Огромни задръствания на изхода на София към магистрала „Тракия“
Причината е ремонт на платното в посока Пловдив, малко след отбивката за Източната тангента
Обратно в новинатаКоментари - Огромни задръствания на изхода на София към магистрала „Тракия“ | Днес.dir.bg
Коментари
Някой пиян дрогиран пак хвърчал от пътят сигурно
поговорки от АПИ: - най-добре се извършват пътни ремонти преди големи празници и в пиков час ! - асфалтовото покритие е трайно САМО , когато шофьорите на чакащите автомобили псуват най-силно ! - ремонтите на пътищата се извършват само по светло - тъмнината е от Дявола ! - за обозначаване на ремонтните работи не трябва да се губи ценно време - то е НАШЕ ! и т.н. и т.н. / в период / .
Българинът няма усета за преминаване през стеснение и винаги е мощно задръстване. На дву-три лентови газ и стане ли лентата една са като на светофар ....първа,стоп . .и така до свършване. А трябва заципване и намаление на скорост километър два преди стеснение и никой няма да спре, макар и да се движат с 60 км/ч., но няма да има спиране! Обаче тарифата много, а мозък малко ...
Зацепването (или "принципа на ципа") - ако го практикуват ВСИЧКИ - само ти сваля стреса, и е проява на култура и иважение към другите участници и съответно към себе си. Но то само по себи си не влияе на динамиката на една опшка (а.к.а "тапа" според неграмотните ни слоеве), тъй като то не влияе на капацитета на обслухващия канал/линия/обект/агент/пр.
Тъй, тъй... на какво точно не влияе? Капацитетът на една лента е функция на две неща: - скоростта на движение; - средното рразстоянието между автомобилите; Съответно, ако дистанцията е примерно 2 м. + 5 м. за автомобил (общо 7 м.), но средната скорост падне до 10 км/ч капацитетът би бил доста по-нисък, отколкото ако дистанцията е 10 м. + 5 м. за автомобил (общо 15 м.) и средна скорост от 50 км/ч.
Пак някой глупак е решил по време на празници да ремонтира.
Ха, чудесно, предлагам най-дясна лента аварийна, една само за служебен транспорт - автобуси и товари и останалото за народа. Като се прави ремонт служебната лента да е с предимство. Все пак първото предназначение на магистралите е да обслужват бизнеса, а не всеки тръгнал да вози задните си части и да си изпробва възможностите на надбъбречните жлези(произвеждащи адреналин и други хормони). Няколко ремонта, абсолютно предимство за служебните и народа да го ... да си хваща обществения транспорт
Така един великотърновски простак предлагаше неговите фирмени роби да бъдели с предимство в болницата, на която той щял да закупи дефибрилатори и уреди за обдишване... Ти за разлика от него с простак, но без пари. Все пак онзи има кола за 300К бакса качена на 3 тия етаж в офиса му до Цариградско шосе... а ти си просто един панелен плъх.
Кой идиот пак се намери по Цветница и Великден да почва ремонти!? Българска работа като по учебник!
Минах от там и няма никаква организация на движението, в последния момент са наслагани ограниченията, абсурд след абсурда, събрали сме се 6 милиона идиоти.
Положен асфалт в Петък, Събота и Нделя хваща най-добре, ако ремонта е извършен през другите дни от седмицата гаранцията няма да важи :)