии, да не ги удари токот.

от кво се беше запушил

Откога бул. "България" стана "Тодор Каблешков"?

Дирниците са много зле!

Какво имате предвид?

- О миг 29, ти и тези които ти нацвъкаха плюсове, а и другите ивановци, вие от този район ли сте? Разбира се, че е бул.“Тодор Каблешков“. Гледайте хубаво бре, преди априори да сте вечно против.

Прав сте.

Снимката е сменена, преди това бяха публикували снимка от ремонта на бул. България

Не е голяма беда, че снимката беше от бул. "България", а ѝ от "плюсовете" и "минусите" ползата е като от кучешки екскремент. Ако "сутрин" ставате преди 13 часа , щяхте да видите другата снимка. А така изпадате в комечната ситуация подобна на тази, при която говорителят на албанското радио прави съобщение в ефир: –Добро удро, Енвер Ходжа! –Добро утро, ранобуден и работлив албански народе! –Часът е точно тринадесет.