Омбудсманът изпрати в парламента препоръките си по бюджета за социалните плащания
Ковачева иска извинителните бележки на децата за училище да се плащат от Здравната каса и не подкрепя запазването на размера на минималното парично обезщетение за безработица
Обратно в новинатаКоментари - Омбудсманът изпрати в парламента препоръките си по бюджета за социалните плащания | Днес.dir.bg
Коментари
"Няма съмнения, че софиянци са доволни от новата програма, поне ако се съди по националните телевизии. Няма репортажи с гневни хора, няма съдържатели на заведения, до които няма достъп и които не се заканват да съдят общината, както беше преди години. Няма репортажи от „Пирогов“ с пострадали. Няма мемета, колажи, карикатуристите на повикване са заети с Боби Михайлов и Пеевски. Хубаво е." :)
Безсмислена и ненужна е тая служба омбудсман!, най-вече защото не може да влияе реално върху нищо! Хах изпратила Ковачева препоръки. Е и какво от това? Някой дали ще се трогне от препоръки?
Омбудсмана да защитава преките интереси на хората. Видя си какво става като падне има / няма 20 см. сняг, половината страна /най-вече по селата/ остана без електрозахранване и естествено няманикакви санкции за електроразпределителните дружества. Да настоява за промяна на законовата уреба с цел да има сериозни санкции за електроразпределителните дружества за всеки час без електроподаване към домакинствата, за да се задействат и да си назначат нужния брой екипи за поддръжка на системата.
Каквото му името на длъжността, такава и файдата от работата му - непонятна, и за българите напълно безсмислена. Пример: Работих 3 години в Комисия за регулиране на съобщенията (КРС). Като новобранец ми възлагат работа по преписка по оплакване. Директорка на училище от Добричко се оплаква на омбудсмана, че мобилният оператор измамил тяхната група от десетина човека, като няколко пъти им казвал, че е рано да се откажат от продължаване на договора, а след това, че вече е късно и трябва да платят двегодишен абонамент за да се откажат. Омбудсманът, здраво насолил оператора на 4 печатни страници и пратил депешата на Комисията за защита на потребителя да е разправи с лошия оператор. Комисията също насолила на няколко страници наглия оператор и праща писмо до нас с препоръка да дръпнем ушите на оператора и да решим случая в полза на жалбоподателката. Питам шефа какво да правя с кореспонденцията. Той ми отговаря кратко и ясно: - Слагаш я в ей онази папка. - Добре, аз ще я сложа в папка, ама какви действия трябва да предприема - да пиша на юристите да изпратят съответните изисквания на оператора или да поискам от Контролна дирекция да направят проверка на оператора? - Нищо няма да правиш! Слагаш я в папката и толкоз! Това са договорни отношения и ние там не се месим. - Добре, не трябва ли поне да дам този отговор на предидущите инстанции и на жалбоподателката? - Не! Те инстанциите много добре го знаят и само прехвърлят топката. Ако тръгнем да отговаряме на когото и да било, ние де факто се ангажираме със слчая и само ще губим време и ще си имаме неприятности. Изпълних указанията на шефа. Той още е на същата длъжност в КРС. Ако някой не е разбрал ТАКА РАБОТИ СИСТЕМАТА.