Оптимизират градския транспорт в София заради третия лъч на метрото
Предстои столичните общинари да разгледат предложение на Карлос Контрера и Зафир Зарков, за да има по-лесна връзка с новите метростанции
Обратно в новинатаКоментари - Оптимизират градския транспорт в София заради третия лъч на метрото | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Простак (нерегистриран)
Цялата държава се превърна в улица "Еблия Чел еби".
Трети лъч (нерегистриран)
последна спирка не е Горна баня, а околовръстен път на мачу пикчу у... и с тези автобуси наляво, направо, едно салтомортале. Защо да е лесно, по-добре да е трудно
me (нерегистриран)
Последната спирка е наречена Горна баня, но всъщност е Овча Купел 2. Иначе, наляво, надясно, куче бясно. 60ката става уникален панорамно обиколен маршрут. Не виждам смисъл да прави връзка по подобен абсурден начин с метрото, тя такак или иначе осигурява директна бърза връзка с Централна гара. И като се има в предвид, че втори диаметър е малко по-нарядко, трети сигурно ще есъщата работа, а за да стигнеш до метрото ще трябва да минаваш някакви безумни разстояния с багаж, явно идеята е 60 да стане много бавен, освен, че е много нарядко, та та не вземе някой да го предпочете. Щото със 60 през почивните дни може да се стигне от тъй наречената спирка Горна баня до гарата за 30 минути...
Челеби (нерегистриран)
Е'и го...
ЕДИН (нерегистриран)
СМЯТАМ, ЧЕ Е РЕДНО ВНОСИТЕЛИТЕ ДА ПЪТУВАТ ПО ТАКА ПРЕДЛОЖЕНИТЕ ЛИНИИ НЕ ПО МАЛКО ОТ 1 МЕСЕЦ И ПОСЛЕ ДА НИ РАЗКАЖАТ КОЛКО Е ХУБАВО И УДОБНО!
Владо (нерегистриран)
Какво правил след четенето ????? "Евлия Чел еби"
Владо (нерегистриран)
Те тия не се возят с градски транспорт, освен ако не е нещо инцидентно и не са с камери и репортери.
Пътуващ (нерегистриран)
За другите линии не бих могъл да давам мнения, но за 73 са избрали възможно най-големите задръствания в Овча купел и Ман. ливади, сигурно едни от най-сериозните в София. Вносителите да минат някой ден по маршрута - за предпочитане, когато хората отиват на работа и/или се връщат - за да видят каква "връзка" са направили ...
К (нерегистриран)
Те по-добре линия 45 да я закрият тогава. Не виждам смисъл да върти в района на ромското население. Те не са ползватели на метрото. Там се плаща все пак.
090 (нерегистриран)
За това ли разредиха силно трамваите по линия номер 7 ? След 9:00 ч. през деня са на 11 мин. Като попаднат в задръствания (оня ден) на таблото пишеше че ще дойде след 21 мин. като дойде - не може човек да е качи. Тази самоковска герберка заедно с целия герберунгелски СОС няма ли и те да се ометат - и без това додойха на власт с фалшифицирани избори. ГЕРП - най-големия противник на трамвайни транспорт в София - за да се возим с тяхното метро и плащаме скъпи билети и карти, които не са ни нужни !
А Горна Баня ? (нерегистриран)
Метростанцията е при кв. "Овча купел" . Цялата Горна Баня е отдалечена от метрото и трябва поне една.-две локални линии през центъра на Горна Баня до метрото. Иначе си оставаме с един 260.
Марин Стоянов (нерегистриран)
Не може хора, които прескачат релсите /за да не ги удари ток/ , да управляват столичния транспорт !!!
1човек (нерегистриран)
В Младост защо не оптимизирахте, тиквеници? От Окръжна до спирка на метрото може да стигнеш веднъж на час, и то ако мине тролея, който е и много бавен. А уж и тук щеше да има автобусчета, които да извозват хората до метрото, но йок. И не само йок, но дори съществуващият и доста удобен, макар също нередовен, автобус №306 го закрихте! Кухи лейки ни управляват!
щ (нерегистриран)
Реално трябва да се увеличи значително честотата, целия югозападен район на София разчита на тоя трамвай.
Пешев (нерегистриран)
Вместо да прехвърлят линии 60 и 73 ту на дясно, ту на ляво, по-добре да се пуснат повече коли по сегашните маршрути. Да се разкрие нова "довеждаща" кратка линия за живущите в старата част на Овча купел-НБУ и да се изградят преки пешеходни и вело алеи.
метромашинист (нерегистриран)
Докога материалите ще се пишат неграмотно: - не лъч, а диаметър (за журналисти се допуска и линия); - не заболеваемост, а заболяемост; - не пропусквателен, а пропускателен; - не нанадолнище/нанагорнище, а надолнище/нагорнище и много други. Опирайте се на правописния речник и на специализираната литература.
Луд умора няма! (нерегистриран)
В целия свят метрото е основния транспорт за големите градове! Само в България на обратно, няма управия с тая простотия!
;) (нерегистриран)
Единственото хубаво нещо в управлението на ГЕРБ беше, че не строиха АЕЦ. Иначе до сега да сме като пустинята Сахара с табели за предупреждение от висока радиация на ГКППтата..
Пътник (нерегистриран)
Добре ще е,по Тодор Каблешков между БорисI III и бул.България да има поне един автобус,напр. 73,но да спира и близо до Кауфланд
Автобус 306 и тролей 8 (нерегистриран)
Съгласен съм. Премахнаха автобус 306 и премахнаха тролей 8, който от Окръжна болница беше ДИРЕКТНА връзка с кв. Гоце Делчев! Защо?
Сега и тролей 5 и новият тролей 3 пътуват до.... Надежда!?! (нерегистриран)
Сега и тролей 5 и новият тролей 3 се препокриват и пътуват в една и също посока?!? Защо?
Ристе Иванов (нерегистриран)
Малоумници, защо пипате маршрута ба 73? Отразява се директна връзка на квартал Овча Купел с Красно село и пазара там. Като искате да свързвате (ненужно) Манастриски ливади с Овча Купел разкрийте нова линия. Аман от недомислици.
НАЙ
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
"Хюман райтс уоч": Руските сили вероятно са екзекутирали най-малко 20 украински войници от декември
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
30 убити кандидати и 11 отвлечени: Задават се най-жестоките избори в историята на Мексико
Главчев дава сигнал в ДАНС и прокуратурата по случая с болница "Мама и аз"
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
Френски министър: Сто и петдесет хиляди руски войници са загинали във войната
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
Програмата на ООН за развитие: Разрухата в Газа е достигнала най-сериозното ниво от 1945 г.